Evacuarea performanta BORLA, Scade consumul la benzina??
![]() ![]() ![]() |
Evacuarea performanta BORLA, Scade consumul la benzina??
cristio_79 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|||
benkenobi |
![]()
Post
#152
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Boris08 @ 24 Jun 2008, 20:07) UFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!! M-am linistit......I-am cerut baiatului de acolo de diametru 50...Ms mult ....Acum pot dormi linistit ![]() cred ca tte faci cu ceva decibeli dupa tine. mai bine opteaza pentru un ade 45 cu zgomot redus. costa doar 703 lei. efectele sunt aceleasi cu exceptia zgomotului |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
Boris08 |
![]() ![]()
Post
#153
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
O intrebare off-topic.
Daca ma prinde MILITIA si ca nu am toba finala si l-e arat ca am programare la service pt poimaine ,oare scap de ei ?????????????????? <span class='edit'>24 Jun 2008, 20:17:</span> QUOTE(benkenobi @ 24 Jun 2008, 20:08) cred ca tte faci cu ceva decibeli dupa tine. mai bine opteaza pentru un ade 45 cu zgomot redus. costa doar 703 lei. efectele sunt aceleasi cu exceptia zgomotului Pai i-am spus ca nu vreau d-aia care uruie.... Bine acum daca scoate un pic mai mult zgomot nu-i problema eu si-asa am muzica tare ![]() Oricum comanda e data nu mai am ce face acum......... This post has been edited by Boris08: 24 Jun 2008, 20:18 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
gotronic |
![]()
Post
#154
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu am Solenza din 2003 (decembrie). Si mi-au zis ca numai toba sport din inox s-ar potrivi. Vad ca sunt din 3 bucati, originala a mea este din 2 bucati (de la catalizator incolo).!!!
![]() ![]() LE This post has been edited by gotronic: 24 Jun 2008, 20:54 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Brambus |
![]()
Post
#155
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Stai linistit Boris ca traseul de 50, asa zis Sport de la Pilot nu este direct flow ,deci zgomotul este redus , mai ales daca pui si detenta. Sa nu te astepti la vreo diferenta simtitoare pt.ca traseul nu este direct flow cum am mai zis, sunt tobe cu intrare si iesire laterale. Castigi doar calitate si durata de viata a evacuarii.
This post has been edited by Brambus: 24 Jun 2008, 21:05 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu cred ca tot din doua bucati sunt,sa ma corecteze cineva daca gresesc.
De potrivit,se potriveste tot traseul,nu numai finala. http://www.romcatborla.ro/optiune_optima.htm |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Boris08 |
![]() ![]()
Post
#157
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 21:05) Stai linistit Boris ca traseul de 50, asa zis Sport de la Pilot nu este direct flow ,deci zgomotul este redus , mai ales daca pui si detenta. Sa nu te astepti la vreo diferenta simtitoare pt.ca traseul nu este direct flow cum am mai zis, sunt tobe cu intrare si iesire laterale. Castigi doar calitate si durata de viata a evacuarii. Si ca sa castig aia 2-3 caluti ar trebui sa renunt la detenta???? Spuneti-mi si mie va rog avantajele si dezavantajele detentei.......... This post has been edited by Boris08: 24 Jun 2008, 21:19 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
Brambus |
![]()
Post
#158
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Fara kit admisie si traseu direct flow nu castigi mai nimic!
Renuntand la detenta o sa creasca nivelul zgomotului putin la turatie mare. This post has been edited by Brambus: 24 Jun 2008, 21:22 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
Boris08 |
![]() ![]()
Post
#159
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 21:20) Fara kit admisie si traseu direct flow nu castigi mai nimic! Renuntand la detenta o sa creasca nivelul zgomotului putin la turatie mare. Kitt de admisie insemnand filtru sport??? Daca l-as suna maine dimineata si sa ii cer traseul sa fie direct flow si cu detenta ...ar fi mai bine??? |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
Brambus |
![]()
Post
#160
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Despre kitul de admisie gasesti in topicurile speciale. Si nu, nu este numai filtrul sport. Direct flow inseamna ca are sitele dispuse longitudinal fara a impiedica evacuarea gazelor, aceasta facundu-se mai rapid, dar aici intervine din nou( kitul de admisie si galeria de evacuare modificata).Iar din cate stiu degeaba pui finala direct flow daca lasi detenta care oricum formeaza un cot la imbinarea in traseu. dar repet daca nu vrei zgomot lasa detenta si mergi pe traseul standars Solenza propus de cei de la Pilot.
