ambreiaj varza la 16.700 Km !!!!
![]() ![]() ![]() |
ambreiaj varza la 16.700 Km !!!!
Costin |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA
|
|||
cetatzeanu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
pai daca ai ajuns cu masina ta pe rotitele ei la service cum schimbai vitezele? ca ratb-istii, fara sa mai calci ambreiaju` ? Dar tu ziceai ca-l calcai fiind tare -n picioru` stang si ca masina intra-n toate vitezele. Sunt kestii pe care nu le pricep aici. Slz are ambreiaj uscat din ce stiu eu - nu ca la dsn care il are hidraulic. Deci un ambreiaj clasic si simplu. Daca tu puteai sa schimbi vitezele inseamna ca totusi
necazu` nu era prea mare - teoretic. Mai probabil e sa fi fost timoneria pe care tu s-o fi busit cand incercai sa urci bordura, sau sa se fi sficuit filetul ce prinde textolitul pe arcuri - prea putin probabil. Chiar ca m-ai facut curios: adica Lagunele 2 au aceleasi bucurii cu ambreiajele lor ? sad.gif |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Totusi cred ca a fost ceva la cablul de ambreiaj care s-a lungit brusc - s-a rupt patina ? - Bizarrrrrrrrrrrrr.........
|
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
bursuck |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Spune-mi te rog ca nu ai Solenza din primele loturi (ca subsemnatul) :planset:
Mai am vre-o luna si ceva pana iese din garantie si de cand am luat-o m-am tot plans pe la service de amreiaj: ca face zgomot de tractor, ca tine prea din scurt: ambreiat si debreiat - adica pozitie de mijloc nu prea exista etc. Maimutoii de la reprezentanta m-au lamurit repede, e ceva "ce face toate", ca n-are nimic, ca sunt eu paranoic. Un inginer totusi mi-a soptit subversiv ca ar fi ceva probleme la capitolul asta cu primele loturi, da trebuie sa crape ca sa mi-l schimbe. Din cate vad eu chiar au inceput sa crape. :shock: :shock: :shock: |
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cetatzeanu, ambreiaj uscat inseamna o treaba, ala hidraulic e cu totul alt ceva (se refera la altceva). Si solenza si nova/supernova berlina sau trabantul, au TOATE ambreiaj uscat, adica cu disc de ambreiaj cu ferodouri. Transmisia se realizeaza prin intermediul ferodourilor (care sunt "uscate"). Termenul celalalt se refera in general la masini cu transmisie automata, cand transmisia nu se realizeaza prin ferodouri ci prin intermediul unui ulei actionat de niste turbine (sa zicem, in mare, nu sunt specialist in cutii). La SRN, nu ambreiajul este hidraulic, ci transmisia de la pedala la furca, care la SLZ este cu cablu, ca la berlina.
P.S. parca s-a rezolvat de mult misterul cu cutia de Laguna 2 si SLZ 8) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Costin |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ambreiaj ep2:
Masina nu are nici o lovitura si nici nu urc borduri inalte cu ea. Am zis bordura normala cu rampa (adica niste ceva gen asfalt turnat pentru a indulcii urcarea, in profil triunghi, deci nu am urcat obstacol drept). Ce vroiam sa subliniez este ca o galma de max 10 cm inaltime si unghi de atac de 45 grade a fost f.f. greu de urcat, deci un fel de damb, pe care oricum nu il atac perpendicular ci in unghi adica urca mai intai o roata si apoi cealalta. La plecarea de pe loc in linie dreapta cred ca ma lua si lastunu cu toate ca turam pana la 4500 In linie dreapta nu depaseste 80, la 50km/h in aIIIa adica la 2500+ rpm am accelerat => masina mergea la fel dar motoru' s-a turat in gol pana la 4500 brusc (masina era in III si nu aveam picioru' decat pe acceleratie) Acu e clara problema? Ca sa ajung repede la service schimbam vitezele la 4000RPM si lasam sa patineze la fiecare schimbare si tot se misca la fel ca o dacie de pe vremea lui noe. MAsina e cumparata pe 3002-aug-04. Cablul este intact. Vineri seara m-au linistit aia. A venit unu cu o idee traznet: mi-a largit cablu de ambreiaj cu cativa cm. dupa aia am facut o tura cu el si mi-a aratat ca face 50 km/h in Ia la vreo 6000+RPM. Am crezut ca il iau la bataie, dar in continuare 100km/h era max si patina ca dracu. |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#7
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Costin, mie la break cand mi-a picat rulmentul de presiune masina se comporta la fel. Deci ambreiajul in sine s-ar putea sa nu aiba nimic saracul de el. Teoretic, daca pica ala nu mai poti baga in viteza. Dar se pare ca nu-i chiar asa. Mie imi intra in viteze daca apasam foarte tare pe pedala ambreiajului (treaba rezolvata provizoriu prin intinderea cat mai mult a cablului) si daca ma chinuiam putin cu maneta. Mai caraia ea din cand in cand, dar intra in viteze. Asa am resuit sa ajung acasa si a doua zi in service.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Costin |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
continaure:
