DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri Dacia break, carb. dubl. corp, aprindere el., UIS

dex lada
post 12 Nov 2004, 21:38
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




ce zici ne bagam sa face o schema ca asta ?

mie unu imi place oscilatorul, pacat ca 555 nu are iesire separata pt legare push pull.(low ,high) Asta ir2155 costa cam mult 100.000. Doar pt o faza de inceput (de experimentat) oscilatorul, nimic final.

ce parare ai despre legare asta push pull cu 555 crezi ca are randament ?


Attached thumbnail(s)
555dcac.gif ( Size: 7.97k ) Number of downloads: 557


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 12 Nov 2004, 21:46
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




[/QUOTE]
ce zici ne bagam sa face o schema ca asta ?
[QUOTE]

ma refer la ce-a de sus cu ir2255 ne bagam ?


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 14 Nov 2004, 22:09
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




si frate ne bagam la o aprindere de aia ?ca am facut rost de tot manualul cu schema ,cu poze cu date despre traf etc.



--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 14 Nov 2004, 22:14
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




si frate ne bagam la o aprindere de aia ?ca am facut rost de tot manualul cu schema ,cu poze cu date despre traf etc.

Noroc cu net-ul asta, daca sti unde sa cauti, si ce sa cauti totul este cool.gif

A si multa rabdare blush.gif


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Nov 2004, 15:39
Post #65


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Mi-am montat apidere electronica, cu ridicator de tensiune. Are si un oscilator in ea, care la turatie pana in 50 RPM ( adica la pornire) da scanteie multipla.
Ca fapt divers , am reusit sa aprinde hartie cu scanteile produse. Daca veniti la intalnire, va demonstez.
Scanteia e mult mai mare, o sa fac bujiile de 1 sau 1.2 mm distanta.
parerea mea e ca merita.
O sa imi pun si doua lamele din otel la platina, pt o mai buna sincronizare la turatie mare.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 17 Nov 2004, 16:11
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 17 Nov 2004, 15:39)
Mi-am montat apidere electronica, cu ridicator de tensiune. Are si un oscilator in ea, care la turatie pana in 50 RPM ( adica la pornire) da scanteie multipla.
Ca fapt divers , am reusit sa aprinde hartie cu scanteile produse. Daca veniti la intalnire, va demonstez.
Scanteia e mult mai mare, o sa fac bujiile de 1 sau 1.2 mm distanta.
parerea mea e ca merita.
O sa imi pun si doua lamele din otel la platina, pt o mai buna sincronizare la turatie mare.
*



ca sa vezi ca merita .....ceea ce eu sunt absolut convins .... fa urmatorul test :
...aprinderea montata...bun inteles...scoti fisa centrala de la bobina , pornesti dai la automat circa 20 secunde, in 2-3 reprize sa nu rupi demaroru si bateria, dand cateva pedale tapena pana la fund ......rezultatul ....e saracuta de ea inecata rau de tot ....tare greu ai mai porni-o pe clasic ..... acum pui fisa la los si dai drumu la pornire ..... va tusi puternic .... va scuipa pur si simplu benzina afara dar va porni aproape la sfert de cheie ............
EEEEE poi face-ti asa ceva pe calsic sau cu aprinderea fara ridicator .......
Cat tea costat aprinderea ?
putem vedea o schema fie si de principiu ..... fara valori sau date concrete .....
ridicatorul este pe ferita sau tole ..... ce tensiune ai acum pe atac la bobina .....?
ai faur probe de caldura ?.... finalii se incing rau ? .....
hai ca team zapacit cu intrebarile ......


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Nov 2004, 16:30
Post #67


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Este cu tole transformatorul, a bobinat cateva ore la el baiatul care mi-a facuto.
Tranzistorii au radiator, nu se incalzesc foarte tare.
Bobina e atacata cu 380 volti.
Schema nu o am,dar as putea face rost de ea.
Pe mine ma amuza ca pot sa dau foc la hartie cu scanteiele, in caz ca nu am un cibrit sau o bricheta smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 17 Nov 2004, 16:43
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 17 Nov 2004, 16:30)
Este cu tole transformatorul, a bobinat cateva ore la el baiatul care mi-a facuto.
Tranzistorii au radiator, nu se incalzesc foarte tare.
Bobina e atacata cu 380 volti.
Schema nu o am,dar as putea face rost de ea.
Pe mine ma amuza ca pot sa dau foc la hartie cu scanteiele, in caz ca nu am un cibrit sau o bricheta smile.gif
*



FA TU PROBA SI O SA VEZI CA E MAI BUNA PE MASINA DECAT LA DAT FOC HARTIEI !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 17 Nov 2004, 17:33
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




cel care ti-a facut-o nu tia zis mai multe despre ea, de exmplu daca functioneaza normal cu tensiunea la bornele bateriei scade la 9V sau mai putin ?


