GPL / DCI?, laureat gpl/laureat dci??
![]() ![]() ![]() |
GPL / DCI?, laureat gpl/laureat dci??
boogeyman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
logan
logan
- gl-06-txv
2007
|
|||
Fisicooo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
da asta este si marea mea dilema ce sa aleg intre gpl si noul dci de 85 cp care apare in toamna pe berlina.
Se pare totusi ca iesi mai ieftin pe gpl chiar fata de diesel daca pretul gazului ramane cel din momentul de fata.Oricum grea alegere. |
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
- CT-02-SEY
2006, laureate
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#3
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
GPL clar. E mai mic costul pe km. Intretinerea mai ieftina. Singurul neajuns ar fi masina mai puturoasa.
Insa pe de alta parte n-as alege nici una din ele. Obligatoriu ABS in anul 2007. Si cum GPL n-are si ABS ... ramane dCi, cred ca s-ar misca bine loganul cu un motor cu 200 Nm. Deci as zice sa renunti la Laureate ... vezi tu, mai mananci cartofi prajiti, vezi tu cum faci ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
yonutz84 |
![]()
Post
#4
|
![]() never stop thinking... Group: Members Posts: 160 Joined: 6 May 04 From: Iasi ![]() |
daca mergi fff mult in oras, faci taxi sau alte chestii de genu mere gpl ca i mai ieftin, dar daca nu (folosesti masina de familie) fara discutie dci-ul si daca se poate ala din toamna de 85 cai!
|
--------------------
Opel
Astra 1.6 twinport
- IS-07-XXX
2006
|
|
boogeyman |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 July 07 ![]() |
mie GPL-ul mi se pare o alternativa destul de buna, chiar dak va fi mai "puturoasa"[desi am citit in alt topic ca nu e nicio diferentza] insa avand in vedere ca nu s-au fact mari modificari la motor fata de benzinar pur sange.....fiabilitatea e indoielnica..cred eu..dak stiti altceva contraziceti-ma
![]() This post has been edited by boogeyman: 22 Jul 2007, 11:57 |
--------------------
logan
logan
- gl-06-txv
2007
|
|
nitac68 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 22 May 07 ![]() |
[quote=cristi.r,21 Jul 2007, 18:21]
GPL clar. E mai mic costul pe km. Intretinerea mai ieftina. Singurul neajuns ar fi masina mai puturoasa. Insa pe de alta parte n-as alege nici una din ele. Obligatoriu ABS in anul 2007. Si cum GPL n-are si ABS ... Logan GPL Laureate poate fi dotat optional cu ABS !!!. Detin aceasta varianta ....., costa 450 euro in plus This post has been edited by nitac68: 22 Jul 2007, 17:19 |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate GPL
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
desi nu prea as crede, cei de la "auto motor si sport", scriau dupa drive-testul cu logan gpl ca se misca aproximativ la fel cu benzinara...ma rog, nu erau astea cuvintele, dar asa am inteles eu!
pe de alta parte, gpl ul e mai scump fata de benzina cu 1000 euroi, aproximativ. asta inseamna ca daca iei, (putin off topic) o benzinara versus un gpl, prima merge gratis aproximativ 12.000 km.gratis!de aia 1000 euro. asa ca, raspunsul s-a mai dat:depinde de cati km se merge. daca as face sub 10000 pe an, clar, as lua masina pe benzina. intre 10.000-20.000 nu-s sigur... peste 20000 pe an :diesel sau gpl. dintre astea doua, as inclina mai mult catre diesel, mai ales ca dupa e iesi din garantie poti scoate din acest motor un comportament mult mai vivace decat l-ar avea vreodata o masina pe gpl, si asta fara un consum realmente crescut! si nu in ultimul rand, cuplul diselului ar fi un argument foarte...puternic! ![]() bafta! |
-------------------- fan VAG!
