DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare, despre ce e sub capota

brigada_diverse
post 27 Jul 2007, 12:40
Post #1


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




poate acest topic o sa ajute si pe altii care sunt nedumeriti despre piesele de sub capota

1.ce sunt chestiile alea de sub bidonu de apa de al stergatori(incercuite si ce rol au)?
2.firul de la turometru(de la bord) se conecteaza direct a alternator? ce culoare are?
3.ce culoare are firul care duce la luminile de marsalier?
4. unde se duce firul ala albastru si ce rol are?
5. la robinetul de apa intra un furtun si pleaca doua. alea pe unde pleaca apa unde se duc? unul merge la calorifer si unul unde?
6. dupa ce opresc motorul, furtunul pe care sta termostatul(cel care duce la radiator) e gol? sau inca e apa in el?
7. ce rol are furtunu care se duce pe butelia de la pompa de frana?

This post has been edited by cristitranca: 27 Jul 2007, 12:45


Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 133.31k ) Number of downloads: 193


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jul 2007, 13:15
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




1. relee.
5. unul direcționează apa prin calorifer, celălalt pe lângă, înapoi în motor.
6. dacă circuitul a fost aerisit corect, nu ar mai trebui să fie aer acolo, ci doar apă.
7. crează depresiune în oala servofrânei, pentru a diminua efortul la apăsarea pedalei.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 27 Jul 2007, 13:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




2. nu la alternator ci la - bobina de inductie. culoarea standard nu stiu care e.
3. albastru? la TX parca asa era, la mine sunt doua fire pe dacia din 84 (rosu si verde).
4. face parte din cablajul greu. e plusul principal al instalatiei electrice.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 27 Jul 2007, 13:51
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




si ala albastru gros poate fi schimbat usor? el suporta toata instalatia electrica fara electromotor?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 27 Jul 2007, 15:17
Post #5


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




QUOTE(cristitranca @ 27 Jul 2007, 13:40)
poate acest topic o sa ajute si pe altii care sunt nedumeriti despre piesele de sub capota

1.ce sunt chestiile alea de sub bidonu de apa de al stergatori(incercuite si ce rol au)?
2.firul de la turometru(de la bord) se conecteaza direct a alternator? ce culoare are?
3.ce culoare are firul care duce la luminile de marsalier?
4. unde se duce firul ala albastru si ce rol are?
5. la robinetul de apa intra un furtun si pleaca doua. alea pe unde pleaca apa unde se duc? unul merge la calorifer si unul unde?
6. dupa ce opresc motorul, furtunul pe care sta termostatul(cel care duce la radiator) e gol? sau inca e apa in el?
7. ce rol are furtunu care se duce pe butelia de la pompa de frana?
*



1. Relee. Unul dintre ele este pentru faza lunga. Precis ai modelul cu patru faruri. Celelalte doua nu mai stiu. Trebuie sa ma uit pe schema.
2. Firul de la turometru se conecteaza la bobina de inductie la borna (-).
3. Nu stiu. Se foloseste un aparat de masura pentru identificare.
4. Firul albastru si gros este (+) si face legatura intre baterie si alternator la puntea de diode.
5. Pleaca doua furtune deoarece caloriferul are doua circuite separate. Pentru a-l putea folosi si la jumatate din capacitatea de incalzire. Cand nu dorim caldura mare in habitaclu.
6. Dupa oprirea motorului in acel furtun mai exista apa deoarece instalatia este sub presiune.
7. Furtunul dintre servo si galerie foloseste la actionarea servofranei de catre depresiunea din galeria de admisie in momentul apasarii pedalei de frana.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 27 Jul 2007, 19:25
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




deci daca il scot pe cel albastru sau se rupe o sa mearga motoru dar o sa descarce bateria?

dar de ce se duce cel albastru cu celelalte fire in cabina?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 28 Jul 2007, 06:51
Post #7


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Firul acela albastru este foarte important. Prin el se face incarcarea bateriei, dupa cum ai sesizat. Acel fir merge pana la alternator. De acolo pleaca altul spre bord.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:18
Forum Renault