Logan, o cacealma de 5.000 de euro, articol in gardianul
![]() ![]() ![]() |
Logan, o cacealma de 5.000 de euro, articol in gardianul
RainHawk |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|||
OAP |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
driverx |
![]()
Post
#33
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 12 Aug 2007, 19:14) Boss-ul DACIA, spunea ca DSN si SLZ au fost doar niste modalitati de a tine Uzina de la Pitesti pe linia de plutire. N-as vrea sa cred ca si LGN are, de fapt, cam aceeasi soarta. Sunt convins ca peste cativa ani, cand romanul nu va mai fi tentat de produse ieftine si-atat, Dacia, sub atenta carmuire a Renault va scoate si modele mai elevate, gen Megane, adica masini cu un design mai finut, cu motoare noi, cu bare stabilizatoare printre dotari ![]() Cu tot respectul, dar cand vine vorba de Fiat, mai ales ca ai unul, scoti tare multe tampenii. Ca logan e masina ieftina (cel putin la pretul de achizitie) n-are rost sa ne ciondanim, cred ca toti suntem de acord cu asta. Da' tu tot o dai cu romanul care cumpara chestii ieftine si parca pui asta totul intr-o lumina proasta, atacand "subtil" loganul. Dar tu ce masina ti-ai luat? E mai breaza? E masina ieftina, a unui producator ieftin care la inceputul anilor 2000 se discuta serios inchiderea ei, probleme muuulte au fost. Si-au revenit, dar tot o masina ieftina ti-ai luat, o masina care nici macar nu e asa prezenta pe piata europeana cum e chiar Loganul. Si daca nici piata europeana nu e un indicator....ce mai pot zice. Are anumite avantaje clare masina ta, dar de aceea are si un pret peste logan. Dar asta nu o face mai breaza. Loganul e facut din mat(z)e de la alte masini din diferite generatii (vezi motor din 97 si ABS mult mai nou care e prezent pe Megane 2). Si asta nu e un lucru rau. Din contra. Cred ca asta este factorul care a dus la situatia in care Logan-ul este o masina cat de cat fiabila. Cunosc pe cineva care lucra la service Fiat, dupa ce a stat ceva la service Dacia, si desi stie cum si din ce e facut Logan-ul, stand cu el langa un Doblo busit bine imi spunea ca nu pricepe cum is facute masinile alea. Tot asa, is facute din piese si din stanga si din dreapta, dar parca nimeni nu s-a obosit sa vada cum se imbuca ele. Si asta mai ales la partea electronica. A intalnit o gramada de Fiat-uri la care pedala de acc desi era la 0, calculatorul "vedea" ca ar fi chiar la 12-15%. Ce mai poti zice? Asta asa ca sa vezi ca sa vezi mat(z)ele acelei super masini achitionate. Sunt chestii multe si ciudate in spate. Muuuulte compromisuri. Sau un Doblo livrat cu amortizoare de marci diferite ![]() ![]() Sincer, cut the bullshit. Este adevarat ca esti mai "sus" ca pe masina ta NU scrie DACIA, dar sincer, nu cred ca te plaseaza in alta categorie fata de cei cu Logan, sau categoria celor pe care ii blamezi tu atata. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bion |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Solnitza chiar daca a fost o etapa intermediara in pregatirea marelui proiect Logan a fost (poate involuntar
![]() Ca Loganul e departe inca de ceea ce ar trebui sa fie este o chestie specifica renault. Ei nu investesc in cercetare si proiectare ci lanseaza repede pe piata masinile si apoi fac feed-back din necazurile clientilor si corecteaza defectele pe parcurs. Vorba cuiva care a lucrat la Renault:Nu cumpara un model nou decat dupa doi ani de fabricatie. Avem DACIA si asta e.Vreti masini, scoateti banii din pusculita ![]() Fiat Albea ![]() ![]() Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
driverx |
![]()
Post
#35
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(bion @ 12 Aug 2007, 20:02) Pai, s-a umblat ceva. Chiar sunt poze de la ceva expo in care sunt expuse. Dar eu sincer NU mi-as dori sa fiu lovit din lateral in conserva ramforsata SLZ deoarece daca nu impactul imi va face tandari bazinu and shit, atunci "ramforsarea" sigur o sa o faca.....au pus o ditamai teava in usa sofer care cred ca rezista mai bine decat toata conserva. La SLZ nu doar ramforsarea si ABS-ul ii lipsesc. Oricum ramforsare nu corecteaza o conserva prost conceputa (pentru standardele din anii 200x). Oricum, caroseria la Nova a fost copiata porceste de la Pejo 309. Asa buni au fost injinerii romani la copiat, ca au reusit sa copieze mai toate problemele caroseriei de Pejo. Daca nu ma insel, si Pejo 309 sufera de boala oalelor spate care crapa....posesorii de Nova stiu despre ce vorbesc..... QUOTE A common defect on the pre-facelift models was rainwater leaking into the rear of the car via the tail lights, resulting in puddles of water sitting under the rear seats which ultimately could rust out the vehicle around the rear suspension mounting points, as well as rotting the rear seat itself. Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_309 ![]() ![]() ![]() ![]() Asta asa, pentru ce care is tare mandri si mai cred cum ca Dacia Nova ar fi prima masina 100% conceptie rrumaneasca ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
@ DriverX: si ce legatura are Albea cu Doblo?