|
|
nitac68 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 22 May 07 ![]() |
Pentru cei care vor demaraje bune , uitati de GPL, mergeti pe dci mai ales daca apare ala de 85 cai. Binenteles ca la nevoie poti trece cu o simpla apasare de buton pe benzina la Loganul GPL. Eu am ales Gpl-ul pentru ca nu am fost niciodata fan diesel si mai ales pentru ca motorina noastra e sub standardele de calitate.......deocamdata ! Sunt putin dezamagit ca uneori chiar ai nevoie de o acceleratie mai buna iar la GPL nu gasesti asa ceva . Asta e...! Despre fiabilitate nu am ce sa zic , abia am 1600 km si a mers impecabil !
This post has been edited by nitac68: 22 Jul 2007, 17:36 |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate GPL
|
|
Cocojambo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Recomand cu cea mai mare caldura Dci-ul, consumul este mic, la bani iesi cam la fel ca si cu gpl-ul (banii pe combustibil ma refer) si sincer nimic nu se compara cu un diesel pe drumurile de munte
![]() multa bafta si indiferent de ce alegi sa te bucuri cat mai mult de alegerea facuta |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
- B-86-...
2006 -
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
dci-ul de 85..fara discutie..
|
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai calculul se face in felul urmator:
- cat te costa 100 km parcursi; - cat te costa reviziile; - avantaje / dezavantaje la fiecare varianta; La calculul combustibilului: - pentru GPL- 11 litri in oras x 16000 cel mai bun gaz = 176.000 ROL suta de km parcursa; - pentru diesel - 7 litri in oras x 31000 = 217.000 ROL suta de km parcursa; Economia este uriasa = 41.000 ROL la suta de km parcursa. Intre 2 revizii sunt 150 de astfel de sute de parcurs; rezulta diferenta de economie la carburant intre cele 2 revizii: 41.000 x 150 = 6.150.000 ROL; la aceasta diferenta in favoarea GPL se mai adauga si diferenta de pret dintre costul reviziilor sensibil mai scumpe la diesel. Nu mai sunteti asa convinsi sa luati diesel-ul nu-i asa? Macar recunoasteti. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
bloodem |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
In acest caz trebuie tinut cont si de oras, caci dupa cum ai spus tu ionutctn, consumul de 7% e numai in Bucuresti. In Galati eu am fix 5%. Deci 5 x 31000 = 155 000. Ce zici de asta? In plus, am un amic cu Cielo pe GPL si se plange ca are 12 % IN GALATI. Ma intreb ce consum ar avea in Bucuresti?
Sunt foarte multe criterii de luat in considerare cand alegi o masina. Cert este ca pentru mine, care nu sunt mare vitezoman, care locuiesc in Galati, iubitor de drumuri montane, Dieselul e motorul ideal. This post has been edited by bloodem: 24 Jul 2007, 14:52 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
ionutctn |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Vorbeam bineinteles despre Bucuresti unde se inregistreaza consumurile mentionate de mine si vorbeam strict despre Logan, nu Cielo sau dacii pe carburatie pe gaz si dupa calculul hartiei se merita mai mult pe gaz decat pe motorina.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
cristi.r |
![]()
Post
#14
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Cat, bloodem ? 5% in Galati ? Nu prevad o viata prea lunga pentru turbina si injectoarele tale. Consumul ala se poate scoate (chiar si-n Galati) la o schimbare a treptei de viteza la sun 2000 de rot/min si niste acceleratii foarte lente.
