Imbunatatiri Dacia break, carb. dubl. corp, aprindere el., UIS
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri Dacia break, carb. dubl. corp, aprindere el., UIS
DodoBird |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) Cam1Cam2Sus.JPG ( Size: 402.43k ) Number of downloads: 421 Cam1ClapSocInchis.jpg ( Size: 218.58k ) Number of downloads: 388 TurbCam1Lateral.JPG ( Size: 455.83k ) Number of downloads: 338 TurbCam1Sus.JPG ( Size: 541.11k ) Number of downloads: 368 |
||
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|||
DodoBird |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
si restul de poze
Attached thumbnail(s) TurbCam2Lateral.JPG ( Size: 528.38k ) Number of downloads: 210 TurbCam2Sus.JPG ( Size: 286.86k ) Number of downloads: 328 |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Punem pariu ca va consuma mai mult cu patelele alea, decat fara? Si performantele vor fi mult mai reduse ?
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 28 May 2005, 13:37) Punem pariu ca va consuma mai mult cu patelele alea, decat fara? Si performantele vor fi mult mai reduse ? Ai si o explicate pentru asta sau e doar un "feeling" ? Nu de alta dar nu am pus inca pe masina si as mai avea timp sa remediez daca e ceva ce imi scapa. Pe de alta parte "pui pariu" ca daca iti pun 4 turbinatoare pe fiecare admisie la carbul ala al tau naprasnic (lam vazut in post) casitigi printre altele 1 secunda la 0 - 100 km/ora demaraj de pe loc ? ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu faci nimic prin acele palele, decat sa micsorezi sectiunea de curgere, si sa franezi aerul ! Nu o sa fie nici un lucru benefic aici.
Un lucru util pe care poti sa il faci, este sa lustruiesti bine de tot difuzoarele carburatorului, ajungand la o rugozitate cat mai mica. Alt lucru benefic este construirea a doua confuzoare pe care sa le montezi deasupra corpurile carburatoarelor, cum am eu. Performantele vor creste simtitor,dar nu stiu daca e loc, sa nu loveasca in capota. Prin reducerea de sectiune pe care o are confuzorul, viteza aerului creste, implicit va intra ma mult amestec. Sunt doar doua variante de functionare cu paletele pe care vrei sa le montezi : 1. Va merge mai prost ca inainte 2.Va merge la fel ca inainte Varinata 3 nu exista. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 29 May 2005, 02:20) Nu faci nimic prin acele palele, decat sa micsorezi sectiunea de curgere, si sa franezi aerul ! Nu o sa fie nici un lucru benefic aici. Un lucru util pe care poti sa il faci, este sa lustruiesti bine de tot difuzoarele carburatorului, ajungand la o rugozitate cat mai mica. Alt lucru benefic este construirea a doua confuzoare pe care sa le montezi deasupra corpurile carburatoarelor, cum am eu. Performantele vor creste simtitor,dar nu stiu daca e loc, sa nu loveasca in capota. Prin reducerea de sectiune pe care o are confuzorul, viteza aerului creste, implicit va intra ma mult amestec. Sunt doar doua variante de functionare cu paletele pe care vrei sa le montezi : 1. Va merge mai prost ca inainte 2.Va merge la fel ca inainte Varinata 3 nu exista. Rolul principal al turbonatorului este amestecul , omogenizarea benzinei din ciocul principal nu numai in jurul difuzor -dispersorulul tip venturi ci in toata masa coloanei de aer. Este echivalentul daca vrei a diverselor inventii de ciocuri sau accesorii montate in jurul lor. Dar toate "inovatiile" de acest tip pe care le-am vazut eu nu "antreneaza in amestec" si restul coloanei de aer care circula marginal (eventual si rapid daca este suficient de lisa suprafata). In cazul clpetei de accel deschisa el mai are rolul de "pregatire" pt. eventualele "elici ", de orice natura or fi ele si daca misunt necesare . Eu am fost incantat de turbonator pe monocorpul Carfil ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
cristidb |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nici eu nu cred ca faci un lucru bun cu elicile alea.
