DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 71 72 73 74 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O noua generatie Logan

ssilviu
post 20 Nov 2012, 23:19
Post #2161


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Ampt @ 21 Nov 2012, 00:16)
Apropo, de unde crezi tu că au reușit atât Renault-ul cât și grupul PSA să restituie împrumutul generos primit din partea statului francez ?


Tu cum crezi? Cu profitul ăla de 2000 de euro făcut pe modelele entry level de la Dacia, nu? radmasa.gif Dar PSA-ul de unde a plătit? Că nu a avut nicio Dacia ca vacă de muls.

Eu cred că da, cei de la Renault s-au folosit probabil și o parte din banii obținuți din profitul produs de de la Dacia ( la un pret mediu de 10.000 de euro și o capacitate de productie de 400.000 de masini, abia faci cifra de afaceri de 4 miliarde pe an, nici vorb de profit atât, chiar dacă am inteles, da, e la nivelul intregului mapamond) insă nu cred că asta a fost partea principală. Ci probabil au făcut reduceri de costuri, au mai inchis o fabrică, au mai concediat oameni și cel mai grav, au mai redus din bugetul de la cercetare dezvoltare. Oricum, Renault a avut 2 miliarde profit in 2011. Si Nissan a mai avut acolo un pic de profit. Atunci când ai o cifră de afaceri de aproape 100 mld de euro, iti permiți smile.gif

Oricum, că să fie clar. Sunt de acord că Dacia face profit. Sunt de acord că marja de profit, procentuală, e cea mai bună din grup. Dar nu-mi veniți cu marjă de profit de 40% că râde lumea de voi. Eu personal cred că la modelele entry level, Dacia nu face profit. Din fericire vinde modele destul de scumpe.

This post has been edited by ssilviu: 20 Nov 2012, 23:33


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Nov 2012, 23:31
Post #2162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Și eu care mă gândeam că s-au scos cu vânzările de la Laguna și Latitude ! smile.gif

P.S Mi-au plăcut observațiile făcute de tine în urma drive-testului de la Generația 3D !

Atât că nimeni nu a pomenit nimic despre motorizările Diesel !
Sunt oare ceva modificări la ele ?

20 Nov 2012, 23:35:
QUOTE(ssilviu @ 20 Nov 2012, 23:19)
Renault a avut 2 miliarde profit in 2011. Si Nissan a mai avut acolo un pic de profit. Atunci când ai o cifră de afaceri de aproape 100 mld de euro, iti permiți  smile.gif
*


Profit de 2% din CA ?

Nu știu cine crede așa ceva, poate un specialist ca Trășculescu ! wink.gif

This post has been edited by Ampt: 20 Nov 2012, 23:35


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Nov 2012, 23:38
Post #2163


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Profitul de 2 mld este pentru Renault, care are o cifră de afaceri de vreo 42 mld de euro. Pentru o asemenea industrie, nu mi se pare rău un 4%.

VAG de exemplu are 200 de miliarde revenue și profit de 9 miliarde. Deci tot in jur de 4%. Nu inteleg ce are procentul ăsta ...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Nov 2012, 23:56
Post #2164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Vezi că la VAG procentul acela este aproape dublu ! wink.gif

http://www.autosaga.ro/stiri-auto/rezultat...i-oficiale.html

P.S Oare cât este la Dacia ?

P.P.S Despre noile motorizări Diesel la Dacia chiar nu știe nimeni nimic ?

This post has been edited by Ampt: 20 Nov 2012, 23:57


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Nov 2012, 00:04
Post #2165


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Da, la VAG citisem o știre in care se vorbea despre profit in lire, și nu am făcut bine calculul. E in jur de 7%. Dar e VAG, cel mai performant cred grup auto la ora actuală.

Teoretic, profitul la Dacia este de 2% potrivit:
http://www.zf.ro/auto/dacia-a-avut-afaceri...plus-15-9575455
Dar na, probabil au avut francezii modalități prin care au incărcat cheltuielile Dacia sau și-au mai scos o parte din bani prin cine știe ce contracte de consultanță. BIne, au mai fost investiții la fabrică, cheltuieli cu dezvoltarea. Real, tot nu cred că trece de 10-15% in cel mai bun caz, și asta calculat in medie pe ultimii 2-3 ani.