Intr-adevar, dCi-ul de 65 de cai este foarte economic. Pe ruta GL-Craiova am reusit sa scot o medie de aprox 5,6 la suta in conditii de "forja". Nu-ti iei diesel ca sa mergi cu el ca mosnegii. Si pun pariu ca daca era amicul tau (cu Cielo), la volanul masinii tale nu-i mai iesea consumul ala de 5 la suta. Prinzi ideea ? Este vorba si de stilul de condus. Insa una peste alta, este mai economic GPL-ul, chiar si decat motorina. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
bloodem |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(cristi.r @ 24 Jul 2007, 17:15) Cat, bloodem ? 5% in Galati ? Nu prevad o viata prea lunga pentru turbina si injectoarele tale. Consumul ala se poate scoate (chiar si-n Galati) la o schimbare a treptei de viteza la sun 2000 de rot/min si niste acceleratii foarte lente. Intr-adevar, dCi-ul de 65 de cai este foarte economic. Pe ruta GL-Craiova am reusit sa scot o medie de aprox 5,6 la suta in conditii de "forja". Nu-ti iei diesel ca sa mergi cu el ca mosnegii. Si pun pariu ca daca era amicul tau (cu Cielo), la volanul masinii tale nu-i mai iesea consumul ala de 5 la suta. Prinzi ideea ? Este vorba si de stilul de condus. Insa una peste alta, este mai economic GPL-ul, chiar si decat motorina. Pentru informatia ta, atotstiutorule, la sub 2500 nu prea schimb ![]() This post has been edited by bloodem: 24 Jul 2007, 17:57 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
l@u |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Dci.......altadata fa un pol ca sa iti dai seama mai bine de voturi
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
-
Td4, HSE
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#17
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
bloodem |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Daca "atotstiutorule" e jignire (lucru pe care ti l-am spus pe buna dreptate, caci tu fara a ma cunoaste stiai cum conduc eu si la ce turatii schimb treptele) atunci ma intreb cum numesti tu o "jignire" adevarata.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristi.r |
![]()
Post
#19
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Aplici vrajeala aici, nu te supara !
Cuvantul ala este folosit acolo cu sens peiorativ/jignitor ... asa ca ... dar, ma rog, ... fie cum spui tu, ca sa nu creada lumea ca as fi vreun capcaun ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
eu merg oricand pe varianta dci,in primul rand pentru demarajele mai bune fata de GPL.
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 82 PWR
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
|
|
sebip82 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 May 07 ![]() |
va pot spune cum e cu un laureate 14 gpl nou. la aprox 400 km (petrosani - bucuresti) am scos consum de 8,2 (cu clima pornita) nedepasind 3000 de ture pt ca e inca in rodaj. am paltit 51 ron la acest drum. daca se tine cont doar de cost/100 km e mai mult decat convenabil. insa daca se ia in calcul si cat de greu trage la urcare cu clima pornita... totul depinde de ce vrei de la ea: consum mic si performate reduse sau consum mai mare si performante pe masura. pot spune ca au fost situatii in care a trebuit sa decuplez clima ca sa poata trage pe urcare. deci se simte...
|
--------------------
Dacia
Logan
-
2007 Laureate GPL 1.4
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#22
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pai tocmai asta e ideea. GPL-ul este mai economic insa turbina de la dCi face si ea toti banii. Nu te poti astepta la vreun bolid pe GPL, insa, cu toate astea, eu tot cred ca merita. 8,2 este un consum foarte bun.
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai eu m-am referit strict la calculele de cost ale carburantului: nu mai incape indoiala aici ca avantajul e in favoarea GPL cu cel putin 600 RON + diferenta revizii la fiecare 15.000 km parcursi. In ceea ce priveste partea cealalta cu avantaje/dezavantaje la fiecare varianta depinde de fiecare ce vrea sa faca masina aia. Nu stiu ce sa zic e de discutat mult pe seama avantaje/dezavantaje una fata de cealalta. Acum sa imi fie iertat referitor la consumurile mentionate anterior de unii forumisti pentru varianta DCI dar consumul urban corect mi se pare in Bucuresti acolo unde sunt cam cum am si mentionat in cadrul postarii unde e facut calculul. Ma gandesc ca daca tot facem calcule barem sa le facem in conditii urbane reale, de mare aglomeratie, fara sa jignesc orasele "mai mici". Consumul extraurban nu mi se pare relevant pentru ca in afara orasului nici o masina nu consuma mult.
