probleme cu un cilindru, m-am trezit ca merge doar in 3 cilindri
![]() ![]() ![]() |
probleme cu un cilindru, m-am trezit ca merge doar in 3 cilindri
cristi_saulea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 L
1998
- BC 59 ACR
|
|||
aalinte |
![]()
Post
#2
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
incearca sa faci rost de la cineva de un aparat de masurat compresia(e un manometru se scot toate bujiile se infileteaza pe rand in locul fiecarei bujii si se da la cheie circa 2-3 secunde) un motor bun trebuie sa aiba compresia undeva in jur de 9-10 asta daca e putin uzat unul proaspat segmentat are chiar 14. compresia minima e undeva intre 3-4. daca nu ai compresie deloc trebuie sa il segmentezi sau sa verifici supapele pistonului respectiv. dac este compresie schimba bujiile si fisele.mult succes
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu cumva ai joc anulat la culbutorii acelui cilindru? ar fi cauza cea mai "cinvenabila", daca ai supape arse e mai complicat.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cristi_saulea |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 07 ![]() |
Am uitat sa mentionez ca-s cam paralel deocamdata cu mecanica
![]() |
--------------------
dacia
1310 L
1998
- BC 59 ACR
|
|
KidTx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
stai linistit nu este de la segmenti.dute la cineva care stie sa regleze tachetii.daca problema continua da frumos mata chiuloasa jos si verifica supapele de la acel cilindru. pot fi sparte (cum mi sa intamplat si mie) sau sa nu mai calca bine pe scaune(asta o face tot un "meserias").atentie peste ce meserias dai.
sper sa fie de la reglajut tachetilor mult noroc |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si dac-ar fi fara segmenti, tot s-ar simti un pic diferenta la scoaterea fisei, mai ales daca turezi putin in timp ce scoti fisa, ar scoate si ceva fum. Ordinea ar fi: reglat culbutori, control supape si scaune,cum au spus si ceilalti.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cristi_saulea |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 07 ![]() |
am sa caut prin prieteni un mecanic de incredere sa-mi verifice motorul cap coada.....ma gandesc ca daca tot ma apuc, sa-i rezolv toate hibele sau cel putin majoritatea. Oricum tre sa-i mai rezolv franele spate (una nu tine mai deloc) si aerisitoarele. Apropo de aerisitoare: am avut acum vreun an si ceva o tentativa sa-i aerisesc franele si nu m-a dus capul sa le ung cu ceva, acestea fiind cam intepenite, si le-am rupt
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 L
1998
- BC 59 ACR
|
|
madalinu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 July 07 ![]() |
cristi de unde esti?daca esti din sv am eu aparat de masurat compresia
|
--------------------
dacia
berlina
1985
- SV XX XXX ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
|
|
KidTx |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
problema se poate rezolva cu reductie.dar daca dai pa ITP peste unu "corect" o sa ai probleme.incearca sa faci aerisirea pe la furtune.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
cristi_saulea |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 07 ![]() |
sunt din bacau dar stau in iasi.
|
--------------------
dacia
1310 L
1998
- BC 59 ACR
|
|
valy-catalin |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 August 07 ![]() |
[B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
salve la toata lumea o intrebare, sau mai multe am o dacie break 1310/96, cica motor de 1400, carburator normal am niste probleme: motorul merge in trei bujii, prima este inecata se aude bataia de tachet, am destul ulei (cred)pe partea din fata a motorului(inspre radiator) carburatorul mi l-a dereglat cineva, inainte mi se oprea motorul cum rezolv problemele? 2 Aug 2007, 15:23: poa' sa fie ceva la culbutori? si dac da pot ajunge usor la ei, cum? garniturile de la baia de ulei? aaaa, si cine stie sa regleze carb ? This post has been edited by valy-catalin: 2 Aug 2007, 14:23 |
--------------------
dacia 1310
break
1996/1310cl
- b11epx
|
|
cristi_saulea |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 07 ![]() |
Oricum ciudat e ca nu scoate fum deloc. M-am uitat aseara si nimic. totusi daca cilindrul ala nu mergea......nu trebuia sa apara ceva fum?....tinand cont ca ar scoate benzina prin esapament?
![]() |
--------------------
dacia
1310 L
1998
- BC 59 ACR
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#13
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca supapa de aspiratie nu mai deschide, cilindrul respectiv nu mai are ce arde, in consecinta nu scoate nici fum.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:30 |