Nu mai vrea sa porneasca - GPL, sa fie oare de la prea mult GPL???
![]() ![]() ![]() |
Nu mai vrea sa porneasca - GPL, sa fie oare de la prea mult GPL???
praxis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E posibil , ca la umplerea exagerata, volumul de gaz sa fie mai mare, si e normal sa nu porneasca. Gazul pentru pornire, nu trece prin traseul regulator, presiunea(debitul) fiind reglat de un surub cu varf conic, care obtureaza un orificiu, aflate in imediata apropiere a ultimei electrovalve (cea de pe regulator sau vaporizator). Nu ramane decat sa inchizi (in sensul de insurubare) din acel surub, dar atentie, ca majoritatea au orificiul excentric, si la miscari repetate , varful ascutit , se rupe de la baza filetului (e simplu de facut) si cu contactul pus, ascultand atent deasupra carburatorului, slabesti din surub , pana auzi o fasaiala ca o soapta.Cineva trebuie sa te ajute sa puna contactul, de fiecare data cand releul inchide electrovalvele. O alta varianta ar fi ca, cineva sa dea la cheie continuu cateva secunde ,timp in care tu reglezi ,pana la pornire.Faci porniri repetate si reglezi in jurul acelei pozitii gasite, pana pornirea e instantanee. Asta daca-i din gaz. Verifica si aprinderea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu n-as zice ca e de la supraplin.
Se poate sa ai amestecul prea bogat, sau daca zici ca nu ai avut nici o problema inainte sa fi nimerit gaz prost. Nu e exclusa nici o problema de aprindere aparuta din senin. Verifica macar delcoul. Eventual poti strange, apoi desfileta cate juma de tura surubul de pe furtunul de gpl. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
paulca |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 March 07 From: medias ![]() |
De la prea mult gaz nu cred sa aiba probleme. Aici pare a fi o problema alectrica, un contact imperfect....
|
--------------------
dacia
1310+GPL
1997
- sb03kfs
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
cu contactul pus verifica daca iese gaz...daca vine gaz in carburici..adica: in momentul in care contactul este pus electovalva de gaz se deschide cateva secunde eliberand o cantitate de gaz..... dupa care se inchide daca nu a pornit motorul ....din motive de siguranta o innecare cu gaz ar fi posibila dar cam greu.... zic eu..dar pb e rezolvabila prin reducerea cantitatii de gaz care vine la carburator prin strangerea surubului de pe furtunul ce vine la carburator.............
a era sa uit verifica siguranta aceea de pe bobina de inductie si vezi daca e ok face contact corect, curata daca crezi ca e nevoie..mie mi-a faut la fel..si nu pornea.. pt ca de fapt nu era curent... This post has been edited by unikat45: 16 Aug 2007, 08:32 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
praxis |
![]()
Post
#6
|
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Merci pentru sugestii. Ieri am reusit sa o pornesc si sa ajung acasa, dar azi am venit cu metroul la munca
![]() Nu ma pricep prea mult, am masina doar de vre-o 2 ani si GPL de vre-o luna; am umblat doar unde mi s-a stricat, si fiind o dacie am umblat mai peste tot ![]() Inainte de problema asta imi pornea intradevar mai greu, adica din a 3 - 4 cheie cand era rece (pe benzina inainte sa ii pun gaz pornea de la prima cheie), dar acum dau la automat degeaba, si cand are ea chef porneste, dar intotdeauna se intampla dupa ce iau cheia de pe automat... Acum nu mai e problema de motor rece, sincer parca pleaca mai repede cand e motorul rece decat cand e cald. |
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
porneste pe benzina si treci in timpul mersului pe gaz... vezi cu se comporta mie unu cu un moror car papa cam 2 L ulei la mie imi porneste mai usor la rece ca la cald...dar e posibil sa fie foarte noua instalatia si nerodata..cel putin cei care monteaza instalatia gpl recomanda astfel de porniri pe benzina si trecerea in mers pe gaz..
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
praxis |
![]()
Post
#8
|
![]() . Group: Members Posts: 73 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
O sa incerc si asta, trebuie sa schimb furtunul de retur de la rezervor ca s-a rupt... cu instalatia am facut peste 1000km pana acum.
|
--------------------
Dacia
1310 L + GPL
1996
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca porneste la rece mai bine decat la cald cred ca e vorba de amestec prea bogat.
Mai strange din surub. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
briobit |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
hai sa va relatez ceva .... la fel am patit si eu de imi murea motorul in mers pe o distanta de 5 kilometri in oras sa oprit de 6 ori .... in cele din urma am ajuns acasa si dupa 2 ore de verificat toate firele suruburi cabluri etc am descoperit ca:
colierul acela care strange furtunul pe unde intra in carburator (gat de lebada sau cum se zice) era slabit de tot si furtunul acela de aer era suprapus pe carburator cam 1-2 milimetri .... am dat jos filtrul de aer cu ocazie ce a fost schimbat si curatat deci verifica si acolo starea colierului (daca primeste prea mult aer moare motorul) eventual vezi sa nu ai ceva adaos intre gura carburatorului si gatul acela (un prieten avea dat 7-8 ture cu banda chiar pe buza carburatorului care intr-un final a ajuns cam jumatate de banda in carburator si pana ne-am prins de schema am demontat jumatate de masina.... numai bine |
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 17:38 |