Ce are?, Am schimbat uleiu in cutie si....
![]() ![]() ![]() |
Ce are?, Am schimbat uleiu in cutie si....
Paca |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|||
mirceas |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
poate nu ai fixat bine traversa, poate ca atinge in ceva si vibreaza...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Paca |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Cred ca sunetul e din cutie....poate dureaza pana se ung toate elementele din cutie..ce ziceti ?Sau poate lubrifierea prea buna e de vina ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
mirceas |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
un schimb/completare de ulei nu trebuie sa produca un astfel de efect, din contra, sa fie mai silentioasa. cat ulei ti-a intrat in cutie?
lubrifiere prea buna?!?! ![]() ungerea in cutie se produce prin barbotare. piesele sunt inecate in ulei. nu are ce sa dureze pana se ung toate piesele. zgomotul asta de care zici e permanent? |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Paca |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
traversa e prinsa bine...in cutie au incaput cam 1.8 L aproape 2...am pus texaco 80w90...zgomotul care se aude pare sa fie de la esapament..ceva de genu...e un zgomot gros,un huruit si mi se pare ca se aude jos..chiar sub pedaliere...am strans toate colierele de la toba...se aude la fel.Masina trepideaza la ralanti si in haibaclu se aude un sunet gros...aproape ca iti infunda urechile.Cand deschid capota nu se aude nimic deosebit,doar dedesubt se aude.E foarte frustrant ca nu gasesc cauza...Cutia a fost aproape desprinsa de lonjeroane o perioada din cauza traversei rupte....ma gandesc ca anumite parti s-au strambat dupa pozitia cutiei si acum,odata indreptata nu mai functioneaza normal...zic si eu...traversa e fixata bine...m'am bagat eu acum sub ea si am incercat sa mai trang dar nu se poate....am schimbat si tamburu de la toba deci nu are ce sa trepideze de acolo cred.Cand lucra mecanicul la masina a tras puternic de esapament ca sa'i intre cheile acolo si ma gandesc ca poate a dereglat'o de la galerie sau cum se mai numeste evacuarea de la motor.Astept pareri...precizez ca sunt foarte deprimat....masinii nu ii e bine...si deci nici mie
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
mirceas |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
poate ca bate traseul de evacuare undeva in podea. fa o inspectie generala dedesupt, si cu motorul pornit, verifica sa nu atinga pe undeva ca sa elimini si aceasta posibilitate. asigura-te si de integritatea saxofonului daca zici ca a fortat evacuarea. galeria nu cred ca avea cum sa o afecteze oricat ar fi tras de esapament in jos.
daca traversa a fost aproape desprinsa, modificarea pozitiei cutiei poate sa iti fi afectat priza si altele. cat ai umblat cu traversa in starea asta? |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#7
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
vezi sa nu iti atinga saxofonul in scut ... ma gandesc si la aceasta posibilitate ...
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Paca |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
o saptamana iar acum am montat una noua...am mai facut un test crezand ca e spart esapamentul...am pus un prosop gros la gura tevii de esapament...nu se ineaca nici la ralanti nici accelerata....asta inseamna ca are pierderi ? Cand accelerez se aude motorul turat normal iar apoi vine un ecou cu alte chestii care se invart pana se opresc...ceva de genu
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#9
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
vezi sa nu iti atinga saxofonul in scut ... ma gandesc si la aceasta posibilitate ...
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Merced |
![]()
Post
#10
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu cred ca are rost sa bagi cutia in treaba asta, cutia oricum nu scoate sunete cand masina e pusa pe mort si motorul la relanti. Sigur e ceva cu evacuarea, poate ai mai miscat-o tu cand ai pus traversa si d-aia. Daca era 100% etansa trebuia sa moara motorul cand astupai esapamentul, deci pierde pe undeva. Studiaza mai bine chesti asta, si eu am avut de suferit cu Cielo-ul dupa ce i-a schimbat un pustan fara rampa esapamentul si atingea in trei locuri la relanti ziceai ca esti in tanc. Am fost cu ea la cineva cu rampa si l-am pus cum trebuie, de atunci nu se mai simte nicio vibratie.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Poate chiar cablul frina mina in teava intermediara, mai ales daca e slab.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Paca |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Am facut o vizita mecanicului care a schimbat traversa si mi-a explicat omu exact cum sta treaba.A intrat in masina si dupa ce'a pornit-o mi-a spus ca e de la esapament,bate undeva deoarece i-a fost putin modificata pozitia din cauza cutiei care un timp s-a sustinut pe evacuare.Eu banuiesc ca aveti dreptate si bate saxofonul undeva pentru ca de la cutie spre tzeava finala am miscat eu tot ce s'a putut si nici un rezultat.Astazi nu avea timp sa o suie pe elevator si sa rezolve dar maine a zis sa trag o fuga sustinand ca dureaza nu mai mult de 2 minute eventuala fixare.Sper din tot sufletul sa se rezolve....deja m'am plictisit de trepidatii.Intr-a-ntaia cand plec de pe loc mai nervos nu mai trepideaza,probabil isi modifica motoru cu saxofonu pozitia fata de locu unde bate.