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 18 Nov 2004, 11:29
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 17 Nov 2004, 16:30)
Este cu tole transformatorul, a bobinat cateva ore la el baiatul care mi-a facuto.
Tranzistorii au radiator, nu se incalzesc foarte tare.
Bobina e atacata cu 380 volti.
Schema nu o am,dar as putea face rost de ea.
Pe mine ma amuza ca pot sa dau foc la hartie cu scanteiele, in caz ca nu am un cibrit sau o bricheta smile.gif
*



si inca o proba ..... o ineci cum ziceam mai sus, si pui contactul dai la manivela si tre so ia ....... eh ?


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 18 Nov 2004, 11:45
Post #71


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ce nu-mi place este ca nu merge turometrul, mi-a zis baiatul care a facut aprindere ca o sa mai faca un mic montaj pentru a merge.
Nu se mai ineca, lucru care era si normal, numai nu nu mai trece de 5000 ture... ( mi-am dat seama dupa vitezometru)
Da simpotome ca nu mai are benzina,da in nas la turatia asta. Deocamdata nu dau vina pe aprindere, o sa ma duc la garaj si o sa verific, poate s-a infundat un filtru...
Astea sunt simpotome de lipsa de benzina...


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 18 Nov 2004, 13:06
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 18 Nov 2004, 11:45)
Ce nu-mi place este ca nu merge turometrul, mi-a zis baiatul care a facut aprindere ca o sa mai faca un mic montaj pentru a merge.
Nu se mai ineca, lucru care era si normal, numai nu nu mai trece de 5000 ture... ( mi-am dat seama dupa vitezometru)
Da simpotome ca nu mai are benzina,da in nas la turatia asta. Deocamdata nu dau vina pe aprindere, o sa ma duc la garaj si o sa verific, poate s-a infundat un filtru...
Astea sunt simpotome de lipsa de benzina...
*



Auzi .... sunt sigur ca e de la aprindere .... vreifica ca multiscanteia nu merge SIGUR la turatiii mari (deci esti pe scanteie simpla .....) deoarece la turatii mari e foarte greu sa sincronizezi multi scanteia si pierzi unghiul de aprindere .... si mai este foarte posibil ca traful pe tole sa nu raspunda bine in frecventa mare, .... din cauza asta eu prefer pe cel de ferita ......

da de ce nu treci repede pe clasic ..... vezi ca mere sau nu si gata ... diagnosticul ?


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 18 Nov 2004, 13:09
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 18 Nov 2004, 11:45)
Ce nu-mi place este ca nu merge turometrul, mi-a zis baiatul care a facut aprindere ca o sa mai faca un mic montaj pentru a merge.
Nu se mai ineca, lucru care era si normal, numai nu nu mai trece de 5000 ture... ( mi-am dat seama dupa vitezometru)
Da simpotome ca nu mai are benzina,da in nas la turatia asta. Deocamdata nu dau vina pe aprindere, o sa ma duc la garaj si o sa verific, poate s-a infundat un filtru...
Astea sunt simpotome de lipsa de benzina...
*



si inca ceva .... poti renunta pana la urma la multi scanteie ... daca ea te incurca ... hai sa fim seriosi , sunt totusi 380 V !!!! ce naiba chiar ajungem obsedati de falcari ... doar nu sunt dragstere !!!!!



