O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
ssilviu |
![]()
Post
#2161
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
Ampt |
![]()
Post
#2162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Și eu care mă gândeam că s-au scos cu vânzările de la Laguna și Latitude !
![]() P.S Mi-au plăcut observațiile făcute de tine în urma drive-testului de la Generația 3D ! Atât că nimeni nu a pomenit nimic despre motorizările Diesel ! Sunt oare ceva modificări la ele ? 20 Nov 2012, 23:35: QUOTE(ssilviu @ 20 Nov 2012, 23:19) Renault a avut 2 miliarde profit in 2011. Si Nissan a mai avut acolo un pic de profit. Atunci când ai o cifră de afaceri de aproape 100 mld de euro, iti permiți ![]() Profit de 2% din CA ? Nu știu cine crede așa ceva, poate un specialist ca Trășculescu ! ![]() This post has been edited by Ampt: 20 Nov 2012, 23:35 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2163
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Profitul de 2 mld este pentru Renault, care are o cifră de afaceri de vreo 42 mld de euro. Pentru o asemenea industrie, nu mi se pare rău un 4%.
VAG de exemplu are 200 de miliarde revenue și profit de 9 miliarde. Deci tot in jur de 4%. Nu inteleg ce are procentul ăsta ... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Ampt |
![]()
Post
#2164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Vezi că la VAG procentul acela este aproape dublu !
![]() http://www.autosaga.ro/stiri-auto/rezultat...i-oficiale.html P.S Oare cât este la Dacia ? P.P.S Despre noile motorizări Diesel la Dacia chiar nu știe nimeni nimic ? This post has been edited by Ampt: 20 Nov 2012, 23:57 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2165
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Da, la VAG citisem o știre in care se vorbea despre profit in lire, și nu am făcut bine calculul. E in jur de 7%. Dar e VAG, cel mai performant cred grup auto la ora actuală.
Teoretic, profitul la Dacia este de 2% potrivit: http://www.zf.ro/auto/dacia-a-avut-afaceri...plus-15-9575455 Dar na, probabil au avut francezii modalități prin care au incărcat cheltuielile Dacia sau și-au mai scos o parte din bani prin cine știe ce contracte de consultanță. BIne, au mai fost investiții la fabrică, cheltuieli cu dezvoltarea. Real, tot nu cred că trece de 10-15% in cel mai bun caz, și asta calculat in medie pe ultimii 2-3 ani. This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 00:08 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#2166
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Profitul nu rămâne după ce recuperezi investiția (mă rog, partea aferentă anului respectiv)?
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Markos |
![]()
Post
#2167
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
La medianav-ul ăla LG trebuie să apeși cu degetul pe displei? Ăla care scoate primul folii de protecție e viitor milionar.
This post has been edited by Markos: 21 Nov 2012, 01:26 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
dan22y |
![]()
Post
#2168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Fiind un display de tip rezistiv, cum zicea cineva mai in urma, daca ii mai pui si folie ...
![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2169
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
eu m-am referit la prima generatie de logan, si primele costuri de cercetare dezvoltare, si de asemenea cu recuperarea investitiilor din vechea fabrica, cu liniile de productie ale acesteia si cu avantaje fiscale enorme...la fier vechi sa fi vandut toata vechea fabrica ajungeau pe zero cu cheltuielile de cercetare dezvoltare a loganului (aproximez ochiometric la o sticla de unirea...dar eu nu beau asa ceva, oops).