This post has been edited by Brambus: 24 Jun 2008, 21:41 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
Boris08 |
![]()
Post
#161
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 21:40) Despre kitul de admisie gasesti in topicurile speciale. Si nu, nu este numai filtrul sport. Direct flow inseamna ca are sitele dispuse longitudinal fara a impiedica evacuarea gazelor, aceasta facundu-se mai rapid, dar aici intervine din nou( kitul de admisie si galeria de evacuare modificata).Iar din cate stiu degeaba pui finala direct flow daca lasi detenta care oricum formeaza un cot la imbinarea in traseu. dar repet daca nu vrei zgomot lasa detenta si mergi pe traseul standars Solenza propus de cei de la Pilot. UFFFFFF!!!!!!! Incep sa ma enervez..Naspa rau e cand nu stii ,mama masi de treaba... Deci eu de fapt nu castig de la tobele astea care le-am comandat decat durabilitate nu???? Nu se simte nimic la putere. Eu ma chinui sa ii fac ceva la masina sa pot amortiza consumul A/C-ului,si ma gandeam ca cu un traseu de tobe si cu o remapare l-am amortizat... |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#162
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
de ce oare va grabiti sa castigati cativa caluti care oricum nu se simt deloc nu prea inteleg. sa fie oare o probleme de placebo sau poate doar ideea ca masina ta este mai buna ca a vecinului? amaratele astea de dacii nu pot fi facute masini cu performante sporti ve oricat am vrea noi. hai sa le lasam asa si sa lucram la confort si siguranta daca putem
24 Jun 2008, 23:05: le- brambus ai un pm This post has been edited by benkenobi: 24 Jun 2008, 22:05 |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
Brambus |
![]()
Post
#163
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Usor Sefu nu te enerva! Daca tot zici ca ai remaparea facuta, monteaza traseul de evacuare fara detenta ,teava inderemediara de 50 tot inox si cu o finala direct flow forma circulara intrare/iesire centru, puneti un kit de admisie sport si castigi/total 7-9 cai.
Da sa nu ma injuri dupa aia ca ai zgomot mare la turatii ! This post has been edited by Brambus: 24 Jun 2008, 22:09 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 85.64k ) Number of downloads: 301 9.jpg ( Size: 96.08k ) Number of downloads: 275 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
Boris08 |
![]()
Post
#164
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(benkenobi @ 24 Jun 2008, 22:04) de ce oare va grabiti sa castigati cativa caluti care oricum nu se simt deloc nu prea inteleg. sa fie oare o probleme de placebo sau poate doar ideea ca masina ta este mai buna ca a vecinului? amaratele astea de dacii nu pot fi facute masini cu performante sporti ve oricat am vrea noi. hai sa le lasam asa si sa lucram la confort si siguranta daca putem <span class='edit'>24 Jun 2008, 23:05:</span> le- brambus ai un pm Nu intentionez sa o fac ferrari,sunt convins ca nu o pot aduce la nivelul asta dar am scris ce vreau .....doar sa amortizez consumul de energie al A/C-ului care ma omoara (poate are masina mea o problema de nu mai trage daca-i dau drumu la A/C ) QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 22:06) Usor Sefu nu te enerva! Daca tot zici ca ai remaparea facuta, monteaza traseul de evacuare fara detenta ,teava inderemediara de 50 tot inox si cu o finala direct flow forma circulara intrare/iesire centru, puneti un kit de admisie sport si castigi/total 7-9 cai. Da sa nu ma injuri dupa aia ca ai zgomot mare la turatii ! Intentionez sa fac remapare ,am fost sfatuit de mariu80_eugen sa imi pun intai traseul de tobe,si apoi remaparea Putin off-topic: Eu am si o problema cu consumul (daca dau drumu la A/C imi ia 12- 13,si fara A/C 9-10 urban si mers relativ usor ) si am fost la service dacia mi-a luat noxele si aveam 0.06 si mi-a zis ca nu are rost sa umblu la injectoare .....Marius mi-a spus ca ar fi posibil sa am toba infundata pe undeva......nush ce sa zic eu nu prea ma pricep tot citesc pe aici sa bag si eu la cap dar vad ca parerile sunt f impartite....... This post has been edited by Boris08: 24 Jun 2008, 22:24 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
thunder |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
presupun ca 7-9 cai capeti din remapare + fitru sport + evacuare, ca doar din filtru si evacuare mai mult de o martoaga lesinata nu vezi.