@ Bion: Eu n-am jignit Loganul si cu stima bionica te anunt ca SLZ a fost (si este) o masina NEreusita. Nu inseamna ca daca dai putin trebuie sa fie si prost, adica sa crape ambreiajele, sa cada directiile si sa schimbi la fiecare revizie bucsile de la bara stabilizatoare! Asta pe langa celebrul deja led anti-demaraj sau hayon care scartaie! |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
bion |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Bag seama ca am o slz atipica. Nu scartaie hayonul,nu crapa directia,nu am probleme cu ledu`.
![]() ![]() ![]() ![]() Mi-a fost jignita dacia de catre un fiat albea. Rade harb de oala sparta ![]() Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
driverx |
![]()
Post
#38
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
@Bion: E, tu ai fost norocos! Eu in 35k am schimbat ce n-am schimbat la berlina in 100k, si berlina la vremea ei a costat... 3000 si putin de $! Tot cu motor&cutie Renault. Si cand fac comparatia dintre LGN si alte masini din clasa ei , e normal sa ma opresc la Albea, fiindca o conduc si vorbesc in cunostinta de cauza, despre Aveo, Accent, Fabia sau Rio nu pot sa am pronunt, zice lumea ca-s din aceeasi clasa, insa TE ASIGUR ca niciuna nu e harb. Nici macar Oala sparta. Despre LGN zice lumea ca ar fi frigider, lighean sau dulap. Astea le-am invatat de la voi, de pe daciaclub
![]() @Driverx: te anunt ca in afara de motorul de 1.4 FIRE nu au prea multe in comun Albea cu Doblo! Poate cauciucurile... Revenind on-topic, am fost PENTRU Renault fiindca fiecare sofer roman a condus cel putin o data o Dacia 1300 si am avut majoritatea o inclinatie catre firma Renault. Am fost suparat pe Iliescu atunci cand, in '95 ne-a adus in tara Cielo, o masina de mana a doua tehnologic, bazata pe Opel Kadett, etc., desi, dupa 1990 s-a propus deschiderea unei Uzine la Sibiu, pe banii Renault care sa produca Twingo. Afacerea a picat si ne-au bagat pe gat Cielo. O masina buna dar cu un consum cam mare. Nu va mai spun ce entuziasmat a fost cand mi-am luat SLZ. Nu conta ca n-am ABS, A/C sau altele, imi placea demarajul si suspensiile. Cand am vazut insa cum incep sa cada piesele una cate una, mi-am dat seama ca s-a schimbat mult politica Renault. Poate si a altor firme, nu zic, dar eu am capatat o fobie la Renault! Pe mine m-au dezamagit. Cineva mi-a spus ca m-am grabit cu SLZ, ca trebuia sa mai astept un an sa apara LGN. Acum, el are LGN si cand il vad imi spune: sunt multumit de el, dar a trebuit sa schimb cutare, cutare, cutare... Eu am reusit sa dau repede SLZ si cu un pret bun, el nu prea mai are sanse sa vanda LGN, si recunoaste ca s-a cam grabit... This post has been edited by colombina29: 12 Aug 2007, 20:28 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
driverx |
![]()
Post
#40
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 12 Aug 2007, 21:15) Despre LGN zice lumea ca ar fi frigider, lighean sau dulap. Astea le-am invatat de la voi, de pe daciaclub ![]() Ehh, lasa lumea sa isi alinte masina. Eu ii mai zic conserva sau troaca. E ceva rau in asta? O face masina proasta? QUOTE(colombina29 @ 12 Aug 2007, 21:15) @Driverx: te anunt ca in afara de motorul de 1.4 FIRE nu au prea multe in comun Albea cu Doblo! Poate cauciucurile... Posibil. Tu stii mai bine Fiat-ul. Dar eu stiu ca shareaza gramada de piese. Desi motoarele sunt poate foarte diferite, sa nu crezi ca calculatoare, senzori, etc nu ar fi aceleasi. Cel putin la Reno se face la greu. Diferenta e ca la Reno le mai iese bine salata asta de piese. Cand am avut accident masina mi-a fost adusa inapoi de o platforma de la Dacia Asistenta. Un Reno. M-am "ingrozit" cate piese comune cu loganul avea...sau alte modele Reno, nu neaparat Logan. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
adip |
![]()
Post
#41
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Doamneee, multa energie neconsumata p-acia
![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
aphophis |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 12 Aug 2007, 13:34) Vezi ca esti pe dinafara? Vezi aici cum a scos Albea 3* la crash-test si pe urma mai compara Albea mea cu Ligheanul by Renault al tau. Auzi Vw Golf Killer ![]() albea nu a fost testata niciodata la euroncap. te poti convinge uitandu-te pe site-ul euroncap.com. Deci cele 3 stele presupuse nu exista si m-as mira ca o masina proiectata pe la mijlocul anilor 90, bazata pe o masina a anilor 80 sa se comporte onorabil la impact ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
driverx |
![]()
