DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Socuri la turatii mari

mymothman69
post 6 Aug 2007, 10:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 06




Problema apare numai in a 4-a, cand vreau sa trec in a 5-a (in jurul a 90-100 kmh).. Daca accelerez foarte usor, nu se intampla nimic. Daca apas pedala mai tare, o ia dar apar niste socuri puternice care se simt in corpul masinii si in maneta. Banuiesc ca problema este de la aprindere, respectiv avansul, dar l-am reglat de l-au gasit dracii, i-am pus toate alea noi si tot asa face. Sincer, mi-e frica sa nu pocnesc motorul, asa ca atunci cand apar socurile, reduc acceleratia si o iau mai usor-dar este neplacut, pentru ca intr-o situatie limita nu pot sa beneficiez de acceleratie. Ma enerveaza, pentru ca inainte mesina mergea ca o racheta (ma rog, ca o racheta tip Dacia, nu tip bemveu sau porsche) , cand schimbam a 5-a se infigea ca din pusca...Va rog, aveti alte idei blink.gif


--------------------
Dacia 1310 2001 - bz-02-fsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 6 Aug 2007, 10:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Poate e pe la cutie problema...nu intra bine in 5.Trepideaza indiferent de turatie ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 6 Aug 2007, 11:05
Post #3


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Daca este de la aprindere ar trebui sa faca indiferent de treapta de viteza. Mai verifica o data platina, capsula vaccumatica si mai vezi si pompa de sprit. Parerea mea este ca defectul ar fi de la aprindere. Poate fi ceva ce ti-a scapat.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 6 Aug 2007, 11:57
Post #4


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




si mai exact in ce consta defectul la aprindere? (si mie imi face la fel)
am aprindere electronica (tranzistorala) deci platina nu-i problema, altceva ce poate fi? poate fi de la avand? si daca da, cum e, prea mic, prea mare? eu l-am reglat recent cu metoda semnului de pe coroana si bec la 0 grade rac


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Aug 2007, 13:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si bobina sau fisele pot genera asta. Se verifica pe rind, prin eliminare daca "ochiometric" nu se constata defecte.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 6 Aug 2007, 16:16
Post #6


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




QUOTE(viperfox @ 6 Aug 2007, 12:57)
si mai exact in ce consta defectul la aprindere? (si mie imi face la fel)
am aprindere electronica (tranzistorala) deci platina nu-i problema, altceva ce poate fi? poate fi de la avand? si daca da, cum e, prea mic, prea mare? eu l-am reglat recent  cu metoda semnului de pe coroana si bec la 0 grade rac
*


Chiar daca ai aprindere electronica, din cand in cand mai verifica distanta la platina. Se poate toci piciorusul platinei si deci se modifica distanta.
Daca nu ai lampa stroboscopica pentru reglajul avansului foloseste urmatoarea metoda: porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca si modifica pozitia delcoului pana obtii un mers rotund si o acceleratie ferma.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Aug 2007, 06:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si daca aprinderea aia e Malvina, poate fi si platina, am mai scris de citeva ori de asta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mymothman69
post 9 Aug 2007, 21:37
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 06




Gata , am lamurit-o. Mi-am facut timp si am desfacut si bujiile - pana acum nu ma uitasem la ele, ca nu le-am schimbat de mult(asta dupa ce am schimbat fisele, contactul, condensatorul si am verificat si bobina prin inlocuire temporara). Si mi-a cazut fata blink.gif : bujia 1 avea crescut intre electrozi o depunere alba, in genul calcarului care se depune pe rezistentele electrice (vedeti si poza). Am pus un set de bujii noi si acum zburda fericita 04.gif Evident, la turatii mai mari si in sarcina, chestia era incandescenta si probabil aprindea amestecul cu mult inainte ca pistonul sa ajunga unde trebuie- de aici si socurile discontinui aparute. Totusi, ce gura ma-sii e aia si de unde a putut apare?? Celelalte bujii erau ca la carte, cu izolatorul caramiziu si electrozii curati- am pus prin comparatie una din celelalte bujii (depunerea era mai mare, imbraca complet electozii dar numai pe o parte, cand am desfacut-o a cazut o parte...).

