DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zgomote ciudate, la berlina mea

Paca
post 21 Aug 2007, 08:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Am o problema....cand introduc in treptele de viteza si debreiez o idee mai repede masina zvacneste,zmunceste parca ar lua-o cutia din loc.Trebuie sa ma chinui si sa am grija foarte mare cum dau drumul la ambreiaj.Intr-a 5-a nu face deloc asa.
Si de exemplu daca masina e in treapta 2-3-4 si am turatie destula si dau drumu instantaneu la acceleratie se aude aceeasi zvacnitura puternica.Traversa cu cele doua tampoane din spatele cutiei a fost schimbata acum 2 saptamani impreuna cu cele 2 tampoane...toate noi.

21 Aug 2007, 08:34:
Stie cineva cauza ?

This post has been edited by Paca: 21 Aug 2007, 08:34


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Aug 2007, 08:38
Post #2


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Ai cursa prea scurta la ambreiaj. Eu m-as bucura in locul tau ca pana si-n viteza a 4-a, masina zvacneste... Fi si tu mai calm cu ambreiajul ala, sa vezi ce baba cuminte poate sa fie masina, daca vrei neaparat.

PS: ia sa te urci de curiozitate intr-o masina sport, sa vezi aia ce curse are la pedala si volan. Cu aia nici nu poti sa mergi in trafic. Ori opresti motoru', ori il iei in brate pe ala din fata icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 21 Aug 2007, 08:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Am intalnit multe masini la care cupla ambreiajul jos si parca e mai placut...parerea mea.Dar avand in vedere problema mea...cum e mai bine sa fie cursa ambreiajului...scurta?...lunga? Nu imi e prea greu sa conduc relax dar e stresant ca trebuie sa apas ambreiajul chiar si la incetinire ca sa nu zvacneasca.Cum trebuie reglata cursa la ambreiaj?Daca are cursa mai lunga...nu zvacneste nu ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Aug 2007, 09:01
Post #4


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Pai... la o cursa mai lunga, fiecare milimetru de miscare "va insemna mai putin", ca sa zic asa... intelegi ce vreau sa zic? Atunci, ambreierea/debraierea se va face mai lin si nu mai esti obligat sa ridici piciorul de pe pedala atat de lent. ATENTIE INSA, la o cursa mai lunga exista riscul ca ambreiajul sa nu debraieze tocmai COMPLET, si de aici, riscul unei uzuri mai rapide ce poate degenera mai tarziu in patinare ambreiaj, si la revedere disc de ambreiaj...
De asemeni, daca alegi sa ai o cursa mai lunga, atunci va trebui ca piciorul sa apese pedala absolut PANA JOS.
Mie mereu mi-a fost lene sa-l calc pana jos si tocmai de-aceea am preferat sa-l strang cat mai mult si sa am o cursa mai scurta, dar mai sigura.

Reglajul ti-l face orice nene, nu-i mare lucru.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 21 Aug 2007, 09:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




ai vrut sa spui scurt acolo


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Aug 2007, 09:27
Post #6


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Nu stiu ce/unde zici ca am vrut sa zic. Eventual rezum:
- cursa lunga: avantaj: debraiere/ambreiere mai lina; dezavantaje: trebuie calcata pedala la maxim de fiecare data plus riscul de a nu debraia complet rezulta>>> figuri la schimbare viteze (in special de la mai mare la mai mica), posibila uzura prematura a discului si alte organe din ambreiaj;

-cursa scurta: avantaj: usurinta in schimbat viteze si sanatatea discului; dezavantaje: risc de a opri motorul cand nu e incalzit (in special cand vrei sa pleci usor, usor de la stop cand inca nu e verde) sau de a merge zdruncinat dupa schimbarea vitezei.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:40
Forum Renault