|
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
Brambus |
![]()
Post
#166
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(thunder @ 24 Jun 2008, 23:19) presupun ca 7-9 cai capeti din remapare + fitru sport + evacuare, ca doar din filtru si evacuare mai mult de o martoaga lesinata nu vezi. Exact ! Boris , consumul este destul de normal in oras, mai ales cu AC pornit. Cu privire la motor ,spui ca nu mai trage la fel cu AC pornit . Si asta se incadreaza la "asa face toate" . Linisteste-te toate pierd din putere in schimb castigi zgomot de masina de spalat din cauza porcariei de compresor Made in Japan, montat foarte optim de inginerii straluciti. Da hai ca ne indepartam de subiect. This post has been edited by Brambus: 24 Jun 2008, 22:32 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
gotronic |
![]()
Post
#167
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Referitor la scaderea puterii cand cuplezi A/C, stai linistit, toate masinile fac la fel. A mea daca e cald rau afara ma intrece si un trabant daca sunt cu 5 persoane.!!! Trebuie sa o turez exagerat sa am ceva vlaga in ea. La depasiri in rampa in afara, opresc pe portiunea de depasire A/C.!!!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Boris08 |
![]()
Post
#168
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 21:05) Stai linistit Boris ca traseul de 50, asa zis Sport de la Pilot nu este direct flow ,deci zgomotul este redus , mai ales daca pui si detenta. Sa nu te astepti la vreo diferenta simtitoare pt.ca traseul nu este direct flow cum am mai zis, sunt tobe cu intrare si iesire laterale. Castigi doar calitate si durata de viata a evacuarii. BRAMBUS - aici gresesti ! TRASEUL BORLA SPORT 50 MM INOX ESTE DIRECT FLOW ! - vad ca ati trecut ca rata prin apa cu afirmatia asta si ati tot continuat in acelasi ton ! Traseul este fara site pe el , daca bagi o bila imediat dupa catalizator iese pe finala ! Zgomotul in timp , dupa ce se mai rodeaza traseul creste pe masura ce se incalzeste , iar la turatii peste 2500 ture se simte ! NU este deranjant , ci doar sport ! QUOTE(cristio_79 @ 24 Jun 2008, 21:07) Eu cred ca tot din doua bucati sunt,sa ma corecteze cineva daca gresesc. De potrivit,se potriveste tot traseul,nu numai finala. http://www.romcatborla.ro/optiune_optima.htm Eu tin minte ca este din 3 bucati si am mai spus asta ! Atasez poza cu evacuarea mea si se observa usor colierele care sunt de DSN , mai mari si puternice . QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 21:20) Fara kit admisie si traseu direct flow nu castigi mai nimic! Renuntand la detenta o sa creasca nivelul zgomotului putin la turatie mare. Prin evacuare sport se castiga indiferent daca ai admisie sport ! Fara detenta la turatii epste 3000 ture o sa vibreze totul pe puntea fata , zgomotul devine suparator si finala se simte putin gatuita la zgomot . NU recomand renuntarea la detenta . NU cred ca mai aveti autorizatie la tot traseul daca renuntati la detenta , pt ca se modifica parametrii de functionare ai motorului , zgomotul fiind mai mare si posibil sa depaseasca anumite norme . QUOTE(Brambus @ 24 Jun 2008, 21:40) Despre kitul de admisie gasesti in topicurile speciale. Si nu, nu este numai filtrul sport. Direct flow inseamna ca are sitele dispuse longitudinal fara a impiedica evacuarea gazelor, aceasta facundu-se mai rapid, dar aici intervine din nou( kitul de admisie si galeria de evacuare modificata).Iar din cate stiu degeaba pui finala direct flow daca lasi detenta care oricum formeaza un cot la imbinarea in traseu. dar repet daca nu vrei zgomot lasa detenta si mergi pe traseul standars Solenza propus de cei de la Pilot. Direct flow NU are filtre ! Vezi dintr-o parte in alta si daca bagi o bila de diametru gen 40 mm intr-o parte , iese pe partea cealalta ! QUOTE(thunder @ 24 Jun 2008, 22:19) presupun ca 7-9 cai capeti din remapare + fitru sport + evacuare, ca doar din filtru si evacuare mai mult de o martoaga lesinata nu vezi. din admisie si evacuare castigi cam 5 CP , flash-tuning-ul nefacand altceva decat sa amplifice acest castig si sa-l gestioneze mai bine . NU uita ca si la berlina , pe carburatie , dar schimbi admisia si evacuare castigi destul de mult , pentru ca la acea masina totul se face din reglaje , neavand injectie sau cip . QUOTE(gotronic @ 24 Jun 2008, 22:29) Referitor la scaderea puterii cand cuplezi A/C, stai linistit, toate masinile fac la fel. A mea daca e cald rau afara ma intrece si un trabant daca sunt cu 5 persoane.!!! Trebuie sa o turez exagerat sa am ceva vlaga in ea. La depasiri in rampa in afara, opresc pe portiunea de depasire A/C.!!! ![]() Ideea ar fi , ca atunci cand ai A/C-ul pornit sa NU depasesti 4000 ture . Daca ai nevoie de putere si turatie il opresti pe moment si in cele 7 - 10 min cat timp mai funcrtioneaza recircualrea si racirea iti faci treaba si apoi iar il pornesti . E chiar culmea acum sa te astepti cand ai greutatea maxima admisa sau paote chiar depasita , dai drumul la A/C si sa mai vrei si performate de la un motor de 75 CP . Pentru asa ceva iti trebuie unul de peste 130 CP ! QUOTE(Boris08 @ 24 Jun 2008, 22:37) Cand ti-ai luat Solenza si nu BMW ... te-ai consolat cu ideea nu ? ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 25 Jun 2008, 10:22 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Brambus |
![]()
Post
#170
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 25 Jun 2008, 11:21) BRAMBUS - aici gresesti ! TRASEUL BORLA SPORT 50 MM INOX ESTE DIRECT FLOW ! - vad ca ati trecut ca rata prin apa cu afirmatia asta si ati tot continuat in acelasi ton ! Traseul este fara site pe el , daca bagi o bila imediat dupa catalizator iese pe finala ! Zgomotul in timp , dupa ce se mai rodeaza traseul creste pe masura ce se incalzeste , iar la turatii peste 2500 ture se simte ! NU este deranjant , ci doar sport ! Daca traseul standard facut de cei de la Pilot pt.Solenza este direct flow atunci eu sunt preot baptist! Eu tin minte ca este din 3 bucati si am mai spus asta ! Atasez poza cu evacuarea mea si se observa usor colierele care sunt