This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 00:08


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 21 Nov 2012, 00:40
Post #2166


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Profitul nu rămâne după ce recuperezi investiția (mă rog, partea aferentă anului respectiv)?


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 21 Nov 2012, 01:24
Post #2167


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




La medianav-ul ăla LG trebuie să apeși cu degetul pe displei? Ăla care scoate primul folii de protecție e viitor milionar.

This post has been edited by Markos: 21 Nov 2012, 01:26


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 21 Nov 2012, 07:08
Post #2168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Fiind un display de tip rezistiv, cum zicea cineva mai in urma, daca ii mai pui si folie ... tongue.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 21 Nov 2012, 09:58
Post #2169


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




eu m-am referit la prima generatie de logan, si primele costuri de cercetare dezvoltare, si de asemenea cu recuperarea investitiilor din vechea fabrica, cu liniile de productie ale acesteia si cu avantaje fiscale enorme...la fier vechi sa fi vandut toata vechea fabrica ajungeau pe zero cu cheltuielile de cercetare dezvoltare a loganului (aproximez ochiometric la o sticla de unirea...dar eu nu beau asa ceva, oops).

in momentul respectiv, mai ales ca s-au folosit unitati de propulsie de origine renault, din vechile generatii (deci doar cost de productie pt acestea, si nimic altceva)

cei care lucreaza in interior si stiu ar putea sa dea niste proportii ale costurilor de cercetare dezvoltare pt diversele repere folosite.
ramane doar trenul de rulare si carcasa in sine.
teoretic si ca strategie, avand in vedere ca discutam de un produs ieftin si cu o siguranta la impact decenta, chiar sub standardul mondial al produselor moderne:
- pt materialele de interior nu mai faci diverse teste si ai clio symbol de la care poti importa diverse solutii, fara prea multa bataie de cap
- plasticele de interior la fel
- butoanele, plafonierele, manetele, prima incercare ramane asa.

doar designul initial in care s-a incercat crearea unei imagini individuale e aspectul pe care il consider mai laborios.

in anglia se construiesc masini in garajele proprii, omologate MOT (rar-ul lor MULT mai evoluat si realist) de diversi indivizi. care la fel construiesc masinile de la zero, si noi ne vaitam de costurile C-D la ditamai concernul?!

Il puneau pe cel mai slab angajat renault in departament respectiv in anul 2000 sa deseneze o masina si aia ramanea.


Noul Logan e alta mancare de peste pentru mine din aspectele mentionate mai devreme si l-am judecat conform altor criterii. A ceea ce am regasit fizic si la banii pretinsi pt respectivul produs.

Si din nefericire colegul silviu, sugerezi o viziune limitata. Daca eu nu cumpar si nu ma intereseaza direct ar trebui sa ma doara in poponeata de restul.
Nu, eu discut pt toti potentialii clienti de produse intr-o economie de piata, unde trebuie penalizat comportamentul nesimtit al concernelor mondiale.

Eu discut idei, si comportament civilizat. Stiu si sunt un combatand inrait al mentalitatii elementare capitaliste (maximizarea profitului). Asta distruge spiritul uman, inovatia si evolutia speciei, si o pastreaza la nivelul sa ne dam in cap unul la altul (vezi apple cu patentele lor)

PS: eu am creat un produs inovator pt citroen. nu am fost la osim sa il inregistrez cu toate surlele si trambitele. apeciat la nivel european din diverse tari. Surpriza. Au inceput si altii sa il faca dupa modelul meu. Fuck, neaparat tre sa ma duc sa imi dovedesc inovatia (bine, nu mai exista decat termenul de inventie in legislatia actuala si pot demonstra ca se incadreaza) si dreptul meu moral si intelectual asupra acelor solutii propuse.

Daca as descoperi maine solutia "free energy" as pune opne source pe internet sa aibe toti oamenii acces sa scape de jugul unor indivizi in numar limitat.
Inca o mai diger si studiez subiectul cool.gif


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Nov 2012, 10:30
Post #2170


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(T.rac3Er @ 21 Nov 2012, 10:58)
in anglia se construiesc masini in garajele proprii, omologate MOT (rar-ul lor MULT mai evoluat si realist) de diversi indivizi. care la fel construiesc masinile de la zero, si noi ne vaitam de costurile C-D la ditamai concernul?!