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 18 Nov 2004, 13:14
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 18 Nov 2004, 11:45)
Ce nu-mi place este ca nu merge turometrul, mi-a zis baiatul care a facut aprindere ca o sa mai faca un mic montaj pentru a merge.
Nu se mai ineca, lucru care era si normal, numai nu nu mai trece de 5000 ture... ( mi-am dat seama dupa vitezometru)
Da simpotome ca nu mai are benzina,da in nas la turatia asta. Deocamdata nu dau vina pe aprindere, o sa ma duc la garaj si o sa verific, poate s-a infundat un filtru...
Astea sunt simpotome de lipsa de benzina...
*



Sincer sa fiu prin 89 cand probam aprinderea mea , pe masina lui taicamiu (model 87) la fel turometrul se ducea la ralanti in capatul scalei .... aproape sa se indoaie ... atunci nu ma pasiona acest aspect ca aperinderea era in ca in provbe ... acum , aceeasi aprindere pa dacia mea model 96 merge perfect pe turometru , in mod cert schemele de turometru sau mai schimbat !!!!!!
probabil ca este necesar inca un tranzistor alimetat la 12 v pentru turometru ..... prietenul tau te rezolva ca este relativ usor ..... dar deocamdata lamureste0te cdaca merita ea ca aprindere ca turometru il faci dupa aia !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Nov 2004, 14:28
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(DodoBird @ 4 Nov 2004, 10:19)
Poi este foarte simplu :
motorul trage aerul prin filturul uis ... motorul actioneaza pur si simplu ca o pompa ce trage aer prin filtru uis si amestec aer/benzina prin corpul carburatorului ...
acum sa o luam logic .... placa uis se plaseaza mereu la cel mai scazut nivel (lipita de galeria de admisie ....)deci aerul (practic un fel de aer fals dar cu debit controlat de diametrele micilor gaurele din talpa uis) compensarea acestui "aer fals" se face practic din reglajele aer benzina (care se modifica in momentul introducerii uis ului ... scrie acolo in rusa) .... bunnnn  gaurile din uis par a fi vreo 4 / corp ...sunt constructiv date tangential la diametrele gaurilor (vezi desen) astfel incat aerul nu patrunde pe directia razelor si intr-o forma tangentiala creeand un turbion de aer/ amestec spre galerii . La dacii functa de turbionare se poate replica prin montarea unei piese din alama, numita in comert relativ inmropriu, economizor ce de monteaza in partea de jos a carburatorului.... am si eu pus asa ceva ... desi nu pot spune foarte clar ca se simte ... un lucru este cert : cel putin teoretic .... amestecul prin turbionare se distribuie in mod clar mult mai omogen in galerii .... iar economia este tot teoretica si ea deoarece se obtureaza practic, cu putin, suprafata de admise .... dar sa fim seriosi ... gaura de 3,5 cm in diametru de pe galeriile pt simplu corp devine insuficienta la 4.400 ture de ture pentru un motor de 1600cm si 5.400 ture pt unul de 1300...
mie mia tradus un baiat coleg de serviciu manualul .... maro g cu aproximatie ... dar cred ca suntem departe de adevar ... niacaeri nu scrie ca capatul liber al filtrului UIS  mai tebuie cuplat undeva ... in toata documentatia aia se insista in prostie doar pe faptul ca dupa montarea acestui dispozitiv trebuiesc refacute reglajele de carburator si adus in zona coerenta de relanti .... iar proba ca uis merce este simpla .... se astupa capatul fitrului si motorul trebuie sa scada in turatie (totul se face in regin de relanti) .... daca ai lada merita incercat ... sunt sigur ca are randament ... chiar daca nu ca cel din reclame ... din nefericire acest dispozitiv este foarte dificil de facut in romania de azi ..... mai ales ca foarte important este numarul orificiilor / camera dar mai ales diametrele lor ! ... probabil (el a iesit din fabticatie de cativa ani la rusi) ca este posibil la moldovenii de la obor sa obtii asa ceva ..... dar doar daca ai lada ..... pentru dacia (eu am pus carbul de lada pe dacia) nu are sens .... se returneaza furunul cu duza si se pune placuta de alama zisa economizor.
*



Ar trebui sa mearga sistemul(doar cu o gaura din doua) si pe Dacia cu monocorp, obturind gaura din galerie sau "flansa pata calda" dupa caz si montind acel uis sau unul construit (cine se baga?) iar filtrul se poate monta in acel TEU de la carburator in locul furtunului cu duza.
DAR, din ce-mi amintesc de la cursul de motoare, (cred ca si scrie in "cartea verde" - ma refer la cursul de motoare -Grunwald,B.) in galerie si pe traseul de admisie se formeaza curenti turbionari intr-un sens dat de geometria admisiei; acelasi sens trebuie sa-l dea si acel UIS sau chiar si acea placutza din alama altfel sensurile se anuleaza, ca o insumare vectoriala a curentilor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 18 Nov 2004, 17:24
Post #76


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Era de la aprindere! de aia nu treceam de 5000 ture. mi-a ziws ca o sa inlocuiasca un tiristor parca, cu unul de frecventa mai mare.

