DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> NU MAI TRAGE MOTORUL !

YonutzSchumy
post 24 May 2009, 09:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 January 09
From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov




SALUTARE , AZI AM URCAT LA O MANASTIRE CU 5 PERSOANE IN MASINA SI DRUM GREU USOR USOR SI DEODATA SARE CAPACUL DE LA ANTIGEL SI SARE TOATA APA SI ANTIGELUL ! SI UN MIROS DE ARS ! AM STAT 1 ORA SA SE RACEASCA MOTORUL SI AM PUS ANTIGEL SI APA DISTILATA SI ACU NU MAI TRAGE MOTORUL CUM TREBUIE DEBIA AM PRINS 60 KM/H ! CE AM STRICAT ? HELP SUNT INCEPATOR !


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 May 2009, 09:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ti-a fiert motorul pana a sarit capacul de la vasul de expansiune? Vezi ca ai in bord un indicator al temperaturii.

Acum.... probabil motorul bulit.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 24 May 2009, 09:34
Post #3


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




Daca ai fiert motorul e aproape sigur ca garnitura de chiulasa e ciupita (arsa). Mai grav ar fi daca ai mai mers dupa ce a dat apa afara. Verifica acum daca in vasul de expansiune sunt urme de ulei si daca in ulei a ajuns apa( pe joja ar trebui sa vezi o spuma alba, la fel si in busonul pe care pui ulei.
Oricum e musai sa schimbi garnitura de chiulasa dupa ce ai patit. Te va costa in jur de 50 ron garnitura. Recomand si un reglaj al culbutorilor deoarece s-au supraincalzit si s-au decalibrat.

Tine-ne la curent.


--------------------
dacia nova 1997 1.6 - CT-08-ROI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 May 2009, 09:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




In momentul in care lichidul fierbe nu mai circula corespunzator prin motor si radiator.
Sa speram ca ai defectiuni minime. Trebuie sa mergi la un mecanic sa vada ce si cum.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emideac
post 24 May 2009, 09:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 16 April 09




acelasi lucru l-am patit si eu...de vreo 2 ori ca nu facea fata ventilatoru...am urcat in cheile rasnoavelor...si mi-a data apa dar nu toata afara...dar vreau sa va zic ca akm motoru imi trage de 2 ori mai bine......care e explicatia....?????


--------------------
dacia NOVA 1998 GT - bv 08 rrw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YonutzSchumy
post 24 May 2009, 10:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 January 09
From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov




Nu am mai mers deloc dupa ce a dat afara , am stat 1 ora si am pus apa distilata si antigel si apoi am venit acasa nu prindea mai mult de 60 km /h am mers vreo 5 km dar q antigel si apa si motorul racit , era temperatura normala nu are spume jojo si nici ulei in vasul de antigel


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 24 May 2009, 10:09
Post #7


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




QUOTE(YonutzSchumy @ 24 May 2009, 11:06)
Nu am mai mers deloc dupa ce a dat afara , am stat 1 ora si am pus apa distilata si antigel si apoi am venit acasa nu prindea mai mult de 60 km /h am mers vreo 5 km dar q antigel si apa si motorul racit , era temperatura normala  nu are spume jojo si nici ulei in vasul de antigel
*




Atunci refa reglajul culbutorilor si vezi cum se comporta. E posibil sa fie dereglati si supapele nu mai lucreaza la momentul corect.


--------------------
dacia nova 1997 1.6 - CT-08-ROI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 24 May 2009, 10:44
Post #8


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




tutankmon poti explica de ce crezi tu ca s-au dereglat culbutorii?.. \

YonutzSchumy mai mult ca sigur iti creste temperatura si nu bagi de seama, o garnitura de chiulasa = pana in 20 RON, desfaci capacul de la culbutori, desfaci suruburile de la chiulasa cu o cheie tubulara de 17, suruburile de la galerie, poti lasa carburatorul acolo pe galerie, nu o sa te incurce la ridicat chiulasa.. verifici garnitura sa nu aiba gauri/arsuri.. si chiar daca nu observi, indicat este sa o schimbi, .. o ungi in totalitate cu vaselina, si o pui la loc... daca nu stii sa reglezi culbutorii, cel mai bine e sa pui tijele de la culbutori cand le scoti afara, in aceeasi pozitie cum ii scoti din chiulasa, undeva pe jos si apoi numai le pui la loc fara sa reglezi mare lucru tongue.gif.... daca tot ai probleme, verifica si termostatul... dar cel mai bine.. DA UN SEARCH si o sa gasesti nu multe, chiar destul de multe topicuri in care s-a vorbit despre tongue.gif, si apropo, sa fii atent la temperatura apei care o indica in bord biggrin.gif numai bine


