Crash Baneasa, Astazi in baneasa
![]() ![]() ![]() |
Crash Baneasa, Astazi in baneasa
AMZ |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Norocu' meu ca ies pe Caranfil, peste pod! Oricum, azi s-a circulat infect! Am facut 50 de minute de la Ana (Beller) pina la metrou la Aurel Vlaicu.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AMZ |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am reusit sa fac slalom pana la servici : Pantelimon - Baneasa-30 min.
|
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Drace am crezut, citind titlul, ca a cazut un avion pe Baneasa.
Pai asta-i traficul in tot Buc.. care-i spilul? Ma intreb cind s-o bloca naibii de tot sa stim o treaba. O sa ajungem sa mergem pe centura dintr-un cartier intr-altul. ![]() This post has been edited by costi: 12 Oct 2004, 15:26 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(costi @ 12 Oct 2004, 16:21) Drace am crezut, citind titlul, ca a cazut un avion pe Baneasa. Pai asta-i traficul in tot Buc.. care-i spilul? Ma intreb cind s-o bloca naibii de tot sa stim o treaba. De obicei fac 10 minute din Beller pina in Baneasa, pe traseul: Beller - Primaverii - Bordei - Caranfil -Romaero. Azi, la 9.20, n-am putut sa fac stinga de pe Beller pe Primaverii asa ca am facut dreapta, in jos, pe linga patinoar. GRESEALA DE MISTAKE! Ma rog, dupa 15 minute am ajuns la semaforul de la intersectia Beller cu Floreasca. Am facut stinga pe Floreasca, spre Aviatiei. Era coada de la Biserica Floreasca pina la metrou Aurel Vlaicu. Am ajuns la depozit, in Romaero, la 10.10. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ant |
![]()
Post
#6
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, cred ca nu stiti ce este in Dr. Taberei lunea dimineata.E coada la Razoare incepand de la Posta Moghioros.Daca este si putina umezeala pe jos e clar ca trebuie aplicate solutii extreme ( trotuar, stradute laterale ) ca altfel faci 1h pe aia 2,5 km
Eu chiar nu inteleg de ce in momentul in care ploua, cel putin jumatate din soferii din trafic intra in panica ?Deja ma ingrozeste gandul ca vine iarna si iar plec cu 1,5 h mai devreme de acasa .... ideea cu centura ar fi fost ceva .... dar inca se lucreaza la ea si mai sunt si camioanele care stau grupate sa intre in Bucuresti ... |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Divagam, insa mie mi se pare cat se poate de clar ca ne sufocam incetul cu incetul in orasul asta. Lasand deoparte perioadele de acalmie din timpul concediilor, parca de la saptamana la saptamana treaba sta tot mai nasol. Stradute pe unde ma bagam si nu era nimeni, sunt pline acum de masini. Cred ca o sa-mi dedic o seara cu ghidul strazilor in mana si o zi de week-end de recunoastere, ca nu se mai poate.
