DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> parere despre, dacia mea

brigada_diverse
post 28 Jul 2007, 15:27
Post #1


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




e o dacie 1310 TLX din 89' , capacitate 1289 cmc. , cutie viteze 4 trepte. consuma cam 7% in oras si 6,5 inafara. Are 32500 KM la bord(nici 50 000), singurele pises schimabte la ea au fost termostatul, platina, planetara stanga, pompa de frana(pt ITP) garnitura de chiloasa(la 2 ani dupa cumparare) si capacul de delcou. Motorul merge f bine, merge "rotund". Merita s-o mai tin vreo 3 ani?

ce imbunatatiri ar merita sa ii fac?

This post has been edited by cristitranca: 28 Jul 2007, 15:29


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 28 Jul 2007, 15:58
Post #2


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




daca masina nu are defectiuni majore merita sa o ti si mai mult de 3 ani. imbunatatiri nu cred ca merita daca doresti sa o mai ti doar trei ani.banuiesc ca vrei sa o inlocuiesti asa ca schimba doar consumabilele atunci cand este strict nevoie si stange banii pentru una noua. la remat nu trebuie sa o duci in perfecta stare de functionare.sa ai parte de ea fara probleme majore!


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 28 Jul 2007, 17:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




In ce oras iti consuma tie 7?


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 Jul 2007, 18:48
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ea merge f bine, mi-a spus unmecanic pe la care trec zeci de dacii zilnic ca asta merge cel mai bine din toate pt vechimea ei si ca are motoru bine intretinut(nu a fost fortat).
merge fara probleme la 145...(pe o rampa improvizata de testare), ami mult nu am vrut sa fie testata, desi cei de la service ziceau ca ar mai fi mers.
consuma acu 3 ani 7%, acum nu am mai contorizat consumul, dar cu prima ocazie o s-o fac

This post has been edited by cristitranca: 28 Jul 2007, 18:51


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 28 Jul 2007, 23:37
Post #5


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE
merge fara probleme la 145...(pe o rampa improvizata de testare)


Fara forta de frecare cu aerul?

Pai merci, puteai sa ii dai 180 lejer
icon_mrgreen.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_carlan
post 29 Jul 2007, 11:38
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 1 January 07




sunt curios ce vrei tu sa zici prin "improvizata"?
e cam tras de par un consum de 7% pt oras cu motor fara modificari, doar pt un oras cum este Cluj as zice si opresti motorul si te dai cu ea la vale!


--------------------
dacia 1410 L 1995 berlina - B 53 PJK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 6 Aug 2007, 11:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Cam putin 7 % pt oras plus ca diferenta dintre oras si drum intins e prea mica...numa 0.5 % ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 6 Aug 2007, 17:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cifrele sunt normale. Probabil ca acel 6.5% in afara cuplat cu 7% in oras arata stilul de conducere mai mult decit orice altceva. Probabil ca cu un jicler mai mare la pompa ar creste consumul in oras si puterea la demaraj. La fel, cu jicloare principale mai mari ar merge mai tare afara si cu un consum mai mare. Desigur, s-ar putea ca rezultatul sa nu fie obtinut imediat ci dupa un pic de eliberare a curgerii aerului/gazelor in si din motor ceea ce ar reduce iarasi un pic consumul. Adica admisie si evacuare mai libere decit stoc. Dar asa cum stau lucrurile acuma, eu as fi foarte multumit de masina. Investitia de munca si bani necesara pentru a obtine o imbunatatire relativ mica nu e proportionala cu rezultatul. Satisfactia (daca se obtine) insa poate fi o motivatie puternica.

Desigur se poate si mai mult de 145 dar nu stiu daca are rost sau daca e confortabil in conditii reale de drum.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 6 Aug 2007, 19:04
Post #9


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Cum adica :"rampa improvizata de testare " ? wacko.gif
Cu o roata suspendata ?, cu rotile pe role (ca la standul de franare) ?

This post has been edited by Amedeus: 6 Aug 2007, 19:08


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 7 Aug 2007, 14:47
Post #10


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




la masina a fost curatat carburatoru, reglat ca la carte, cu aparate de service. ma intreb dupa ce o sa ii pun aprindere electronica daca o sa mearga la fel de bine(aprinderea e facuta de mine) .
bujii noi, bosh, schimbat uleiul si filtrul(uleiul la 1500 km si filtrul la 4500 km), aerisita instalatia de racire, schimbat filtrul de aer, paltina noua, fise noi(tot de la urziceni) avans calibrat perfect, nu au fost niciodata probleme.
inainte de a calibra motorul consuma cam 9,5 % in oras si 7% afara(inainte sa ma apuc eu sa o conduc)
masina de abia are 30 000 KM la bord

cred ca consuma putin ca nu am obiceiul sa fiu primul care pleaca de la stop, nu o fortez, o incalzesc inainte sa plec.


in leg cu rampa...

era o rampa de metal, care in spate avea 2 taburi. (cu roti pe role era sistemu)
aia erau blocati pana urcai masina cu rotile din fata, , trageai fara de mana si deblocai taburii aia...dupaia rotile din fata se invarteau libere...si testai masina

This post has been edited by cristitranca: 7 Aug 2007, 14:54


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 00:30
Forum Renault