Elica pusa jos ar putea reduce consumul pentru ca obstructioneaza - mai putin amestec tras din carburator. Efectul e acelasi cu montarea unui carburator mai mic. Am dubii legat de efectul benefic al turbulentelor. Daca restrictionezi aerul inainte sa intre in carburator in orice fel (clapeta de soc, elica, filtru de aer murdar etc) atunci motorul va aspira mai multa benzina imbogatind amestecul. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristidb @ 31 May 2005, 17:22) Nici eu nu cred ca faci un lucru bun cu elicile alea. Elica pusa jos ar putea reduce consumul pentru ca obstructioneaza - mai putin amestec tras din carburator. Efectul e acelasi cu montarea unui carburator mai mic. Am dubii legat de efectul benefic al turbulentelor. Daca restrictionezi aerul inainte sa intre in carburator in orice fel (clapeta de soc, elica, filtru de aer murdar etc) atunci motorul va aspira mai multa benzina imbogatind amestecul. He he he citeste in piese CLT economizor benzina, putina "polemica" tehnico - executiva referitor la elici pale etc, si revino aici cu noi sugestii , ORICE IDEE MERITA putina atentie, sau altfel spus "nu stii niciodata de unde sare epurele sau elica" ! ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
cristidb |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am spus ca nu merita atentie ideea. Doar ca mie nu mi se pare buna.
In orice carburator aerul trebuie sa circule de sus in jos (sau orizontal sau de jos in sus, depinde de carburator) si nu sub forma de vartej. Forma tubului venturi si a centratorului de amestec e in asa fel incat viteza aerului in dreptul gaurilor de progresiune la deschideri misci si in centratorul de amestec la deschideri mari sa fie maxima. Curgerea aerului trebuie sa fie cat mai lina si fara turbulente pentru o omogenizare buna a amestecului. Palniile acelea de la intrarea in carburatoare (mai mult la cele orizontale le-am vazut) au rolul de a crea un flux de aer fara turbulente si directionat. Cu ele creste debitul de aer prin carburator. Incearca sa montezi elica si spune-ne care sunt rezultatele. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristidb @ 1 Jun 2005, 10:43) Eu nu am spus ca nu merita atentie ideea. Doar ca mie nu mi se pare buna. In orice carburator aerul trebuie sa circule de sus in jos (sau orizontal sau de jos in sus, depinde de carburator) si nu sub forma de vartej. Forma tubului venturi si a centratorului de amestec e in asa fel incat viteza aerului in dreptul gaurilor de progresiune la deschideri misci si in centratorul de amestec la deschideri mari sa fie maxima. Curgerea aerului trebuie sa fie cat mai lina si fara turbulente pentru o omogenizare buna a amestecului. Palniile acelea de la intrarea in carburatoare (mai mult la cele orizontale le-am vazut) au rolul de a crea un flux de aer fara turbulente si directionat. Cu ele creste debitul de aer prin carburator. Incearca sa montezi elica si spune-ne care sunt rezultatele. Deci aceste turbinatoare facute mai sus se doresc a fi adaptari pentru dublu corp similare cu ceea ce am facut pe monocorpul Carfil (asta si in virtutea fatului ca eu am fost multumit chiar extrem de mutumit, de ficecare nivel de turbionare montat, sau simtit rezultate fizic ! ceea ce inseamna mult ! una e sa masori ceva cu aparate de precizie si vezi o vaga imbunatatire pe o curba pe ecran alta e sati fuga masina de sub fund !) Fiecare din cele 3 nivele (uis, elica, turbonator) sa simtit ! Acum normal este ca probabil nu sunt panacee universale pentru orice tip de constructiv de carburator (motiv pt. care si cerea lui SGM o sectiune a carburilor lui del orto pentru a vedea daca se poate face ceva de acest gen si la ele, caz in care ii promiteam 1 secunda mai putin la "liniute"). In cazul carbului dublu de lada 2105 (al meu) se potrivesc toate cele 3 nivele de turbionare. Daca elica si turbinatoarele se fac usor MARI probleme voi avea cu executia unui uis de dublucorp, sau achizitia lui ... ca ma cam doare buzunarul de cand ma stiu ![]() Speranta mea este ca sa obtin exact aceleasui rezultate ca pe Carfil cu noul dublu corp. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pt dexlada am promis schema aprindere multiscanteie.