de DSN , mai mari si puternice . Prin evacuare sport se castiga indiferent daca ai admisie sport ! Fara detenta la turatii epste 3000 ture o sa vibreze totul pe puntea fata , zgomotul devine suparator si finala se simte putin gatuita la zgomot . NU recomand renuntarea la detenta . NU cred ca mai aveti autorizatie la tot traseul daca renuntati la detenta , pt ca se modifica parametrii de functionare ai motorului , zgomotul fiind mai mare si posibil sa depaseasca anumite norme .(nu stiu cine ti-a bagat prostia asta in cap ca esti in afara legii fara detenta)Direct flow NU are filtre ! Vezi dintr-o parte in alta si daca bagi o bila de diametru gen 40 mm intr-o parte , iese pe partea cealalta ! Tobele din cate stiu nu au filtre ci site. Cum am si spus la direct flow acestea sunt pozitionate longitudinal fara coturi si alte alea. Din moment ce toba finala de la traseul sport special conceput pt.Solenza are intrare laterala/iesire laterala in parte opusa asta nu mai este direct flow. din admisie si evacuare castigi cam 5 CP , flash-tuning-ul nefacand altceva decat sa amplifice acest castig si sa-l gestioneze mai bine . NU uita ca si la berlina , pe carburatie , dar schimbi admisia si evacuare castigi destul de mult , pentru ca la acea masina totul se face din reglaje , neavand injectie sau cip .(este alta treaba!) Ideea este ca poti sa ai si admisie si evacuare montate, daca nu sunt montate optim si calculate prost nu castigi NIMIC! poate mai si pierzi ceva putere. Ideea ar fi , ca atunci cand ai A/C-ul pornit sa NU depasesti 4000 ture . Daca ai nevoie de putere si turatie il opresti pe moment si in cele 7 - 10 min cat timp mai funcrtioneaza recircualrea si racirea iti faci treaba si apoi iar il pornesti . E chiar culmea acum sa te astepti cand ai greutatea maxima admisa sau paote chiar depasita , dai drumul la A/C si sa mai vrei si performate de la un motor de 75 CP . Pentru asa ceva iti trebuie unul de peste 130 CP ! Cand ti-ai luat Solenza si nu BMW ... te-ai consolat cu ideea nu ? ![]() This post has been edited by Brambus: 25 Jun 2008, 11:30 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 25 Jun 2008, 11:21) Eu tin minte ca este din 3 bucati si am mai spus asta ! Atasez poza cu evacuarea mea si se observa usor colierele care sunt de DSN , mai mari si puternice . Corect,eu nu am vazut un traseu complet in realitate,iar in pozele de site-ul lor parea din doua bucati.Scuze ca nu ti-am urmarit toate posturile. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
thunder |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 25 Jun 2008, 12:21) din admisie si evacuare castigi cam 5 CP Sa fim seriosi, dintr-un motor aspirat de 1.4 !? fara nici o suparare, dar nu pot sa spun decat ... vise placute. Tot ce poti sa castigi e un raspuns mai bun la accelerare, un sunet mai sportiv si poate 1CP. |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Brambus daca citezi pe cineva , scrii dupa acel citat si NU in el ! Falsificarea scrisurilor se pedepseste conform legilor in vigoare !
