Socuri la turatii mari
![]() ![]() ![]() |
Socuri la turatii mari
mymothman69 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2001
- bz-02-fsv
|
|||
Paca |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Poate e pe la cutie problema...nu intra bine in 5.Trepideaza indiferent de turatie ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#3
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca este de la aprindere ar trebui sa faca indiferent de treapta de viteza. Mai verifica o data platina, capsula vaccumatica si mai vezi si pompa de sprit. Parerea mea este ca defectul ar fi de la aprindere. Poate fi ceva ce ti-a scapat.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
viperfox |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
si mai exact in ce consta defectul la aprindere? (si mie imi face la fel)
am aprindere electronica (tranzistorala) deci platina nu-i problema, altceva ce poate fi? poate fi de la avand? si daca da, cum e, prea mic, prea mare? eu l-am reglat recent cu metoda semnului de pe coroana si bec la 0 grade rac |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si bobina sau fisele pot genera asta. Se verifica pe rind, prin eliminare daca "ochiometric" nu se constata defecte.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#6
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(viperfox @ 6 Aug 2007, 12:57) si mai exact in ce consta defectul la aprindere? (si mie imi face la fel) am aprindere electronica (tranzistorala) deci platina nu-i problema, altceva ce poate fi? poate fi de la avand? si daca da, cum e, prea mic, prea mare? eu l-am reglat recent cu metoda semnului de pe coroana si bec la 0 grade rac Chiar daca ai aprindere electronica, din cand in cand mai verifica distanta la platina. Se poate toci piciorusul platinei si deci se modifica distanta. Daca nu ai lampa stroboscopica pentru reglajul avansului foloseste urmatoarea metoda: porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca si modifica pozitia delcoului pana obtii un mers rotund si o acceleratie ferma. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si daca aprinderea aia e Malvina, poate fi si platina, am mai scris de citeva ori de asta.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mymothman69 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 August 06 ![]() |
Gata , am lamurit-o. Mi-am facut timp si am desfacut si bujiile - pana acum nu ma uitasem la ele, ca nu le-am schimbat de mult(asta dupa ce am schimbat fisele, contactul, condensatorul si am verificat si bobina prin inlocuire temporara). Si mi-a cazut fata
![]() ![]() This post has been edited by mymothman69: 9 Aug 2007, 21:39 Attached thumbnail(s) DSC00003.jpg ( Size: 77.1k ) Number of downloads: 104 |
--------------------
Dacia
1310
2001
- bz-02-fsv
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#9
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
Va salut !!
Aceasi depunere mi sa format si mie dar pe bornele de la baterie ,si ce altceva ciudat am obsevat ca ramasese si fara apa distilata bateria ,noroc ca miam dat seama la timp si nu am lasat sa moara bateria --->concluzie din curiozitatea mymothman69 uitete te rog in baterie (desfa suruburile alea uriase cu plus pe ele)si vezi daca mai au substanta in ele (apa distilata)daca vreo caseta de acea este goala cred ca iti dai si tu seama de la ce sunt depunerile ![]() |
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
@mymothman69 verifica supapele, mai precis jocul dintre coada supapei si ghid sa nu curga ulei, cand este deschisa una din supape uleiul se prelinge pe langa coada si se pune pe bujie, cand pornesti motorul uleiul se arde si se transforma in calamina, asa mai patesc si eu la cilindrul 2, ce sa-i fac se cere o reparatie sau chiuloasa noua. Anul trecut am inlocuit ghidurile, dar nu stiu de ce am aceasta scapare, posibil sa fi oprit mesterul ghidurile noi si sa-mi fi pus altele, ahhhhhhhh mama lui.
@1410_coupe, ce ai tu este alta treaba, se oxideaza bornele daca ai scapari de electrolit pe langa borna. |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
1410_coupe |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
Salut !Multumesc pt raspuns!
Nu cred ca asta ar fi fost pentru ca de cand am umplut cele 3 casete care erau goale nu s-au mai golit deloc. Iar acea chestie era numai pe o borna si asta in numai 2 zile s-a format. Probabil sa fie si de la ce zici tu,dar a fost prima si ultima oara cand imi aparuse |
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
vyper |
![]()
Post
#12
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
[...]
Sters din motive de mirc! This post has been edited by diaconuliviu: 10 Aug 2007, 09:30 |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#13
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
@vyper
Baietii de la RAR au umblat la reglajul amestecului ca sa poata sa scoata noxe cat mai putine. Asa se intampla mereu. N-au incotro, trebuie sa scoata diagrama cu noxele. Umbla la surubul de amestec si mai desfa-l pana cand motorul incepe sa se tureze si sa mearga rotund, apoi daca este prea turat, mai desfa-i si surubul de la clapeta. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#14
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
Asta la carburator sau la ce ? Din ce ai scris tu la carburator este mai mult ca sigur dar care era problema ca nu mai exista postul lui viper,diaconuliviu a avut motive sa il stearga.
