Motorul de pe logan este sau nu cel de pe Solentza?
![]() ![]() ![]() |
Motorul de pe logan este sau nu cel de pe Solentza?
AdrianGTA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|||
2dor |
![]()
Post
#32
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci eu spun ca se trage din ruinele Dacice, de la Dacia lui nea Vasile care a ars acum 2 ani.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
N-ati inteles nimic!
Sa recapitulam... Motorul folosit la Solenza nu e cel care e acum pe Logan. Acela era motor de la Clio. Motorul de Logan e diferit de cel de pe Solenza si provine de la Clio. Deci cel de Clio era luat de la Clio.Dar asta e alta poveste. Cel de Clio pus pe Solenza era facut in Romania,cel de Clio e facut in Franta,asamblat de Nea` Gica la Pitesti. Ah...uitasem,motorul care era pe DSN,in nici un caz nu e ca cel care echipa Solenza si cu atat mai putin cu cel care echipeaza actualul Logan,fiind luat(cum altfel?) de la Clio. Concluzia este foarte clara:motorul de logan nu e la fel ca cel de pe Solenza,unul provenind de la Clio,celalalt de la Clio. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Chiar ca asa e .
![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#35
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 2 Aug 2007, 11:43) Acum ca veni vorba de orgolii... nici 1.6 MPI-ul nu-i prea diferit ca solutii abordate de 1.4 MPI... si in plus e un motor care doar pe Logan il mai vezi. Nu mai e pe nici un Renault de vreo 4 generatii incoace (am si eu 1.6 MPI dar nu ma simt zmeu). Abia de la 1.6 16V poti zice ca ai un motor relativ modern (gasit si pe Renault-uri de acum 2 - 3 generatii). Doar 1.5 DCi -ul e cu adevarat motor modern din tot ce are Logan pentru ca se gaseste si acum in toata gama Renault si nu urmeaza prea curand sa dispara. Eu nu stiu de ce va faceti probleme de fiabilitate cand motoarele Renault in general sunt greu de distrus. Nu va mai ganditi la daciile vechi care totusi au mers 20 de ani in continuu (deci fiabile zic eu). Din moment ce K7J, K7M si K4M s-au montat si pe Clio 2 si cred ca inca se monteaza pe Symbol, cum naiba "nu mai e pe nici un Renault de vreo 4 generatii incoace"? Si pana la urma care e problema daca e de generatie mai veche?! Eu sunt multumit de motor. Asa vechi cum e, ma duce unde am treaba. Sigur, daca ma gandesc ca, la cat am dat pe masina, mai puneam niste bani (putin) si-mi luam o Laguna SH, ma apuca ![]() This post has been edited by raqzvan: 2 Aug 2007, 21:07 |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:57 |