Post
#44
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE I repeat: This is NOT EURONCAP! Still it's good if you want to see how the car reacts in an accident. QUOTE This is an independent test, performed by Autoreview from Russia and Autovaz (LADA} according to the current EuroNCap regulations. The final count was of 9 Pts in the frontal crash; but it have 0,5 Pts deduction for excesive movemement of the brake pedal. 8,5 Pts total could be translated as 3 stars. The HIC for the driver was 677 and 393 for the co-driver, measured in 30 ms. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Exact! Protocol EuroNcap, cum sunt testate multe masini si 3*
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
driverx |
![]()
Post
#46
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da' Fiat de ce nu s-a obosit sa ofere o coaja/doua la EuroNCAP sa bage astia deschizatoru' de conserve in ele?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Eu stiam ca nu firma ofera masini spre a fi testate, ci EuroNcap-ul cumpara masini, fara stirea producatorului!
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
adip |
![]()
Post
#48
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
driverx: nu fiat ofera, ci euroncap achizitioneaza. Parca asa era situatia acu' ceva vreme, daca nu s-o fi schimbat intre timp.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
colombina29 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
![]() |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
driverx |
![]()
Post
#50
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da, stiu, dar cu o directa implicare a producatorului. La teste cred ca asista si ei. Iar eu acuma am fost rau, si ma luam de Fiat
![]() This post has been edited by driverx: 12 Aug 2007, 22:18 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
aphophis |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
colombina: ei zic protocol euroncap. insa de unde stiu eu ca s-a respectat exact protocolul? deci pana una alta cu protocol sau nu, albea nu are 3 stele euroncap. si nici nu exista dovezi stiintifice care sa ateste acest lucru.
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#52
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
On: eu personal nu tin minte si nu-mi amintesc deloc (dar deloc) vreo discutie inainte de lansarea loganului ca acesta va fi MAXIM 5.000 euro. Toate "promisiunile" au fost ca va fi masina de 5000 euro. Adica va avea o versiune la pretul asta. In nici un caz ca asta va fi pretul maxim.
Articolul este, dupa parerea mea, o vrajeala ieftina a altor vanzatori de masini mai ieftine, inclusiv din cele enuntate pe aici. Pentru colombina29, am rugamintea, daca nu stie ce vorbeste sa se abtina, ca spune prostii grele rau de tot. Sa nu ma apuc sa fac eu o comparatie intre polo si fabia, si sa demonstrez cat de "independenta" este platforma lui fabia. Insa evident, nici o minciuna nu trebuie omisa pentru sustinerea punctului de vedere. Colombina, crede-ma, loganari sunt mici copii. Tu ii depasesti. Mai era unul Body pe aici pentru care Kalosul era Dumnezeu pe pamant, nu esti departe de el, te apropii cu pasi repezi... Si ai niste "argumente" daca nu mincinoase (te prezum nevinovat...) habar-n-am-iste oricum grupa mare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aphophis |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
ca sa nu mai zic ca e criticat loganul pt piese expirate si habar nu are ca masina lui are la baza un fiat uno al anilor 80. nu vreau sa incepem un razboi, personal l-am apreciat intr-un topic ca era foarte impartial legat de logan (da nu mai stiu care) insa sa nu cautam loganului defecte pe care le mai au si alte masini
![]() si cei care stiu sigur ca intre un ambition de 9000 de euro si un ambiance de 6000 de euro nu ar trebui sa fie nici o diferenta de pret ar trebui sa se intrebe de ce skoda, fiat, vw si alte firme de astea serioase nu dau airbagurile gratis, ac-ul gratis, abs-ul gratis, geamurile electrice gratis , servo gratis.. si ps.. nu mai aberatii cu 3000 de euro costuri de productie pt un ambition ce dracu This post has been edited by aphophis: 13 Aug 2007, 00:02 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#54
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e aberatie, e un fapt pe care esti liber sa-l crezi sau nu.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Sa fiu putin off-topic: Cineva spunea ca Albea e un hatchback la care i s-a lipit cu adeziv industrial portbagajul. No offense pentru posesori.