![]() - astept sa te convertesti la baptisti , fac cadou roba ! - neavand detenta , traseul nu mai este conform RAR si conform masuratorilor facute de fabrica impreuna cu cei de la RAR ( sunet si noxe ) , deci nu mai ai autorizatie decat pt finala de ex , DAR nu la tot traseul ! - " Din moment ce toba finala de la traseul sport special conceput pt.Solenza are intrare laterala/iesire laterala in parte opusa asta nu mai este direct flow." - ce laterala frate , ca intra intr-o parte , iese in cealalta ! Direct flow inseamna sa NU aiba filtre / site sau orice care sa impiedice/filtreze gazele de evacaure ! NU conteaza pozitia de intrare sau cea de iesire ! Traseul de evacuare de care spun nu are astfel de obturatoare pe traseu si este direct-flow . Coturile , distantele , diametrele , volumul incintelor amortizorului si a finalei sunt calculate pentru o performanta optima , asa cum este si la serpisori si catalizator ! Un traseu mai scurt NU inseamna ca ar fi dat o performanta mai mare si optimizare a evacuarii ! "Ideea este ca poti sa ai si admisie si evacuare montate, daca nu sunt montate optim si calculate prost nu castigi NIMIC! poate mai si pierzi ceva putere. " - corect , de asta sunt calculate si optimizate de fabrica si nu de nea Gogu din targ , dar nu despre asta era vb ! QUOTE(thunder @ 25 Jun 2008, 21:38) Sa fim seriosi, dintr-un motor aspirat de 1.4 !? fara nici o suparare, dar nu pot sa spun decat ... vise placute. Tot ce poti sa castigi e un raspuns mai bun la accelerare, un sunet mai sportiv si poate 1CP. Un raspuns mai bun la accelerare poate insemna si un cuplu mai bun si chiar ceva putere mai multa , DAR la turatii mai mari castigul este mai mare . 1 CP NU se simte , deci daca chiar simti ceva , atunci acel castig este totusi simtit si la socoteala calutilor ! Oricum , daca tie iti place sa te odihnesti pe caldurile astea si eu iti urez "vise placute" ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Brambus |
![]()
Post
#174
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 26 Jun 2008, 11:38) Brambus daca citezi pe cineva , scrii dupa acel citat si NU in el ! Falsificarea scrisurilor se pedepseste conform legilor in vigoare ! ![]() - astept sa te convertesti la baptisti , fac cadou roba ! - neavand detenta , traseul nu mai este conform RAR si conform masuratorilor facute de fabrica impreuna cu cei de la RAR ( sunet si noxe ) , deci nu mai ai autorizatie decat pt finala de ex , DAR nu la tot traseul ! - " Din moment ce toba finala de la traseul sport special conceput pt.Solenza are intrare laterala/iesire laterala in parte opusa asta nu mai este direct flow." - ce laterala frate , ca intra intr-o parte , iese in cealalta ! Direct flow inseamna sa NU aiba filtre / site sau orice care sa impiedice/filtreze gazele de evacaure ! NU conteaza pozitia de intrare sau cea de iesire ! Traseul de evacuare de care spun nu are astfel de obturatoare pe traseu si este direct-flow . Coturile , distantele , diametrele , volumul incintelor amortizorului si a finalei sunt calculate pentru o performanta optima , asa cum este si la serpisori si catalizator ! Un traseu mai scurt NU inseamna ca ar fi dat o performanta mai mare si optimizare a evacuarii ! "Ideea este ca poti sa ai si admisie si evacuare montate, daca nu sunt montate optim si calculate prost nu castigi NIMIC! poate mai si pierzi ceva putere. " - corect , de asta sunt calculate si optimizate de fabrica si nu de nea Gogu din targ , dar nu despre asta era vb ! Un raspuns mai bun la accelerare poate insemna si un cuplu mai bun si chiar ceva putere mai multa , DAR la turatii mai mari castigul este mai mare . 1 CP NU se simte , deci daca chiar simti ceva , atunci acel castig este totusi simtit si la socoteala calutilor ! Oricum , daca tie iti place sa te odihnesti pe caldurile astea si eu iti urez "vise placute" ! neavand detenta , traseul nu mai este conform RAR si conform masuratorilor facute de fabrica impreuna cu cei de la RAR ( sunet si noxe ) , deci nu mai ai autorizatie decat pt finala de ex , DAR nu la tot traseul ! -oare de ce au iesit bine noxele la ITP? Nu cumva trebuia sa zica nenea .Domne nu este conform normelor traseul asta ca nu aveti detenta! [COLOR=blue]Vad ca insisti f.tare asa ca nu are rost sa continui discutia. Eu zic sa te documentezi si dupa aia mai vb. Ca tema -Da jos finala(amortizor zgomot) si spune-mi daca vezi dintr-o parte in alta uitandu-te prin gaura de evacuare sau imbinare ! This post has been edited by Brambus: 26 Jun 2008, 14:18 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Se vede dintr-o parte in alta si la finala care o am eu si cea troznita pe care am vandut-o ! Vorbesc pt ca am vazut , am incercat si am pe masina , deci mi-am facute "temele" . NU am la ce sa ma documentez , in schimb ai putea sa-ti urmezi sfatul inainte sa te contrazici fara argumente .
