Relanti la pornire, De abia dupa 3-4 minute
![]() ![]() ![]() |
Relanti la pornire, De abia dupa 3-4 minute
cristidb |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|||
Metalic |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi strans cat puteam de tare, reglata platina cu o foaie mai cartonata o gaseam sudata de platina mobila, on and on pana cand n-am mai suportat am dat-o jos si pe-a doua si de un an merge aprinderea beton.
|
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Metalic @ 26 Oct 2004, 12:47) Si totusi strans cat puteam de tare, reglata platina cu o foaie mai cartonata o gaseam sudata de platina mobila, on and on pana cand n-am mai suportat am dat-o jos si pe-a doua si de un an merge aprinderea beton. ai incercat sa reglezi si cu lera ? P.S. totusi daca iti impusca platina inseamna ca ori n-ai montat aprinderea electronica bine (sper ca ai scos firul dintre delco si bobina), ori era aprinderea stricata (putin probabil) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cezarbg |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 November 04 ![]() |
Desi sunt acum posesor de dacia injectie noua,recomand celor cu carburator la pornire(am avut 9 ani masina asta si cred ca am invatat-o):
1.Inainte de iarna obligatoriu curatati bujiile,platinile si refaceti distanta intre ele,curatati bornele baterie--ffff.important si apoi puneti unsoare pe ele),porniti si reglati din nou relanti la 900-1000rot/min--asta pt. iarna--vara mai coboriti intre 800-900). 2. La pornire(fie vara ,fie iarna--contrar opiniei unora) trageti socul !! 3. In functie de cat de rece e: apasati la max de 2-5ori pedala de acceleratie--eventual daca stiti ca aveti probleme cu pompa de benzina sau a fost ffff.frig deschideti capota si apasati manual cama la pompa de bezina de vreo 2-5 ori ca sa aveti sufienta benzina in carburator---evident nu mentineti pedala apasata cand da-ti la demaror!!(veti ineca motorul) 4. Atentie la benzina cumparata iarna(am patit-o cu astia de la Petrom care pun apa in benzina) --deci eu recomand OMV , MOL , Shell 5. Si daca totul e ok porneste imediat--la mine la 1 -3 rot.max!--apoi cand a ponit evitati accelerarile succesive--din alea 1500-2500 rot/min...nu rezolvati nimic asa--doar ca motorul va tine mai putin km prin neungere uniforma la rece si consum inutil de benzina 6. Daca nu e fff. frig puteti deja sa plecati la drum si impingeti socul treptat pana la funct. ok fara el 7. Daca e ff.frig sub -15 -20 lasati motorul sa mearga asa la relanti cu socul tras vreo 2-5min cat dezghetati geamurile....si plecati tot cu el tras tot asa vreo cateva sute de m 8. Porniri usoare cu dacia cu carburator!(la injectie nu e nevoie de nimic din cele prezentate aici---totul face calculatorul--chiar si aici recomandare! nu apasati la relanti pedala de acceleartie in gol - nici dupa pornire!!!--nu e nevoie si nu e recomandat) This post has been edited by cezarbg: 17 Nov 2004, 10:31 |
--------------------
dacia
1310 injectie
- secret
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 17:50 |