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
aphophis |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Garett |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Parerea mea e ca e o falsa problema.
1. Declaratia lui Schweitzer, la momentul respectiv, era pur marketing si nu stiu cati chiar au luat-o de buna, mai ales ca din cate imi amintesc o Solenza decenta trecea de 5000 lejer, era clar ca la 5000 euro nu ar fi avut decat roti si volan, cu motorul la optionale! 2. Cel putin la inceput, in primele luni, eu n-am vazut decat Ambition sau Laureate de 1.6 pe strazi deci potentialul target de cumparatori era mai degraba categoria celor dispusi sa dea ~8000 de euro. Ambiance nici acum n-am prea vazut, chiar si taxiuri, majoritatea sunt Preference pe diesel, ma rog, nu prea merg cu taxiul. 3. Cati dintre cei care scriu pe forum ar fi preferat o masina la 5000 dar cheala, cu un singur airbag, etc ? Personal, daca voiam masina cheala pana in 5000 imi luam berlina, inca se mai facea las momentul respectiv. Inainte de Logan am vrut un break si am renuntat tocmai pentru lipsa dotarilor pentru pretul respectiv (4400 in 2003, in primavara, singura "imbunatatire" era casetofonul!) 4. Chiar daca o sa apara Volkswagen de 5000 de euro sau cat vor sa-l faca, chiar credeti ca va avea ceva dotari pe el cand la Fabia de ex. casetofonul e optional la varianta de 8700 fara TVA ? 5. Inca un argument: la cat se minte la nivel oficial in tara asta declaratia lui Schweitzer e pur si simplu nevinovata, un exemplu de adaptare la "specificul romanesc"! This post has been edited by Garett: 13 Aug 2007, 05:32 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Marius81 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 30 June 04 From: - ![]() |
Nu va mai agitati cu NCAP si alte teste ca in situatii reale nu prea ajuta. In realitate e foarte posibil sa nu te salveze nici 20 de stele la test si poti muri in orice masina, indiferent cat ai platit pentru ea si cata siguranta (crezi ca) iti ofera.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
driverx |
![]()
Post
#59
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Asa zici tu? Eu zic ca te inseli. E adevarat ca in orice conserva se poate muri, dar conteaza a naibii de mult pragul unde iti cresc a naibii de mult sanse sa arungi mort, mai ales facut salata cu plasiticaraia si tablele masinii. Daca mergi ca nebunu cu 120 prin oras, chiar nu conteaza ce conserva ai, in rest.......
Oricum, io ma intreb. Tu chiar crezi ce zici? N-ai vazut destule filmulete cu masini mai noi mai vechi la care le cedeaza structura la un impact la 65 la ora? Ti se pare normal sa te striveasca masina? Tu crezi ca e doar o prostie, dar te-ai gandit ca in conserva ta personala la un simplu impact, caz concret cum e la teste ai sanse mari ca bordul masinii sa iti devina instant un nou organ din corpul tau pe cand la Logan slabe sanse, ca sa nu mai vorbesc de masini adevarate unde nici macar nu se ridica plafonul ca la logan, dat fiind ca nu cedeaza stalpul A (nu in acele conditii)? Bun, asta a fost despre conserva in sine. Mai exista si alte elemente de siguranta like centuri, airbaguri de tot felul. Si astea is doar niste aparente de luat ochiu si banu fraierului? Tu chiar crezi ce zici? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Garett @ 13 Aug 2007, 06:32) 3. Cati dintre cei care scriu pe forum ar fi preferat o masina la 5000 dar cheala, cu un singur airbag, etc ? Personal, daca voiam masina cheala pana in 5000 imi luam berlina, inca se mai facea las momentul respectiv. Inainte de Logan am vrut un break si am renuntat tocmai pentru lipsa dotarilor pentru pretul respectiv (4400 in 2003, in primavara, singura "imbunatatire" era casetofonul!) Ultimele berline nu mai valorau decat greutatea lor in fier vechi, pretul de 4000 de euro era enorm pentru o conserva model 1970 care nici cu sarma nu poate fi reparata. N-am inteles niciodata de ce n-au vandut cretinii de la dacia AC-ul pe versiunea imediat superioara celei de baza, pentru multi, restul dotarilor sunt mofturi. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Aug 2007, 09:08 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 19:21 |