This post has been edited by ionutctn: 25 Jul 2007, 08:12 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
woth |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 24 Jul 2007, 16:18) Pai calculul se face in felul urmator: - cat te costa 100 km parcursi; - cat te costa reviziile; - avantaje / dezavantaje la fiecare varianta; La calculul combustibilului: - pentru GPL- 11 litri in oras x 16000 cel mai bun gaz = 176.000 ROL suta de km parcursa; - pentru diesel - 7 litri in oras x 31000 = 217.000 ROL suta de km parcursa; Economia este uriasa = 41.000 ROL la suta de km parcursa. Intre 2 revizii sunt 150 de astfel de sute de parcurs; rezulta diferenta de economie la carburant intre cele 2 revizii: 41.000 x 150 = 6.150.000 ROL; la aceasta diferenta in favoarea GPL se mai adauga si diferenta de pret dintre costul reviziilor sensibil mai scumpe la diesel. Nu mai sunteti asa convinsi sa luati diesel-ul nu-i asa? Macar recunoasteti. 7 litri in oras daca demarezi de fiecare data ca disperatul si in conditii de ger. Eu merg numai prin bucuresti, si acum am 5.4 la suta (consum calculat dupa ultimul plin, adica ptr. ultimii 400 km). Vitezele le schimb la 2500-2600 rpm, iar de mers merg intr-a 3-a cu 2500 rpm sau peste. Nu pun motorina de 31000, pun de 33000, iar la acel consum imi iese 178200 ROL la suta, deci cu 2000 de lei mai mult de pe gpl. Calculele tale sunt aiurea si nefondate. |
-------------------- |
|
ionutctn |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(woth @ 25 Jul 2007, 11:36) 7 litri in oras daca demarezi de fiecare data ca disperatul si in conditii de ger. Eu merg numai prin bucuresti, si acum am 5.4 la suta (consum calculat dupa ultimul plin, adica ptr. ultimii 400 km). Vitezele le schimb la 2500-2600 rpm, iar de mers merg intr-a 3-a cu 2500 rpm sau peste. Nu pun motorina de 31000, pun de 33000, iar la acel consum imi iese 178200 ROL la suta, deci cu 2000 de lei mai mult de pe gpl. Calculele tale sunt aiurea si nefondate. In primul rand ai grija cu aprecierile: "aiurea si nefondat". Mai intreaba si tu lumea cat consuma Loganul in Bucuresti la ora de varf in plina aglomeratie si cu aerul conditionat in functiune. Am si eu prieteni care au Logan pe motorina. Daca ai intr-adevar consumul ala, felicitari dar macar trebuia sa precizezi in ce conditii il obtii: de ex. nu merg la ore de maxima aglomeratie, nu am sau nu folosesc aerul conditionat. Acum sa nu ne spui ca mergi la ora de maxima aglomeratie prin Bucuresti si cu aerul in functiune si iti ia 5.4 la suta. Aici vorbeam de cazul general. Imi pare rau sa iti spun dar interventia ta este similara cu cea a unui forumist care ar intra si ar sustine ca el are Logan pe GPL si ii consuma 8 la suta in oras pe gaz. Aici nu vorbim de cazurile de exceptie; am facut un calcul al unor valori medii si oricum am suci treaba iesi in avantaj cu GPL-ul. Ca nu iti convine din alte considerente decat cel financiar sau pur si simplu ai motive strict subiective etc. etc. asta e altceva dar strict la bani iesi mai in castig cu GPL-ul. This post has been edited by ionutctn: 25 Jul 2007, 12:45 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