LE: Aia a fost greseala de ortografie. Scuzele mele!! This post has been edited by 1410_coupe: 10 Aug 2007, 12:58 |
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
@1410_coupe, chestia aia de care zici tu se numeste oxid, adica din diferite motive cum ar fi scapari de electrolit sau umezeala mare se oxideaza borna, faptul ca daca ti sau golit compartimentele din baterie, probabil ti-a fiert bateria(mai mult) sau nu ai avut dopurile puse bine si sa evaporat electrolitul, parerea mea.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#16
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
Da dar spre surprinderea mea dupa ce am pus apa distilata in baterie nu a mai facut .Iar acea oxidare cu 2 zile in urma nu era prezenta .
|
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Pai normal ca nu a mai disparut, deoarece la interventia ta, ai pus dopurile mai cu simt de raspundere si acum etanseaza bine
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
vyper |
![]()
Post
#18
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
revin cu postu pe care l-a sters diaconuliviu.Si care cred ca nu era chiar atat de rau sa nu se inteleaga ce zic
deci problema e in felu urmator:nu pot sa merg linistit cu masina deoarece imi zvacneste mereu.Treaba asta o face pana pe la 2.500 - 3.000 de rotatii dupa care isi da drumu. Sub aceste turatii ca sa mearga lin trebuie sa am pedala de acceleratie calcata la fund sau macar la jumatate! Ce ma interesa este la ce mai pot umbla baietii de la RAR in afara de surubu de la amestec din carburator?la avans cumva?si de la ce ar putea? |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#19
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Poate fenomenul se manifesta intamplator dupa RAR. S-ar putea sa ai platina impuscata sau cu zgura pe ea. Verifica platina si mai vedem.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#20
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
De acea te-am pus sa repeti vyper ;exact aceleasi descrieri(mai putin faza cu rarul) ca ale tale mi se intamplau si mie cand aveam carburatoru infundat,era atat de infundat incat nu lam mai putut recupera (lam lasat o zi in decarbosol,nu a mers , lam bagat intr-un diluant asa puternic incat nu puteai sa il tii in bidon sau alte plasticuri ci trebuia pus in sticla iar dupa aia am suflat si cu aer comprimat si nimic) si l-am schimbat pana la urma si mergea perfect.
|
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
vyper |
![]()
Post
#21
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
ok deci acum o sa cobor pe jos sa ma uit la platina si sa reglez surubu de aer...daca tot asa face...e clar e infundat carburatoru sa inteleg
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#22
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
pai iti dai seama daca e infundat carburatorul adica nu poti sa iei picioru de pe pedala de acceleratie sau de pe ambreiaj in primele trepte (asa se manifesta la mine ,eu nu vb aici decat ce stiu de pe pielea mea)altfel daca nu tineam picioru pe acceleratie sau pe ambreiaj facea ca si cum ii taiam alimentare si se oprea motoru si avea si acele zgaltaieli cum le-ai zis u daca apasai peste 3-4 sec acceleratia fara sa se opreasca motoru.iar daca e la platina (nu face bine aprinderea din cate stiu )are vibratii foarte puternice ca si cum nu ar mai fi benzina si nu ar mai face aprinderea bine .Sper sa fi inteles ce am zis eu pe aici.
|
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
vyper |
![]()
Post
#23
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
problema s-a rezolvat!platina arata in ultimul hal. era impuscata si deasupra acolo are o siguranta era scapata siguranta aceea si se ridica platina in sus si facea decat pe buza contact. am mai umblat si putin la surubul de la aer si acum merge rotund!multumesc celor care mi-au dat sfaturi
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mymothman69 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 August 06 ![]() |
Multumesc, Ovidiu! Mai mult ca sigur ca asta este problema. O sa verific si in functie de ce apare, probabil ca schimb tot setul, desi masina are numai 26 de mii.Culmea ca am mers nitel asa, ma gandeam la orice altceva in afara de bujii, m-a dus gandul inclusiv la ambreiaj..si era o mizerie. Inca o data, multumesc mult!!
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- bz-02-fsv
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Daca setul este bun, nu are rost sa-l schimb mai ales ca are numai 26k, ti-am spus, verifica bine chiuloasa sa nu ai joc mare pe langa supape si sa se prelinga ulei, de set te legi numai daca iti scapa compresie pe langa segmenti si papa ulei, atat, bafta.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#26
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
@mymotheman69
Observ ca ai Dacia din 2001. La modelele mai noi chiuloasa este dotata cu semeringuri la supape. Daca scoate fum mai ales la pornire trebuie sa fie de acolo. Asta explica si calamina de pe bujii. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 00:05 |