Voi vedea maine care a fost cauza si va relatez aici,poate va va fi de ajutor,mc tututor. |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#13
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Vezi ca pe partea cu saxofonul este suportul de motor care se rupe (cel mai des) si nu se vede din cauza electromotorului si a scutului termic. Uita-te si acolo.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Paca |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
M-am gandit si la asta si am verificat.Motoru nu se misca decat cand e turat ceea ce e foarte normal.Am tras de el in stanga si in dreapta si nu se misca,eu cel putin nu cred ca e rupt vreun suport sau altceva.Mai degraba sa fie sparta tzeava intermediara ca mecanicul a ciocanit-o putin cu niste chei la schimbul traversei si fiind ruginita probabil s-a spart.O sa vad...daca e sparta o sudez ca de una noua nu mai am bani
8 Aug 2007, 09:33: Am tobele sparte ![]() This post has been edited by Paca: 8 Aug 2007, 09:33 |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Bullix |
![]()
Post
#15
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Revenind la schimbatul uleiului de cutie... cat de usor ti-au iesit suruburile? In special cel de umplere? Eu m-am chinuit de mi-au sarit capacele si intr-un final am reusit cu o cheie reglabila... dupa ce aproape am rotunjit forma patrata a surubului de umplere. Cred ca ar fi cazul ca pana sa se intepeneasca iar, sa-l schimb, asa-i? Dup'aia PA, nu-l mai scoate nimeni asa, aproape rotund, cum a ajuns...
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Si eu tot cu cheia reglabila il desfac. Dar daca ai reusit sa-l scoti si e asa avariat schimba-l sa nu te doara capul mai tarziu.
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#17
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
1. Nu este nevoie sa stringi dopul pana iese apa din el. Are filet cu pas mic si pe deasupra este si conic. Nu se slabeste la socuri asa usor.
2. Daca se rotunjeste, foloseste o cheie reglabila cu autostrangere de care folosesc instalatorii la tevi. Dar sa fie de calitate. Pe mine o cheie d'asta m-a scos din multe situatii nasoale. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Bullix |
![]()
Post
#18
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Aha. Si o astfel de cheie imi garanteaza mie ca nu imi va mai chinui surubul (asta sau cel nou, daca ma voi hotari sa-l schimb) pana la alunecare?
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#19
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Cheia care ti-am descris-o este pentru situatii limita. In mod normal folosesti o cheie fixa sau o cheie tubulara patrata speciala pentru acel dop. Nu mai strange asa tare dopul.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
mirceas |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
QUOTE(Bullix @ 8 Aug 2007, 10:09) Revenind la schimbatul uleiului de cutie... cat de usor ti-au iesit suruburile? In special cel de umplere? Eu m-am chinuit de mi-au sarit capacele si intr-un final am reusit cu o cheie reglabila... dupa ce aproape am rotunjit forma patrata a surubului de umplere. Cred ca ar fi cazul ca pana sa se intepeneasca iar, sa-l schimb, asa-i? Dup'aia PA, nu-l mai scoate nimeni asa, aproape rotund, cum a ajuns... ![]() cumparati o cheie speciala pentru busoane, la un capat e profil patrat de 10 pentru baia de ulei, in celalalt capat pentru cutia de viteze. se gaseste aproape in orice magazin de piese auto, 5-6 ron max. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Bullix |
![]()
Post
#21
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
pai mai bine asa. mersi
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Paca |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:26 |