DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> accelerezi sii... moaree:((

treyu
post 16 Aug 2007, 23:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 August 07




ceau .. ma ajuta cineva si pe mine..?? am o dacie 1310 din 85 si de ceva vreme o cam inceput sa faca faze nasoale mai ales cand o accelerezii... in loc sa fuga moare pur si simplu motoru.Am patit mai demult acum de vreo luna cand urcam la 50Km/h facea ca si cand s-ar fi terminat benzina si apoi isi revenea dintr-o data .nu stiu ce sa-i mai fac.pahar decantoru cu sita nou, jiglor relanti curatzat bujii bune noi, platina buna,sita de la intrarea in carburator noua,.Si acum de azi nici macar nu mai merge decat daca amorsez manual pompa de benzina.Tot azi am schimbat partea de sus a pompei de benzina si chiar si membranele... .Ce sa mai tot atat .. benzina este dar nu merge nici rupta .Care sa fie solutia ?? 1 litru de benzina si un chibrit??
Sper sa ii dau cumva de cap si daca ma puteti ajuta chiar mi-ar fi de folos. ceau


--------------------
dacia berlina 1310 / 1985 - hd 04 hxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 17 Aug 2007, 00:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Nivelul benzinei in carburator cum este?
....
...


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 17 Aug 2007, 05:55
Post #3


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Vezi că există secțiune dedicată: "CLT". Aici este pentru supernove, deci ne mutăm acolo.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 17 Aug 2007, 06:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




pai mie mi se pare evident ca e pompa de benzina care fie nu e etansa fie i s-a dus garnitura.. din moment ce tu singur spui ca nu merge decat daca dai la cama...


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Aug 2007, 08:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Spune ca i-a schimbat corpul superior si membrana. Daca acel corp e deja defect sau la montaj membrana nu asigura etansarea (mai ales ca spune ca trebuie amorsare permanenta) si alimentarea in mers va fi insuficienta. Acel "accelerez si moare" poate fi si cauza unui nivel mic in CNC dar si a unei pompe de repriza ineficace sau a celor 3 gauri de progresiune infundate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luxian
post 17 Aug 2007, 12:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 August 07
From: Elveția




Si eu am avut o problema aseamanatoare. Am schimbat pompa de benzina si filtrul decantor si tot degeaba.

Am inceput sa banuiesc ca e de la aprindere, dar mi-a zis cineva ca daca nu am probleme cu pornirea e tot de la alimentare.

Pana la urma a venit cineva si mi-a zis ca am gunoaie pe conducta de benzina de vine de la rezervor. Am suflat cu pompa pe conducta astfel incat sa trimi gunoaiele inapoi si acum merge perfect. Mai am doar de dat jos rezervorul ca sa-l curat.

LE: pompa de benzina e din aia ieftina, vreo 23ron + filtru de sticla 11ron, eu zic ca se merita biggrin.gif

This post has been edited by Luxian: 17 Aug 2007, 12:23


--------------------
Dacia DUSTER 2 2019 4x4 1.6 L
ex: Dacia Logan 1.6 Ambition (2005)
ex: Dacia 1300 (1984)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 18 Aug 2007, 14:43
Post #7


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




exact lucrul asta il pateam si eu. pana mi-am dat seama ca aveam apa in benzina.
cum am scos-0 am scapat de problema. am curatat carb, filtre, curatat bujii si reglat avans si merge ca unsa... nu uita sa cureti si sa faci dist. la platini.

si la mine ,o acceleram pe loc si mergea. bagam in viteza dadea in nas si se oprea. ce draci mi-am facut cateva zile pana mi-am dat seama


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 21 Aug 2007, 08:39
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Am avut si eu o problema asemanatoare.Am umblat la pompa de benzina intr-o zi si masina a mers cred vreo 2 km dupa care a inceput sa dea in nas.Eu am crezut ca e de la benzina...am crezut ca am ramas fara petrol.M-am dus la benzinarie cu canistra si mi'am pus benzina.Tot asa facea.Am fost la un nene si mi-a facut-o...era carburatorul infundat.E foarte frustranta problema caci la mine locul meu de parcare in fata blocului e un pic in rampa...si radeau vecinii de mine ca nu puteam sa intru tongue.gif se oprea pur si simplu motoru.Simptomele erau clare...o acceleram dar nu statea in turatie...murea.In drum spre nenea mecanic i-am dat oleaca cu soc si mergea fara sa dea in nas.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Aug 2007, 16:57
Post #9


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




O membrana imbatranita/uzata a pomei de accelerare poate avea ca efect o intarziere a acceleratiei? In sensul ca: acum bag piciorul si de-abia dupa 500-600 milisecunde are loc efectul propriu-zis al calcarii pedalei.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Aug 2007, 17:14
Post #10


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Si dacia mea da in nas la o anumita turatie, doar cand e motorul rece, sigur am infundate una sau 2 din cele 3 orifici de progresiune. La fel am crezut si eu ca s-ar putea sa fie pompa de repriza, dar nu era. Acest efect dispare daca trag putin socul, la cald dispare.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 20:00
Forum Renault