This post has been edited by mymothman69: 9 Aug 2007, 21:39

Attached thumbnail(s)
DSC00003.jpg ( Size: 77.1k ) Number of downloads: 104


--------------------
Dacia 1310 2001 - bz-02-fsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1410_coupe
post 9 Aug 2007, 22:14
Post #9


Daciiiator coupe


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 August 07
From: Galati




Va salut !!
Aceasi depunere mi sa format si mie dar pe bornele de la baterie ,si ce altceva ciudat am obsevat ca ramasese si fara apa distilata bateria ,noroc ca miam dat seama la timp si nu am lasat sa moara bateria --->concluzie din curiozitatea mymothman69 uitete te rog in baterie (desfa suruburile alea uriase cu plus pe ele)si vezi daca mai au substanta in ele (apa distilata)daca vreo caseta de acea este goala cred ca iti dai si tu seama de la ce sunt depunerile intrebare.gif .


--------------------
kymco agylity 50/in curand sportiva 2007
1410 coupe|multi zic ,putini stiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 9 Aug 2007, 22:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




@mymothman69 verifica supapele, mai precis jocul dintre coada supapei si ghid sa nu curga ulei, cand este deschisa una din supape uleiul se prelinge pe langa coada si se pune pe bujie, cand pornesti motorul uleiul se arde si se transforma in calamina, asa mai patesc si eu la cilindrul 2, ce sa-i fac se cere o reparatie sau chiuloasa noua. Anul trecut am inlocuit ghidurile, dar nu stiu de ce am aceasta scapare, posibil sa fi oprit mesterul ghidurile noi si sa-mi fi pus altele, ahhhhhhhh mama lui.

@1410_coupe, ce ai tu este alta treaba, se oxideaza bornele daca ai scapari de electrolit pe langa borna.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1410_coupe
post 10 Aug 2007, 07:56
Post #11


Daciiiator coupe


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 August 07
From: Galati




Salut !Multumesc pt raspuns!
Nu cred ca asta ar fi fost pentru ca de cand am umplut cele 3 casete care erau goale nu s-au mai golit deloc.
Iar acea chestie era numai pe o borna si asta in numai 2 zile s-a format.
Probabil sa fie si de la ce zici tu,dar a fost prima si ultima oara cand imi aparuse


--------------------
kymco agylity 50/in curand sportiva 2007
1410 coupe|multi zic ,putini stiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 10 Aug 2007, 09:07
Post #12


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




[...]
Sters din motive de mirc!

This post has been edited by diaconuliviu: 10 Aug 2007, 09:30


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 10 Aug 2007, 09:21
Post #13


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




@vyper

Baietii de la RAR au umblat la reglajul amestecului ca sa poata sa scoata noxe cat mai putine. Asa se intampla mereu. N-au incotro, trebuie sa scoata diagrama cu noxele. Umbla la surubul de amestec si mai desfa-l pana cand motorul incepe sa se tureze si sa mearga rotund, apoi daca este prea turat, mai desfa-i si surubul de la clapeta.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1410_coupe
post 10 Aug 2007, 11:01
Post #14


Daciiiator coupe


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 August 07
From: Galati




Asta la carburator sau la ce ? Din ce ai scris tu la carburator este mai mult ca sigur dar care era problema ca nu mai exista postul lui viper,diaconuliviu a avut motive sa il stearga.

LE: Aia a fost greseala de ortografie. Scuzele mele!!

This post has been edited by 1410_coupe: 10 Aug 2007, 12:58


--------------------
kymco agylity 50/in curand sportiva 2007
1410 coupe|multi zic ,putini stiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 10 Aug 2007, 12:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




@1410_coupe, chestia aia de care zici tu se numeste oxid, adica din diferite motive cum ar fi scapari de electrolit sau umezeala mare se oxideaza borna, faptul ca daca ti sau golit compartimentele din baterie, probabil ti-a fiert bateria(mai mult) sau nu ai avut dopurile puse bine si sa evaporat electrolitul, parerea mea.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1410_coupe
post 10 Aug 2007, 13:01
Post #16


Daciiiator coupe


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 August 07
From: Galati




Da dar spre surprinderea mea dupa ce am pus apa distilata in baterie nu a mai facut .Iar acea oxidare cu 2 zile in urma nu era prezenta .


