intrebare..., ma puteti lamuri si pe mine
![]() ![]() ![]() |
intrebare..., ma puteti lamuri si pe mine
Mihay_88 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai pana la urma ce merge la ea?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Mihay_88 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
astea sun singurele probleme pe care le are...la modul cel mai serios...de aceea vreau sa le rezolv si nu vreau sa o las se se agraveze si mai rau...pentru ca ..am mai spus are valoare sentimentala..cine mi-a dat-o a zis sa am grija de ea..sa meraga cum a mers la el...
dar nu prea e asa...deoarece eu sunt afon ![]() |
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|
nu_stiu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 16 March 07 From: Mizil ![]() |
Editat moderator:Iar limbaj IRC.
This post has been edited by diaconuliviu: 13 Apr 2007, 08:40 |
--------------------
bmw
320
2000
- PH 06 ANI
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cu putina rabdare, un ohmmetru si poate o schema electrica ai putea sa-ti rezolvi singur problemele electrice. Cele mecanice sunt mai greu de rezolvat fara scule si un pic de pricepere, dar scirtiitul fier pe fier pare intr-adevar sa sugereze placute de frina terminate (si s-ar putea si discuri, daca mergi asa de ceva timp). Cu zdroncaneala pot fi atit de multe, incit mai bine apelezi la un atelier, dar unul serios, sa nu te trezesti ca-ti trebuie abonament la ei.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
freddybb |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
Sunt probleme simple dar daca nu le rezolvi cu un meserias rezolvarea lor genereaza noi probleme, scartzaitul franelor este produs de placutzele de fata uzate sau sabotzpii spate, iar defectiunea ce apare la claxon este produsa de un contact slabit la alimentarea blocului de lumini sau a de un defect al claxonului!!!!
''Fiecare solutie genereaza noi probleme'', idea e sa gasesti meseriasul constient care ar putea s-a te pregateasca de ce anume v-a trebui sa te astepti!!! |
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
Mihay_88 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan megane :) Group: Members Posts: 428 Joined: 12 April 07 ![]() |
freddybb mersii pentru sfat!
zilele astea o sa ma duc la un electrician! alti bani alta distractie ![]() |
--------------------
Privilege
1.5
2006
- B 999-XXX Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
problema electrica la tine provine din blocul de lumini (unde la 1300 este solidar cu maneta de semnalizare). Daca ai blocul original (ala cu manete de inox) si tii la el, nu o sa gasesti model ca al tau sa cumperi si te sfatuiesc sa incerci sa-l repari. Se poate desface, este prins cu nituri care se pot schimba cu suruburi. Dupa ce-l desfaci il cureti bine si ar trebui sa mearga. Oricum sfatul meu, ca sa nu mai ai probleme este sa-ti pui relee la faruri si claxon. Eu imi pusesem releu la claxon la 1300 fix din motivul asta. Am curatat contactul claxonului dar tot nu mai mergea (aveam 2 claxoane, asa a venit din fabrica masina, si alea consumau f mult) asa ca am modificat instalatia si contactul din blocul de lumini alimenta doar un releu (consum fffffff mic) care la randul lui actiona claxonul.
Dupa parerea mea poti sa incerci sa pui din prima releu pe claxon fara sa mai desfaci blocul. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe claxon nu-i neaparat, dar pe faruri neaparat sa-ti pui releu, macar pe faza scurta, daca nu si pe lunga.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca are blocul prajit, n-o sa-i mai mearga in veci claxonul fara releu. Tested
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Radocanu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru lagunist Group: Members Posts: 1.983 Joined: 24 March 07 From: Hunedoara ![]() |
sigur e de la blocul de lumini faza cu claxonul
|
--------------------
Renault
Laguna 2 - Facelift
2006 1.9 dci - Dynamique
- HD-88-CAR Dezmembrez R.Laguna 2
Telefon 0773803384 |
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
blocul de lumini desfacut si explicatii cu tot ce este inauntru
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=857870 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adrian.peter |
![]()
Post
#13
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
omule, dacă nu-ți merge semnalizarea când pui frână înseamnă că masa de la lămpile de pe spate, sau față este slăbită. astfel, curentul nu se mai descarcă prin becul de semnalizare și releu, ci prin becul de frână. te sfătuiesc să nu te duci, încă, la electrician, ci să iei o șurubelniță și să dai jos lămpile și de pe față și de pe spate (sau farurile, dacă e cu din alea mari, pătrate) și să verifici contactele și firele. dacătot te apuci, curăță toate contactele de la becuri, papucii si asigură-te că firele de masă sunt bine legate.
faza cu claxonul poate fi tot de la un fir de masă slăbit. atât farurile cât și claxonul sunt mari consumatoare de curent. lipsa unor contacte ferme le poate afecta funcționarea. |
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
floryyn |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
Intr-o dimineata incercam sa gasesc un loc de parcare in zona Pietii Centrale din Targu Jiu -- concitadinii mei stiu ce inseamna asta...
![]() ![]() Ei, azi, dupa aerisirea, uscarea si revizia babutei mele verzi in urma potopului lui Noe care a fost pe-aici, mi-am dat seama de ce sarise nenea ala in capu' meu. Ca sa vezi, cand franez, pauza semnalizare! In afara de masa, cum spunea colegul adrian.peter ce ar mai putea cauza asta? Atat farurile, tip 1300, patrate, cat si toate lampile sunt noi. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
floryyn |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
![]() Problema cu nefunctionarea semnalizarii daca pun frana se mentine. Mai mult, am descoperit ca nu merg semnalizarile nici daca bag in marsarier sau aprind farurile, faza scurta sau lunga ![]() Super naspa treaba pentru ca aici e vreme mohorata, sta sa ploua iar si in conditiile astea trebuie sa ai lumini si semnalizari perfecte, iar nenea electricianu la care merg eu nu lucreaza azi ca-i sarbatoare, maine-i duminica, deci deabia luni... Ce sa-i mai fac? Nu cred ca-i din blocul de lumini ca e proaspat reparat, kit de reparatii si tot tacamul. Din ce in ce mai interesant: daca aprind farurile, nu am claxon, se aude doar un clantanit in el, daca apas si frana avand farurile aprinse, se aude un claxonat foarte anemic... ![]() This post has been edited by floryyn: 27 Oct 2007, 10:06 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
adrian.peter |
![]()
Post
#16
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
din câte înțeleg, se pare că e prea slab curentul. din cauza asta nu merge semnalizarea, pentru că nu se încarcă releul, neavând curent suficient și nici claxonul, care este, la rândul lui un mare consumator. s-ar putea să ai, undeva, un consumator nedorit. asta înseamnă un scurt pe undeva, nu destul de mare pentru a genera probleme vizibile, dar suficient pentru a afecta funcționarea celorlalte componente.
o problemă similară am avut și eu. la un moment dat am avut un bec defect la martorul de șoc. se defectase și făcea scurt între bornele becului. nu se vedea nimic suspect, mașina mergea, bateria încărca însă slab și nu știam de ce. dar, pe o perioadă de staționare mai lungă, a reușit să-mi descarce bateria complet, prin cablul de șoc. inițial nu am detectat cauza descărcării până când am observat că izolația de la șufa șocului se cam deformase și se lipise de ea, pentru că trecerea continuă a curentului încălzise sârma. nu zic că asta e, dar încearcă să verifici și aspecte de acest gen. baftă! |
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 09:00 |