problema ciudata, nu se alimenteaza cu benzina
![]() ![]() ![]() |
problema ciudata, nu se alimenteaza cu benzina
aalinte |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|||
Gheorghedracu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Problema ta e un "solz" de rugina care se comporta ca o clapeta de acceleratie undeva pe traseul de la rezervor la pompa. Cind sufli cu aer comprimat se intoarce pe cant si nu iese (probabil ca e bine intepenit in doua puncte diametral opuse si nu iese. Schimba toate furtunele de cauciuc, si sa speram ca de acolo e. Daca tot mai apare problema, trebuie sa schimbi teava si ce mai e pe acolo (sorbul?).
This post has been edited by Gheorghedracu: 18 Aug 2007, 16:59 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
aalinte |
![]()
Post
#3
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
din pacate nu e de la furtune , am schimbat tot ce tine de furtune si pe deasupra am bagat si sarma pe sorbul rezelvorului dar tot degeaba...
![]() |
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cand se opreste si desfaci busonul de la rezervor ce se intampla?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aalinte |
![]()
Post
#5
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
nu se intampla nimic. am mers si fara si tot se opreste. doar cand scot furtunul de la tur se aude asa un sunet ca de supt ca si cum acolo s-ar face vid.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Asa cum iti spusei, nu e de la furtune, pasul urmator e sa verifici tevaraia. Zici ca ai bagat un fir pe sorb. A intrat din rezervor pina la pompa?
Cind ai mers din bidon ai folosit pompa de benzina banuiesc, deci as crede ca pompa e ocai. Furtunele pe care le folosesti sunt ca lumea, nu se inmoaie sa se stringa de la benzina, si sa gituie alimentarea? Ai grija cu benzina aia pe linga motor sa nu iei foc. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
freddybb |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
Parerea mea e sa incerci din nou sa cureti rezervorul cu mare atentie!!, verifica bine integritatea si strangerea furtunelor, grija mare sa nu le incurci, turul cu returul si problema ar trebui sa se rezolve, daca i-ti apare o depresiune p conducta de tur atunci sigur ai ceva mizerie care-ti obtureaza alimentarea Succes!!!!!!!!!! |
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
ceaki |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
nu ti-s inversate furtunele de tur si retur la pompa? sau sa ai vreun furtun crepat la rezervor si sa-ti traga aer?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
h8uall |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 May 07 From: brasov ![]() |
daca nu e mizeria din conducte si furtune am mai vazut la unele carb de dacie varfu de la cuiu pontou din cauciuc acu nu stiu ce sa zic facut in uzina sau original dar daca ai si cu se poate sa se fi uscat cauciucu si sa nu mai deschida cand ai nivelu prea mic asta mai ales ca mergi pe gaz sau poate filtru de la carburator sa fie infundat .
|
--------------------
renault
19 tse/megane
1990 tse/1998 rn
- bv 08 NMA/----------
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema asta am avut-o si eu... iti pot spune de la ce e...rezolvarea o gasesti tu si poate o impartasesti si cu noi...
In rezervor se afla o SITA, pe care, printr-o metoda oarecare, spalat, desfundat, curatat, cineva a dislocat-o de la locul ei, aceasta sita se pune frecvent in absorbtia pompei de alimentare cauzand oprirea alimentarii cu benzina, de asemenea si vidul din circuit. Ca rezolvare... sa NU incerci sa o scoti cu vreo sarma sau ceva ca mine ca poate scapi si sarma inauntru si mai zdrangane si aia pe urma. Bine ar fi sa desfaci rezervorul si sonda de benzina si sa incerci s-o scoti pe-acolo... mie mi-a fost lene sa dau rezervorul jos. Numai bine. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si unchimiu a avut la fel ..un papuc cu carburatie cu GPL, mergea mult pe GPL, dar cand schimba pe benzina trebuia sa dea la pompa de benzina un pic pana pornea
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:56 |