Probleme GMV
![]() ![]() ![]() |
Probleme GMV
CTH |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
- DJ-87-CTH
|
|||
EUGEN2008 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
eu sunt mai greu de cap...vorbesti de GMV din habitaclu cand spui de treptele de viteza dar vorbesti si de GMV-ul de racire motor cand spui de pornire AC si de racire motor. Deci pana la urma de care GMV e vorba? In oricare din cazuri e vorba de o problema a motorasului de GMV , este partial gripat sau ceva il blocheaza de creste tensiunea absorbita si arde siguranta. E dci sau mpi?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
CTH |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 May 10 ![]() |
Eeste vorba de GMV motor la 1,4MPI La acelasi lucru m-am gandit si eu ieri, insa intervine intrebarea: De ce atunci cand AC-ul era pornit, iar GMV-ul habitaclu era pe treapta 4 la se ardea siguranta in 1 min, iar pe treapta 2 am mers 4-5 ore non-stop, cu termocupla pornita mereu la maxim?
Este ceva ce mie garantat imi scapa. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- DJ-87-CTH
|
|
YRX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Probabil este o problema cu treapta a-2 a a GMV-ului. Tu cand fortezi AC-ul ventilatorul masinii poate sa treaca pe treapta superioara.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
CTH |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 May 10 ![]() |
YRX la mine termocupla mereu este in treapta superioara. Am gasit acum un post pe un alt forum in care cineva zicea ca in ventilator sa intre cablul cu 2 fire si in rezistenta aceea termica sau ce este din stanga sus sa intre cablul cu 3 fire. Eu problema asta am avut-o dupa ce am scos masina dintr-un service si instalatia electrica la motor a fost data jos. La mine cablurile sunt exact invers. Are cineva idee ce este cu acele cabluri? Daca sunt inversate totusi mai merge?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- DJ-87-CTH
|
|
CTH |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 May 10 ![]() |
Am gasit manualul de service la logan si ce-i drept firele chiar sunt inversate intre ele. Mai am o intrebare pentru a putea rezolva problema. In siguranta de este in carcasa de la ventilator este o siguranta termica. Stie cineva de cate grade trebuie sa fie?
23 Aug 2010, 17:55: Teoretic problema rezolvata. Am cumparat o siguranta termica de 10A 192grade, am inlocuit-o, am schimbat mufele si functioneaza. Inca nu am auzit-o pornind pe treapta a 2-a, dar nici nu a crescut apa. This post has been edited by CTH: 23 Aug 2010, 17:55 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- DJ-87-CTH
|
|
CTH |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 May 10 ![]() |
Se pare ca ventilatorul functioneaza doar pe treapta 1. Am scos releul de treapta a 2-a si am facut legatura intre contactele lui. Imi cupleaza treapta a 2-a. Releul este OK. Am verificat tensiunea la bobina releului. Am un - permanent. Cum pot sa fac calculatorul sa imi dea si un + sa verific daca vine. Am inteles ca daca scot senzorul de temperatura imi salveaza eroare in calculator. Dispare la 3 drumuri consecutive?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- DJ-87-CTH
|
|
neotec |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 January 05 From: Bucharest, Romania, Europe ![]() |
Am patit un eveniment in august 2011, in trafic aglomerat, caldura mare, AC-ul pornit, masina a inceput sa dea in nas si in aprox 1-2 minute s-au aprins toate linutele de la temperatura din bord inclusiv martorul de temperatura. Am tras pe dreapta, am ridicat capota, apa clocotea in vas, GMV-ul era oprit, am stat 10-15minute sa se raceasca putin si am mers direct la service. Mecanicul a scos mufa cu 2 pini care intra in GMV, era topita "grav" pe unul dintre pini. A pus o noua mufa, a alimentat GMV-ul pe direct si a pornit fara probleme. A facut legatura mufei (a taiat-o pe cea veche) a izolat toata lucratura. Am plecat de la service si timp de vreo saptamana dupa asta am fost atent la regimul GMV-ului, care nu a mai prezentat probleme, am folosit AC-ul, a urcat temperatura in bord la max 4 liniute, GMV-ul intra in functiune (il auzeam din cand in cand). A urmat o perioada de aprox o saptamana in care au fost temperaturi mai scazute si am pierdut interesul pentru GMV, crezand ca problema s-a rezolvat. Am plecat in concediu la inceputul lui Septembrie intr-o zona de munte si intr-o zi mai calda la urcare unei pante... ups, 7 liniute in bord, evident GMV-ul nu mergea. In zilele urmatoare temperatura nu a mai urcat dar nici GMV-ul nu l-am mai auzit. Am revenit in Bucuresti, vremea s-a racorit si n-am mai intampinat probleme (am amanat sa merg la service din cauza pretului mare al GMV-ului, inlocuirea acestuia parand a fi ultima solutie). Am trecut de iarna si zilele trecute (in vinerea mare) s-a repetat povestea (7 liniute) in timpul unui mers bara la bara de vreo 45min. Am oprit, am scos mufa de la GMV si... surpriza (not) era din nou topita. Intrebarea se pune, trebuie schimbat GMV-ul sau problema e din alta parte? Siguranta este OK, releul nu l-am verificat, desi nu cred ca are legatura.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi
2007 Ambition
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de obicei se incalzeste din cauza legaturilor slabe in zona aia , dar mai poate fi de la absorptia unui curent mai mare sau a mergerii greoaie
eu zic ca problema este 1 de la motor , (ar trebui o revizie generala ) , 2 de la mufe , contacte slabe in special la mufa de la partea motorului |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:23 |