Ajutor va rog!, - motorul suna gros, porneste greu -
![]() ![]() ![]() |
Ajutor va rog!, - motorul suna gros, porneste greu -
mr4 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|||
ionut16031987 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
sa nu fi pocnit catalizatorul
This post has been edited by klaus: 26 Jul 2007, 10:39 |
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
mr4 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
In cazul asta ce este de facut?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
verifica mai inta sa vezi daca e asa, si daca e e nasol, nu se schimba pe garantie pentru ca a suferit actiune mecanica.
|
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
mr4 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Verificarea costa?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
blackout |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 15 October 05 ![]() |
Intreb si eu, ce actiune mecanica sa fi suferit daca a accelerat-o ? Parca la 6000 ii taie alimentarea, mai mult nu avea de unde. Sa crape asa usor un catalizator?...hmmm....
Oare filtrul de aer nu ar trebui verificat? |
--------------------
...
...
...
- BN-##-###
|
|
emanu450 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 6 July 05 ![]() |
Ia si desfa capacul de la fitrul de aer, vezi poate e super imbacsit cu praf.
|
--------------------
dacia
logan
- is-xx-xxx Logan Ambiance IS-05-xxx din august 2005
|
|
bae |
![]()
Post
#8
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
Eu iti sugerez sa sufli filtrul de aer la o vulcanizare. Pe urma vezi daca face tot asa si tragi singur concluzia: service!
PS Fiindca ma paste un drum la Vatra Dornei cat de curand, zi-mi te rog pe unde se lucreaza: pe Campulung - VD? |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
Reed |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai fortat tare o masina care NU e iesita din rodaj. Posibil filtru aer, senzor de turatie sau injectoare infundate. Circula normal cu ea o perioada (~ 100km) si spune apoi cum se mai misca.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu zic ca mai mult ca sigur a sarit o piatra de la roti in catalizator, asta e problema!
This post has been edited by argon: 27 Jul 2007, 11:02 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
aha, si eu ce am zis mai devreme, toata lumea a sarit pe mine. deh asta e... multa bafta... o sa te usture la buzunar
|
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
C@talin |
![]()
Post
#12
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Renunta la catalizator,da spaga la itp sa treci porma
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Reed |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Catalizatorul colmatat da o "uruiala" specifica pe la 2000rpm si NU are legatura cu pornirea. Daca spargeti elementul catalitic se va auzi, daca dati un pumn in catalizator, (atentie sa fie RECE!!!) un zgomot ca de sac cu nuci.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
La catalizatoare nu ma pricep, dar legat de ceea ce ai descris mai sus, masina e normal sa derapeze datorita faptului ca se afunda in pietris si nu neaparat din cauza acceleratiei puternice, singur incovenient in acest caz fiind acela ca arunci cu pietre in masina.
Parerea mea de nespecialist e ca e posibil sa se fi infundat filtrul de aer, repet nu din cauza acceleratiei, ci datorita faptului ca ai mers in spatele unui tir, deci aveai in fata cca. 20 roti care faceau praf ![]() In alta ordine de idei, de asemenea nu cred sa aiba vreo leagatura ca ai accelerat puternic, pentru ca s-a cam terminat perioada de rodaj. Ca si sfat personal, incearca ca pe viitor sa o lasi mai moale cu acceleratia, macar pana pe la 4000 - 5000 km, masina atingandu-si performantele indicate de producator abia dupa 6000 km. Ps: benzina se taie la 5.900 rpm ![]() This post has been edited by e.so!id: 28 Jul 2007, 10:56 |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
popel2popel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 31 January 07 From: Bucuresti dupa o viata la Cluj ![]() |
1. pe pietris nu se acelereaza in trapta 1 si 2 , risti sa ajungi in sant si in cazul de fata si mai grav sub tir. (ma bubur ca ai scapat
![]() 2. fliltru sigur trebuie suflat dupa asa o aventura (de aici poate fii problema cu pornirea) - verifica de control flansele de la bujii - poate ai praf si acolo. 3./ catalizatorul, elemente de legatura pe teava , fisuri .... este posibil sa fii aparut, studiaza vizual forma tobei - poate este deformata. 4. MOTORUL de renault (tre sa recunosc), este foete greu de distrus, sigur nu are nimic. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002/ph1/1,9 DCI/Privilege/120CP
|
|
MArianW |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 July 07 ![]() |
dupa depasire si pana la oprire a mers normal?
|
--------------------
dacia
berlina
1987 1310
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
QUOTE(popel2popel @ 30 Jul 2007, 13:27) 1. pe pietris nu se acelereaza in trapta 1 si 2 , risti sa ajungi in sant si in cazul de fata si mai grav sub tir. (ma bubur ca ai scapat ![]() popel2popel, daca citeam doar postul tau eram indreptatit sa cred ca omul a facut vreo speciala de raliu... iar faza cu "ma bucur ca ai scapat" este geniala. Consider ca e de bun simt ca in cazul in care mergi cu cativa km/h masina sa se afle in treapta 1 sau 2, viteze din care incepi si executarea manevrei de depasire. Dupa ce ca si asa masina merge din greu datorita conditiilor din drum, se afunda in pietris si are tendinte de a derapa, cum propui sa faca depasirea? Oare sa cupleze treapta 4-5 si sa accelereze? Eu nu cred. Dar e doar o simpla parere de nespecialist. |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
blackout |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 15 October 05 ![]() |
mr4 nu mai zice nimic?
|
--------------------
...
