cutie viteze, ramane agatata in a 2
![]() ![]() ![]() |
cutie viteze, ramane agatata in a 2
tavynho |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 22 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Nova
Nova
98
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pe loc întră ușor în a 3-a?
În mers, la retrogradare din a 4-a spre a 3-a intră ușor? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa ungi cu ceva vasilina toate articulatiile timneriei ... si eventual vezi daca ai jocuri prea mari ... nu este problema din cutie ... este din reglaje ... cutia ori se blocheaza de nu mai iese ori nu mai intra ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gti98 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Dupa ce s-a umblat pe la cutie, si mie imi face figuri la schimbarea 2-3. Dar numai uneori...
Cum nu stiu sa deschid alt topic, incerc reanimarea acestui topic, considerand ca are un titlu suficient de aproape de problema mea. Despre ce ar fi vorba: Am cam ajuns aproape de depresie cu cutia de viteze de Nova. problema a aparut cand mi-a cedat simeringul de la priza de putere. Dupa discutii cu mecanici, cunoscuti si co-forumisti, am ajuns la concluzia ca: 1 pentru rezolvat, trebuie demontata TOATA cutia 2 pentru asta, desigur trebuie demontata cutia de pe masina 3 pentru pct2, trebuie demontat motorul de pe masina.... Am realizat pct. 1,2 si 3 si am constatat ca: Simeringul de priza vandut la magazin ( o piesa de vreo 3-4 RON) are doar 2 din cele 3 cote corespunzatoare, drept pentru care, incercarea de a-l indesa (e mai "gros" pe generatoarea cilindrului; diametrul la ax si cel al locasului corespund) s-a soldat cu deteriorarea in primii 5 km (curge iar) si in plus am pierdut si o piesa din sistemul de interblocaje al sistemului de comanda, drept pentru care s-a blocat intr-a 3-a... Am fost cu ea la mecanic, care a rezolvat problema cu piesa lipsa, dar a indesat tot un simering din ala la priza (eu incercasem sa-l pun invers), ca urmare a curs iar. Cand mi-a dat inapoi cutia (ii dusesem doar cutia sa economisesc manopera de demontare-montare motor si cutie din planetare) ii daduse cu RED GASKET pe la suportul simeringului (un fel de tub din tabla care "imbraca" axul prizei; in partea mai groasa e simeringul iar partea mai subtire iese din cutie si e ghidaj pentru rulmentul de ambreiaj), sub motiv ca ala cam are joc ar putea pierde ulei si pe langa el (adica prin exteriorul simeringului). La sugestia mea de a etansa altfel spatiul ala a inceput sa o scalde, ca e nevoie de centrare, ca e solicitat de miscarea rulmentului de presiune, etc samd. Sugestia finala a fost sa caut carcasa in care vine piesa aia. Uite ca scriind si sistematizand datele problemei mi-au venit deja cateva idei: Multumiri ENORME celor care fac posibila existenta acestui forum!!! Voi reveni cu relatarea incercarilor mele (si sper a reusitei!! Doar am reusit sa rezolv ambreiajul, dupa ce ma adusese si ala la disperare cu 4 sau 5 demontari de motor si schimbarea 2 placi de presiune...) Daca-mi reuseste reparatia la cutie, deschid service (numai de Nova!) si fac si publicitate pentru Daciaclub. Sa auzim de bine!! This post has been edited by gti98: 12 Aug 2007, 20:46 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |