parere despre, dacia mea
![]() ![]() ![]() |
parere despre, dacia mea
brigada_diverse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
aalinte |
![]()
Post
#2
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
daca masina nu are defectiuni majore merita sa o ti si mai mult de 3 ani. imbunatatiri nu cred ca merita daca doresti sa o mai ti doar trei ani.banuiesc ca vrei sa o inlocuiesti asa ca schimba doar consumabilele atunci cand este strict nevoie si stange banii pentru una noua. la remat nu trebuie sa o duci in perfecta stare de functionare.sa ai parte de ea fara probleme majore!
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
In ce oras iti consuma tie 7?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ea merge f bine, mi-a spus unmecanic pe la care trec zeci de dacii zilnic ca asta merge cel mai bine din toate pt vechimea ei si ca are motoru bine intretinut(nu a fost fortat).
merge fara probleme la 145...(pe o rampa improvizata de testare), ami mult nu am vrut sa fie testata, desi cei de la service ziceau ca ar mai fi mers. consuma acu 3 ani 7%, acum nu am mai contorizat consumul, dar cu prima ocazie o s-o fac This post has been edited by cristitranca: 28 Jul 2007, 18:51 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
StefanT |
![]()
Post
#5
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE merge fara probleme la 145...(pe o rampa improvizata de testare) Fara forta de frecare cu aerul? Pai merci, puteai sa ii dai 180 lejer ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
valentin_carlan |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
sunt curios ce vrei tu sa zici prin "improvizata"?
e cam tras de par un consum de 7% pt oras cu motor fara modificari, doar pt un oras cum este Cluj as zice si opresti motorul si te dai cu ea la vale! |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
Paca |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Cam putin 7 % pt oras plus ca diferenta dintre oras si drum intins e prea mica...numa 0.5 % ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cifrele sunt normale. Probabil ca acel 6.5% in afara cuplat cu 7% in oras arata stilul de conducere mai mult decit orice altceva. Probabil ca cu un jicler mai mare la pompa ar creste consumul in oras si puterea la demaraj. La fel, cu jicloare principale mai mari ar merge mai tare afara si cu un consum mai mare. Desigur, s-ar putea ca rezultatul sa nu fie obtinut imediat ci dupa un pic de eliberare a curgerii aerului/gazelor in si din motor ceea ce ar reduce iarasi un pic consumul. Adica admisie si evacuare mai libere decit stoc. Dar asa cum stau lucrurile acuma, eu as fi foarte multumit de masina. Investitia de munca si bani necesara pentru a obtine o imbunatatire relativ mica nu e proportionala cu rezultatul. Satisfactia (daca se obtine) insa poate fi o motivatie puternica.
Desigur se poate si mai mult de 145 dar nu stiu daca are rost sau daca e confortabil in conditii reale de drum. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Cum adica :"rampa improvizata de testare " ?
![]() Cu o roata suspendata ?, cu rotile pe role (ca la standul de franare) ? This post has been edited by Amedeus: 6 Aug 2007, 19:08 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la masina a fost curatat carburatoru, reglat ca la carte, cu aparate de service. ma intreb dupa ce o sa ii pun aprindere electronica daca o sa mearga la fel de bine(aprinderea e facuta de mine) .
bujii noi, bosh, schimbat uleiul si filtrul(uleiul la 1500 km si filtrul la 4500 km), aerisita instalatia de racire, schimbat filtrul de aer, paltina noua, fise noi(tot de la urziceni) avans calibrat perfect, nu au fost niciodata probleme. inainte de a calibra motorul consuma cam 9,5 % in oras si 7% afara(inainte sa ma apuc eu sa o conduc) masina de abia are 30 000 KM la bord cred ca consuma putin ca nu am obiceiul sa fiu primul care pleaca de la stop, nu o fortez, o incalzesc inainte sa plec. in leg cu rampa... era o rampa de metal, care in spate avea 2 taburi. (cu roti pe role era sistemu) aia erau blocati pana urcai masina cu rotile din fata, , trageai fara de mana si deblocai taburii aia...dupaia rotile din fata se invarteau libere...si testai masina This post has been edited by cristitranca: 7 Aug 2007, 14:54 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 00:30 |