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YonutzSchumy
post 24 May 2009, 11:16
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 January 09
From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov




Multumesc pentru explicatii , cred ca o sa schimb si termostatul , am vazut ca a crescut temperatura dar am crezut ca incepe electroventilatorul , si deodata poc a sarit capacul la vas si a sarit tot antigelul si apa , opresc motorul dar electroventilatorul ala dupe ce am oprit motorul la vreo 10 secunde a pornit .

This post has been edited by YonutzSchumy: 24 May 2009, 11:19


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 24 May 2009, 11:20
Post #10


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pai atunci inseamna ca ori este bulita termocupla, ori e infundat pe undeva radiatorul, sunt cacacioasa (scuzati expresia), fii tu mai prudent si pune doua fire il paralel cu firele de la termocupla si du-le pana in pord undeva si leaga-le la un buton, si cand vezi ca e temperatura crescuta, porneste butonul, fii mai precaut wink.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 May 2009, 11:23
Post #11


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Asta dacă releul ELV-ului nu face figuri... Pun pariu că a făcut o baie bună...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 24 May 2009, 11:25
Post #12


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




1. Nu toate piesele sunt facute din acelasi aliaj, deci si dilatarile sunt diferite.La temperatura de lucru au zis producatorii ca dilatarile sunt relativ egale iar orice crestere peste acest prag duce la dilatari diferite.
2. Esti primul pe care il aud ca da chiulasa jos si nu regleaza culbutorii.


--------------------
dacia nova 1997 1.6 - CT-08-ROI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 24 May 2009, 14:29
Post #13


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




crede-ma, nu o singura data am facut asta.. pt ca nu stiam sa reglez, si preferam sa nu merg la vreun mecanic ca sa ii dau vreo 100 ron ca sa imi schimbe garnitura.. si o schimbam eu, puneam tijele in acceasi ordine cum le-am scos, si mergea motorul brici, acum stiu sa reglez si culbutorii, mi se parea ceva destul de amanuntit, dar am invatat simplu din topicurile de pe forum tongue.gif

24 May 2009, 15:31:
si crede-ma tutankmon, iti dai seama daca trebuie reglati culbutorii, se aude... dar ca sa fiarba apa din motor din cauza la jocul culbutorilor.. MA INDOIESC tongue.gif

This post has been edited by burtik4u: 24 May 2009, 14:31


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 24 May 2009, 18:55
Post #14


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




Ce am zis eu si ce ai inteles tu. In fine...


--------------------
dacia nova 1997 1.6 - CT-08-ROI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 25 May 2009, 12:00
Post #15


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




cer scuze tongue.gif te-am interpretat gresit wink.gif) tongue.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YonutzSchumy
post 5 Jun 2009, 19:27
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 January 09
From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov




Am rezolvat problema , nu era garnitura de chiluasa , ci DISCUL DE AMBREAJ ! L-am schimbat si acum merge Ok , cam prea moale pedala de ambreaj dar ....e bn biggrin.gif


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigica_19
post 5 Jun 2009, 20:00
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 March 09




Ma bag si eu exact ca-n banc precum mecanicu' sau daca vreti ca OB-ul dar unde este legatura intre fiert motorul si ambreiaj????????
cred ca sunt rupt de BEAT!


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - b-24-ybg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 6 Jun 2009, 19:30
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




exact asta am vrut sa spun si eu: discul de ambreiaj. bine ca ai rezolvat!


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 8 Jun 2009, 12:07
Post #19


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pai omul tura motorul pana fierbea probabil smile.gif)) asta e legatura wink.gif))


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:38
Forum Renault