DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nivel ulei mult peste limita maxima, dupa schimbul de ulei

brigada_diverse
post 20 Aug 2007, 11:20
Post #31


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




uleiul are putina benzina in el(nu destula cat sa ia foc, dar avea un iz de benzina, acum a mai scazut din intensitate mirosul), ca nu a lucrat o bujie
mecanicii spun ca o sa se evapore

oricum, momentan nu e dupa mine(fac cum zice taicamiu), desi fac din banii mei...dar la iarna pun eu mana pe masina si ii rezolv toate problemele care nu ma lasa el acum se le fac

This post has been edited by cristitranca: 20 Aug 2007, 11:25


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Aug 2007, 13:09
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Problema e asa: nivelul a scazut pt ca filtrul nou a "papat" 250 ml din circuit sa se imbibe iar filtrul vechi a "furat" cei 250 ml din el.
Asta e una. Scaderea e aparenta, o sa scada si mai mult, prin evaporare benzina; ce e mai important: benzina aia din ulei a contaminat uleiul, de aia trebuia schimbat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 20 Aug 2007, 13:14
Post #33


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Liviu a explicat mult mai bine ce ziceam... Total de acord.


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph88dmc
post 5 Feb 2010, 09:36
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 September 09
From: ploiesti




salutare .... scuzati-ma ca ma bag asa ..dar am si eu o mica problema la masina nu de ceva timp am avut cateva intrerupei la motor (motorul nu mergea"rotund") ,am fost la un nene mecanic si mi la reglat cat-de-cat ,dar ieri mi sa intamplat ceva ciudat.....dupa ce am alimentat masina de la un peco "petrom" nici 20 de metri dupa ce am iesit din benzinarie m-ia facut implozie..sa auzit o bubuitura ceva mai tare..mi-a dat joja si busonul de la ulei afara..mentionez k pe busonul de la ulei este o pasta galbena ( la fel k vaselina) uleiul este schimbat la sf anului 2009..spuneti-mi si mie si lamuriti-ma si pe mine k am auzit tot felu de chesti ce sar putea intampla...ba popmpa de ulei,ba pompa de apa etc CE SA INTAMPLAT SI CE SA DEFECTAT DIN CAUZA IMPLOZIEI

va multumesc mult scz deranjul dar nu mai stiu unde sa mai caut pe cine sa mai intreb sad.gif((sad.gif(((sad.gif(((


--------------------
dacia berlina 1998 / 1310 L / benzina - ph88dmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 5 Feb 2010, 13:58
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




presiune prea mare la ulei. Pune capacul si joja la locul lor si uita-te pe ceasul acela minunat pe care il ai degeaba in bord pe care este masurata presiunea.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph88dmc
post 5 Feb 2010, 17:08
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 September 09
From: ploiesti




imi pare rau DAR TIN SA-TI SPUN k ceasurile mele sunt praf , nu imi indica nimica bine, acuma am descoperit si eu k nummi oricum multumesc mult

This post has been edited by ph88dmc: 5 Feb 2010, 17:15


--------------------
dacia berlina 1998 / 1310 L / benzina - ph88dmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 5 Feb 2010, 17:17
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Pasta aia galbena e oarecum normala. Termenul popular e "muci". Apare din cauza unui motor mai uzat sau a unui ulei ieftin.

PS: Daca era implozie ti-ar fi tras joja si capacul in baia de ulei. Tu ai avut EXplozie.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph88dmc
post 5 Feb 2010, 17:44
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 September 09
From: ploiesti




bun...zici tu k a fost o explozie .. si asta ce inseamna ? vreau sa stiu si eu cateceva .....,,dak sa strcat pompa de ulei..pompa de apa chiuloasa ceva de genu etc...asta vreau sa stiu


nu mai vreau sa o duc la mecanik,k am dus-o la "n" mencanici si fiecare cu parearea lui dar nici unu nu ia dat de cap..

This post has been edited by ph88dmc: 5 Feb 2010, 18:08


--------------------
dacia berlina 1998 / 1310 L / benzina - ph88dmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 5 Feb 2010, 21:42
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Fenomenul se numeste explozie in carter.Apare tipic la pornire cand in ulei este benzina peste o anumita limita limita. Daca o bujie nu functioneaza,benzina se duce in parte in baia de ulei,mai ales daca motorul e rece.Nivelul prea mare in carburator face ca oparte din benzina sa se scurga prin galerie in cilindru si de aici in baie(am patit-o in vara;se gaurise plutitorul).Alta cauza:drumuri prea scurte in oras,socul tras.Termostat defect.Ultimele cauze se potrivesc si cu spuma de care vorbesti,pentru ca nu calitatea uleiului e cauza;cand motorul e rece,vaporii de apa din gazele de ardere ce scapa pe langa pistoane se condenseaza in capacul culbutorilor si cu uleiul de acolo formeaza spuma.Cand motorul se incalzeste bine spuma dispare.Eadevarat ca unele uleiuri spumeaza mai mult.
Daca doar au arit joja si busonul le pui la loc si gata.Mai verifici sa nu se fi deteriorat garnitura de la capacul culbutorilor si de la baia de ulei.La un drum intins in cam o ora benzina practic se duce;metoda cu benzina in ulei era pe la avioane:printr-un robinet prevazut din constructie se lasa benzina in ulei in functie de temperatura asteptata la urmatoarea pornire pentru a-l mentine fluid.In mers benzina de aviatie se evapora in max.1/2 ora.
In asemenea situatie se obisnuieste la automobile sa se schimbe uleiul.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 12:42
Forum Renault