Probleme la sistemu' de franare!, HELP!!!!!
![]() ![]() ![]() |
Probleme la sistemu' de franare!, HELP!!!!!
SSilent |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|||
thedragon |
![]()
Post
#2
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
trebuie sa schimbi garnitura atat !daca ai un mosneag pe la bloc iti shimba garniturile
![]() ![]() This post has been edited by thedragon: 23 Jul 2007, 22:32 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#3
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
mai bine cilindru nou (apr.300 de mii)... cu siguranta pana acum s-a oxidat, murdarit si zgariat cel vechi, iar garniturile noi vor fi doar o solutie de cateva luni.. in plus, trebuie curatate bine cu benzina toate mecanismele (o sa se oxideze rau in cateva zile), trebuie apoi curatati si unsi ca lumea rulmentii.. cu siguranta a intrat lichid de frana peste tot.. curatat ferodoul.. eu as zice sa cumperi piesa si sa suni un prieten care stie cat de cat ce face.. sau mosu' de la bloc, da nu vreun alcoolic care a prins si el din auzite niste chestii si acum se da mecanic.
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca schimbi cilindrul receptor, eu zic sa-i schimbi si garniturile alea statute de luni sau ani, si care s-au deformat stand. La cat costa un set de garniuri eu zic ca se merita. Am patit-o eu. Cand am scos garniturile erau cilindrice, nu conice. Daca nu ai habar de mecanica, apeleaza totusi la cineva care se pricepe.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
SSilent |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
ok multumesc frumos pt informatii
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Partea grea e desfacerea conductei. Daca sabotii sunt prea uzati, iti va da din nou garniturile afara, sau daca tamburul e prea mare in diametru.Daca-i asa, cu un ciocan, alungeste-i sabotilor vreo 2mm capetele de sprijin pe piston.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Problema mea este ca mii se inmoaie pedala de frana si nu imi explic .Am schimbat urmatoarele : etrier fata dreapta si pistonase pe fata cu garnituri noi si placute ,pompa de frana noua ci 4 conducte (din diferite motive),sabotii de 2 luni montati noi,cilindru frana spate stanga nou ,schimbat garnituri spate dreapta ,spalat conducte ,aerisit ca la carte si mirare tine pedala sus ii ok cateva zile si apoi imi scade cursa treptat ,blocheaza toate rotile nu trage in nici o directie cand franez doar se inmoaie pedala ,vreo explicatie aveti ca eu nu ???
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Parca ti-am mai scris undeva: aeriseste prin cadere din nou; cind ai desfacut aerisitorul priveste bine daca iese aer si abia apoi lichid. Acolo trage aer, la cel la care se intimpla fenomenul.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Eu mi-am facut un sistem de aerisire format dintr-un furtun de parbriz din acela transparent care este introdus intr-un recipient transparent (borcan de plastic cu capac prevazut cu o gaura si care contine lichid de frana pt amorsare ) si ,purja de aerisire intra la fix in acel furtun si nu se pierde nici un gram de llichid de frana .Aerisesc "la pedala" cu sonda scoasa si tocmai de jos am venit ,se pare ca este aer in instalatie la roata stanga spate unde este cumparat cilindrul de frana nou ,fata este ok fara probleme ,sa schimb garniturile de la cilindrul nou si/sau sa suspectez si purja de aerisire de la cilindru ??
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La cilindrul ala ai schimbat garniturile? daca nu, schimba-le cu incredere, ai citit pe aici povestea cu ele; isi pierd evazarea.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
La cilindrul asta nou ,l-am desfacut si curatat, pistonasul are garnitura in "o" si nu in trunchi de con ca la celalalt cilindru original de pe masina si nu am gasit nici unde de cumparat asemenea garnituri,o sa incerc prima oara sa schimb purja de aerisire si fac aerisirea si daca revine problema ii clar ca ii de la garnituri si o sa caut din timp si in alte localitati pt orice eventualitate .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Tradu "in O". Adica e inel "O"?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
DA, este inel "O" si nu am gasit de cumparat niciunde in Resita ,dar mai fac drumuri pe la Tm si sper ca acolo sa gasesc si o sa cumpar vreo 3 seturi de garnituri
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Banuiesc ca acel inel O e montat pe un sant al pistonasului. In capatul lui interior, pistonul e plat? Nu se pot monta garnituri "manseta" ca la sistemul clasic?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
S-ar putea monta garnituri clasice ,cu o mica modificare a pistonasului care ar consta in aplatizarea pistonasului care are o protuberanta de diametrul arcului si ca lungine vreo 1 mm ,dar trebuie pastrate si acle garnituri tip inel in "O" care practic centreaza pistonasul in cilindru !!! Cand o sa am timp o sa incerc sa montez garnituri clasice si cred ca urmeaza schimbarea cilindrului din dreapta ca si acela are urme de uzura destul de mari si din cauze financiare m-am rezumat doar cu o curatare si schimbare garnituri !!!