costyr81 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 January 07 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 25 Jul 2007, 13:40) In primul rand ai grija cu aprecierile: "aiurea si nefondat". Mai intreaba si tu lumea cat consuma Loganul in Bucuresti la ora de varf in plina aglomeratie si cu aerul conditionat in functiune. Am si eu prieteni care au Logan pe motorina. Daca ai intr-adevar consumul ala, felicitari dar macar trebuia sa precizezi in ce conditii il obtii: de ex. nu merg la ore de maxima aglomeratie, nu am sau nu folosesc aerul conditionat. Acum sa nu ne spui ca mergi la ora de maxima aglomeratie prin Bucuresti si cu aerul in functiune si iti ia 5.4 la suta. Aici vorbeam de cazul general. Imi pare rau sa iti spun dar interventia ta este similara cu cea a unui forumist care ar intra si ar sustine ca el are Logan pe GPL si ii consuma 8 la suta in oras pe gaz. Aici nu vorbim de cazurile de exceptie; am facut un calcul al unor valori medii si oricum am suci treaba iesi in avantaj cu GPL-ul. Ca nu iti convine din alte considerente decat cel financiar sau pur si simplu ai motive strict subiective etc. etc. asta e altceva dar strict la bani iesi mai in castig cu GPL-ul. Super bine punctat, consider ca ai perfecta dreptate: financiar GPL este in avantaj |
--------------------
Dacia
Logan
- B 53 RCA
2007 Laureate Plus 1.4mpi gri platine
Renault Megane 2007 - B 810 RDU 1.5dci albastru |
|
just_dci |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 11 October 06 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 25 Jul 2007, 12:40) ...Acum sa nu ne spui ca mergi la ora de maxima aglomeratie prin Bucuresti si cu aerul in functiune si iti ia 5.4 la suta. Aici vorbeam de cazul general. ... Scuze ca ma bag in discutie, dar pot sa iti comfirm si eu acelasi consum prin bucuresti. Traseu: dr. taberei-fac. electronica-carrefour-gara de nord- dr. felix-piata victoriei-roma-calea floreasca-fabrica de glucoza-iride parc. Traseu facut zi de zi cu dci-ul din dotare, dimineata plecat la ora 8 [80% din cazuri fara ac] si seara plecat de la munca la 17-17.20 [cu ac]. Decide tu acu daca merg prin buc. la ore de maxima aglomeratie sau nu, daca nu esti convins de consum. A, si ca sa nu zici ca merg batraneste, fac aprox. 35-40 min la dus si 40 -45 min. la intors. O zi excelenta |
--------------------
Dacia
Logan DCI
2006
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Clar avantaj GPL. Instalatia GPL ti-o amortizezi in 20 de mii de km, un dci ti-l amortizezi in 65000 de km , si asta din cauza pretului mai ridicat si a costului consumabilelor. In plus, nu mai stai cu frica-n san ca ti se infunda injectoarele, ca iti crapa turbina, ca faci pilitura pe alimentare, etc.