Vroiam să-ți răspund argumentat la ineptiile legate de CD , dar cand am ajuns la asta am renunțat. smile.gif Mi-am dat seama că o fac degeaba ...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 21 Nov 2012, 10:57
Post #2171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Ceea ce nu imi place mie la adulatorii dacia / reno e ca daca vii cu o opinie contra marelui concern, chiar si argumentata, imediat vin baietii cu 2 strategii: ori schimba subiectul, ignorind ceea ce nu le convine, ori incep atacurile la persoana, cu nu cumpara, nu-ti permiti, n-am ce sa vorbesc cu tine, etc...

Asa cum ei au dreptul sa laude, asa avem si noi dreptul sa criticam daca nu suntem multumiti de anumite lucruri, ca d-aia e forum public.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Nov 2012, 10:58
Post #2172


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ciudat, același lucru aș putea să-l spun eu și despre cei care critică Dacia smile.gif Marjă de profit aproximată la ochi, cheltuieli de dezvoltare pe principiul lasă că merge și așa sau că oricum un gigel face el modele in garaj deci nici Renault nu cheltuiește mult. Ce părere ai de asta?

Eu de exemplu și acum aștept sa aflu cum se strica fierul ăla de etrier imediat după garanție. Sau modelele de inspirație pentru filtrul de combustibil incălzit. Nimic. Doar afirmații negative aruncate așa la răutate ...

This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 11:05


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 21 Nov 2012, 11:12
Post #2173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Oricat de rautacioase ar fi afirmatiile, eu unul apreciez argumente in favoarea / impotriva ei.

Replici de genul daca nu cumperi nu-ti da cu parerea, struguri sunt acriii, etc, nu onoreaza pe nimeni.





--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 21 Nov 2012, 12:25
Post #2174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(ssilviu @ 21 Nov 2012, 11:58)
Eu de exemplu și acum aștept sa aflu cum se strica fierul ăla de etrier imediat după garanție.
*



QUOTE(Garett @ 17 Nov 2012, 12:27)
Umm... mai putin rezistent la oboseala??
Nu stiu din ce fonta (presupun ca e fonta sau otel turnat) sunt facute etrierele da' daca e mai slaba calitativ e plauzibil. Mai slaba => mai ieftina...
*



My two cents de inginer...

Apropo, mi se pare mie sau arcurile alea de la portbagaj sunt mai tari?
Cand am apasat butonul a plecat ca din pusca!
Noroc cu amortizoarele alea dar daca se uzeaza cauciucul ala in timp (logic) te faci cu un schimb de luneta!

This post has been edited by Garett: 21 Nov 2012, 12:28


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 21 Nov 2012, 12:46
Post #2175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(cosmin_2300 @ 21 Nov 2012, 00:40)
Profitul nu rămâne după ce recuperezi investiția (mă rog, partea aferentă anului respectiv)?
*



Profitul reprezinta diferenta dintre incasarile efective si totalul cheltuielilor aferente. La cheltuieli aferente intra investitia, taxele la stat, plata salariilor, plata utilitatilor, plata furnizorilor.


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Nov 2012, 12:58
Post #2176


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Garett @ 21 Nov 2012, 13:25)
My two cents de inginer...


Eu am citit explicația ta, dar aștept una de la inginerul care a aruncat cu ocara pe forum. Oboseala materialului, mai ales in cazul ăsta, intervine in special din cauza ciclurilor de răcire și incălzire și mai putin din cauza trecerii timpului. Cum inginerul a spus că problema apare imediat după ce se termină garanția (adică, în majoritatea cazurilor, când se indeplinesc cei 3 ani nu numărul de km), inseamnă că nu asta e problema. Deci aștept una mai bună de la inginer.

Dacă nu o dă, inseamnă că nu o găsește in documentele interne furate de la Dacia. smile.gif Sau a mai inflorit și el un pic.

This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 13:01


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan ionut
post 21 Nov 2012, 13:02
Post #2177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 13 February 12




Arcurile capacului de portbagaj au 3 pozitii in care pot fi fixate, cred ca de acolo se "regleaza " cat de repede se misca capacul.


--------------------
renault clio symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 21 Nov 2012, 13:04
Post #2178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !

Vorbim, spun cei de la Renault, despre o marcă de cucerire !

http://0-100.hotnews.ro/2012/11/21/dacia-c...enti-mai-vechi/


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 21 Nov 2012, 13:04
Post #2179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




QUOTE(Garett @ 21 Nov 2012, 12:25)
Umm... mai putin rezistent la oboseala??
Nu stiu din ce fonta (presupun ca e fonta sau otel turnat) sunt facute etrierele da' daca e mai slaba calitativ e plauzibil. Mai slaba => mai ieftina...

My two cents de inginer...

*



Garett, sunt mai tare de scafarlie si nu pricep: ok, e mai slaba, e mai ieftina. Daca asa e, asa e. Dar ce inseamna asta in termeni practici??? Se deformeaza, franarea nu e constanta, crapa materialul, se cocleste materialul in dreptul pistonului?
Nu sunt inginer, dar stiu ce inseamna material prost pentru un etrier de pe vremea cand trebuia sa refac aerisirile la etrierul de Oltcit. Materialul era atat de slab incat se lipea surubul de aerisire pe filet ca nu-l scoteai nici cu aruncatoru de flacari. D-aia intreb, ce e in neregula aici?
Ca e mai slab/ieftin nu am probleme cat timp se incadreaza in parametrii masinii: rezistenta la fading, solicitari in functie de masa/viteza maxima constructiva. Chiar daca ii pui Loganului suspensii electromagnetice Bose, ca sunt destepte si fac d-aia si d-ailalta, tot Dacie ramane. Doar o faci mai scumpa de amoru artei...


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Nov 2012, 13:07
Post #2180


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eh, Alfred văd că a luat-o pe scurtătură și a ajuns direct unde vroiam să ajung și eu. De multe ori se prezintă pe acest topic situații similare, cu vai, nu stiu ce solutie tehnică mai ieftină a fost folosită. Și când intreb cu ce anume exact afectează asta posesorul, pauză. Niciun răspuns.

Etrierul de obicei e făcut din fontă. Bine, la mașinile obișnuite, nu gen F1, unde vedem beriliu și din astea. Insă fonta e suficient de ieftină incat sa nu renteze efectiv să faci o eonomie de cât? Infimă cel mai probabil. Ca să ce? Să ai pe urmă probleme cu frâna? Să ajungi să se audă că cedează frâna la mașini, ar fi o lovitură de imagine imensă. Pentru o economie de cât? Probabil un 1 ban la fiecare mașină. Nici măcar Ghosn nu se riscă la țigănii din astea smile.gif

This post has been edited by ssilviu: 21 Nov 2012, 13:31


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 21 Nov 2012, 13:40
Post #2181


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




De fapt, celor de la Dacia nu prea le pasa de piata romaneasca.
QUOTE(notniuz)
Intrebat despre situatia din Romania, unde vanzarile de masini noi Dacia sunt in scadere, iar importurile de automobile second hand cresc masiv, directorul general al Renault Commercial Roumanie, Thomas Dubruel, a comentat: “ Romanii sunt liberi sa-si cumpere orice ce masina doresc. Dacia este o alternativa la masinile second hand in Europa de Vest, nu neaparat in Romania”.

Deci, mai bine iau un sh cu 11000E din Germania. Chiar am gasit masini bunicele in banii astia. So, goodbye Dacia.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Nov 2012, 13:42
Post #2182


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




D-aia nu mai poate dacia radmasa.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 21 Nov 2012, 13:48
Post #2183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.198
Joined: 13 October 06




QUOTE
Cele mai recente date de la Dacia arata ca 97% dintre clientii marcii sunt noi, la nivel global, in timp ce 3% au avut ca masina anterioara o Dacia


Ce inteleg oamenii de pe forum:

QUOTE
Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !


doh.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 21 Nov 2012, 13:57
Post #2184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




100 Clienți Dacia din care :
97 Clienți Noi
3 Clienți au mai avut o Dacia înainte !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 21 Nov 2012, 14:33
Post #2185


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




Pai parca nu-i tot una cu :

100 clienti care au avut inainte o Dacia
97 - cumpara alta marca
3 - cumpara tot dacia

dar daca tu zici ca e...

smile.gif)


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 21 Nov 2012, 14:39
Post #2186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(paul_s @ 21 Nov 2012, 14:33)
97 - cumpara alta marca
*


97 - încă nu terminat ratele de achitat la actuala Dacie sau nu au posibilități financiare să și-o schimbe cu alta, deși poate chiar și-ar dori acest lucru ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 21 Nov 2012, 15:31
Post #2187


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




eh, inca o data comunicarea nu are succes. oare e chiar greu, daca ai argumente sa le prezinti, ca doar asta fac un forum. anyway, tine-le pt tine.