...
...
- BN-##-###
|
|
mr4 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Am facut programarea la service. Maine va voi spune ce s-a intamplat. Totusi problema cu pornitul nu mai face. Porneste normal acum. Problema a ramas cu sunetul gros al motorului. Este mai silentios motorul la relanti (sunet gros), dar cand trec de 2500-2800 rpm (asa schimb vitezele in afara de treapta I care o fac la 2500 rpm) zgomotul se amplifica din ce in ce mai tare si devine aprope de huruit. Oricum astia de la service cand le-am spus ca vreau sa fac o verificare m-au luat in ras, spunand ca masina este noua.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Pai cam prin zona respectiva isi atinge cuplul maxim, asa ca eu cred ca e normal sa fie mai zgomotos motorul, cu cat urci mai mult in turatii.
Dar atata vreme cat la inceput nu facea asa, si ai sesizat diferenta... e foarte bine ca te duci in service. |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
mr4 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Mda...am fost in service si au spus ca nu are nici o problema, zgomote anormale motor - NU. Masina merge acum mult mai bine decat in trecut, nush ce naiba au facut aia acolo, dar sunetul gros al motorului acum s-a mai diminuat. Ei asa au spus ca nu are nimic. Este posibil sa imi ascunda ceva, cu toate ca nu are nici un rost doar am platit verificarile?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Pai daca masina este in garantie, nu cred ca ar fi trebuit sa platesti.
Poate ai fost tu sincer, si astfel ei au considerat ca este o verificare neprogramata, solicitata de client (datorita propriei culpe). Eventual intoarce-te si intreaba-i de ce ai fost pus la plata, si daca nu gasesti intelegere la cei de la Receptia Service, poti face "recurs ierarhic" la Directorul de service. |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
Kojak |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Lucrurile sunt simple si stau cam asa: (cazul interventiilor pe garantie)
Pentru orice reclamatie de natura tehnica care se dovedeste sa spunem a fi "falsa" din pct. lor de vedere, al service-ului, adica daca ti se pare de exemplu ca-ti bate ceva la masina, ajungi la service iar cei de acolo iti infirma banuielile tale (presupunand ca sunt corecti), vei plati constatarea/verificarea. Pe de alta parte, daca se constata ca intr-adevar e "bai" cu masina, NU se plateste nici constatarea/verificarea si nici interventia ulterioara de remediere/inlocuire (piesele si manopera) This post has been edited by Kojak: 5 Aug 2007, 19:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
mr4 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Pai eu am platit verificarea, pentru ca este verificare data de mine. Nu s-au gasit probleme. Dar nu inteleg, cu toate ca zgomotul motorului este mai gros decat trebuie, de ce au spus ca nu are nimic motorul. Parametri care au iesit la verificare au spus ca sunt normali. Dar zgomotul? Trebuie sa existe o explicatie.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
Kojak |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt curios ce intelegi tu prin "zgomot mai mare"? Stii care e zgomotul normal?
Eu am tot logan de 1.4, daca esti din Bucuresti, ptr. linistea ta, putem compara zgomotul motoarelor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
mr4 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Imi pare rau, nu sunt din Bucuresti. La un motor nou, sunetul motorului este mai clar, mai "subtire" sa spun asa. Dupa acel drum s-a ingrosat destul de mult. Si nu inteleg care este motivul. Pentru ca am mai ascultat la un alt logan, tot benzina, si se aude mai clar. Nu este atat de infundat ca al meu.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
DragosP |
![]()
Post
#27
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Amortizoarele de zgomot (tobele, mai popular spus) mai sunt întregi?
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Merced |
![]()
Post
#28
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu pot decat sa confirm ca intre Gura Humorului si Vatra Dornei e un drum de te iei cu mainile de cap. E posibil sa se fi infundat filtrul de aer, si d-aia sa sune putin altfel, alta explicatie nu cred ca ar fi... Astia la revizii sunt animale, tre sa fie rupta in doua ca sa constate. In plus daca era o problema ar fi fost gratis si ei ce banuti ar fi scos?
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Mai mergi si pe alte service-uri, dar nu le spune ce s-a intamplat. Doar faptul ca ti se pare tie ca motorul merge mai "altfel". Ei care aud zilnic loganuri, isi vor da seama daca e ceva.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
mr4 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
In Iasi, unde locuiesc, este numai un service autorizat Dacia si anume Caremil. Asa ca nu mai pot merge in alta parte. Oricum cred ca am dat bani degeaba si nici nu vreau sa mai gandesc la bani bagati in service decat la prima revizie. Oricum ramane un mister chestia asta deocamdata. Este posibil ca de la filtrul de aer sa faca asa?
DragosP, m-am uitat astazi la masina si nici urma de toba, sau "amortizoare de zgomot" avariate sau zgariate macar. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:11 |