DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu un cilindru, m-am trezit ca merge doar in 3 cilindri

cristi_saulea
post 30 Jul 2007, 22:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 July 07




De ceva timp imi merge n 3 cilindri.Primul pas a fost sa schimb bujiile si aceeasi chestie. Daca scot fisele la ceilalti cilindri se vede diferenta clara, dar la asta nimic. Nu e de la fise.Dati si voi un sfat. Unii "mesteri" mi-au spus ca ar trebui sa o segmentez dar totusi poate e o solutie mai ieftina. Poate dati voi o parere sau o idee. sad.gif


--------------------
dacia 1310 L 1998 - BC 59 ACR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 30 Jul 2007, 22:19
Post #2


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




incearca sa faci rost de la cineva de un aparat de masurat compresia(e un manometru se scot toate bujiile se infileteaza pe rand in locul fiecarei bujii si se da la cheie circa 2-3 secunde) un motor bun trebuie sa aiba compresia undeva in jur de 9-10 asta daca e putin uzat unul proaspat segmentat are chiar 14. compresia minima e undeva intre 3-4. daca nu ai compresie deloc trebuie sa il segmentezi sau sa verifici supapele pistonului respectiv. dac este compresie schimba bujiile si fisele.mult succes


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jul 2007, 07:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu cumva ai joc anulat la culbutorii acelui cilindru? ar fi cauza cea mai "cinvenabila", daca ai supape arse e mai complicat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_saulea
post 31 Jul 2007, 08:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 July 07




Am uitat sa mentionez ca-s cam paralel deocamdata cu mecanica unsure.gif ...spre marea mea rusine. Ca inceput mi-am schimbat ieri bujiile si motorasul de la spalatorul de parbriz. Sincer chiar ma tenteaza sa segmentez motorul ca am inteles ca dupa ce am tras de saraca masina atata timp se simte diferenta. Singura problema e partea financiara. Nu stiti cam cat m-ar ajunge?....si unde e mai rentabil sa fac chestia asta:la un mecanic sau la service?


--------------------
dacia 1310 L 1998 - BC 59 ACR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 31 Jul 2007, 09:48
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




stai linistit nu este de la segmenti.dute la cineva care stie sa regleze tachetii.daca problema continua da frumos mata chiuloasa jos si verifica supapele de la acel cilindru. pot fi sparte (cum mi sa intamplat si mie) sau sa nu mai calca bine pe scaune(asta o face tot un "meserias").atentie peste ce meserias dai.
sper sa fie de la reglajut tachetilor
mult noroc


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 1 Aug 2007, 15:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si dac-ar fi fara segmenti, tot s-ar simti un pic diferenta la scoaterea fisei, mai ales daca turezi putin in timp ce scoti fisa, ar scoate si ceva fum. Ordinea ar fi: reglat culbutori, control supape si scaune,cum au spus si ceilalti.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_saulea
post 1 Aug 2007, 15:33
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 July 07




am sa caut prin prieteni un mecanic de incredere sa-mi verifice motorul cap coada.....ma gandesc ca daca tot ma apuc, sa-i rezolv toate hibele sau cel putin majoritatea. Oricum tre sa-i mai rezolv franele spate (una nu tine mai deloc) si aerisitoarele. Apropo de aerisitoare: am avut acum vreun an si ceva o tentativa sa-i aerisesc franele si nu m-a dus capul sa le ung cu ceva, acestea fiind cam intepenite, si le-am rupt unsure.gif Ce ziceti? Pot sa rezolv problema sau n-are rost sa ma complic? Ce-i drept pedala de frana de atunci a devenit in timp din ce in ce mai tare, dar totusi merge.... mellow.gif


--------------------
dacia 1310 L 1998 - BC 59 ACR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalinu
post 1 Aug 2007, 17:57
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 25 July 07




cristi de unde esti?daca esti din sv am eu aparat de masurat compresia


--------------------
dacia berlina 1985 - SV XX XXX
ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 1 Aug 2007, 18:05
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




problema se poate rezolva cu reductie.dar daca dai pa ITP peste unu "corect" o sa ai probleme.incearca sa faci aerisirea pe la furtune.


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_saulea
post 1 Aug 2007, 21:11
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 July 07




sunt din bacau dar stau in iasi.


--------------------
dacia 1310 L 1998 - BC 59 ACR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy-catalin
post 2 Aug 2007, 14:19
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 August 07




[B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
salve la toata lumea
o intrebare, sau mai multe
am o dacie break 1310/96, cica motor de 1400, carburator normal
am niste probleme:
motorul merge in trei bujii, prima este inecata
se aude bataia de tachet,
am destul ulei (cred)pe partea din fata a motorului(inspre radiator)
carburatorul mi l-a dereglat cineva, inainte mi se oprea motorul
cum rezolv problemele?


2 Aug 2007, 15:23:
poa' sa fie ceva la culbutori?
si dac da pot ajunge usor la ei, cum?
garniturile de la baia de ulei?
aaaa, si cine stie sa regleze carb ?


This post has been edited by valy-catalin: 2 Aug 2007, 14:23


--------------------
dacia 1310 break 1996/1310cl - b11epx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_saulea
post 2 Aug 2007, 14:25
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 July 07




Oricum ciudat e ca nu scoate fum deloc. M-am uitat aseara si nimic. totusi daca cilindrul ala nu mergea......nu trebuia sa apara ceva fum?....tinand cont ca ar scoate benzina prin esapament? huh.gif


--------------------
dacia 1310 L 1998 - BC 59 ACR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 2 Aug 2007, 16:06
Post #13


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Daca supapa de aspiratie nu mai deschide, cilindrul respectiv nu mai are ce arde, in consecinta nu scoate nici fum.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:43
Forum Renault