[VIDEO] Slow Motion
![]() ![]() ![]() ![]() |
[VIDEO] Slow Motion
vis-a-vis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Super filmulețul cu bilele de biliard și termoviziunea.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
3 Aug 2007, 12:06: 3 Aug 2007, 12:35: This post has been edited by vis-a-vis: 3 Aug 2007, 11:35 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
touche |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 849 Joined: 14 February 07 From: Constanta ![]() |
foarte interesante filmuletele
stie cineva care este metoda de filmare? |
--------------------
renault
megane 2.2
2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da, camere video speciale, care înregistrează până la 1000 de cadre pe secundă... Apoi filmul este derulat cu încetinitorul.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#6
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cu incetinitorul, ci la viteza normala.
Cand e derulat cu incetinitorul, apare sacadat si imaginea cu "urme" |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() Nu apar sacadat și nici în ceață, pentru că se înregistrează foarte multe cadre pe secundă... Sunt filmate cu 1000 cadre pe secundă, și sunt redate cu 30 cadre pe secundă. ![]() (cifrele sunt orientative) This post has been edited by Catalin Marinarul: 4 Aug 2007, 09:28 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#8
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
N-ai inteles ce vreau sa spun.
Ochiul uman de la o anumita viteza a rularii cadrelor, percepe succesiune de imagini vazute, ca pe una in miscare. Viteza normala ar fi de 24 de cadre pe secunda. In mod normal se filmeaza si se reda la aceeasi viteza. Derularea cu incetinitorul se face cand ai o filmare cu viteza normala si apoi, vrei sa vezi o reluare la viteza mica. Dar in acest caz ochiul nu mai este pacalit de succesiunea de imagini. muybridgeracehorseanimato9.gif Cand ai zis ca filmarea se reda cu incetinitorul, te-ai gandit ca nu se mai ruleaza cadrele cu viteza la care au fost filmate, dar oricum, aceasta redare se face si la viteze superioare celei normale de 24 de cadre pe secunda, chiar daca perceptia este de viteza mica. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
NU, tu n-ai înțeles ce am zis.
![]() Dacă filmarea se face prin înregistrarea a 1000 cadre pe secunda, iar redarea se face folosind câte 50 pe secundă, adică cele 1000 cadre filmate într-o secundă sunt redate în 20 de secunde (adică 1000/50), REDAREA NU E CU ÎNCETINITORUL? This post has been edited by Catalin Marinarul: 4 Aug 2007, 10:34 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#10
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca o adaugire si o paralela, mai aduc in "prim plan" rata de refresh a monitoarelor, imaginea este actualizata in functie de aceasta. Daca filmezi un monitor cu o camera, se vor observa unele dungi orizontale care parcurg suprafata in plan vertical. Si ochiul percepe aceasta succesiune, dar creierul proceseaza imaginile si le transforma intr-una cursiva.
La ce vreau de fapt sa atrag atentia, este faptul ca, cu cat rata de refresh este mai mica, creierul se straduieste mai mult sa faca legatura intre imaginile improspatate si de aceea multi se vaita ca nu rezista mult in fata calculatoarelor. Ca sa scapi de dureri de cap, maresti rata de refresh peste 75. Daca nu ai aceasta posibilitate, pentru ca monitorul nu suporta, ori micsorezi rezolutia, ori iti iei alt monitor. ![]() 4 Aug 2007, 11:38: QUOTE(Catalin Marinarul @ 4 Aug 2007, 11:32) NU, tu n-ai înțeles ce am zis. Nu, nu se face cu incetinitorul.![]() Dacă filmarea se face prin înregistrarea a 1000 cadre pe secunda, iar redarea se face folosind câte 50 pe secundă, adică cele 1000 cadre filmate într-o secundă sunt redate în 20 de secunde (adică 1000/50), REDAREA NU E CU ÎNCETINITORUL? Inregistrarea se face cu viteza mare iar redarea se face normal. Si de ce zic asta, pentru ca viteza mare se foloseste doar la inregistrare, nu si la redare, pentru ca altfel, se duce dracu' filmul daca-l rulezi de cateva ori la viteza aia. This post has been edited by vis-a-vis: 4 Aug 2007, 10:38 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Aiurea... O dai la întors...
Cine a zis de viteză mare la redare? Și care film... Era digitală ce îți spune? Acum sari la refresh-ul monitorului, care, apropo, poate fi 75 Hz, nu 75 mere... Acele camere sunt făcute să înregistreze acele multe (1000) cadre pe secundă. Aceea e viteza lor de înregistrare. Asta e marea tehnologie. Partea de redare e filmului e banală, ordinară, și se face, cum am spus, încet. Subiect închis. This post has been edited by Catalin Marinarul: 4 Aug 2007, 10:46 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#12
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
In fine... nu denumirea termenilor conteaza, ci tehnica de filmare/redare.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#13
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Foarte interesant...sunt curios cum ar arata o explozie de cauciuc
![]() |
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Solon |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Misto faza cu apropiatul cauciucului de fata! Cred ca e o senzatie destul de ciudata!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#17
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Filmul cu balonul mi se pare cel mai interesant. Parca sfideaza gravitatia pentru o fractiune de secunda....superb!
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#18
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Escape |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 16 April 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#20
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
8 Oct 2011, 22:10: 8 Oct 2011, 22:20: 8 Oct 2011, 22:21: 8 Oct 2011, 22:21: 8 Oct 2011, 22:25: This post has been edited by vis-a-vis: 8 Oct 2011, 21:25 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#21
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Han Solo |
![]()
Post
#22
|
![]() Potiphar Breen Group: Members Posts: 355 Joined: 8 June 11 From: Arstotzka ![]() |
filmari la 1 milion de fps:
|
--------------------
White Star
Titanic
1912 - un an bun sa fii iceberg
- 131428 Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!
