Arcuri., Spate.
![]() ![]() ![]() |
Arcuri., Spate.
TonY72 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1300
1972
REMATCIPATA
- BV 05 RADIATA
|
|||
dacia_jmx |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 14 November 08 ![]() |
am avut si eu problema cu arcurile si am pus inaltatoare si nu mi placea dar am observat ca eu aveam inaltatoare la amortizor, si ca am amortizoarele praf le-am schimbat cu unele noi am pastrat inaltatoarele ( am remorca ) si masina merge ok e stabila si nu topaie, mare atentie la inaltatoare se pun numai cu inaltatoare si la amortizor fara e nasol si la confort si se duc amortizoarele.
|
--------------------
dacia
berlina
1998
- GR03JMX
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut
ca sa inteleg : pt stabilitate in viraje ce anume am nevoie.arcuri tari,sau amortizoare intarite. La mine amortizoarele sunt bune(cel putin asa cred eu).cand apas pe colturi:D masina revine si atat.o singura data,adica nu balanseaza.chiar si daca ii fac balans la toata masina si opreste imediat.Cand am masina plina adica 4-5oameni plusbagaje nu se lasa foarte rau(adica nu ating pe jos chiar daca dau in groapa sau urc bordura. Dar in viraje mai se lasa foarte mult. cand trec peste limitarile alea de viteza parca topaie cand trec mai tare,dar pe sosea la denivelari mai mari nu topaie sigur. Ce pot face pt a intarii tinuta la drum in viraje? Si nu prea vreau sa micsorez garda la sol. |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
Salut ! Nu stiu daca mai e subiectul de actualitate. Masina mea are un arc rupt si prin urmare va trebui sa le schimb pereche cica, Intrebarea mea este ce anume trebuie desfacut pe spate pentru a schimba arcurile lao dacia 1310 cat mai usor? Care sunt pasii pentru a iti face munca usoara? Multumesc !
|
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Mai intai trebuie arcul comprimat, altfel cand dai drumul la amortizor iti va sarii in cap.
Comprimi arcul, desfaci amortizorul de la un cam dupa care scoti arcul. Pentru montare faci aceleasi operatii in ordine inversa. Nu ai spun pe ce parte vrei sa le schimbi, fata sau spate? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Pe , SPATE
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
udar123 |
![]()
Post
#37
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 109 Joined: 21 July 11 From: Iasi, RO ![]() |
cand schimbi la spate nu ai nevoie de presa de arcuri.. suspenzi caroseria, dai drumul la telescoale din protbagaj, apoi din punte.. dar arcurile jos.. am avut si eu un arc rupt(in 2 locuri chiar) si am pus arcuri de fata+ telescoape de dacia 1300 fara inaltator..
e treaba de 2 ore.. spor! |
--------------------
Dacia
1410
1999
- BT 25 BMY
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Nu v-as sfatuii sa dati drumu la telescop cu arcul necomprimat ca o sa va sara in cap. Daca nu aveti prese legati spirele de la arc cu sarma ( groasa) cand masina sta pe rotile ei iar dupa apucati-va de scos telesopul.
Nu ma jucati cu suspensia ca beliti prazu'!!! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
r3d |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
amortizoarele dupa spate poti sa le desfaci si de sus din oala si de jos din punte si in cap nu iti va sari.pentru ca arcu pa spate nu se tine in amortizor.ca sa fie treaba mai usoara daca nu ai la indemana niste greutati roaga 2 3 oameni sa suie in porbagaj si apoi leaga arcu.il prinzi cu sarma mai groasa in 4 puncte.cu cat e mai tensionat cu atat se va monta mai usor.ca sa iti fie mai usor amortizoru il desfaci din punte si il presezi in sus.iar arcu il vei scoate pa jos.mare grija cu legaturile de sarma sa nu iti sara cand il scoti afara.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Dj Alin |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 11 March 14 ![]() |
Am masina clasica. si cand pun 3 insi in spate se cam lasa mult si nici nu prea vreau sa o modific si sa umblu la ea. daca o fac prea inalta va seama cu un aro 10 o sa fie prea inalta.. cu toate ca o tin numa pentru plimbari..
|
--------------------
Dacia
1300
1973
- BV 03 YPW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:16 |