in momentul respectiv, mai ales ca s-au folosit unitati de propulsie de origine renault, din vechile generatii (deci doar cost de productie pt acestea, si nimic altceva) cei care lucreaza in interior si stiu ar putea sa dea niste proportii ale costurilor de cercetare dezvoltare pt diversele repere folosite. ramane doar trenul de rulare si carcasa in sine. teoretic si ca strategie, avand in vedere ca discutam de un produs ieftin si cu o siguranta la impact decenta, chiar sub standardul mondial al produselor moderne: - pt materialele de interior nu mai faci diverse teste si ai clio symbol de la care poti importa diverse solutii, fara prea multa bataie de cap - plasticele de interior la fel - butoanele, plafonierele, manetele, prima incercare ramane asa. doar designul initial in care s-a incercat crearea unei imagini individuale e aspectul pe care il consider mai laborios. in anglia se construiesc masini in garajele proprii, omologate MOT (rar-ul lor MULT mai evoluat si realist) de diversi indivizi. care la fel construiesc masinile de la zero, si noi ne vaitam de costurile C-D la ditamai concernul?! Il puneau pe cel mai slab angajat renault in departament respectiv in anul 2000 sa deseneze o masina si aia ramanea. Noul Logan e alta mancare de peste pentru mine din aspectele mentionate mai devreme si l-am judecat conform altor criterii. A ceea ce am regasit fizic si la banii pretinsi pt respectivul produs. Si din nefericire colegul silviu, sugerezi o viziune limitata. Daca eu nu cumpar si nu ma intereseaza direct ar trebui sa ma doara in poponeata de restul. Nu, eu discut pt toti potentialii clienti de produse intr-o economie de piata, unde trebuie penalizat comportamentul nesimtit al concernelor mondiale. Eu discut idei, si comportament civilizat. Stiu si sunt un combatand inrait al mentalitatii elementare capitaliste (maximizarea profitului). Asta distruge spiritul uman, inovatia si evolutia speciei, si o pastreaza la nivelul sa ne dam in cap unul la altul (vezi apple cu patentele lor) PS: eu am creat un produs inovator pt citroen. nu am fost la osim sa il inregistrez cu toate surlele si trambitele. apeciat la nivel european din diverse tari. Surpriza. Au inceput si altii sa il faca dupa modelul meu. Fuck, neaparat tre sa ma duc sa imi dovedesc inovatia (bine, nu mai exista decat termenul de inventie in legislatia actuala si pot demonstra ca se incadreaza) si dreptul meu moral si intelectual asupra acelor solutii propuse. Daca as descoperi maine solutia "free energy" as pune opne source pe internet sa aibe toti oamenii acces sa scape de jugul unor indivizi in numar limitat. Inca o mai diger si studiez subiectul ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2170
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 21 Nov 2012, 10:58) in anglia se construiesc masini in garajele proprii, omologate MOT (rar-ul lor MULT mai evoluat si realist) de diversi indivizi. care la fel construiesc masinile de la zero, si noi ne vaitam de costurile C-D la ditamai concernul?! Vroiam să-ți răspund argumentat la ineptiile legate de CD , dar cand am ajuns la asta am renunțat. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mk2 |
![]()
Post
#2171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ceea ce nu imi place mie la adulatorii dacia / reno e ca daca vii cu o opinie contra marelui concern, chiar si argumentata, imediat vin baietii cu 2 strategii: ori schimba subiectul, ignorind ceea ce nu le convine, ori incep atacurile la persoana, cu nu cumpara, nu-ti permiti, n-am ce sa vorbesc cu tine, etc...
Asa cum ei au dreptul sa laude, asa avem si noi dreptul sa criticam daca nu suntem multumiti de anumite lucruri, ca d-aia e forum public. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2172
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ciudat, același lucru aș putea să-l spun eu și despre cei care critică Dacia
![]() Eu de exemplu și acum aștept sa aflu cum se strica fierul ăla de etrier imediat după garanție. Sau modelele de inspirație pentru filtrul de combustibil incălzit. Nimic. Doar afirmații negative aruncate așa la răutate ... This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 11:05 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mk2 |
![]()
Post
#2173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Oricat de rautacioase ar fi afirmatiile, eu unul apreciez argumente in favoarea / impotriva ei.
Replici de genul daca nu cumperi nu-ti da cu parerea, struguri sunt acriii, etc, nu onoreaza pe nimeni. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Garett |
![]()
Post
#2174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 21 Nov 2012, 11:58) QUOTE(Garett @ 17 Nov 2012, 12:27) Umm... mai putin rezistent la oboseala?? Nu stiu din ce fonta (presupun ca e fonta sau otel turnat) sunt facute etrierele da' daca e mai slaba calitativ e plauzibil. Mai slaba => mai ieftina... My two cents de inginer... Apropo, mi se pare mie sau arcurile alea de la portbagaj sunt mai tari? Cand am apasat butonul a plecat ca din pusca! Noroc cu amortizoarele alea dar daca se uzeaza cauciucul ala in timp (logic) te faci cu un schimb de luneta! This post has been edited by Garett: 21 Nov 2012, 12:28 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#2175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 21 Nov 2012, 00:40) Profitul reprezinta diferenta dintre incasarile efective si totalul cheltuielilor aferente. La cheltuieli aferente intra investitia, taxele la stat, plata salariilor, plata utilitatilor, plata furnizorilor. |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2176
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Garett @ 21 Nov 2012, 13:25) My two cents de inginer... Eu am citit explicația ta, dar aștept una de la inginerul care a aruncat cu ocara pe forum. Oboseala materialului, mai ales in cazul ăsta, intervine in special din cauza ciclurilor de răcire și incălzire și mai putin din cauza trecerii timpului. Cum inginerul a spus că problema apare imediat după ce se termină garanția (adică, în majoritatea cazurilor, când se indeplinesc cei 3 ani nu numărul de km), inseamnă că nu asta e problema. Deci aștept una mai bună de la inginer. Dacă nu o dă, inseamnă că nu o găsește in documentele interne furate de la Dacia. ![]() This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 13:01 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dan ionut |
![]()
Post
#2177
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 13 February 12 ![]() |
Arcurile capacului de portbagaj au 3 pozitii in care pot fi fixate, cred ca de acolo se "regleaza " cat de repede se misca capacul.
|
--------------------
renault
clio symbol
2006
|
|
Ampt |
![]()
Post
#2178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !
Vorbim, spun cei de la Renault, despre o marcă de cucerire ! http://0-100.hotnews.ro/2012/11/21/dacia-c...enti-mai-vechi/ |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Alfred |
![]()
Post
#2179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(Garett @ 21 Nov 2012, 12:25) Umm... mai putin rezistent la oboseala?? Nu stiu din ce fonta (presupun ca e fonta sau otel turnat) sunt facute etrierele da' daca e mai slaba calitativ e plauzibil. Mai slaba => mai ieftina... My two cents de inginer... Garett, sunt mai tare de scafarlie si nu pricep: ok, e mai slaba, e mai ieftina. Daca asa e, asa e. Dar ce inseamna asta in termeni practici??? Se deformeaza, franarea nu e constanta, crapa materialul, se cocleste materialul in dreptul pistonului? Nu sunt inginer, dar stiu ce inseamna material prost pentru un etrier de pe vremea cand trebuia sa refac aerisirile la etrierul de Oltcit. Materialul era atat de slab incat se lipea surubul de aerisire pe filet ca nu-l scoteai nici cu aruncatoru de flacari. D-aia intreb, ce e in neregula aici? Ca e mai slab/ieftin nu am probleme cat timp se incadreaza in parametrii masinii: rezistenta la fading, solicitari in functie de masa/viteza maxima constructiva. Chiar daca ii pui Loganului suspensii electromagnetice Bose, ca sunt destepte si fac d-aia si d-ailalta, tot Dacie ramane. Doar o faci mai scumpa de amoru artei... |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2180
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eh, Alfred văd că a luat-o pe scurtătură și a ajuns direct unde vroiam să ajung și eu. De multe ori se prezintă pe acest topic situații similare, cu vai, nu stiu ce solutie tehnică mai ieftină a fost folosită. Și când intreb cu ce anume exact afectează asta posesorul, pauză. Niciun răspuns.
Etrierul de obicei e făcut din fontă. Bine, la mașinile obișnuite, nu gen F1, unde vedem beriliu și din astea. Insă fonta e suficient de ieftină incat sa nu renteze efectiv să faci o eonomie de cât? Infimă cel mai probabil. Ca să ce? Să ai pe urmă probleme cu frâna? Să ajungi să se audă că cedează frâna la mașini, ar fi o lovitură de imagine imensă. Pentru o economie de cât? Probabil un 1 ban la fiecare mașină. Nici măcar Ghosn nu se riscă la țigănii din astea ![]() This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 13:31 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
zanzie |
![]()
Post
#2181
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
De fapt, celor de la Dacia nu prea le pasa de piata romaneasca.
QUOTE(notniuz) Intrebat despre situatia din Romania, unde vanzarile de masini noi Dacia sunt in scadere, iar importurile de automobile second hand cresc masiv, directorul general al Renault Commercial Roumanie, Thomas Dubruel, a comentat: “ Romanii sunt liberi sa-si cumpere orice ce masina doresc. Dacia este o alternativa la masinile second hand in Europa de Vest, nu neaparat in Romania”. Deci, mai bine iau un sh cu 11000E din Germania. Chiar am gasit masini bunicele in banii astia. So, goodbye Dacia. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#2182
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
D-aia nu mai poate dacia
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#2183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.198 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE Cele mai recente date de la Dacia arata ca 97% dintre clientii marcii sunt noi, la nivel global, in timp ce 3% au avut ca masina anterioara o Dacia Ce inteleg oamenii de pe forum: QUOTE Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară ! ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Ampt |
![]()
Post
#2184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
100 Clienți Dacia din care :
97 Clienți Noi 3 Clienți au mai avut o Dacia înainte ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
paul_s |
![]()
Post
#2185
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
Pai parca nu-i tot una cu :
100 clienti care au avut inainte o Dacia 97 - cumpara alta marca 3 - cumpara tot dacia dar daca tu zici ca e... ![]() |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Ampt |
![]()
Post
#2186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2187
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
eh, inca o data comunicarea nu are succes. oare e chiar greu, daca ai argumente sa le prezinti, ca doar asta fac un forum. anyway, tine-le pt tine.