Iar treaba cu ploaia: eu nu inteleg ce dracu se schimba atat de tare daca ploua nitel! Nu inteleg si pace! Ai aceleasi semafoare, ai aceleasi oglinzi la masina, regulile sunt fix aceleasi! Prin Dorobanti am dat peste o proasta, era strada libera, ea mergea cu 20 la ora in linie dreapta si cu carnatul de masini dupa ea! Doua cazuri de taximetristi care s-au bagat pe contrasens pe straduta ingusta, fara vizibilitate sau cu risc maxim ca vreunul sa iasa din lateral si bineinteles ca au dat nas in nas cu altul si au inceput claxoane si milogeli sa-l lase cineva sa intre in coloana. Idioti iremediabili... |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Marty |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(sstanescu @ 12 Oct 2004, 17:13) Iar treaba cu ploaia: eu nu inteleg ce dracu se schimba atat de tare daca ploua nitel! Nu inteleg si pace! Ai aceleasi semafoare, ai aceleasi oglinzi la masina, regulile sunt fix aceleasi! Iti zic eu ce se schimba: pe linga soferii care se ancoreaza zilnic de covrig macar pentru 10 km., mai apar si speriatii care-si dau seama ca ploua si se uda la...... Asa ca se arunca voiniceste in masini si incep sa incurce traficu'. Asta se-ntimpla! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ake |
![]()
Post
#9
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai stiu daca sunt offtopic sau nu dar oricum e de cafenea si ar fi perfect on topic daca s-ar numi "Crash Bucuresti"
Bucurestiul e un oras suferind in privinta circulatiei auto. Cauzele sunt nenumarate si se pot enumera : - Lipsa locurilor de parcare amenajate> parcare pe carosabil> gatuire - Soferi necivilizati /needucati , soferi neindemanatici, prea multe blonde cu masini prea mari > blocaje - Tehnica de semnalizare proasta, fluidizare prin interventia organului sub orice critica, transportul in comun gandit prost si inconfortabil - Pietoni haotici - Dezvoltare urbanistica gandita pe nivelul de circulatie al anilor '80. Imposibilitatea creerii de noi artere din cauza improprietaririlor haotice si a cadrului juridic sub orice critica - Infrastructura - artere, canalizare, alte retele - proasta calitativ Solutii? - Cadru legislativ sanatos. - Proiectanti profesionisti - Bani - Bani - Bani Cum nu vad nici o sansa in urmatorii 10-15 ani de indeplinire a conditiilor de mai sus, cred ca circulatia va fi din ce in ce mai groaznica. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
madalina |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Intr-o zi veneam din Pantelimon spre Universitate. Deoarece nu cunosc foarte bine stardutele de acolo, am mers pe b-dul Carol I. De laPro tv pana la piata Rosetti am facut 50 de minute deoarece exact la intrarea in rondul de la Rosetti era un trolebuz defect si nu s-a deranjat nimeni sa-l mute 10 m mai in fata si nu mai incurca pe nimeni.
Politia era chiar langa trolebuz."dirija" circulatia. |
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
|
|
costi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Zona aia-i aglomerata si fara troleibuz defect. Si zi multumesc ca era "organu" acolo ca altfel dura dublu!
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
madalina |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Politistul, "dirija" circulatia, respectand strict culorile semaforului. Asa ca nu stiu de ce mai statea acolo.
Zona e aglomerata, dar din astfel de cauze, se ajunge sa se circule pe o singura banda si evident, se dubleaza timpul de parcurgere a unei distante. |
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#13
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
ce ziceti voi e adevarat... Cel mai mult am stat la o coada la iesirea din Carrefour Orhideea... Am facut dreapta sprea IDM... DE la IDM pana la gara am facut 1 ora... NU aveam nici benzina, ca de obicei
![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Hatod |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru simplu Group: Members Posts: 92 Joined: 17 May 04 From: Cluj-N. ![]() |
QUOTE(madalina @ 13 Oct 2004, 09:46) Politistul, "dirija" circulatia, respectand strict culorile semaforului. Asa ca nu stiu de ce mai statea acolo. Despre faza cu politistul dirijand impreuna cu semaforul: si mie mi s-a parut ilogic. Acum gindesc, ca probabil are (politistul) un efect de "calmare" a circulatiei. Astfel apar mai rar situatiile, cind unii apasa pe acceleratie, sa treaca prin galben (sau pe rosu chiar...). Sau blocajele de genul: intersectie plina de masini care au trecut prin galben, dar n-au loc sa inainteze - intre timp pornesc cei care au verde (perpendicular), desi evident n-au cum sa mearga. Voi din Bucuresti vedeti chestiile astea probabil mult mai des ![]() In Cluj politistii parca apar in orele cind elevii vin/pleaca de la scoli. (Sau poate in orele de virf? Dar au aparut in jurul 15 septembrie.) |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- CV-nn-NNN /* There's no one like you */
|
|
johnsws |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu circulatia infernala prin bucuresti s-ar putea rezolva in proportie de peste 50% numai prin organizarea rationala a traficului. eu stau pe langa podul grant si dimineata mai treci podul , dar dupa-amiaza e ceva de groaza. nu se poate sa dureze mai putin de 10-15 minute pe sensul spre lujerului. si toata circulatia gatuita de 2 semafoare idioate pentru trecerea de pietoni. astea ar trebui inlocuite cu niste pasaje sub sau supraterane si ar mai da drumul la circulatie. nici nu ma gandesc prin ce trec cei care vor sa ajunga in drumul taberei. cata rabdare pot sa aiba oamenii aia, pe oriunde ar lua-o tot dau de aglomeratie
![]() ![]() si nenoricirea de "spanac usor" care are in mare parte a micsorat carosabilul tocmai intr-o zona supercirculata. asta dovedeste capacitatea celor care se ocupa de pug-ul orasului la care concureaza din plin capacitatea celor care organizeaza traficul... interesant ce zicea adrian solenza mai sus : "regula lu nea Ceasca, in zilele cu sot sa mearga numai masinile cu sot " . m-am gandit si eu la asta si in mod sigur m-as enerva mai putin daca in ziua cu sot merg fara masina decat prin traficul asta superenervant. ba s-ar mai reduce si poluarea...are ceva avantaje...unde mai pui ca am si 2 masini una cu si alta fara sot ![]() ![]() This post has been edited by johnsws: 13 Oct 2004, 11:18 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu as da vina de exemplu pe tramvaiul 41 (era metrou usor daca se si modernizau ramele alea asa cum era planul). Eu am un coleg care vine dinspre Moghioros. El a renuntat la masina! Decat sa stea cu orele si sa faca ghidusii sa ajunga in Kiseleff, merge in statie, tramvaiul vine imediat, destul de liber, sta la caldurica citind ziarul, ajunge imediat. Solutia cu astfel de linii de tramvai, separate de traficul auto, tocmai asta vizeaza: transport ieftin si rapid care sa descurajeze circulatia auto. Daca as avea solutie civilizata de 40-50 de minute de transport de acasa pana la birou, in unele zile cred ca as lasa masina in parcare.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#17
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Eu chiar o las in parcare si o folosesc numai cind am treaba. De la Sura Mare pina in P-ta Victoriei faceam 45 min. Ma saturasem sa stau in pasaj la Unirea. Asa ca am descoperit metroul, 15 min. Consuma mai putin, 180.000 pe luna si fara prea multi nervi. E drept de cele mai multe ori stau in picioare, dar cred ca e mai bine...
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Ake |
![]()
Post
#18
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am lasat de sportul cu trensportul in comun din urmatoarele motive:
- ingesuiala ca la balamuc inclusiv aglomeratie de maini in buzunare - miros deodorante Saniutza sau Shoseta (ma scuzati, sau Bashina) indiferent de gradul de aglomeratie al autobuzului - caini vagabonzi feroce pe 200m din statie pana acasa - intervale de asteptare de peste 30 min. Daca aflu ca se remediaza aceste defecte ale transportului in comun las si eu masina in parcare |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Ant |
![]()
Post
#19
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Crede-ma ca si mie imi vine sa las masine in parcare dar, stau in Drumul Taberei (Valea Ialomitei) si muncesc in Pta Alba Iulia : trebuie sa iau un troleu pana la Eroilor (30-50 min. f(trafic) ) si apoi 104 (20-40 min. ) - toate aceste mijloace de transport sunt super-aglomerate la ora aia ... Asa ca pana o sa am o alta varianta mai lejera, prefer sa bag benzina de 500k pe saptamana si sa ma deplasez lejer (si daca inveti stradute si scurtaturi) ajung si in 30 min. la munca .....
PS am mai cuplat la cheltuielile de benzina si 2 colege asa ca ma transport la munca cu 150k/saptamana ... |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
dantes |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Eu de cateva saptamani bune, ma confrunt cu aglomeratia de pe Dinicu Golescu...cand dau sa ies de la minister, si tre sa fac spre stirbei, cardalau' la greu...si normal ca stau vreo 10 min numai sa ma rog de un dobitoc sa ma lase sa intru si eu, ca doar e o masina in plus in fata lui... Chestia asta o urasc de obicei, insa pe trotuarul de pe partea cu Dinicu a ministerului nu sunt multe masini, si de regula pleaca pe rand, la ore diferite...deci nu incurca...
Dupa ce "scap"...pe Cutitul de argint...alt cardalau..alte 10-15 min....dau sa intru in intersectia de la eroii revolutiei....pac, lucreaza dobitocii la linie, si au gatuit o strada cu 2 benzi intr-una de mai putin de o banda, si ca bonus, mai sunt taximetristii lu' peste prajit care se baga de pe linia de tramvai pe acea gatuire..si ratb si toate alea... In mod normal acest drum (Sp.9-Gara N) imi ia cam 30 min...acum sub 50-1h...nici gand...Chiar ma intreb cand o sa ajung la 2h de mers pe drumu' asta! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Bobo |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
corect.. daca ar extinde metroul/tramvai usor ar rezolva multe.. am auzit ca e in proiect drumul taberei, dar vad ca mai dureaza..
ce-o fi asa de greu nu-mi explic.. decat sa arunce cu banii in muncitorii de republica, helitube, faur, etc.. |
-------------------- |
|
tarzy |
![]()
Post
#22
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dantes @ 13 Oct 2004, 15:15) Eu de cateva saptamani bune, ma confrunt cu aglomeratia de pe Dinicu Golescu...cand dau sa ies de la minister, si tre sa fac spre stirbei, cardalau' la greu...si normal ca stau vreo 10 min numai sa ma rog de un dobitoc sa ma lase sa intru si eu, ca doar e o masina in plus in fata lui... Chestia asta o urasc de obicei, insa pe trotuarul de pe partea cu Dinicu a ministerului nu sunt multe masini, si de regula pleaca pe rand, la ore diferite...deci nu incurca... Dupa ce "scap"...pe Cutitul de argint...alt cardalau..alte 10-15 min....dau sa intru in intersectia de la eroii revolutiei....pac, lucreaza dobitocii la linie, si au gatuit o strada cu 2 benzi intr-una de mai putin de o banda, si ca bonus, mai sunt taximetristii lu' peste prajit care se baga de pe linia de tramvai pe acea gatuire..si ratb si toate alea... In mod normal acest drum (Sp.9-Gara N) imi ia cam 30 min...acum sub 50-1h...nici gand...Chiar ma intreb cand o sa ajung la 2h de mers pe drumu' asta! am lucrat vre-o patru ani in palatul CFR, si in tot acest timp nu cred ca am fost de mai mult de 20 de ori cu masina. pai cine te pune sa te incurci asa cand exista metrou. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#23
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Ce stradute, ce scurtaturi? Ca toate astea mici sunt vai mama lor, pline de gropi si de santuri ( ba a bagat gaze, ba apa calda, ba draci sa-i ia, ca citeodata imi face impresia ca nu baga nimic).
