DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inainte de a cumpara ...

sefu_alx
post 19 Aug 2007, 16:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




euro era mai mare atunci cand s-a vandut solenza


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 19 Aug 2007, 18:59
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




...pretul masinilor SH devine cam 1/2 din cel de nou la 5 ani asa ca daca o Slz din 2003 o sa fie la anul 3000 euro atunci e in trend , daca se poate vinde cu mai mult...


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 20 Aug 2007, 09:55
Post #33


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




vad ca iar s-a deviat un subiect in razboi slz vs logan. ca posesor de solenza pot sa iti zic ca eu , ca si conducator auto de solenza ma deranjeaza foarte putine la masina asta. probabil ca esti tanar si nu ai nevoie de portbagaj cat casa ca sa cari purcei saci de cartofi deci aspectul asta importa mai putin. consumul este destul de decent mai ales daca iesi afara scoti un 6.5% fara probleme. spatiul in spate pe mine umul ma intereseaza destul de putin, am locul de la volan rezervat. intr-adevar e mai mult loc in logan dar nu stiu cat te intereseaza pe tine treaba asta. tinuta de drum mi se pare buna, poate putin cam usoare spre spate, in curbe se comporta frumos. la viteza o sa vezi ca iti vajaie una alta dar cu nitica muzica poti face aspectul asta uitat. eu la a mea in 3 ani am avut probleme minore, revizii ieftine, dar cu consumabile de calitate luate de mine. tinand cont ca masina a costat putin cand am cumaprat-o dupa 3 ani de zile pot sa zic ca si-a meritat banii si m-a servit cu succes pana acum. parerea mea e decat sa iei o troaca sh straina in care sa incepi sa bagi bani putin timp dupa ce ai cumparat-o, incearca sa gasesti o solenza pe la 30 mii cu aer si servo si cred ca ai sa fi multumit, mai ales daca it place masina si chiar vrei solenza.


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virgillius
post 21 Aug 2007, 19:49
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 12 July 05




Fratilor din cate am observat io voi nu ati inteles ca omu nostru (ala cu topicu) nu are mai mult de 5000 euro, poate chiar 4500. La banii astia poti cumpara unele masini cu o vechime intre 5 si 15 ani ( fiat punto sau brava, opel corsa sau vectra din 92, peogeot vechi, renault vechi.
stiu pentru ca ma interesez sa iau si io o masina pana in 4500 euro, respectiv pe la 140 mil.
Alternativele despre care spuneam sigur au peste 100.000 km, poate chiar aproape 200.000. Sa va intrebati totusi daca nu cumva cauciucu inbatraneste sau oboseste dupa o asemenea perioada si uzura? Va raspund io: oboseste, iar piesele nu sunt la fel de ieftine, aduse din afara si cu un adaos de 1000% , pus de romani care vor sa se inbogateasca peste noapte. ca exemplu : burduf de planetara la ford 550ron, la dacie costa 25ron. Da, da, pacaliti-va ca ar fi cauciucu mai bun.
Mai ganditi-va.

21 Aug 2007, 19:57:
Fratilor din cate am observat io voi nu ati inteles ca omu nostru (ala cu topicu) nu are mai mult de 5000 euro, poate chiar 4500. La banii astia poti cumpara unele masini cu o vechime intre 5 si 15 ani ( fiat punto sau brava, opel corsa sau vectra din 92, peogeot vechi, renault vechi.
stiu pentru ca ma interesez sa iau si io o masina pana in 4500 euro, respectiv pe la 140 mil.
Alternativele despre care spuneam sigur au peste 100.000 km, poate chiar aproape 200.000. Sa va intrebati totusi daca nu cumva cauciucu inbatraneste sau oboseste dupa o asemenea perioada si uzura? Va raspund io: oboseste, iar piesele nu sunt la fel de ieftine, aduse din afara si cu un adaos de 1000% , pus de romani care vor sa se inbogateasca peste noapte. ca exemplu : burduf de planetara la ford 550ron, la dacie costa 25ron. Da, da, pacaliti-va ca ar fi cauciucu mai bun.
Mai ganditi-va.

