nivel ulei mult peste limita maxima, dupa schimbul de ulei
![]() ![]() ![]() |
nivel ulei mult peste limita maxima, dupa schimbul de ulei
brigada_diverse |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Problema e asa: nivelul a scazut pt ca filtrul nou a "papat" 250 ml din circuit sa se imbibe iar filtrul vechi a "furat" cei 250 ml din el.
Asta e una. Scaderea e aparenta, o sa scada si mai mult, prin evaporare benzina; ce e mai important: benzina aia din ulei a contaminat uleiul, de aia trebuia schimbat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#33
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Liviu a explicat mult mai bine ce ziceam... Total de acord.
|
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
ph88dmc |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 September 09 From: ploiesti ![]() |
salutare .... scuzati-ma ca ma bag asa ..dar am si eu o mica problema la masina nu de ceva timp am avut cateva intrerupei la motor (motorul nu mergea"rotund") ,am fost la un nene mecanic si mi la reglat cat-de-cat ,dar ieri mi sa intamplat ceva ciudat.....dupa ce am alimentat masina de la un peco "petrom" nici 20 de metri dupa ce am iesit din benzinarie m-ia facut implozie..sa auzit o bubuitura ceva mai tare..mi-a dat joja si busonul de la ulei afara..mentionez k pe busonul de la ulei este o pasta galbena ( la fel k vaselina) uleiul este schimbat la sf anului 2009..spuneti-mi si mie si lamuriti-ma si pe mine k am auzit tot felu de chesti ce sar putea intampla...ba popmpa de ulei,ba pompa de apa etc CE SA INTAMPLAT SI CE SA DEFECTAT DIN CAUZA IMPLOZIEI
va multumesc mult scz deranjul dar nu mai stiu unde sa mai caut pe cine sa mai intreb ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
berlina
1998 / 1310 L / benzina
- ph88dmc
|
|
neajiji |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
presiune prea mare la ulei. Pune capacul si joja la locul lor si uita-te pe ceasul acela minunat pe care il ai degeaba in bord pe care este masurata presiunea.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
ph88dmc |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 September 09 From: ploiesti ![]() |
imi pare rau DAR TIN SA-TI SPUN k ceasurile mele sunt praf , nu imi indica nimica bine, acuma am descoperit si eu k nummi oricum multumesc mult
This post has been edited by ph88dmc: 5 Feb 2010, 17:15 |
--------------------
dacia
berlina
1998 / 1310 L / benzina
- ph88dmc
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Pasta aia galbena e oarecum normala. Termenul popular e "muci". Apare din cauza unui motor mai uzat sau a unui ulei ieftin.
PS: Daca era implozie ti-ar fi tras joja si capacul in baia de ulei. Tu ai avut EXplozie. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ph88dmc |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 September 09 From: ploiesti ![]() |
bun...zici tu k a fost o explozie .. si asta ce inseamna ? vreau sa stiu si eu cateceva .....,,dak sa strcat pompa de ulei..pompa de apa chiuloasa ceva de genu etc...asta vreau sa stiu
nu mai vreau sa o duc la mecanik,k am dus-o la "n" mencanici si fiecare cu parearea lui dar nici unu nu ia dat de cap.. This post has been edited by ph88dmc: 5 Feb 2010, 18:08 |
--------------------
dacia
berlina
1998 / 1310 L / benzina
- ph88dmc
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Fenomenul se numeste explozie in carter.Apare tipic la pornire cand in ulei este benzina peste o anumita limita limita. Daca o bujie nu functioneaza,benzina se duce in parte in baia de ulei,mai ales daca motorul e rece.Nivelul prea mare in carburator face ca oparte din benzina sa se scurga prin galerie in cilindru si de aici in baie(am patit-o in vara;se gaurise plutitorul).Alta cauza:drumuri prea scurte in oras,socul tras.Termostat defect.Ultimele cauze se potrivesc si cu spuma de care vorbesti,pentru ca nu calitatea uleiului e cauza;cand motorul e rece,vaporii de apa din gazele de ardere ce scapa pe langa pistoane se condenseaza in capacul culbutorilor si cu uleiul de acolo formeaza spuma.Cand motorul se incalzeste bine spuma dispare.Eadevarat ca unele uleiuri spumeaza mai mult.
Daca doar au arit joja si busonul le pui la loc si gata.Mai verifici sa nu se fi deteriorat garnitura de la capacul culbutorilor si de la baia de ulei.La un drum intins in cam o ora benzina practic se duce;metoda cu benzina in ulei era pe la avioane:printr-un robinet prevazut din constructie se lasa benzina in ulei in functie de temperatura asteptata la urmatoarea pornire pentru a-l mentine fluid.In mers benzina de aviatie se evapora in max.1/2 ora. In asemenea situatie se obisnuieste la automobile sa se schimbe uleiul. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:42 |