Parerea mea este ca daca nu termina toate strazile, nu fac parcari, nu fac pasaje (sub si supraterane) in 5 ani in Buc se va circula cu max 20 km/h si in intersectii vom intra numai daca le facem semn cu mina sa ne lase - la mica intelegere. Dar vad ca astia, le fac pe toate fara cap. Pe Giurgiului, de exemplu, fac metrou usor si deja au ingustat carosabilul. Dupa ce ca dimineata era coada de la Sura Mare pina la Bacovia sa te tii acum...... pe Mintuleasa au schimbat sensul unic , in loc sa deblocheze mai rau blocheaza , dai cedeaza la aia care vin de pe Calarasi, la Dristor in intersectie cu Dudesti, au bagat sine de tramvai noi si au lasat intersectia ca dupa razboi si exemplele continua. Ce mai sa circuli in Bucuresti este deja sport extrem. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Mache |
![]()
Post
#24
|
![]() Chibiț autorizat Group: Members Posts: 109 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Neam de sado-masochisti.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- B-18-X... "Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
|
|
madalina |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu as avea de mers cu transportul in comun 3 statii cu 2 autobize de acasa la serviciu -sunt vreo 2 km- ar fi mai ieftin, nu mi-as face probleme ca nu gasesc loc de parcare acasasau la serviciu, dar dupa ce mi s-a furat un telefon, mi s-a pus cutitul la gat in autobuz in anii anteriori, prefer sa merg pe jos decat sa merg cu transportul in comun, iar taxiul e prea scump.
Cat a fost cald am mai mers si pe jos, dar acum ca s-a facut frig, nu mai plec fara masina. |
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#26
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Bucurestiul gatuit
In ultima vreme, sa circuli pe strazile Bucurestiului a devenit un adevarat test de rezistenta la stres. Incep sa se adevereasca previziunile sumbre ale specialistilor japonezi de la Agentia guvernamentala JICA, cum ca, fara masuri dure de fluidizare, traficul Capitalei va sufoca orasul in cel mult cinci ani. Conceputa, se pare, dupa personalitatea primarilor generali, circulatia prin Bucuresti presupune in ultima vreme existenta unor soferi cu abilitati de infractori nedovediti. Se poarta "soferul smecher", care depaseste prin locuri nepermise, merge pe contrasens, depisteaza la timp radarul si trece pe langa el in "umbra" unei dubite, chiar daca depaseste viteza legala, spre oftica politistilor. Este deja considerata o prostie sa porti centura de siguranta intr-un oras plin de ambuteiaje, in care cu greu si pe distante scurte poti ajunge la viteza maxima legala de 50 de km la ora. Cel care mai poarta centura de siguranta in Bucuresti ori este un incepator, ori e provincial. Cei mai multi soferi considera ca trebuie sa fii prost ca sa nu mergi cu viteza chiar pe linia de tramvai, atunci cand situatia ti-o permite. Sau sa nu abuzezi de dreptul celui aflat in pericol pentru a "taia fata" partenerilor de trafic. Pe de alta parte, insa, nu trebuie sa-i permiti nimanui sa-ti treaca inainte, chiar daca iti cere voie cu umilinta. Sa ai masina nou-nouta in Bucuresti incepe sa fie tot atat de penibil ca in Cairo. Acolo, toate barele de protectie si partile laterale ale masinilor sunt julite. La fel ca in orasul suprapopulat de pe Nil, in Bucuresti a inceput sa se circule haotic, mai putin dupa reguli de circulatie si mai mult pe baza de claxon. Tot ca acolo, nici agentii nu mai sunt ce erau odata. Autoritatea le-a fost stirbita de colegii corupti - "p-astia-i cumperi usor", dar si de uniformele purtate pana de curand, in care erau adesea confundati cu vanzatorii de loz in plic. Acum, politistii de circulatie nu mai au timp nici macar de apostrofari. Ei dirijeaza traficul mai departe, cu bratele ridicate, trimitand cel mult o privire dojenitoare sau de profesor nerespectat si dezamagit. In loc sa supravegheze circulatia, cum ar fi firesc, sunt obligati zilnic sa dirijeze traficul in locul semafoarelor, inghitind