DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce are?, Am schimbat uleiu in cutie si....

Paca
post 7 Aug 2007, 11:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Am schimbat azi uleiul in cutia de viteze(5 trepte) si se aude un sunet ciudat rau...nu stiu sa explic in cuvinte sunetul ce se produce.... e ceva asemanator cu sunetul produs de frana de motor...se aude numai cand accelerez indiferent daca sunt in viteza sau pe liber....precizez ca odata cu uleiul am schimbat si traversa ce sustine cutia cu cei doi tamponi...oare de la ce se aude asa ?Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 7 Aug 2007, 11:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




poate nu ai fixat bine traversa, poate ca atinge in ceva si vibreaza...


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 Aug 2007, 11:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Cred ca sunetul e din cutie....poate dureaza pana se ung toate elementele din cutie..ce ziceti ?Sau poate lubrifierea prea buna e de vina ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 7 Aug 2007, 11:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




un schimb/completare de ulei nu trebuie sa produca un astfel de efect, din contra, sa fie mai silentioasa. cat ulei ti-a intrat in cutie?

lubrifiere prea buna?!?! biggrin.gif

ungerea in cutie se produce prin barbotare. piesele sunt inecate in ulei. nu are ce sa dureze pana se ung toate piesele. zgomotul asta de care zici e permanent?


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 Aug 2007, 13:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




traversa e prinsa bine...in cutie au incaput cam 1.8 L aproape 2...am pus texaco 80w90...zgomotul care se aude pare sa fie de la esapament..ceva de genu...e un zgomot gros,un huruit si mi se pare ca se aude jos..chiar sub pedaliere...am strans toate colierele de la toba...se aude la fel.Masina trepideaza la ralanti si in haibaclu se aude un sunet gros...aproape ca iti infunda urechile.Cand deschid capota nu se aude nimic deosebit,doar dedesubt se aude.E foarte frustrant ca nu gasesc cauza...Cutia a fost aproape desprinsa de lonjeroane o perioada din cauza traversei rupte....ma gandesc ca anumite parti s-au strambat dupa pozitia cutiei si acum,odata indreptata nu mai functioneaza normal...zic si eu...traversa e fixata bine...m'am bagat eu acum sub ea si am incercat sa mai trang dar nu se poate....am schimbat si tamburu de la toba deci nu are ce sa trepideze de acolo cred.Cand lucra mecanicul la masina a tras puternic de esapament ca sa'i intre cheile acolo si ma gandesc ca poate a dereglat'o de la galerie sau cum se mai numeste evacuarea de la motor.Astept pareri...precizez ca sunt foarte deprimat....masinii nu ii e bine...si deci nici mie sad.gif


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 7 Aug 2007, 13:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




poate ca bate traseul de evacuare undeva in podea. fa o inspectie generala dedesupt, si cu motorul pornit, verifica sa nu atinga pe undeva ca sa elimini si aceasta posibilitate. asigura-te si de integritatea saxofonului daca zici ca a fortat evacuarea. galeria nu cred ca avea cum sa o afecteze oricat ar fi tras de esapament in jos.

daca traversa a fost aproape desprinsa, modificarea pozitiei cutiei poate sa iti fi afectat priza si altele. cat ai umblat cu traversa in starea asta?


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 7 Aug 2007, 13:43
Post #7


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




vezi sa nu iti atinga saxofonul in scut ... ma gandesc si la aceasta posibilitate ...


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 Aug 2007, 13:44
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




o saptamana iar acum am montat una noua...am mai facut un test crezand ca e spart esapamentul...am pus un prosop gros la gura tevii de esapament...nu se ineaca nici la ralanti nici accelerata....asta inseamna ca are pierderi ? Cand accelerez se aude motorul turat normal iar apoi vine un ecou cu alte chestii care se invart pana se opresc...ceva de genu


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 7 Aug 2007, 13:54
Post #9


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




vezi sa nu iti atinga saxofonul in scut ... ma gandesc si la aceasta posibilitate ...


