Iluminare Numar
![]() ![]() ![]() |
Iluminare Numar
C a t a l i n |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
Georginho |
![]()
Post
#32
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Eu am tras duminica fire si am montat lampi si in stalpii din spate, precum la BMW 320D
![]() Si ma gandeam sa pun cate 2 leduri in fiecare, pt a nu fi o tensiune prea mare, in cazul in care as pune un singur led. Daca vreti sa vedeti cum arata, pot atasa si poze. ![]() |
--------------------
***
***
***
|
|
apollo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Baga poze.
Firul de masa e cel negru.Cel putin asa e la mine ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#34
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
gti98 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 7 Aug 2007, 05:32) ![]() ![]() Poze cu modificarea traseului cablajului nu voi pune, pentru că nu sunt mândru de cum a ieșit ![]() Sunt sigur că vei găsi o SN sau SLZ unde să îți faci o idee... Si eu am facut modificarea asta! Chestia e ca am avut ocazia sa capat niste cablu litat dar foarte foarte flexibil, facut din fire foarte subtiri.... In fond sunt doar 2 circuite "mari si late": lampile de numar si dezaburitorul (ca masa o aveau oricum prin balama!...) Desi am pus 2 fire in paralel la incalzitor, un pasager ramas anonim a reusit sa-mi rupa lipitura din partea stanga a dezaburitorului... Hai sa auzim numai de bine!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#36
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
La mine sunt mai multe cabluri: 1 pentru număr, 1 gros pentru dezaburire, 1 pentru a treia lampă de stop, 1 pentru actuatorul de la deschiderea electrică a portbagajului.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
apollo arata frumos ceasurile tale insa cred ca ar trebui sa modifici un pic carcasa de plastic de genu 0--0 care vine pusa peste ceasuri deoarece observ ca lumina nu vine numai din spatele cadranelor ci si pe lateral de unde rezulta ca nu se vede tocmai prea clar si pe langa asta garantez ca de pe locul din dreapta nu se vede prea bine!Trebuie sa faci in asa fel incat carcasa respectiva sa vina perfect peste ceasuri sa stea presat pe cadrane,ca lumina sa nu treca decat prin cifre!Felicitari inca odata pt ceasuri......si yo le-am facut albastre(un pic mai deschis) dar am schimbat si cadranele (cifrele alea comuniste nu-mi placeau) unele mai elegante iar gradajul la vitezometrul se duce pana la 200 km/h.O sa revin cu poze in topicul cu imbunatatiri!
srry de offtopic! |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Executron |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Azi am observat verificand sisteme de iluminare ale masinii ca nu se mai aprindea iluminarea numarului. Evident ca m-am gandit ca era de la contactele alea idioate si de acolo pentru ca plasticul ala care tine contactele din portbagaj se sparsese si cand apasa haionul pe el se lasa. (voi lua de la remat altul, nu e asta problema).
Inca nu vreau sa elimin sistemul asta si sa trag fir direct, as vrea sa stiu care contact controleaza ce din acelea 6 care sunt acolo. Are cineva idee este "schema" contactelor de la portbagaj? |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#39
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Schema lor nu apare nici în manual... Eu le-am identificat când am tras fir direct, dar nu le mai știu. Oricum nu toate 6 sunt active, ci numai 2 parcă (dezaburire lunetă, lumină număr). Restul erau rezervate pentru al 3-lea stop și ștergător.
Cu un aparat de măsură identifici rapid firele. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
ai un spray de contacte? daca da, da cu ala si pe contacte si pe firele alea care intra in mufa mama, verifica becurile cu doua fire la bateria masinii si mai vezi ca mufa mama cea de jos are prostul obicei de a se misca de la inchiderea hayonului asa ca slabeste-o cu o surubelnita in cruce, ridic-o mai sus din partea aia unde vine stransa cu surubul si dupa aia strange-o bine cu surubelnita. numai bine!
ps: daca nu ai spray de contacte, ia-o la smirgher! |
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
Georginho |
![]()
Post
#41
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Imi cer scuze pt intarziere (aproape 2 ani
![]() Acestea sunt pozele pe care le-am gasit prin PC, inainte de terminarea operatiunii ![]() Attached thumbnail(s) 12_08_07_1439.jpg ( Size: 192.29k ) Number of downloads: 131 12_08_07_1440.jpg ( Size: 111.56k ) Number of downloads: 109 |
--------------------
***
***
***
|
|
Executron |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ma scuzati pentru ca nu am mai raspuns.
@mihai_73 Multumesc pentru ajutor, dar te rog citeste postul meu din nou ![]() Dar intrebarea ramane, tinand cont ca nu am multimetru, daca are cineva vreo schema electrica la acele contacte. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@Executron:
Voi face referire in continuare numai la partea de mufa care este montata PE CAROSERIA PORTBAGAJULUI, ca in poza de mai jos, asta pentru ca alti colegi de forum sa nu faca cine stie ce confuzii.contact_hayon_1.jpg ( Size: 262.51k ) Number of downloads: 115 Din cele 6 contacte prezente in mufa(cupla) hayonului, numai 3 dintre ele au functionalitate electrica concreta, si anume: contactul 1 - traseu de +12V(fir de grosime medie de culoare alb) care vine de la blocul de lumini(traseu electric POZITII). Pe pinul omolog acestui contact(in interiorul hayonului) este conectat sistemul de iluminare al numarului de inmatriculare(2 becuri in paralel); contactul 2 - traseu de +12V(fir subtire de culoare alb) care alimenteaza becul care ilumineaza interiorul portbagajului. Acest contact are rol de contact mobil al unui intrerupator format chiar din contactele 1 si 2, care functioneaza astfel: - atunci cand hayonul este inchis, pinul de la mufa de pe hayon apasa pe lamela de contact 2(care are numai rol mecanic) intrerupand astfel circuitul becului de iluminare a portbagajului. Acest contact fiind intrerupt, chiar daca pozitiile sunt aprinse(pe contactul 1 sunt +12V), atat timp cat hayonul este inchis, becul de iluminare a portbagajului este stins. - daca hayonul este deschis si pozitiile stinse, contactul este inchis insa placuta de contact 1 nefiind "alimentata", becul de iluminare a portbagajului ramane stins. - daca hayonul este deschis si pozitiile aprinse, contactul este inchis iar placuta contact 1 fiind "alimentata", becul de iluminare a portbagajului se aprinde. contactul 3 - traseu de +12V care alimenteaza dezaburirea lunetei(fir gros de culoare maro). Am detaliat constructia/rolul "intrerupatorului" pentru becul din portbagaj deoarece unii din cei care au eliminat acest bloc de contacte al hayonului au avut surpriza ca dupa cablarea pe direct, sa constate ca becul cu pricina ramanea aprins atat timp cat pozitiile erau aprinse, indiferent ca hayonul era inchis sau deschis. Pentru a pastra functia intrerupatorului, dupa eliminarea blocului de contacte recomand montarea unui intrerupator de tipul celor de la usi pe ambutisajele proiectate initial pentru acest lucru, ambutisaje ce se gasesc in exterior - stg/dr pe tabla caroseriei(vezi poza) montaj_buton.jpg ( Size: 47.61k ) Number of downloads: 128 Dispunerea pinilor + o mica diagrama electrica sunt prezentate in poza de mai jos:Contact_hayon_nova.jpg ( Size: 34.86k ) Number of downloads: 123 Spor la treaba! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Executron |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult Variable_dynamics. Acum mi-e f. clar!
Numai bine! |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:11 |