Primul monostabil are timpul de 4 ms al doilea 15 microsecunde si al treilea 0.8ms montajul se pune intre ruptor si aprindere cu tiristor Obs Tranzistorul BD ar trebui ceva echivalent cu 2W2219. Attached File(s) |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#133
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce bine merge turbinatorul!cine nu crede SA INCERCE!NU PREA COSTA!:)
NICI EU nu credeam dar dupa 863 de km intr-o zi mi-ma dat seama ca functioneaza!!! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 23 Jun 2005, 15:44) Pt dexlada am promis schema aprindere multiscanteie. Primul monostabil are timpul de 4 ms al doilea 15 microsecunde si al treilea 0.8ms montajul se pune intre ruptor si aprindere cu tiristor Obs Tranzistorul BD ar trebui ceva echivalent cu 2W2219. Apropo schema este interesanta cate scantei da efectiv / turatie ? Ai incercat-0? Caci daca merge in mod sigur este mai buna decat tot ce este in comert! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic 4 scantei (4ms/(0.8ms+0,015ms)) egal aprox 4
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
primul monostabil da durata scanteilor indiferent de turatie (4ms) se calculeaza pt turatia maxima, astfel nu avem surpriza ca la turtie maxima sa nu avem scanteie la unul dintre cilindrii, sau suprapunere intre cilindrii. Revin cu un tabel.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 1 Jul 2005, 16:40) primul monostabil da durata scanteilor indiferent de turatie (4ms) se calculeaza pt turatia maxima, astfel nu avem surpriza ca la turtie maxima sa nu avem scanteie la unul dintre cilindrii, sau suprapunere intre cilindrii. Revin cu un tabel. Consider concursul inceput* ! Iata pentru incurajarea ta si handicapul pe care il ai in acest moment. Postat stadiul actual (3_09_2005) al echipamentului, respectiv cum trebuie sa arate o multi-scanterie ADEVARATA ![]() ![]() *A fost pornit concursul cine termina mai repede jucaria sa (eu aprinderea pzisa iar mihai1677 delcoul electronic) ![]() ![]() PS. Asteptam eventuale reactii de la liviudiaconu care lucra la ceva asemanator. Attached thumbnail(s) aprindere.jpg ( Size: 645k ) Number of downloads: 360 multiscanteie.jpg ( Size: 255.36k ) Number of downloads: 366 |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#139
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm interesanta "inventie" partea proasta esta ca nu prea ma pricep al electronica!dodo dar scanteia crezi ca se va mentine asa de puternica si in timpul functionarii motorului?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 4 Sep 2005, 08:58) hmm interesanta "inventie" partea proasta esta ca nu prea ma pricep al electronica!dodo dar scanteia crezi ca se va mentine asa de puternica si in timpul functionarii motorului? ABSOLUT ! altfel de ce m-as chinui sa fac aprindere electronica cu ridicatror si multisacanteie ? |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
marianrec |
![]()
Post
#141
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marianrec @ 4 Sep 2005, 13:00) Pai si.. nu ne "impartasesti" si noua schema? Banuiesc ca e multiscanteie numai pt turatie mica, pana in 700rpm... E multiscanteie "doar" pana la 12.000 ture ! Decocamdata insa schema este "devoratoare" de intergrarte , am ars deja 4 buc. NU ESTE DE PUS PE MASINA , mai e de studiat . Pozele sunt doar ca sa se vada cum ar trebui sa mearga daca TOATE pisele sunt fiabile in timp ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristidb @ 1 Jun 2005, 10:43) [...] nu sub forma de vartej. Forma tubului venturi si a centratorului de amestec e in asa fel incat viteza aerului in dreptul gaurilor de progresiune la deschideri misci si in centratorul de amestec la deschideri mari sa fie maxima. Curgerea aerului