gaze de esapament in caldura, ploaie sau frig. Toate astea le afecteaza sanatatea, doar pentru ca semafoarele plantate imbecil, la fiecare 100 de metri, functioneaza mai mult pe galben intermitent. Cat despre "unda verde", fie nu exista, fie a devenit unda rosie. Studiul japonezilor de la JICA, ale caror prime rezultate au aparut in 1998, atragea atentia ca, fara masuri urgente, in 2003, Capitala se va sufoca. Noroc ca, inca de pe vremea lui Halaicu, s-a trecut la circulatia pe sensuri unice, aceasta fiind una dintre solutii pentru fluidizare. De atunci, nu s-a mai facut nimic. Cel mult asfaltari heirupiste, pe bani foarte multi. Studiul japonezilor avea ca prioritati crearea de parcaje supraetajate in aproape 100 de spatii si parking-uri mari subterane, in zone-cheie din apropierea inelului median (la Gara de Nord, la Piata Victoriei, Piata Sudului si Piata Unirii). Totodata, trebuia organizata circulatia pe sensuri unice, reorganizate intersectiile in functie de geometria si functionalitatea pietelor si crearea de trafic in "unda verde" pe inelul median si pe principalele artere de intrare in oras. Toate aceste masuri presupuneau un plan coerent de masuri la nivelul intregului Bucuresti, adica o coordonare perfecta intre Primaria Generala si primariile de sector. In loc de asa ceva, Capitala a avut parte de un haos total. Din cauza luptei politice crancene din Consiliul General, pedistul Basescu si primarii de sector pesedisti si-au pus bete in roate ori de cate ori au avut ocazia, iar rezultatele s-au vazut in timp. In final, din toate aceste urgente, fiecare primar a ales ce i s-a parut mai profitabil. In anul 2004, masuratorile au aratat ca japonezii avusesera dreptate. Gaselnita lui Basescu de a reduce drastic traficul greu din oras sub sanctiunea unor taxe si amenzi groaznice a fost o decizie buna, dar de moment. Bucurestenii s-au minunat in august si septembrie cat de usor se putea circula. Insa, dupa mai putin de doua luni de la aplicarea masurii, municipalitatea a constatat ca este pusa in pericol chiar finalizarea la timp a lucrarilor de asfaltare, pe langa cresterea iminenta a tarifelor de salubrizare si a preturilor produselor alimentare de baza, ca paine, lapte si produse lactate. Dupa revenirea lui Basescu asupra deciziei de interzicere a traficului greu, soferii au revenit si ei la stilul "Camel Trophy". Injuraturile te asurzesc. Din pacate, acum specialistii seriosi estimeaza ca zorii unui trafic civilizat vor aparea in Bucuresti abia in anul 2015. Pana atunci, soferii au solutia culturalizarii in trafic: ziare, reviste, muzica. Sa se resemneze daca n-au apucat sa se imbolnaveasca de nervi. Sursa : Adevarul - 22.10.2004 |
--------------------
x
x
- x
|
|
Ov |
![]()
Post
#27
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
uite d'asta am renuntat eu la mersul cu masina la servici, si am trecut pe mijloacele cu sine "pazite" (aka 41 si metrou).
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Marty |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pai... la tine-i simplu, cind te-ntreaba cineva cu ce te duci la munca, raspunzi candid : "metroul mai mult sau mai putin usor"!
![]() In alta ordine de idei, eu ar trebui sa cam fac miscare destul de grosolan ca sa ajung la munca. Am de mers de acasa pina la autobuz (cam de pe la Autobaza Nordului pina la Pod Baneasa) si pe urma mai am de mers de la Lic. Caragiale pina pe linga Spring Time Floreasca. Dimineata e ok, mai merge, da' pe la 5 iti bati copiii cu gaina! Pentru chitrosi: http://www.romanialibera.ro/editie/index.p...22102004&idx=14 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#29
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(Marty @ 22 Oct 2004, 11:28) Am citit. Interesant, mai ales consumul. dar ce te faci cu ea in Bucuresti. Daca se consuma bateria in timp ce tot stai in ambuteiaje? |
--------------------
x
x
- x
|
|
Ake |
![]()
Post
#30
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:50 |