SCALA, probleme electrice!
![]() ![]() ![]() |
SCALA, probleme electrice!
vore slz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia solenza
|
|||
Lucian BLK |
![]()
Post
#2
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Eu cand mi-am luat-o (tot in mai anul trecut), mesterul mi-a aratat cum se baga codul la RCD, a verificat toate luminile etc. si pe cand sa plec .... bateria .... pauza! A luat una de pe alta masina si am plecat! Daca mai tinea un pic o puneam! Deci sunt unele proaste de tot!
Chestiile ce spuneai nu sunt normale! |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu. Fara cheie in contact functioneza doar faruri, pozitii, avarie (dar nu semnalizare), audio, plafoniera, inchidere centralizata, alarma. Restul functioneaza doar cu contactul pus. Aeroterma functioneaza in pozitia "oprit" (prima), nu trebuie sa ai neaparat contact la motor.
BTW, problema ta nu cred ca e de la ceea ce zici. Aeroterma pe nivelul 2 se aude si cu motorul pornit, nu cred ca poti iesi din masina si sa nu realizezi ca ceva huruie acolo. This post has been edited by BH07ATX: 26 Jan 2005, 20:32 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
vore slz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 January 05 ![]() |
Eu iti dau dreptate,dar problema (si nu pb) este de ce ramane aeroterma pornita in momentul cand scoti (si nu scotzi) cheia.Normal ea nu trebuia sa se opreasca,chiar daca era la treapta 1 ???
Editata de Gabi: Inceacra sa eviti sa mai folosesti limbaj de tip mirc. Ai fost avertizat deja pe tema asta |
--------------------
dacia solenza
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu, ideea mea este alta: esti sigur ca la tine aeroterma merge cind scoti cheia?
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
crocky |
![]()
Post
#6
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am un amic care are Scala de un an si un pic si a patit exact aceeasi chestie - baterie descarcata fix din cauza ca a uitat aeroterma pe o treapta > 0 !
La service i s-a explicat ca aerul merge chiar si dupa taierea contactului, pana se raceste motorul (!) (parca asa tin eu minte ca mi-a zis) ![]() Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar cred ca un sambure de adevar exista ! |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Aia de la service erau boi gramada. Aeroterma (adicatelea ventilatorul care baga aer in masina) nu are nici o legatura cu ventilatorul de la radiatorul masinii. Ala e cel care continua sa functioneze, daca e necesar, maxim 5 minute de la oprirea masinii.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#8
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
crocky |
![]()
Post
#9
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BH07ATX @ 27 Jan 2005, 10:13) Aia de la service erau boi gramada. Aeroterma (adicatelea ventilatorul care baga aer in masina) nu are nici o legatura cu ventilatorul de la radiatorul masinii. Ala e cel care continua sa functioneze, daca e necesar, maxim 5 minute de la oprirea masinii. Probabil ca de ala era vorba (ventilatorul radiatorului) ![]() Si daca da, in ce conditii ? ![]() This post has been edited by crocky: 27 Jan 2005, 10:51 |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
In conditiile in care se buseste ceva in circuitul de control al ventilatorului si ala nu se mai opreste, atunci te lasa fara baterie in citeva ore. Nu stiu exact daca alimentarea pe ventilator se taie dintr-un releu sau din UCE/UCH. Dar la o adica in ambele cazuri s-ar putea intimpla o buleala care sa permita acest scenariu.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
1. am si eu o scala si nu este normal sa mai mearga ventilatorul de la climatizarea din interior in momentul in care am taiat contactul de tot
2. Butonul de la dezaburire luneta ramane apasat insa dezaburirea NU mai functioneaza la taierea contactului. Butonul fiind insa apasat, isi reia functionarea la urmatoarea punere a contactului. Putin offtopic dar legat de baterii: am vazut o emisiune pe Deutsche Welle realizata impreuna cu Auto Motor und Sport in care ziceau ca daca faci drumuri scurte si dese bateria se sulfateaza mai repede si prezentau acolo pe nu stiu ce elvetian care inventase un dispozitiv de vreo 80 euro care prevenea acest lucru... |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
i96nds |
![]()
Post
#12
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
De 80 euro mai bine imi cumpar 2 baterii bunicele....
Ideea e ca daca faci drumuri scurte nu apuca sa se mai incarce bateria cu energia consumata la pornirea motorului. Am citit undeva ca energia consumata la pornire se reface dupa 7-9 Km de mers cu masina. Deci daca mergi mai putin de 7 km mereu, ai sanse sa se duca bateria repejor. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
rebel1474 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 January 05 ![]() |
Din momentul in care se taie contactul nu mai functioneaza aeroterma...cel putin asa se intampla la Scala mea de vreo 1,5 ani...butonul e in permanenta pe pozitia 1
|
--------------------
Solenza Scala
- B 35 DLD
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#14
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Mai fratilor, s-a mai discutat pe aici problema asta.
Deci, cind ai scos cheia din contact, se opresc toate (dezaburire, ventilator pozitie >0, stergatoare s.a.m.d.) singurul care mai poate sa mearga este GMV-ul si care asa a fost proiectat, deci nu e o problema. Nu o mai lalaiti atita ca a zis ala de la service ca poate sa mearga ventilatorul. Daca a zis asa ceva, a facut misto. Punct. |
--------------------
x
x
- x
|
|
cip_01 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 14 December 04 ![]() |
bun de luat in seama:VERIFICA-TI ALTERNATORUL.
|
--------------------
dacia
solenza scala
- b34yhz
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#16
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Pai daca n-ar incarca alternatorul, n-ar trebui sa se aprinda becul din bord cu bateria? Parca asa stiu. Nu sunt 100% sigur.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Manuel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Asa e. Alternatorul n-are nimic, pur si simplu bateriile sunt proaste.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
vore slz |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 January 05 ![]() |
|
--------------------
dacia solenza
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
GMV-ul racire functioneaza pana la 8 minute dupa scoaterea cheii din contact indiferent daca apa s-a racit sau nu. Daca se raceste mai repede, se preste. Dar in nici un caz nu poate depasi 8 minute. Climatizarea nu merge daca nu pus contctul p minim accesorii. Eu tin butonul in permanenta pe 2 si daca scot cheia se opreste.
In ce priveste bateriile, da, s-a mai discutat. Pica fara sa dea semne de avertizare. Asta e un fature al lor. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
dragosdia |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(BH07ATX @ 27 Jan 2005, 11:07) In conditiile in care se buseste ceva in circuitul de control al ventilatorului si ala nu se mai opreste, atunci te lasa fara baterie in citeva ore. Nu stiu exact daca alimentarea pe ventilator se taie dintr-un releu sau din UCE/UCH. Dar la o adica in ambele cazuri s-ar putea intimpla o buleala care sa permita acest scenariu. Salut, e de ajuns sa ramana cuplat releul care actioneaza ventilatorul (de la radiator) si bateria e garanat descarcata. Dragos |
--------------------
Fluence
Privilege
2015
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#21
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Calculatorul comanda GMV-ul printr-un releu, nu direct ca ar fi cam greu. Deci se pot busi si unul si altul. dar sansele sunt infinit de mici sa se buseasca (,) calculatorul. mai degraba releul. Insa si asa ar fi complicat sa ramana GMV-ul ornit c de obicei un releu daca se strica nu mai culpeaza, deci se strca ramanand in ozitia deschis. Nu se blocheaza pe inchis.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 11:46 |