21 Aug 2007, 19:59:
Si inca o chestie.
Am obs ca se vorbea de taxa de prima imatriculare la slz.
Pai unde mai gasesti slz neinmatriculata? Taxa e de prima inmatriculare.

This post has been edited by Virgillius: 21 Aug 2007, 19:59


--------------------
Dacia Solenza Scala - VS40AKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 21 Aug 2007, 20:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Cu 5000E are sanse la SLZ cu aer si servo... zilele trecute am vazut o scala alba, 37000km, 2004, 5200E.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virgillius
post 22 Aug 2007, 06:40
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 12 July 05




In curand Dacia va scoate un model de Super Logan( continuand traditia), si atunci sa ii vad pe proprietarii de logan cum se vor zgaria la criticile proprietarilor de SL.
Cand am intrat prima data pe forum se discuta despre Dacia 1300, si proprietarii aveau numai vorbe de lauda si erau putini care criticau .


--------------------
Dacia Solenza Scala - VS40AKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Aug 2007, 08:31
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Virgilius draga, can apare noul model logan, acușileașa, in toamna pe alte meleaguri si de la anul pe la noi, crede-ma pe cuvant ca problema nu o sa fie la posesorii de logan sedan, ci la cei de solenza.
Si stii de ce? Pentru ca va fi un logan HatchBack. Care va avea alt public tinta decat posesorii de logan sedan. Si care nici nu va arata rau la cat va semana cu clio 3 si skoda fabia.
Legat de preturile pieselor de schimb, ma repet, mai mergeti si voi pe la terti si mai cereti niste preturi. Daca le luati de la reprezentanta da, sunt astronomice, dar la terti o sa vedeti ca-i alta treaba, iar calitatea nu e infoerioara.
Legat de taxa de inmatriculare, discutia era ca se va elimina/reduce mult la masinile de import si astfel alea vor deveni mai competitive, nu era legata de solenza.
Legat de burduful de 25 ron de dacia ma abtin, ca stiu cum arata un burduf de planetara de DSN/SLZ de 25 RON. Mai bine lipsa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny - EDC
post 22 Aug 2007, 09:13
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 August 07




sa-mi zica si mie cineva cit costa un senzor de turatie ptr slz


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - B - 82 - EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ador13
post 22 Aug 2007, 09:42
Post #39


VADER


Group: Members
Posts: 263
Joined: 9 September 05
From: Mangalia




Daca vrei sa-ti iei masina acum ca sa o tii 2 ani si apoi sa o vinzi, atunci ia-ti una straina, clar. Nu bagi bani in ea deloc in 2 ani iar confortul nu se compara. Dupa aia iti iei alta straina si o tii tot asa.

Dar daca vrei sa-ti iei masina de 4500-5000 si sa o tii 10 ani de acum incolo, nu stiu daca alea straine din 1999-2001 sunt alegere mai buna pe termen foarte lung comparativ cu Slz sau Lgn din 2004/2005.

Acum depinde si de noroc...chiar stiu pe cineva care si-a luat un Opel Vectra din 1998 parca, si in primul an a bagat vreo 2000 euro in ea, dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel..

Mie personal imi pare rau acum ca mi-am luat Solenza (o am de 5 luni).
Nu am probleme deloc cu ea, merge foarte bine, dar stiu ca daca mai dadeam 500-1000 euro in plus (nu era o suma foarte mare) as fi putut sa-mi iau altceva mai bun, o Astra, o Fabia ..etc. Asta este acum....daca ma loveste vreo mostenire ceva...o schimb, daca nu...o tin pana ajunge la Remat smile.gif

QUOTE
...pretul masinilor SH devine cam 1/2 din cel de nou la 5 ani asa ca daca o Slz din 2003 o sa fie la anul 3000 euro atunci e in trend , daca se poate vinde cu mai mult...

@reed - nu cred ca trebuie sa ajunga la 3000 euro ca sa fie jumatate din pret. Am mai discutat. Scala metalizata a costat noua 6500 eur * 40000 cat era euro prin 2003 rezulta pretul aprox. 26.000 ron (asa s-a si platit masina, in lei nu in valuta).
Ori acum o Scala de 5000 eur inseamna aprox 15.000 ron adica sub 60% din pretul initial. Daca tu zici acum ca solenza scala ar trebui sa fie 3000 euro, adica 9500 ron, deja inseamna 37% din pretul initial.

