DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> porneste greu 1.4mpi, 90k, 2004, cand botu masinii e ridicat

raoul.
post 3 Apr 2010, 10:09
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




am observat ca imi porneste greu masina si la rece si la cald cand botul masinii este ridicat (bordura ,deal) cam de 2 luni...de fapt de ceva mai bine de 6 luni dar am zis ca a fost de la baterie care am schimbat-o acum 4 luni.
aveti idee ce ar putea fi? cam trebuie sa dau la automat ceva mai mult si chiar sa dau la cheie de 2-3ori.
multumesc anticipat!
ps: printre topicurile mai vechi si asemnatoare nu am gasit nimic ce m-ar putea lamuri si m-ar trimite catre eventuala problema


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 4 Apr 2010, 18:12
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




nici o idee!


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killerul
post 4 Apr 2010, 19:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 867
Joined: 5 December 07
From: Timisoara




Incearca sa cureti senzorul de turatie


--------------------
Ex-Renault Kadjar Intens 159 EDC 1.33 Tce 2019
Nissan Qashqai Tekna 1.33 Tce X-tronic 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 7 Apr 2010, 10:58
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




dap. am fost in service cu buba asta si altele sapoi dupa tester and co mi s-a schimbat senzorul(asta pen ca am un prieten pe acolo, ca altfel il curatau si era good to go)
ca fapt divers mi-a zis prietenul meu cum ca acest senzor a fost inlocuit de un altul ...ceva de genul s-a constatat ca aceasta piesa are probleme...va fi inlocuita de una mai buna.plm...is obosit. a-ti inteles ideeea


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 7 Apr 2010, 11:02
Post #5


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Bujiile le-ai mai schimbat la timp? Poti verifica starea lor, e posibil sa fie si de acolo.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 7 Apr 2010, 11:53
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




va dati seama ca am eliminat mai tot. baterie, bujii..etc


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 7 Apr 2010, 13:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




daca
- atunci cand botul e ridicat intotdeauna face figuri si
- atunci cand botul nu e ridicat atunci intotdeauna porneste ok

atunci problema sigur nu e de la bujii, senzor turatie, baterie si alte chestii care, in mod logic, nu au legatura cu pozitia masinii.

unde e problema... nu stiu sa fie componente asa de sensibile legate de pozitia masinii.

as recomanda sa urmaresti daca face intotdeauna cand e botul ridicat si nu face niciodata cand e botul normal.

sa nu fie ceva legat de o parcare in soare (si intamplator pe un deal) si sa fi legat pozitia masinii de problema, cand ar fi de fapt altceva.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 7 Apr 2010, 13:35
Post #8


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Eu din cand in cand imi parchez bolidul cu botul in sus, si sta cel putin 2 zile in pozitia aia nepornita. E un deal pe care il urci/cobori destul de greu si pe picioare, cu masina iarna daca e gheata pe jos nu prea ai sanse.
Niciodata nu mi-a facut probleme, nici cand erau temperaturi cu minus nici cand era foarte cald.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 7 Apr 2010, 13:41
Post #9


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Dar cand pornesti pui contactul si astepti sa se stinga becul sau dai direct?
Ca test ai putea incerca asa (cand e parcata masina in pozitia suspecta): pui contactul, astepti sa se stinga becul, iai contactul, apoi pui contactul din nou si dupa ce se stinge becul dai la demaror si pornesti. Poate asa merge, ca lucreaza pompa de 2 ori.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 7 Apr 2010, 14:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Sugerezi ca pompa nu face suficienta presiune, ca asta ar fi singura diferenta intre a porni asteptand sau nu stingerea martorilor din bord.

Nu prea cred ca nu face destula presiune pentru ca atunci s-ar simti in sarcina (hopuri) cand consumul de combustibil e mult mai mare decat la ralanti.

Eventual sa scape presiunea in perioada cat e oprita...

Dar e un test ok.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 7 Apr 2010, 16:10
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




pai...cam tot ce a-ti enumerat mai sus am facut! desigur ca astept sa se stinga martorul
am fost in service pentru a o conecta la tester. dupa tester prietenul meu a venit si mi-a spus ca senzorul de turatie ar fi de vina..si a propus sa-l schimbam cu modelul nou!
ps: cand zic de prieten zic prieten nu amic ori altceva


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Apr 2010, 19:50
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cam cata benzina ai in rezervor in general?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 7 Apr 2010, 20:41
Post #13


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Putina mai mult ca sigur, de aia are si problema asta probabil.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 8 Apr 2010, 08:19
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




rezervorul este mai mult de jumatate de obicei. de ce?


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 8 Apr 2010, 11:18
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




nu are legatura.
confirm ca porneste perfect si daca sta la deal si la vale si cu o singura liniuta pe indicatorul de benzina.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 8 Apr 2010, 12:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




ma bag si eu in seama... ca vad ca s-a terminat stiinta...poate fii ceva de la canistra de carbon? o fii "inecata" cu ceva?


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acordeon
post 8 Apr 2010, 14:03
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 26 June 06
From: Bucuresti




off topic...dar ce voi la logan umblati cu canistra?


--------------------
dacia / dacia logan / logan face lift laureate 1,4 rosu passion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 8 Apr 2010, 14:37
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(acordeon @ 8 Apr 2010, 14:03)
off topic...dar ce voi la logan umblati cu canistra?
*

Da, normal, dar neaparat de carbon, sa nu altereze performantele masinii prea tare!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Apr 2010, 14:57
Post #19


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Baieti, logic vorbind, daca problema se manifesta doar la parcarea cu botul in sus, problema e clar legata de circuitul de alimentare. Senzor de turatie, sau alte giumbuslucenii electronice ar face la fel in orice plan s-ar afla masina.

Ashe ca ia-o si gadil-o pe la pompa de benzina prima oara.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 8 Apr 2010, 14:57
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Tehnic vorbind, nu cred ca pozitia masinii (cateva grade inclinatie) influenteaza canistra de carbon cu ceva.

De aceea rugasem initiatorul sa fie mai atent la simptome sa vada daca nu le poate lega de altceva decat pozitia masinii (altceva gen soare puternic, etc...).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 13 Apr 2010, 12:03
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Eu am tinut masina in soare si m-i s-a intamplat odata sa porneasca greu. Habar n-am de ce, sper sa nu se mai intample.


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:38
Forum Renault