Mi-au zis sa merg la mare ca "tine pana acolo". Si uite asa am plecat acasa. Pe drum mergea mai bine dar mai bine = ca o dacie din 80 intretzinuta nu ca un jaf. Dupa indelungi ganduri si vreo 60 min telefoane la prieteni, sefi si specialisti. concluziile au fost: Am amanat concediu cu o sapt si io si nevasta (noroc ca s-a putut) Nu am mai plecat ca oricum ploua si daca stau in mijlocul drumului cu ambreiajul crapat e nasol tare. Un tip de la daewoo mi-a zis: esti nebun ... cine te tracteaza de la fetesti ... si oricum in garantie repara doar defectele de fabricatie nu si cele datorate mersului cu defectiuni majore (de ex daca se trozneste si cutia) Sambata dimineatza la 10 cu chiu cu vai io again la meridian. Presupun ca a vazut omul acasa ce hartie ii bagasem in buzunar (500k). Era tot un zambet ... bine ca nu a-ti plecat la mare ... ca poate va lasa in drum ... acum ma duc sa iau de la depozit ambreiajul ... pana miercuri e bine?? Parca imi era cel putin ruda ... minuni fac banii astia ... Azi e luni cred ca miercuri voi sta la meridian de la 7:00 la 23:00 ca daca tot l-am "uns" mi-a dat o foie sa scriu ce mai trebe, adica: cloncaneala punte fata, sunetul tipic de esapament de la 2000RPM si cel tipic de AC 2500 RPM. Sunt curios daca banii dati ajung pentru toate ... ca doar tot sunt in garantie ... nu?!?! Sambata plec la mare ... la 4:00AM .... asa ziceam si la primul post parca ... nu ?! :? :? :? :? |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
haky |
![]()
Post
#9
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 May 03 From: Oradea ![]() |
Tine-ne la curent cu toate cele spuse mai sus si in special cu cel selectat de mine. |
||
--------------------
Fost: Dacia
Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II
; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0 O zi buna tuturor. Ceau
|
|||
Costin |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ep3: M-au chemat ieri adica marti la 11:30 ca se apucasera de masina.
Acu nu am timp de scris asa ca bag pe scurt: Suit masina, desfacut, disc ambreiaj inact (zici ca era din cutie), placa presiune sparta pe margine nu soarele, adica zona din acea rama, iar soarele din centru era gen valurile dunarii. O mica veste buna: tot ambreiajul este valeo si e stantzat si pe placa si pe disc, o mare veste proasta se sparg mai des decat alea romanesti, cica e problema des intalnita in serviceuri motiv pen care e cerere si nu prea se gasesc, Era aculo o scala cu placa sparta la 200 KM ... avea nr rosii. Sa revenim ... la 12:20 se desfacuse totul dar surprise: avem disc dar nu avem placa asa ca GOGULEEEE baga toate alea intr-o cutie prinde roata si da-o afara ca o facem sapt viitoare. Io vad rosu :vmad: :vmad: Pun mana pe tel si io si nevastamea si iau la rand toate serviceurile si magazinele din buc. Cobalcescu ioc, la fel mag de la Obor, IPSO, samd. Bingo Adras are una. Il conving pe asta de la magazie sa vorbeasca cu adras magazie (toate tel de pe tel meu, seara nu mai aveam baterie nici la ericsson nici la zapp). Sui in taxi (meridian :x )si ma duc da naiba in praznic sa caut placa. Taximetristu cauta pe harta de cateva ori ca nu stie unde e ... Si dupa 45 min si 250.000 la taxi vin cu placa. La 19:00 termina montatu. MERGE laugh.gif laugh.gif Io bag zgomote punte fata (bagasem banu si la meseriasu care s-a chinuit singur 4-5 ore) ala verifica pivoti - ok, bucse bascula - beton, bucse bara - putin cam moi, aduce noi, schimba. NOTA: daca il ungi bine pe mecanic afli o groaza de chestii interesante: toate suruburile se strang cu cheie dinamometrica cu pres diferita functie de surub, iar f.f.important bucsele se dau bine cu vaselina in/out sa se aseze bine in locas si pe bara pen ca vaselina se duce dar ele raman montate ca lumea si se evita uzura prematura !! :mrgreen: :mrgreen: Trecem la AC care merge PERFECT, ma minunam si io cat de bine se aude (adica nu se auzea deloc). facut teste ... totul ok. INFO: AC decupleaza la variatie brusca apasare pedala, am vazut cu ochii mei, 2000 -> 3000 brusc si decupleaza, deci nu are legatura cu turatia (iese singur la 6000) ci cu variatia brusca de pedala. Maraiala esapament 2000 RPM - asa face toate, io nu am mai insistat ca eram fericit de restu. Iau actele si plec. :shock: Plafoniera nu se mai stinge. Bag la loc vine electricianu smulge firele de la alarma usa st-fata si zice "nu e de la noi, platiti 1/2 ore constatare electrica". Asa ca am dat 159.000 lei si nu mai merge senzoru st-fata. Dar am factura de ... CONSTATARE :vmad: :vmad: :vmad: Concluziile le trageti voi. PS: mecanicul chiar a fost de treaba. |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
Costin |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Concluzii placa presiune sparta la 16.700Km:
Cu 0 lei se face in 2-3 sapt Io am dat cu tot cu plimbare ce taxiul 1.010.000 lei + o carca de telefoane si s-a rezolvat in 2 zile (vineri era 21:00, iar sambata nu punem la socoteala) DE RETINUT: ambreiaj in totalitate VALEO, nici o urma de uzura, spart si gata. Defect de material |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare discreta: inainte de a intra in service se stingea plafoniera?