Insa, daca as avea nevoie de autonomie mare, ceva gen mers mii de kilometri pe autostrada, as alege dieselul. Daca tot am bani sa fac zeci de mii de km, inseamna ca nu ma mai deranjeaza reviziile mai scumpe. A, si nu merita Gpl-ul daca nu faci macar 10-15000 de km anual, ca sa amortizezi instalatia in maxim 2 ani. Nu stiu cum e la Logan, eu la Clio-ul meu am consum de 8.5-9% benzina in urban, in Galati, pe GPL nu cred ca voi sari de 10% (imi montez in curand), ceea ce la litrul de gaz de 1.53 lei ies la mai putin de jumatate fata de benzina. Deci, un echivalent de maxim 5% benzina in oras. Ce sa vreau mai mult. La dci sub 5.5% nu cred ca as vedea la stilul meu de condus, mai degraba 6%. This post has been edited by Laurentziu83: 25 Jul 2007, 15:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Jul 2007, 15:39) Clar avantaj GPL. Instalatia GPL ti-o amortizezi in 20 de mii de km, un dci ti-l amortizezi in 65000 de km , si asta din cauza pretului mai ridicat si a costului consumabilelor. In plus, nu mai stai cu frica-n san ca ti se infunda injectoarele, ca iti crapa turbina, ca faci pilitura pe alimentare, etc. Insa, daca as avea nevoie de autonomie mare, ceva gen mers mii de kilometri pe autostrada, as alege dieselul. Daca tot am bani sa fac zeci de mii de km, inseamna ca nu ma mai deranjeaza reviziile mai scumpe. A, si nu merita Gpl-ul daca nu faci macar 10-15000 de km anual, ca sa amortizezi instalatia in maxim 2 ani. Nu stiu cum e la Logan, eu la Clio-ul meu am consum de 8.5-9% benzina in urban, in Galati, pe GPL nu cred ca voi sari de 10% (imi montez in curand), ceea ce la litrul de gaz de 1.53 lei ies la mai putin de jumatate fata de benzina. Deci, un echivalent de maxim 5% benzina in oras. Ce sa vreau mai mult. La dci sub 5.5% nu cred ca as vedea la stilul meu de condus, mai degraba 6%. Bre, fugi de aici ca aberezi. 65000 km? Asta in Star Wars episode 1? Sau episode 2? Pilitura de fier? Nu oi fi eu mare expert in psihologie, dar tu esti unul dintre tipii creduli care - ca sa zic asa - "pun botul" la orice tampenie pe care o aud. Nu ma intereseaza parerile voastre preconcepute. Eu tot ce stiu este ca intr-un oras normal, indiferent de stilul de condus, consumi aproximativ 5% cu un logan diesel, pe cand un GPL iti va lua mai mult ca sigur vreo 11%. Sa fie oare reviziile atat de scumpe? Nu stiu daca e o diferenta atat de mare pe cat spui tu. Prima revizie costa la diesel vreo 2-3 milioane si cam la fel e si la benzina/gaz. E adevarat ca sunt la intervale mai scurte de timp insa nici de aici nu cred ca rezulta o suma atat de mare incat sa spui ca se amortizeaza in 65000. Cat despre treaba cu pilitura de fier.... e o tampenie. Daca au patit 10 oameni care au facut mare caz din treaba asta, nu inseamna ca asa pateste orice diesel. Sunt foarte sigur ca si la benzina sunt destui oameni care au avut probleme mari inca din primii 20 000 km. Asta nu inseamna ca toate ar avea aceleasi probleme. Va rog foarte mult, inainte de a vorbi, sa conduceti un anumit numar de kilometri aceste masini, va asigur ca o sa va schimbati drastic parerea, care actualmente e preconceputa. SI INCA O PARERE PRECONCEPUTA: dieselul nu consuma mult la un stil de condus sportiv/semi-sportiv. Cel mai mult consuma la stilul batranesc, cu acceleratii lente. Daca accelerezi ferm, schimbi viteza repede este la mintea cocosului ca va fi mai mic consumul. This post has been edited by bloodem: 25 Jul 2007, 16:23 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
costyr81 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 January 07 ![]() |
"Bre, fugi de aici ca aberezi. 65000 km? Asta in Star Wars episode 1? Sau episode 2?"
Tu stii cel mai bine in care episod, daca ai impresia ca se amortizeaza mai repede asteptam sa ne arati un calcul care sa dovedeasca acest lucru. Povestea asta este discutata si rasdiscutata: un dci devine mai rentabil fata de 1.4mpi dupa 55.000 km http://daciaclub.tehnoplus.net/DaciaClub/L...ari%20Logan.pdf http://daciaclub.tehnoplus.net/DaciaClub/L...ari%20Logan.xls |
--------------------
Dacia
Logan
- B 53 RCA
2007 Laureate Plus 1.4mpi gri platine
Renault Megane 2007 - B 810 RDU 1.5dci albastru |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 01:15 |