DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema circuit alimentare?, Dupa curatare injectoare

becalli
post 8 Jul 2007, 16:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 October 05




M-am dus sa fac ITP-ul de curand la service-ul DACIA de la Dumbrava, si gasind mesterii repartitorul de frana blocat, imi dau revenire.

Ce zic eu: hai sa fac tot la ei treaba asta sa scap mai repede. Se apuca un meserias de frana si in timp ce repara imi zice ca la 40000 km ar fi bine sa curat si injectoarele. In trecut (pe la 20000 km) cum am avut 2 infundate asa ca zic sa le curat PREVENTIV, mai ales ca omul zice ca le curata pe toate ptr 1,5 mil fara factura.

Imi scoate rampa, le duce si le curata si dupa ce termina si franele plec multumit si cu ITP-ul luat. Intradevar se simtea si un plus de puterea dupa curatarea injectoarelor.

Problema apare a 2-a zi cand dau sa pornesc masina si vad ca porneste greu si ptr 10 sec sta subturata. O opresc si pornesc iar: fara nici o problema

De atunci am observat ca daca masina e oprita mai mult de 1 ora, are probleme la prima cheie. Daca amorsez de 2 ori inainte de pornire, dispare problema.

M-am intors la mesteri si mi-au pus-o pe computer - concluzia lor: NU are nici o problema masina (in mers si daca e cald motorul, masina se comporta normal) dar sa urmaresc simptomele smile.gif))

Din cate am observat eu si am citit pe forum, se produce o pierdere de presiune pe traseul de alimentare. Intrebarea mea este:
- mi-au decalibrat injectoarele ??? si daca da ce e de facut (se recalibreaza sau iau altele noi)
- o fi de la o-ringuri deteriorate (intreb ca un incepator ca nu stiu cum se manifesta)
- sa fie supapa de la pompa de injectie?
- ce probleme pot aparea in timp daca las masina in starea asta si amorsez de 2 ori la pornire?

Astept sfatul vostru. MULTUMESC


--------------------
Dacia SuperNova - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuliutz
post 8 Jul 2007, 16:49
Post #2


No Signal


Group: Members
Posts: 309
Joined: 9 April 07
From: Alba Iulia




Pai daca nu ai factura.... nu stiu cum te poti certa cu ei. Du-te si pune-i sa mai verifice si daca tot asa face cheama protectia consumatorilor, dar daca nu ai factura nu stiu ce poti rezolva.....
Poate nu se mai amorseaza pompa, cum ai scris si tu, sa nu fie supapa. Sa verifice aia de la service si aia


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - AB05XTP
Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505
Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina
Matiz 2003 798 cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
becalli
post 9 Jul 2007, 13:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 October 05




M-am lecuit dupa episodul asta. O sa fac lucrurile serioase numai cu factura.


--------------------
Dacia SuperNova - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valipopa
post 9 Jul 2007, 19:02
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 May 05




Esti convins ca nu ti-a schimbat injectoarele sau rampa cu totul? nu te-ai uitat ce face si unde se duce cu ele?? huh.gif La faze d-astea fara factura, nu-l scapi din ochi...ca sunt sulfe.


--------------------
Dacia Supernova Clima - B-48-MCP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
becalli
post 22 Jul 2007, 11:15
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 October 05




Cred ca ai dreptate si mi-au schimbat injectoarele sau chiar rampa cu totul
Intrebarea e: pot rezolva problema tehnica ? sau trebuiesc alte injectoare - ca am ajuns sa apas acceleratia cand dau la cheie


--------------------
Dacia SuperNova - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 22 Jul 2007, 11:40
Post #6


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Intreb si eu asa ... nu poate sa fie motorasul pas cu pas ? smile.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin.c
post 22 Jul 2007, 12:52
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




Chestia cu amorsatul pompei am patit-o cand un mecanic "destept" mi-a pus o pompa care nu avea sau era stricata supapa din pompa. Uneori trebuia sa dau si de zece ori la cheie ca sa amorsez pompa. Problema mea s-a rezolvat punand pompa mea la loc (cu scandal bineinteles, ca nu vroia ahnimalul sa recunoasca ca m-a prostit) si curatarea conductelor care erau infundate de la rugina din rezervor. Problema originala era oprirea in mers, mar ales la caldura mare. Asa ca am inlocuit rezervorul, care era mancat si s-a curatat tot traseul de alimentare.

Nu cred ca ai aceeasi problema, desi daca amorsezi de mai multe ori, benzina nu ramane pe conducte si in rampa de injectoare, dar sa dai 1 mil si jumatate pentru curatat injectoare este imens cu factura, daramite la negru. Pai, scuza-ma, in Vitan injectorul costa 80 RON, mai aveai putin si le cumparai de noi. Nu vorbim cat ar costa la magazinele Dacia, ca aia sunt snapani.

Iar de curatat se curata atat de simplu: iti trebuie o mufa ca sa nu stai cu fire, pui solutie, alimentezi injectorul intermitent si pui presiune de la o vulcanizare sau un compresor de vopsit in timp ce te joci cu alimentarea. Credeti-ma ca nu se decalibreaza nimic si oricum ahnimalele din service de multe ori asta fac si iau 800.000. Dar 1 milion jumate fara factura? Cred ca unii au bani de aruncat in service aiurea.

Parerea mea este sa te duci peste ei in service, ca nu se poate sa se intample asa, chiar daca nu ai luat chitanta. Si data viitoare vedeti cat iau altii, ca de aia sunt mai multe service-uri, sa avem de unde alege, in functie de tratament si preturi. Mai nasol este cand peste tot se comporta la fel: maimutze.

Legat de motorasul ps cu pas, ala are treaba doar la ralanti si anume atunci cand turatia la ralanti si numai atunci scade mult sub limita, uneori oprindu-se motorul din cauza turatiei prea mici.

This post has been edited by florin.c: 22 Jul 2007, 12:55


--------------------
Dacia Supernova Clima
Intotdeauna este ceva de reparat......doar un alt motiv pentru a-ti cumpara o scula noua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 14:52
Forum Renault