Ca daca da, "e de la ei", ca nu au montat vre-un fir cum trebuie la loc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi chestie cu stinsul plafonierei am patit-o eu cand am scos plafoniera si am legat de ea un fir pentru lumina in portbagaj. Innebunise lupul, adica ba nu se stingea, iar daca am scos siguranta si am pus-o la loc n vroia sa se mai aprinda. Cred ca se aiurise UCE. Dupa vreo cateva minute de apasat pe intrerupatorul de la sofer si-a revenit.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Costin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Totul era ok inainte de service.
Ei au deconectat bateria si siemens-ul Si CD-playerul a pierdut setarile, data de la ceas .... Are cineva idee care e procedura daca se deconecteaza bateria sau/si computadorul ??? |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
SwatKat |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Cred ca la fel ca la inceput, adica setezi iar ceasul si bagi codul de cass
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Marius |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci nu sunt primul...
![]() Ieri am facut o vizita in service pentru diagnosticarea zgomotului provenit din directia ambreiajului. Raspuns: placa de presiune (probabil si discul). Asadar la numai 14.000 km parcursi ma vad nevoit sa apelez la serviciile service-urilor dacia pentru o problema grava. Maine am 2-3 ore de "distractie" prin service ![]() Comentariile sunt de prisos. M-a mancat in c*r sa-mi iau solenza... acu' ma scarpin. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Cata_lin |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 October 04 ![]() |
![]() Acelasi simptome: pedala ambreiaj "beton", demaraj ioc, schimbare viteze 1-2-3 (4 nu am incercat) pe la 3.500- 4.000 rot/min. Aceeasi problema: placa presiune + ambreiaj varza. km : 24.500, 85% pe drum european si constant 90-100km/h. (deci e exclus alte probleme de "user"). Concluzie: Solenza e prima si ultima masina pe care o cumpar cu denumirea Dacia. Daca ma gandesc bine la cat isi bat joc, acceptand sa produca in continuare la noi masini de kkt, (in timp ce cei de la VW au reusit sa faca din Skoda o masina seriosa), nici un Renault nu ma mai tenteza. Dixit. |
--------------------
Dacia
SLZ
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Asta e defect de proiectare/fabricatie. Asa cum la DSN ne-am mancat ficatii cu radiatoare+calorifere, trebuia sa fie si la SLZ ceva. Mor de curiozitate ce va avea LGN, e imposibil sa scape fara bube in cap...
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Marty |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Marius_MCA @ 6 Oct 2004, 11:56) Deci nu sunt primul... ![]() Ieri am facut o vizita in service pentru diagnosticarea zgomotului provenit din directia ambreiajului. Raspuns: placa de presiune (probabil si discul). Asadar la numai 14.000 km parcursi ma vad nevoit sa apelez la serviciile service-urilor dacia pentru o problema grava. Maine am 2-3 ore de "distractie" prin service ![]() Comentariile sunt de prisos. M-a mancat in c*r sa-mi iau solenza... acu' ma scarpin. Da la tine ce zgomot se auzea ? Si cum se manifestau simptomele ? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
costi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce faci Marty ai intrat la idei ?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Marius |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Cum s-a manifestat ? A inceput usor-usor sa se accentueze tacanitul de diesel pana in faza de a deveni insuportabil.
Acum 3 saptamani l-au "ascultat" si altii la intalnire. Doru a zis ca e rulmentul dar sa fiu atent sa-mi schimbe si placa. Este placa si o sa fiu atent si la rulment, ce mai conteaza ![]() ![]() Aaa, si nu face numai atunci cand este motorul cald, nu. Face si dimineata cand o pornesc. Nu asa tare ca dureaza pana se incalzeste si discul si sa vezi atunci tacanit de diesel. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Costi, ma gindeam ca ies din garantie si ca n-ar strica sa-i schimb ambreiajul.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Marius |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu ceva intarziere va informez ca am fost in service si am rezolvat problema. E mult mai bine acum.
P.S.: am constatat ca am si alte probleme pe care va trebui sa le remediez, deci mai fac o vizita. ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
niccos |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 12 May 03 ![]() |
Spune-ne si cum ai rezolvat-o. Si unde ...
|
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
Marius |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Inlocuit placa presiune + disc ambreiaj. Service Meridian.
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 08:36 |