N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :) Rage against the dying of the light. |
|
corbex |
![]()
Post
#23
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
7.62 rulz!
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Han Solo |
![]()
Post
#24
|
![]() Potiphar Breen Group: Members Posts: 355 Joined: 8 June 11 From: Arstotzka ![]() |
primul glont, ce neam e? ca are spatele conic.
|
--------------------
White Star
Titanic
1912 - un an bun sa fii iceberg
- 131428 Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!
N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :) Rage against the dying of the light. |
|
corbex |
![]()
Post
#25
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
N-am mai vazut. Cred ca e ceva modificat, filmul pare unul de teste.
This post has been edited by corbex: 23 Nov 2011, 16:28 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Han Solo |
![]()
Post
#26
|
![]() Potiphar Breen Group: Members Posts: 355 Joined: 8 June 11 From: Arstotzka ![]() |
e mai degraba proof of concept pentru o camera atat de rapida.
|
--------------------
White Star
Titanic
1912 - un an bun sa fii iceberg
- 131428 Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!
N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :) Rage against the dying of the light. |
|
maho |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nice. Da' parca am vazut si cateva cu varful retezat...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#28
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Doi români, premiați de Academia Americană de Film pentru aparatură de filmat revoluționară Florentina Ciuverca | 16 februarie 2012|00:58 | 5 comentarii Într-o ceremonie discretă care a avut loc sâmbăta trecută, la Los Angeles, românii Radu Corlan și Petru Pop au fost premiați cu Scientific and Engineering Award, un trofeu acordat de Academia Americană de Film pentru inovațiile în domeniu. Cei doi români, alături de polonezul Andy Jantzen și americanul Richard Toftness, sunt echipa de vârf a companiei Vision Research Inc., lider mondial în tehnologia de captură a imaginilor high speed cu familia de aparate Phantom. Firma din New Jersey are de câțiva ani și o reprezentanță în România. Seria Phantom (Phantom V12, Phantom HD, Phantom HD GOLD, Phantom 65, Phantom Flex etc.), cea mai performantă aparatură digitală high speed din lume, capabilă să surprindă până la un milion de cadre pe secundă, e mană cerească pentru producătorii de la Hollywood, laboratoarele de cercetare și cele militare sau canalele de popularizare a științei. Proiectate la viteza normală, imaginile se văd în super slow-motion, iar acțiuni banale, cum ar fi spargerea unui balon sau zborul unei insecte, devin spectaculoase și pot fi analizate foarte atent. O astfel cameră costă câteva zeci de mii sau chiar sute de mii de dolari, prin urmare linia de producție este una limitată. Printre peliculele care au folosit recent camere de filmat Phantom pentru efecte speciale (cum ar fi fentarea unor gloanțe) sunt Sherlock Holmes (1 & 2), Born to be Wild 3D, Inception, Resident Evil Afterlife, Green Hornet, Secretariat, Zombieland, Source Code, Captain America: The First Avenger, TRON: Legacy. Înainte, o astfel de scenă avea nevoie de mai multe camere mari, dificil de manevrat, de multă peliculă în plus (deci și cheltuieli pe măsură) și de o tehnologie de procesare complicată. Camerele Phantom sunt extrem de ușor de manevrat, au memorie încorporată, iar imaginile poti fi văzute imediat după ce au fost filmate. Emisiunea Time Warpde la Discovery Channel, prezentată de un profesor de la Massachusetts Institute of Technology (MIT), este realizată cu ajutorul camerei Phantom. O demonstrație live cu una dintre aceste camere, Phantom V12, a avut loc la TIFF 2009. „Desigur, înainte de a filma curgerea berii în halbe (inclusiv pentru telespectatorii reclamelor din România) și evenimentele sportive, camerele de mare viteză au fost proiectate și realizate pentru necesitățile laboratoarelor și cercetării industriale sau militare. Omologarea obligatorie a oricărui autovehicul proiectat în prezent implică teste de car crash în ateliere speciale ale producătorilor de mașini, iar aceste teste se înregistrează cu camere de filmare rapidă”, explica Petru Pop în urmă cu doi ani, pentru Gândul. Echipamentul a fost dezvoltat începând cu anii 90 de Alexandru Aciu, un timișorean emigrat în Statele Unite după ce lucrase inițial într-un institut de cercetare din București. Doi ani mai târziu, în 1992, se angajase deja la Vision Research (după câteva luni de lucru într-un McDonalds) și și-a chemat în America fostul coleg de echipă din România, Petru Pop, pentru a dezvolta tehnologia. Li s-a alăturat curând și Radu Corlan, pe atunci student, în prezent șeful echipei de cercetători. Patentul acestei invenții conține numele celor trei români, Alexandru Aciu fiind laureat al Premiului Edgerton pentru inventarea tehnologiei CMOS de captură a imaginilor high-speed. Revista R&D i-a acordat 100 Award pentru Phantom v4.0 și Phantom v5.0, considerate două dintre 100 cele mai inovative tehnologii ale începutului anilor 2000. Alexandru Aciu s-a stins în 2004, după o lungă bătălie cu cancerul. Phantom este prima cameră digitală care primește recunoașterea Academiei Americane de Film. http://www.filmreporter.ro/16-02-2012-doi-...-revolutionara/ This post has been edited by vis-a-vis: 17 Feb 2012, 16:55 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#29
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#30
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
This post has been edited by vis-a-vis: 14 Jul 2013, 21:51 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:10 |