Merita sa iti faci, parerea mea. Porneste super usor, scanteie mai puternica = aredere mai buna. Nu poti sa ineci maotorul foarte usor.
Scade numarul de scantei ratate.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 18 Nov 2004, 19:25
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 18 Nov 2004, 14:28)
Ar trebui sa mearga sistemul(doar cu o gaura din doua) si pe Dacia cu monocorp, obturind gaura din galerie sau "flansa pata calda" dupa caz si montind acel uis sau unul construit (cine se baga?) iar filtrul se poate monta in acel TEU de la carburator in locul furtunului cu duza.
DAR, din ce-mi amintesc de la cursul de motoare, (cred ca si scrie in "cartea verde" - ma refer la cursul de motoare -Grunwald,B.) in galerie si pe traseul de admisie se formeaza curenti turbionari intr-un sens dat de geometria admisiei; acelasi sens trebuie sa-l dea si acel UIS sau chiar si acea placutza din alama  altfel sensurile se anuleaza, ca o insumare vectoriala a curentilor.
*



pune pur si simplu tablita fluture pe carbul mono corp al tau ..... pentru ca in mod clar aerul nu are alt rol decat de turbionare si omogenizare a admisiei ...... deoarece to aerul pe carel bagi prin uis se scoate din reglajil surub de aer !!!!!!! vezi instructiunile de montare a uis ....din nefericire in rusa ....
eu asa aveam pe monocorp si nu pierde putere ....... masuratori nu am facut dar teoria este ff corecta


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 18 Nov 2004, 20:23
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




B-34-SGM pune si tu o schema chiar si fara valorile componentelor, sa ne facem si noi o idee despre aprinderea ta.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 19 Nov 2004, 02:00
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




si pana la urma cat a costat??


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Nov 2004, 13:12
Post #80


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Oare asta e important, cat a costat ? Pentru mine e alt pretz, pt altcineva fara 2 mil nu cred ca se apuca de ea smile.gif

Apropo, te-ai lecuit de cutia de viteze?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 22 Nov 2004, 23:26
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 18 Nov 2004, 20:23)
B-34-SGM pune si tu o schema chiar si fara valorile componentelor, sa ne facem si noi o idee despre aprinderea ta.
*




--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad_Max
post 23 Nov 2004, 02:22
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 November 04
From: Constanta




Tare interesant raportul de multiplicare...de la 12V la 380V , insa intrebarea care urmeaza : va suporta , oare , bobina de inductie voltajul indus ? cool.gif


--------------------
Dacia '72 1300 - CT-33-MAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad_Max
post 23 Nov 2004, 02:57
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 November 04
From: Constanta




blush.gif Pardon excl.gif Am luat-o si eu de la capat si am citit absolut tot !..
cred ca am pus o intrebare aiurea.. INSA :
chiar daca avem o aprindere "perfecta" eu spun ca turatia nu se va mari , si nici nu trebuie sa fie mai mare >> sa "imprumutam" tehnologia de la F 1 >> mecanismul piston-biela-arbore este prea greu si confectionat din materiale prea proaste (exceptie fac cele frantuzesti , la care ne-am permite sa taiem din pistoane indeajuns cat sa nu cedeze - material mai rezistent) ca sa atinga turatiile dorite , adica o sa avem putere , dar nu si viteza >implicit punem la risc motorul , pentru ca nu are ventilatia necesara , dar nici racirea precara nu scuteste motorul de temperaturi mari... Este excelenta munca voastra , apreciez !
V-as ruga sa ma corectati daca gresesc...vorbesc din punctul de vedere al unui pusti care abia poimaine isi sustine examenul pentru obtinerea permisului biggrin.gif

Dupa parerea mea , obtinem un consum REDUS de combustibil , dar la parametri acestia , am putea obtine si o viteza mai mare prin usurarea bielelor si pistoanelor> apropo de subiectul principal al acestui forum > "tuning-ul" la Dacia


--------------------
Dacia '72 1300 - CT-33-MAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 23 Nov 2004, 20:28
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




Nu stiu unde ai citi tu acic ca vrem sa facem modificari la motor,si sa marim turatia motorului !