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Aug 2007, 14:30
Post #10


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu cred ca are rost sa bagi cutia in treaba asta, cutia oricum nu scoate sunete cand masina e pusa pe mort si motorul la relanti. Sigur e ceva cu evacuarea, poate ai mai miscat-o tu cand ai pus traversa si d-aia. Daca era 100% etansa trebuia sa moara motorul cand astupai esapamentul, deci pierde pe undeva. Studiaza mai bine chesti asta, si eu am avut de suferit cu Cielo-ul dupa ce i-a schimbat un pustan fara rampa esapamentul si atingea in trei locuri la relanti ziceai ca esti in tanc. Am fost cu ea la cineva cu rampa si l-am pus cum trebuie, de atunci nu se mai simte nicio vibratie. smile.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Aug 2007, 14:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Poate chiar cablul frina mina in teava intermediara, mai ales daca e slab.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 Aug 2007, 15:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Am facut o vizita mecanicului care a schimbat traversa si mi-a explicat omu exact cum sta treaba.A intrat in masina si dupa ce'a pornit-o mi-a spus ca e de la esapament,bate undeva deoarece i-a fost putin modificata pozitia din cauza cutiei care un timp s-a sustinut pe evacuare.Eu banuiesc ca aveti dreptate si bate saxofonul undeva pentru ca de la cutie spre tzeava finala am miscat eu tot ce s'a putut si nici un rezultat.Astazi nu avea timp sa o suie pe elevator si sa rezolve dar maine a zis sa trag o fuga sustinand ca dureaza nu mai mult de 2 minute eventuala fixare.Sper din tot sufletul sa se rezolve....deja m'am plictisit de trepidatii.Intr-a-ntaia cand plec de pe loc mai nervos nu mai trepideaza,probabil isi modifica motoru cu saxofonu pozitia fata de locu unde bate.
Voi vedea maine care a fost cauza si va relatez aici,poate va va fi de ajutor,mc tututor.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 7 Aug 2007, 15:55
Post #13


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Vezi ca pe partea cu saxofonul este suportul de motor care se rupe (cel mai des) si nu se vede din cauza electromotorului si a scutului termic. Uita-te si acolo.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 Aug 2007, 16:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




M-am gandit si la asta si am verificat.Motoru nu se misca decat cand e turat ceea ce e foarte normal.Am tras de el in stanga si in dreapta si nu se misca,eu cel putin nu cred ca e rupt vreun suport sau altceva.Mai degraba sa fie sparta tzeava intermediara ca mecanicul a ciocanit-o putin cu niste chei la schimbul traversei si fiind ruginita probabil s-a spart.O sa vad...daca e sparta o sudez ca de una noua nu mai am bani

8 Aug 2007, 09:33:
Am tobele sparte tongue.gif fusei la mecanic,ar trebui sa le schimb dar ma costa 1.5 numa esapamentul si plus manopera inca vreun milion cred = 2.5 milioane....concluzie: o las asa pana in 2009 la VT:P

This post has been edited by Paca: 8 Aug 2007, 09:33


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 8 Aug 2007, 10:09
Post #15


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Revenind la schimbatul uleiului de cutie... cat de usor ti-au iesit suruburile? In special cel de umplere? Eu m-am chinuit de mi-au sarit capacele si intr-un final am reusit cu o cheie reglabila... dupa ce aproape am rotunjit forma patrata a surubului de umplere. Cred ca ar fi cazul ca pana sa se intepeneasca iar, sa-l schimb, asa-i? Dup'aia PA, nu-l mai scoate nimeni asa, aproape rotund, cum a ajuns... sad.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 8 Aug 2007, 10:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




Si eu tot cu cheia reglabila il desfac. Dar daca ai reusit sa-l scoti si e asa avariat schimba-l sa nu te doara capul mai tarziu.


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 8 Aug 2007, 10:19
Post #17


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




1. Nu este nevoie sa stringi dopul pana iese apa din el. Are filet cu pas mic si pe deasupra este si conic. Nu se slabeste la socuri asa usor.
2. Daca se rotunjeste, foloseste o cheie reglabila cu autostrangere de care folosesc instalatorii la tevi. Dar sa fie de calitate. Pe mine o cheie d'asta m-a scos din multe situatii nasoale.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 8 Aug 2007, 10:25
Post #18


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Aha. Si o astfel de cheie imi garanteaza mie ca nu imi va mai chinui surubul (asta sau cel nou, daca ma voi hotari sa-l schimb) pana la alunecare?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 8 Aug 2007, 11:56
Post #19


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Cheia care ti-am descris-o este pentru situatii limita. In mod normal folosesti o cheie fixa sau o cheie tubulara patrata speciala pentru acel dop. Nu mai strange asa tare dopul.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 8 Aug 2007, 12:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




QUOTE(Bullix @ 8 Aug 2007, 10:09)
Revenind la schimbatul uleiului de cutie... cat de usor ti-au iesit suruburile? In special cel de umplere? Eu m-am chinuit de mi-au sarit capacele si intr-un final am reusit cu o cheie reglabila... dupa ce aproape am rotunjit forma patrata a surubului de umplere. Cred ca ar fi cazul ca pana sa se intepeneasca iar, sa-l schimb, asa-i? Dup'aia PA, nu-l mai scoate nimeni asa, aproape rotund, cum a ajuns...  sad.gif
*



cumparati o cheie speciala pentru busoane, la un capat e profil patrat de 10 pentru baia de ulei, in celalalt capat pentru cutia de viteze. se gaseste aproape in orice magazin de piese auto, 5-6 ron max.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 9 Aug 2007, 18:05
Post #21


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




pai mai bine asa. mersi


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 11 Aug 2007, 10:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




icon_mrgreen.gif Eu am schimbat uleiul la mecanic...a avut el cheie patrata si bineinteles ca busonul de golire si cel de umplere au fost scoase fara probleme.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 00:26
Forum Renault