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu stiu ce natie de cilindru ai tu acolo; pistoanele celui vechi le mai ai? Sint acelasi diametru? daca da, garnituri clasice, pistoanele celui vechi (sau unele noi daca mai gasesti separate) si.. fereste-te de tipul ala ciudat pe viitor.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cilindrul nou este de uzina ,si cand l-am cumparat am cerut cilindru spate de break ,(am punte de break pe spate ) ,singura diferenta dintre cilindri consta in construnctia pistonasului care are un canal pe diametru pt garnitura inel si o protuberanta pt fixarea arcului din interior atat .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Eu zic sa schimbi si pistoanele si garniturile, sa "revii" la solutia clasica, cu evazare. Daca mai ai cilindrul vechi, masoara diametrele interioare la el si la cel nou sa fii sigur ca se poate face direct revenirea.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#19
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
De acord cu tine Diaconuliviu si iti multumesc pt sfaturile acordate ,o zi buna si cu frane "beton" la toata lumea !!!
![]() Am facut rapid o schema rapida in Autocad sa iti dai seama despre ce vorbesc Liviu si sper ca am fost destul de clar ,ma repet cilindru nu difera ca si constructie sau forma cu cel original doar pistonasele prevazute cu garnitura "O" . This post has been edited by Minel: 23 Aug 2007, 11:02 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu ma refeream la forma si constructie ci la DIAMETRUL INTERIOR. Daca se pastreaza ca la orice alt cilindru (ca la cel vechi, de exemplu), atunci se pot monta fara frica garniturile clasice si pistoanele clasice, daca nu, nu, caz in care e tare neplacut, va trebui sa iei un alt cilindru dar cu garnituri clasice.
Ca exemplu paralel, pompa 3 conducte dubla si pompa 4 conducte au aceeasi prindere, etc, dar diametre interioare diferite. In desenul al doilea, ala BMP, scrii garnitura O si desenezi garnitura trapez, profilata. E O sau e trapez? This post has been edited by diaconuliviu: 23 Aug 2007, 10:53 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Diametrul interior al cilindrului este identic cu cel clasic si al pistonasului la fel ,identic cu cel clasic ,eu ma gandeam sa polizez locul acela unde vine arcul sa il aduc la acelasi nivel ,pastrand garnitura "O" si pe langa sa montez o garnitura clasica pt cilindru de break si atunci sigur nu cred ca ar mai fi probleme .Apropo pistonasele vechi de pe cilindrul normal sunt ruginite si a disparut luciul acela si sunt si zgaraiate .
S-a strecurat o greseala la desen,imi cer scuze !!! Garnitura este in "O" dar are un profil foarte putin vizibil in trapez . This post has been edited by Minel: 23 Aug 2007, 11:06 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Bun, incearca sa polizezi.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#23
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
De ceva timp incoace am observat o problema la masina mea, pedala de frana nu este tare cum trebuie sa fie, este elastica, e ca si cum as apasa cu piciorul pe o bucata de cauciuc, sper sa intelegeti.Frana este eficienta, blocheaza toate 4 rotile, singura problema fiind elasticitatea pedalei.Am pompa dubla cu 3 tevi si servofrana.De la ce ar putea sa fie??Este posibil sa fie de la repartitorul de frana?sau este alta cauza??
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Minel |
![]()
Post
#24
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Deja ii SF ce se intampla la mine : schimbat urmatoarele : etrier fata dreapta si pistonase pe fata cu garnituri noi si placute ,pompa de frana noua cu 4 conducte (din diferite motive),sabotii de 2 luni montati noi,cilindru frana spate stanga si dreapta noisi curatate si spalate ,,spalat conducte ,aerisit ca la carte si mirare tine pedala sus ok cateva zile si apoi mai degraba ieri am fost la drum lung aveam frane de invidiat si azi cand am pornit-o sa plec frana tinea foarte jos ,blocheaza toate rotile nu trage in nici o directie ,vreo explicatie aveti ca eu nu mai am
![]() Tocmai am avut un drum rapid pana in oras si dupa o franare "civilizata" sa evit un caine pe langa faptul ca prindea jos mi s-a aprins si becul de la avarie pompa (!).Am oprit masina si apoi dupa o stationare de 10 minute (aveam treaba) am pornit-o si becul ramanea aprins ,am mers asa pana acasa ! vinerea trecuta am verificat toata instalatia de franare si era ok pana azi ,am expus mai sus !!! va multumesc !! This post has been edited by Minel: 21 Sep 2007, 09:48 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pompa nu intra in avarie decit cind exista o diferenta de presiune intre cele doua circuite; ca urmare, pe unul din ele ai aer.
Cum ti-am mai zis, aerisire prin cadere pe toate rotile si deduci la care e aer. Poate fi si pompa, garniturile pe un circuit sa nu mai asigure etansare sau vreo supapa din capetele pistoanelor pompei sa nu mai inchida. La aerisire dupa ce scoti pompa din avarie nu uita de aerisirea conductei bypass. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#26
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
O sa verific azi "problema" franelor la mine ,o sa iau fiecare roata in parte la o aerisire ,si daca va fi pe spate ii clar ca cilindri receptori cumparati de mine lasa de dorit si o sa fiu nevoit sa fac ce am descris la postul 21 ,daca ii de la pompa o sa ii inlocuiesc garniturile care nu au nici 6 luni ,probabil ca,conducta de by-pass cand am schimbat cilindrul de pe spate-dreapta nu am aerisit-o destul,va multumesc inca o data !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:41 |