This post has been edited by ador13: 22 Aug 2007, 09:59


--------------------
OPEL ASTRA H 2007 - CT-13-...
EX: DACIA SOLENZA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 22 Aug 2007, 11:48
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Din pacate, trend-ul asta nu se poate aplica asa de usor (regula de 3 simpla), fiindca la momentul respectiv si masinile straine aduse in ro se plateau tot in lei , la acelasi curs!
Asta ce nu are nimic de-a face cu evolutia fireasca a pretului la masinile sh din tarile cu apa calda, unde o devalorizare / intarire cu zeci de procente a monedei nationale in raport cu valuta forte duce la scandaluri politice/dezastre economice/greve sindicale/etc, pe cand la noi nu s-a rasculat (inca) nimeni !
Asta e viata in Romanica!
"Surprize, surprize..."

Daca, prin absurd (ma rog, Fereasca-ne Cel de Sus) se revine la un curs gen 4.3Ron la 1Euro, o sa trebuiasca sa scadem pretul in E la masinile sh in targ ??? Ma (foarte) indoiesc , sincer ! La noi nu s-a ieftenit nimic !


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ador13
post 22 Aug 2007, 14:03
Post #41


VADER


Group: Members
Posts: 263
Joined: 9 September 05
From: Mangalia




QUOTE
o sa trebuiasca sa scadem pretul in E la masinile sh in targ ??? Ma (foarte) indoiesc , sincer ! La noi nu s-a ieftenit nimic !


Daca intr-o luna leul se depreciaza si cursul de schimb o sa fie 1 euro=6 ron, tu mai poti sa-ti vinzi solenza de exemplu cu 4500 euro? Nu cred, pentru ca desi pretul in euro ar fi rezonabil, pretul in lei al masinii ar fi 110% fata de pretul initial de cumparare de acum 3 ani. Si nu cred ca ti-ar da cineva banii aia pe masina. Eu unul nu.

Sau daca 1 euro o sa fie = 2 ron, tu ce faci, o sa-ti vinzi masina cu 4500 euro nu?, adica cu 90 de milioane (lei vechi). Nu cred ca o sa-ti convina. O sa-ti afisezi pretul de vanzare in lei, fiind moneda mai puternica, si te vei raporta la pretul initial de 260 milioane lei, nu la cel de 6500 euro.

Pana la urma pretul unei masini (si nu numai) evolueaza in functie de raportul cerere/oferta, dar nici aspectele de mai sus nu sunt de neglijat. Cel putin in cazul masinilor autohtone.

This post has been edited by ador13: 22 Aug 2007, 14:13


--------------------
OPEL ASTRA H 2007 - CT-13-...
EX: DACIA SOLENZA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Sep 2007, 11:08
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(IRONICK @ 18 Aug 2007, 22:32)
Pai nu ai zis bre ca sunt masini bune ? Cum adica se gasesc greu alea bune ?
*



Se gasesc greu alea bune, pentru ca primii proprietari de SLZ inca mai aveau/au ideea aceea ca iesi mai ieftin daca faci chestiile cu mana ta in spatele blocului si piesele le-au cumparat de prin targ sau le-au refacut/rectificat pe la SRLu' lu' nea Caisa.
Ar mai fi si categoria celor care merg cu masina pana pica tot de pe ea si apoi o dau cu putina ceara sa straluceasca si ti-o baga pe gat.

P.S: Nu sunt adeptul service-ului pentru orice porcarie (ba chiar am avut ocazia sa merg in service si in final sa-mi rezolv singur problema aparuta la masina pentru ca cei din service erau pe langa), dar sunt unele operatii care se fac mult mai bine in service cu sculele potrivite.

Si referitor la pret revin cu observatia ca o Dacia 1310 din 96 se vinde cu peste 1000E, iar DSN pe la 2500E.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 3 Sep 2007, 12:33
Post #43


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




DSN-ul ala de 2500 e un jaf, una cat de cat e peste 3000. SLZ se stie ca e supraevaluata la SH, dupa cum e vorba "Nu e prost ala care cere, e prost ala care da".

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 07:01
Forum Renault