--------------------
kymco agylity 50/in curand sportiva 2007
1410 coupe|multi zic ,putini stiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 10 Aug 2007, 13:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Pai normal ca nu a mai disparut, deoarece la interventia ta, ai pus dopurile mai cu simt de raspundere si acum etanseaza bine biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 10 Aug 2007, 13:34
Post #18


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




revin cu postu pe care l-a sters diaconuliviu.Si care cred ca nu era chiar atat de rau sa nu se inteleaga ce zic
deci problema e in felu urmator:nu pot sa merg linistit cu masina deoarece imi zvacneste mereu.Treaba asta o face pana pe la 2.500 - 3.000 de rotatii dupa care isi da drumu. Sub aceste turatii ca sa mearga lin trebuie sa am pedala de acceleratie calcata la fund sau macar la jumatate! Ce ma interesa este la ce mai pot umbla baietii de la RAR in afara de surubu de la amestec din carburator?la avans cumva?si de la ce ar putea?


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 10 Aug 2007, 13:39
Post #19


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Poate fenomenul se manifesta intamplator dupa RAR. S-ar putea sa ai platina impuscata sau cu zgura pe ea. Verifica platina si mai vedem.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1410_coupe
post 10 Aug 2007, 13:53
Post #20


Daciiiator coupe


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 August 07
From: Galati




De acea te-am pus sa repeti vyper ;exact aceleasi descrieri(mai putin faza cu rarul) ca ale tale mi se intamplau si mie cand aveam carburatoru infundat,era atat de infundat incat nu lam mai putut recupera (lam lasat o zi in decarbosol,nu a mers , lam bagat intr-un diluant asa puternic incat nu puteai sa il tii in bidon sau alte plasticuri ci trebuia pus in sticla iar dupa aia am suflat si cu aer comprimat si nimic) si l-am schimbat pana la urma si mergea perfect.


--------------------
kymco agylity 50/in curand sportiva 2007
1410 coupe|multi zic ,putini stiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 10 Aug 2007, 14:37
Post #21


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




ok deci acum o sa cobor pe jos sa ma uit la platina si sa reglez surubu de aer...daca tot asa face...e clar e infundat carburatoru sa inteleg wink.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1410_coupe
post 10 Aug 2007, 15:19
Post #22


Daciiiator coupe


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 August 07
From: Galati




pai iti dai seama daca e infundat carburatorul adica nu poti sa iei picioru de pe pedala de acceleratie sau de pe ambreiaj in primele trepte (asa se manifesta la mine ,eu nu vb aici decat ce stiu de pe pielea mea)altfel daca nu tineam picioru pe acceleratie sau pe ambreiaj facea ca si cum ii taiam alimentare si se oprea motoru si avea si acele zgaltaieli cum le-ai zis u daca apasai peste 3-4 sec acceleratia fara sa se opreasca motoru.iar daca e la platina (nu face bine aprinderea din cate stiu )are vibratii foarte puternice ca si cum nu ar mai fi benzina si nu ar mai face aprinderea bine .Sper sa fi inteles ce am zis eu pe aici.


--------------------
kymco agylity 50/in curand sportiva 2007
1410 coupe|multi zic ,putini stiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 12 Aug 2007, 15:11
Post #23


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




problema s-a rezolvat!platina arata in ultimul hal. era impuscata si deasupra acolo are o siguranta era scapata siguranta aceea si se ridica platina in sus si facea decat pe buza contact. am mai umblat si putin la surubul de la aer si acum merge rotund!multumesc celor care mi-au dat sfaturi wink.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mymothman69
post 14 Aug 2007, 09:45
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 06




Multumesc, Ovidiu! Mai mult ca sigur ca asta este problema. O sa verific si in functie de ce apare, probabil ca schimb tot setul, desi masina are numai 26 de mii.Culmea ca am mers nitel asa, ma gandeam la orice altceva in afara de bujii, m-a dus gandul inclusiv la ambreiaj..si era o mizerie. Inca o data, multumesc mult!!


--------------------
Dacia 1310 2001 - bz-02-fsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 14 Aug 2007, 12:22
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Daca setul este bun, nu are rost sa-l schimb mai ales ca are numai 26k, ti-am spus, verifica bine chiuloasa sa nu ai joc mare pe langa supape si sa se prelinga ulei, de set te legi numai daca iti scapa compresie pe langa segmenti si papa ulei, atat, bafta.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 14 Aug 2007, 12:33
Post #26


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




@mymotheman69

Observ ca ai Dacia din 2001. La modelele mai noi chiuloasa este dotata cu semeringuri la supape. Daca scoate fum mai ales la pornire trebuie sa fie de acolo. Asta explica si calamina de pe bujii.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 00:05
Forum Renault