100 - clienti dacia
97 - noi pt brand
3 - fosti sau actuali posesori dacia

inseamna strict asta

@paul_s
clientii care au dacia si nu mai cumpara sunt undeva in afara celor 100 enumerati in statistici, si nu au nici o treaba in discutie si se pare nici in interesul dacia. de ce nu mai cumpara? asta ar fi intrebarea pt cei de la marketing. depinde de multe variabile daca e o problema pt brand asta.

dar momentan cat timp au clienti noi, e clar ca vechii clienti sunt insignifianti. asta inseamna ca din secunda 1 dupa ce ai platit banii e cam e posibil ca serviciile post vanzare de care vei beneficia (fie ca e vorba de reduceri sau respect) sa nu mai aiba un standard ridicat. si de aia e bine (tu clientul) sa tragi pt un pret de achizitie cat mai jos, ca sa fii cat de cat compensat pt viitoarele potentiale probleme.

valabil pt orice caz demonstrat ca are probleme. fie si la cumpararea online a unui telefon sau a unei componente PC. nu doar cazul de fata.

astept cu interes versusuri cu vechiul logan.

inca mai sunt destule logan1 pe stoc nevandute, am vazut trailere intregi. as vrea o revista auto sa ia un logan din ala si un logan din asta la niveluri de echipare echivalente.

adica nu imi pune logan2 full option de 12k euro cu taci'scrin versus un logan 1 echipare chel.


si incepem sa le pipaim pe amandoua sa le manevram pe amandoua (cu 1.2 75cp, sau dci 90) sa le analizam. le bagam la spalatorie auto automata sa vedem cum curge apa cum sterg stergatoarele, cum dezabureste


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 21 Nov 2012, 15:56
Post #2188


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




Mi-e greu sa cred ca-s nevoit sa explic, eu credeam ca-i destul de limpede

"Cele mai recente date de la Dacia arata ca 97% dintre clientii marcii sunt noi, la nivel global, in timp ce 3% au avut ca masina anterioara o Dacia"

nu-i deloc tot una cu:

"Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !"

Si ca sa explic:

100 de fosti proprietari de dacia
10 - cumpara altceva
90 - cumpara tot dacia

In afara de astea 90 masini vandute fostilor proprietari de dacia, ei mai vand inca 2910 masini ( clienti care n-au avut dacie inainte)

Deci dacia are in total 3000 masini vandute , din care 90( 3% ) au avut ca masina anterioara o Dacia

adica :"Cele mai recente date de la Dacia arata ca 97% dintre clientii marcii sunt noi, la nivel global, in timp ce 3% au avut ca masina anterioara o Dacia"

Dar in acelasi timp:

"90% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !"


Adica afirmatia : "Doar 3% din vechii clienți își mai cumpără Dacia a doua oară !" e o aberatie

Sper din toata inima, pentru binele vostru, ca nu lucrati in vanzari, anlize de piata sau alte domenii conexe


Afirmatia nu trateaza de loc rata de revenire la Dacia.


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 21 Nov 2012, 16:35
Post #2189


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




asa, si nu asta am zis si eu,
dar parea ca tu zici ca cele 2 expresii inseamna unul si acelasi lucru

daca nu, my bad, asa am interpretat


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 21 Nov 2012, 19:34
Post #2190


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(ssilviu @ 20 Nov 2012, 22:39)
Trebuie să adaugi costurile cu cercetarea și dezvoltarea (proiectare, testing), costurile de marketing, profitul dealerului, costul cu transportul, costul cu asigurarea, cheltuieli administrative, costurile cu garanția (nu sunt in totalitate acoperite de furnizori).

apropo de cercetare/dezvoltare/testare (a se citi RTR), vezi c-ai uitat de vilele inchiriate pentru sefi si sefuti... de exemplu vila canadianului: 34:02 kiss_ass.gif

QUOTE(ssilviu @ 21 Nov 2012, 10:58)
modelele de inspirație pentru filtrul de combustibil incălzit.

aia s-a "descoperit" la propunerea departamentului d'étude pentru calitatea rulajului la temperaturi negative blush.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 71 72 73 74 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 14:21
Forum Renault