trebuie sa fie cat mai lina si fara turbulente pentru o omogenizare buna a amestecului. Tocmai, ca teoria motoarelor spune ca acea curgere laminara nu are capacitatea de a face vaporizare si uniformizare amestec buna; de regula se gindeste arhitectura galeriei si poarta supapei incit acolo sa se faca turbion. La zona de "repriza" tocmai marginea ascutita a clapetei pe sectiunea mica de acolo genereaza crestere de viteza si scadere de presiune locala precum si turbion, curgere nelaminara. Centratorul este difuzor pentru sarcini mici si mijlocii (prin sectiunea lui creste viteza aerului la sarcini mici) iar cel mare la sarcini mari si sarcina plina. Cu alte cuvinte aerul curge in carburator cu viteze diferite, functie de parametrul "unghi obturator" @DodoBird: Pai lucram la ceva asemanator cu ce vorbea mihai. Numai ca schema este tot de mihai trimisa (partea de comanda) urmarind o idee a unui francez care pe site-ul lui da numai programelul care se incarca in PIC, schema nu, doar vinde "kit-ul" cu piese. Dupa discutii cu mihai, se pare ca e o problema la sincronizarea scinteii cu ploturile la delcourile de dacia si ca solutia ar fi o bobina gen Nova. This post has been edited by diaconuliviu: 6 Sep 2005, 07:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
UN NOU test :
Deci de sus injos , pe carbul monocorp Carfil aveam : turbinator, elica si UIS . Am adaugat mai jos pe galerie inca o elica ! REZULTAT : LA viteze mari peste 80 - 90 km / ora nu se schimba nimic, masina are aceiasi elsticitate si viteza maxima ! In schimb la demaraje de pe loc pana la 80 este nitel mai puturaosa ! In mod clar elica sub UIS strica ![]() Asta conform principiului american " copii sa nu face-ti asa ceva si voi acasa , ca nu merita" ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#145
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa ,ok da consum ceva mai redus,sau nimic nou>?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() Am reusit sa stabilizez aprinderea la care lucrez in ultimul timp. Am montat-o provizoriu si am facut ceva teste. Totul pare ok, a fost eliminata problema caldurii. Testele au dovedit ca montajul nu este sensibil la paraziti (placa electronica a fost testata fara carcasa metalica deparazitata). Cateva considerente tehnice : -Tensiunea de "atac" bobina de inductie = 300V (stabilizata). -Multiscanteie: 6buc/pana la 2000-ture 4buc/peste -Autoalimentare stabilizata a montajului la 12V la scaderea tensiunii pe baterie pana la 5 V. -Turatia maxima la care mai pot fi date totusi 2 scantei per ciclu 12.000 ture -Intrare pentru ruptor clasic (nu necesita scoaterea din montaj a condensatorului de pe delco) -Intrare pentru sezor Hall. -Intrare pt. senzor optic. -Iesire pentru turometru (he, he, he, inca in lucru !). -Frecventa de oscilatie a etajului convertor >20 Khz. -Intrare pentru 2 platini , pt masinile cu 2 bobine de inductie (nu sunt necesare 2 montaje de aprindere !). DAR caci intotdeuna mai exista ceva sa fie diavolul mai negru ca smoala, etajul proiectat sa "conduca" turometru sa dovedit a fi nefunctional (se pare ca la unele modele de turometre mai noi , spre deosevbire de cele mai vechi este nevoie de impulsuri mai mari de 100 v.). Pentru a "uniformiza" si acest aspect trecem pe reproiectarea acestui etaj. Ce am uitat sa testez : eventualele interfernte cu aparatul de radio ![]() ![]() Oricum se pare suntem pe drumul cel bun ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
roland_alexandru |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 October 05 ![]() |
Scuze ca dau buzna asa in mijlocul unei alte conversatzii deja, dar pe la inceputul acestui topic era vorba de un carburator de Lada, eh, tocmai aici se intersecteaza intrebarile mele cu ale altora...