P.S. Scrisul colorat ma lasa RECE[B][I] ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 26 Jun 2008, 14:59 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Boris08 |
![]()
Post
#176
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Gata domne ,acum pot vorbi in cunostinta de cauza....
![]() In primul rand Brambus nu ai dreptate in legatura cu zgomotul ..se aude un pic mai "gros" ca sa zic asa dar nu mai tare in schimb am vb cu baiatul ala de la service si mi-a zis ca daca ii scot detenta face zgomot mare (acum daca nici ala nu s-o pricepe....),si se simte sincer iti spun la mers (ar mai fi si ipoteza ca eu sa fi avut toba finala infundata si d-aia imi tragea greu),mai am sa vad consumul cum se simte Marius acum te contrazic si pe tine pt ca m-am uitat prin finala si nu am vazut "luminita de la capatul tunelului" ![]() Atasez si poze.... Pret 850 ron fara tips <span class='edit'>26 Jun 2008, 18:59:</span> Aaa... era sa uit pt cei interesati traseul este compus din 3 piese....... This post has been edited by Boris08: 26 Jun 2008, 19:49 Attached thumbnail(s) IMG0205A.jpg ( Size: 166.3k ) Number of downloads: 357 IMG0209A.jpg ( Size: 158.93k ) Number of downloads: 352 fisa_PILOT.JPG ( Size: 528.05k ) Number of downloads: 210 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
Brambus |
![]()
Post
#177
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Marius ,daca ai toba finala la fel ca cea prezentata de Boris imi spui si mie cum vezi tu dintr-o parte in cealalta ,ca si cum te uiti printr-un tub. Exact ce iti spuneam intrare/iesire laterale opuse. Asa ca? Daca este adevarat ce spui inseamna ca nu ai montat traseul standard sport de Solenza facut de Pilot ci altceva.
Nu vreau sa continuam discutia ca ne contrazicem la infinit,fara nici un rezultat. Daca scrisul colorat te lasa rece este de bine pe caldura asta! ![]() Boris ,si eu am avut incredere in baietii de la service-ul respectiv (acelasi tip Razvan) si s-a dovedit contrarul! This post has been edited by Brambus: 26 Jun 2008, 22:14 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
Boris08 |
![]()
Post
#178
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brambus @ 26 Jun 2008, 19:11) Marius ,daca ai toba finala la fel cu cea prezentata de Boris imi spui si mie cum vezi tu dintr-o parte in cealalta ,ca si cum te uiti printr-ul tub. Exact ce iti spuneam intrare/iesire laterale opuse. Asa ca? Daca este adevarat ce spui inseamna ca nu ai montat traseul standard sport de Solenza facut de Pilot. Nu vreau sa continuam discutia ca ne contrazicem la infinit,fara nici un rezultat. Daca scrisul colorat te lasa rece este de bine pe caldura asta! ![]() Boris ,si eu am avut incredere in baietii de la service-ul respectiv (acelasi tip Razvan) si s-a dovedit contrarul! Eu sunostinte despre evacuare nu am decat ce am vb cu voi si cu Razvan,daca zici ca minte sau nu are cunostinte .......nu ma contrazic cu tine......... |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Ce alte hartii ti-au mai dat in afara de cea prezentata mai sus?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Boris08 |
![]()
Post
#180
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 26 Jun 2008, 21:50) Imi mai dadea si factura fiscala dar nu-mi trebuie pt ca nu am firma..... 26 Jun 2008, 22:09: QUOTE(cristio_79 @ 26 Jun 2008, 21:50) Imi mai dadea si factura fiscala dar nu-mi trebuie pt ca nu am firma..... This post has been edited by Boris08: 26 Jun 2008, 22:09 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:54 |