100 - clienti dacia 97 - noi pt brand 3 - fosti sau actuali posesori dacia inseamna strict asta @paul_s clientii care au dacia si nu mai cumpara sunt undeva in afara celor 100 enumerati in statistici, si nu au nici o treaba in discutie si se pare nici in interesul dacia. de ce nu mai cumpara? asta ar fi intrebarea pt cei de la marketing. depinde de multe variabile daca e o problema pt brand asta. dar momentan cat timp au clienti noi, e clar ca vechii clienti sunt insignifianti. asta inseamna ca din secunda 1 dupa ce ai platit banii e cam e posibil ca serviciile post vanzare de care vei beneficia (fie ca e vorba de reduceri sau respect) sa nu mai aiba un standard ridicat. si de aia e bine (tu clientul) sa tragi pt un pret de achizitie cat mai jos, ca sa fii cat de cat compensat pt viitoarele potentiale probleme. valabil pt orice caz demonstrat ca are probleme. fie si la cumpararea online a unui telefon sau a unei componente PC. nu doar cazul de fata. astept cu interes versusuri cu vechiul logan. inca mai sunt destule logan1 pe stoc nevandute, am vazut trailere intregi. as vrea o revista auto sa ia un logan din ala si un logan din asta la niveluri de echipare echivalente. adica nu imi pune logan2 full option de 12k euro cu taci'scrin versus un logan 1 echipare chel. si incepem sa le pipaim pe amandoua sa le manevram pe amandoua (cu 1.2 75cp, sau dci 90) sa le analizam. le bagam la spalatorie auto automata sa vedem cum curge apa cum sterg stergatoarele, cum dezabureste |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
paul_s |
![]()
Post
#2188
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
Mi-e greu sa cred ca-s nevoit sa explic, eu credeam ca-i destul de limpede
"Cele mai recente date de la Dacia arata ca 97% dintre clientii marcii sunt noi, la nivel global, in timp ce 3% au avut ca masina anterioara o Dacia" nu-i deloc tot una cu: "Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !" Si ca sa explic: 100 de fosti proprietari de dacia 10 - cumpara altceva 90 - cumpara tot dacia In afara de astea 90 masini vandute fostilor proprietari de dacia, ei mai vand inca 2910 masini ( clienti care n-au avut dacie inainte) Deci dacia are in total 3000 masini vandute , din care 90( 3% ) au avut ca masina anterioara o Dacia adica :"Cele mai recente date de la Dacia arata ca 97% dintre clientii marcii sunt noi, la nivel global, in timp ce 3% au avut ca masina anterioara o Dacia" Dar in acelasi timp: "90% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !" Adica afirmatia : "Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !" e o aberatie Sper din toata inima, pentru binele vostru, ca nu lucrati in vanzari, anlize de piata sau alte domenii conexe Afirmatia nu trateaza de loc rata de revenire la Dacia. |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2189
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
asa, si nu asta am zis si eu,
dar parea ca tu zici ca cele 2 expresii inseamna unul si acelasi lucru daca nu, my bad, asa am interpretat |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#2190
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Nov 2012, 22:39) Trebuie să adaugi costurile cu cercetarea și dezvoltarea (proiectare, testing), costurile de marketing, profitul dealerului, costul cu transportul, costul cu asigurarea, cheltuieli administrative, costurile cu garanția (nu sunt in totalitate acoperite de furnizori). apropo de cercetare/dezvoltare/testare (a se citi RTR), vezi c-ai uitat de vilele inchiriate pentru sefi si sefuti... de exemplu vila canadianului: 34:02 kiss_ass.gif QUOTE(ssilviu @ 21 Nov 2012, 10:58) modelele de inspirație pentru filtrul de combustibil incălzit. aia s-a "descoperit" la propunerea departamentului d'étude pentru calitatea rulajului la temperaturi negative ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 14:21 |