Aprindere noastra nu mareste turatia motorului ,are rol de-a inbunatati sistemul clasic de aprindere pentru o mai buna ardere a amestecului din camera de ardere .

QUOTE

chiar daca avem o aprindere "perfecta" eu spun ca turatia nu se va mari , si nici nu trebuie sa fie mai mare >> sa "imprumutam" tehnologia de la F 1 >> mecanismul piston-biela-arbore este prea greu si confectionat din materiale prea proaste (exceptie fac cele frantuzesti , la care ne-am permite sa taiem din pistoane indeajuns cat sa nu cedeze - material mai rezistent) ca sa atinga turatiile dorite , adica o sa avem putere , dar nu si viteza >implicit punem la risc motorul , pentru ca nu are ventilatia necesara , dar nici racirea precara nu scuteste motorul de temperaturi mari... Este excelenta munca voastra , apreciez !



--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 30 Nov 2004, 14:48
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




am dat jos din nou carburatorul dublu corp ..... nu mai tinea relantiul .... foarte probabil ceva sa infundat .... urmeaza o autopsie .... si vedem despre ce este vorba .....

cum am rezultate le postez...


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 4 Dec 2004, 18:19
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




sigur ca nu m-am lecuit de cutia de viteze...
vreau sa imi iau un hyundai, da dacia o iubesc oricum...
mai sunt ceva oferte?

This post has been edited by Ov: 7 Dec 2004, 09:36


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 9 Dec 2004, 19:12
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 30 Nov 2004, 14:48)
am dat jos din nou carburatorul dublu corp ..... nu mai tinea relantiul .... foarte probabil ceva sa infundat .... urmeaza o autopsie .... si vedem despre ce este vorba .....

cum am rezultate le postez...
*



Pt. Ciumonk .... documentatia de carburi.. si adresa siteului de altfel f interesant.
Daca siteul nu merge ... ciadat dar azi nu am putut intra pe el ... mai am unele bucati salvate si din alte zone lae masinii.



Attached File(s)
Attached File  ciumonkcarb.zip ( 964.11k ) Number of downloads: 256


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 27 Jan 2005, 21:54
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




Am fost certat ca nu am mai postat nimic ....pe buna dreptate ... din nefericire nu am mai facut nimic din cauza vremii .... nu am garaj ....ma frige buza sa montez un nou carburator ....de lada 2105 .. nou pe care lam achizitionat de circa o luna si ceva ... dar nu se poate lucara afara .....
Am vazut masina lui SGM ... si cred ca de fapt asta e boala care se ia .... ma gandesc totusi dupa probele din primavara daca sunt multumit totusi sa trec pe galrii de dublucorp ... tot ar trebui sa fac si motorul ... pana atunci testez tot asa cu talpa ....
SI ca sa il imbolnavesc pe DEX LADA am sa pun si UIS ul ROMANESC asa cum iam propus lui .... he he he ....
Am sa postez cateva poze cu carbul nou ....
?????? Daca poate cineva sa-mi masoare si mie pe o galerie de dacia papuc dublucorp distantele dintre cele 4 suruburi de prindere ? ....eu nu cunosc pe nimeni cu asa galeir ...


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Jan 2005, 22:29
Post #89


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




cumpara o garnitura de carburator dublu de nova, si masori distanta dintre suruburi wink.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 27 Jan 2005, 22:51
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




in sfarsit " a inviat " acest post. smile.gif
QUOTE
B-34-SGM pune si tu o schema chiar si fara valorile componentelor, sa ne facem si noi o idee despre aprinderea ta


poate ne arati si noua o schema.

Si cu oilcooler-ul cum mai stai ultia data ne-ai aratat "adaptorul" dintre filtru de ulei,ce radiator ai motat (daca ai monta) peste ce greutati ai dat ,de adaptare ,montare, etc.

Stiu ca nu este cea mai buna vreme(la temperaturile astea) pt un oilcooler.
A termostat pt ulei ?
Olcitul are ? stiu ca are 2 supae by-pass una pt filtru de ulei (daca se colmateaza) si una pt radiator (daca presiunea este prea mare) sa nu se "defecteze" din cauza presiuni dar termosta are ?


This post has been edited by dex lada: 27 Jan 2005, 23:11


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 07:08
Forum Renault