Am un Opel Ascona B cu motor de Opel Manta a, am inteles ca acest tip de motor s-a mai vazut si pe Rekord... dar noah, va spun si eu ce stiu. Cand am achizitzionat masina avea o flansha de adaptare facuta pt carburator de dacia monocorp, bineinteles carburatorul de 1300 max nu a facut fatza motorului de 1800 cc, la aproximativ 60 km/h se inneca din mers... dadea rateuri si bineinteles consuma probabil mai multa benzina decat aer, plus motorul era extrem de instabil. Am vorbit din mecanic in mecanic si pana la urma dupa cateva pareri am ajuns la concluzia ca ar avea nevoie de un carburator dublu-corp de Lada sau de Oltcit eventual de Dacie... am gasit unul de Lada intr-un sfarsit, l-am cumparat, m-am muncit si i-am refacut adaptarea, jiglere noi de 1500, rectificate corpurile carburatorului, totul ca la carte. L-am montat ieri pe masina, am fost astazi si am cumparat o baterie noua din magazin si bineinteles ca deobicei cand este vorba de norocul meu, nu a vrut sa porneasca. Benzina ii vine, scanteie are (are aprindere electronica si delcou pe magnetou comandat de aprindere), tot ce a reusit sa zica, au fost numai doua rateuri la inversarea fishelor astazi, in rest, nimic... Are cineva ideie ce ash mai putea incerca sau face ca sa o pornesc ? Multzumesc anticipat, astept un raspuns. |
--------------------
opel
ascona b
- b 21 ltg
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(roland_alexandru @ 26 Oct 2005, 22:28) Scuze ca dau buzna asa in mijlocul unei alte conversatzii deja, dar pe la inceputul acestui topic era vorba de un carburator de Lada, eh, tocmai aici se intersecteaza intrebarile mele cu ale altora... Am un Opel Ascona B cu motor de Opel Manta a, am inteles ca acest tip de motor s-a mai vazut si pe Rekord... dar noah, va spun si eu ce stiu. Cand am achizitzionat masina avea o flansha de adaptare facuta pt carburator de dacia monocorp, bineinteles carburatorul de 1300 max nu a facut fatza motorului de 1800 cc, la aproximativ 60 km/h se inneca din mers... dadea rateuri si bineinteles consuma probabil mai multa benzina decat aer, plus motorul era extrem de instabil. Am vorbit din mecanic in mecanic si pana la urma dupa cateva pareri am ajuns la concluzia ca ar avea nevoie de un carburator dublu-corp de Lada sau de Oltcit eventual de Dacie... am gasit unul de Lada intr-un sfarsit, l-am cumparat, m-am muncit si i-am refacut adaptarea, jiglere noi de 1500, rectificate corpurile carburatorului, totul ca la carte. L-am montat ieri pe masina, am fost astazi si am cumparat o baterie noua din magazin si bineinteles ca deobicei cand este vorba de norocul meu, nu a vrut sa porneasca. Benzina ii vine, scanteie are (are aprindere electronica si delcou pe magnetou comandat de aprindere), tot ce a reusit sa zica, au fost numai doua rateuri la inversarea fishelor astazi, in rest, nimic... Are cineva ideie ce ash mai putea incerca sau face ca sa o pornesc ? Multzumesc anticipat, astept un raspuns. Motorul trebuia sa mearga si cu carburatorul simplu. Problema este ca trebuie sa gasesti un individ care stie si ce inseamna macar ansamblu motor-carb. Daca nu ati putut porni voi pe simplu , in mod cert e mai complicat pe dublu . Deci ori un spercialist ori "burta pe carte !" De ce inversati fisele ? |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
roland_alexandru |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 October 05 ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 26 Oct 2005, 22:37) Motorul trebuia sa mearga si cu carburatorul simplu. Problema este ca trebuie sa gasesti un individ care stie si ce inseamna macar ansamblu motor-carb. Daca nu ati putut porni voi pe simplu , in mod cert e mai complicat pe dublu . Deci ori un spercialist ori "burta pe carte !" De ce inversati fisele ? Ok, burta pe carte din lipsa de altceva momentan, oricum nu prea am incredere in mecanici care sa se bage in motorul masinii mele, am mai lasato o data 2 saptamani la un service ... nu o sa uit cate zile o sa am cum se stransesera 10 mecanici si se uitau la motor ca la poarta noua... Ce zici ca ar trebui sa fac? da-mi o documentatzie, o ceva... sunt pur si simplu disperat aici... printre ultimile lucruri care mi-au mai ramas sa le fac e sa ma apuc sa vad daca e ceva in neregula cu tachetzii... Please... ceva..? ![]() |
--------------------
opel
ascona b
- b 21 ltg
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 22:21 |