porneste greu 1.4mpi, 90k, 2004, cand botu masinii e ridicat
![]() ![]() ![]() |
porneste greu 1.4mpi, 90k, 2004, cand botu masinii e ridicat
raoul. |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|||
raoul. |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
nici o idee!
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
killerul |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 867 Joined: 5 December 07 From: Timisoara ![]() |
Incearca sa cureti senzorul de turatie
|
--------------------
Ex-Renault
Kadjar Intens 159 EDC
1.33 Tce 2019 Nissan Qashqai Tekna 1.33 Tce X-tronic 2023
|
|
raoul. |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
dap. am fost in service cu buba asta si altele sapoi dupa tester and co mi s-a schimbat senzorul(asta pen ca am un prieten pe acolo, ca altfel il curatau si era good to go)
ca fapt divers mi-a zis prietenul meu cum ca acest senzor a fost inlocuit de un altul ...ceva de genul s-a constatat ca aceasta piesa are probleme...va fi inlocuita de una mai buna.plm...is obosit. a-ti inteles ideeea |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#5
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Bujiile le-ai mai schimbat la timp? Poti verifica starea lor, e posibil sa fie si de acolo.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
raoul. |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
va dati seama ca am eliminat mai tot. baterie, bujii..etc
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
roland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
daca
- atunci cand botul e ridicat intotdeauna face figuri si - atunci cand botul nu e ridicat atunci intotdeauna porneste ok atunci problema sigur nu e de la bujii, senzor turatie, baterie si alte chestii care, in mod logic, nu au legatura cu pozitia masinii. unde e problema... nu stiu sa fie componente asa de sensibile legate de pozitia masinii. as recomanda sa urmaresti daca face intotdeauna cand e botul ridicat si nu face niciodata cand e botul normal. sa nu fie ceva legat de o parcare in soare (si intamplator pe un deal) si sa fi legat pozitia masinii de problema, cand ar fi de fapt altceva. |
--------------------
.
.
.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#8
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Eu din cand in cand imi parchez bolidul cu botul in sus, si sta cel putin 2 zile in pozitia aia nepornita. E un deal pe care il urci/cobori destul de greu si pe picioare, cu masina iarna daca e gheata pe jos nu prea ai sanse.
Niciodata nu mi-a facut probleme, nici cand erau temperaturi cu minus nici cand era foarte cald. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#9
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Dar cand pornesti pui contactul si astepti sa se stinga becul sau dai direct?
Ca test ai putea incerca asa (cand e parcata masina in pozitia suspecta): pui contactul, astepti sa se stinga becul, iai contactul, apoi pui contactul din nou si dupa ce se stinge becul dai la demaror si pornesti. Poate asa merge, ca lucreaza pompa de 2 ori. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
roland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Sugerezi ca pompa nu face suficienta presiune, ca asta ar fi singura diferenta intre a porni asteptand sau nu stingerea martorilor din bord.
Nu prea cred ca nu face destula presiune pentru ca atunci s-ar simti in sarcina (hopuri) cand consumul de combustibil e mult mai mare decat la ralanti. Eventual sa scape presiunea in perioada cat e oprita... Dar e un test ok. |
--------------------
.
.
.
|
|
raoul. |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
pai...cam tot ce a-ti enumerat mai sus am facut! desigur ca astept sa se stinga martorul
am fost in service pentru a o conecta la tester. dupa tester prietenul meu a venit si mi-a spus ca senzorul de turatie ar fi de vina..si a propus sa-l schimbam cu modelul nou! ps: cand zic de prieten zic prieten nu amic ori altceva |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cam cata benzina ai in rezervor in general?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#13
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Putina mai mult ca sigur, de aia are si problema asta probabil.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
raoul. |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
rezervorul este mai mult de jumatate de obicei. de ce?
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
roland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
nu are legatura.
confirm ca porneste perfect si daca sta la deal si la vale si cu o singura liniuta pe indicatorul de benzina. |
--------------------
.
.
.
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
ma bag si eu in seama... ca vad ca s-a terminat stiinta...poate fii ceva de la canistra de carbon? o fii "inecata" cu ceva?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
acordeon |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 26 June 06 From: Bucuresti ![]() |
off topic...dar ce voi la logan umblati cu canistra?
|
--------------------
dacia / dacia
logan / logan face lift
laureate 1,4 rosu passion 2004
|
|
Marty |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Baieti, logic vorbind, daca problema se manifesta doar la parcarea cu botul in sus, problema e clar legata de circuitul de alimentare. Senzor de turatie, sau alte giumbuslucenii electronice ar face la fel in orice plan s-ar afla masina.
Ashe ca ia-o si gadil-o pe la pompa de benzina prima oara. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
roland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Tehnic vorbind, nu cred ca pozitia masinii (cateva grade inclinatie) influenteaza canistra de carbon cu ceva.
De aceea rugasem initiatorul sa fie mai atent la simptome sa vada daca nu le poate lega de altceva decat pozitia masinii (altceva gen soare puternic, etc...). |
--------------------
.
.
.
|
|
danutsb |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Eu am tinut masina in soare si m-i s-a intamplat odata sa porneasca greu. Habar n-am de ce, sper sa nu se mai intample.
|
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:38 |