Probleme aeroterma Solenza, comanda motor aeroterma defect
![]() ![]() ![]() |
Probleme aeroterma Solenza, comanda motor aeroterma defect
emilbasil |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- BZ10CSC
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu probleme silimare s-au mai confruntat si alti co-forumisti. Dar astea s-au rezolvat de la sine, fiind datorate in special frigului de afara. Oricum, daca se strica butonul ala trebuie inlocuit tot blocul de comanda. Chiar si daca se ard becurile tot trebuie inlocuit. Cel putin asta e solutia data de producator.
Comanda in sine nu este electronica ci bazata pe niste rezistente. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
emilbasil |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 4 Mar 2005, 19:22) Cu probleme silimare s-au mai confruntat si alti co-forumisti. Dar astea s-au rezolvat de la sine, fiind datorate in special frigului de afara. Oricum, daca se strica butonul ala trebuie inlocuit tot blocul de comanda. Chiar si daca se ard becurile tot trebuie inlocuit. Cel putin asta e solutia data de producator. Comanda in sine nu este electronica ci bazata pe niste rezistente. M-am gandit si eu numai ca problema a aparut dupa un rulaj de cca 45 min timp in care a functionat normal. La revenire dupa maxim 2h s-a manifestat asa. Si nu cred ca era mai mult de minus doua grade Celsius. Daca sunt rezistente ceramice de putere(desi nu cred) s-ar justifica intreruperea lor.. Evident ca voi mai astepta! Dar spune-mi te rog, unde ai vazut solutia asta data de producator? Ca e cam aiurea... Oricum miultumesc si daca mai afli ceva esti binevenit. |
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- BZ10CSC
|
|
jhr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
ac e normal sa nu mearga atata tmp cat nu merge aeroterma.daca nu merge in primele 3 si merge in a 4-a e clar ca roata aia nu face un cotact, ceva.trage si tu de ea si infige-o la loc, asa ca neofitul...(sfatul meu se refera exact la conduita pe care as avea-o eu, ca nespecialist, daca mi s-ar intampla mie , la solenza mea scala).
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu prea ar avea de ce sa traga de ea. Eventual ar ramane cu butonul in mana. Buba e de la comanda nu de la buton. Iar comanda e in tabloul de climatizare.
Solutia de inlocuire e data de Dacia in manualul tehnic, cel dupa care se ghideaza (sau ar trebui sa se ghideze) service-urile. E drept ca si eu m-am mirat,dar scrie negru pe alb. daca eram in garantie imi convenea. dar acum daca nu mai am asa ceva normal ca nu o sa-mi schimb tot tabloul ala pentru un bec. Il pun eu cumva, da-l in colo, ca nu trebuie sa fii neurochirurg sa faci asa ceva. Eu suspectez ca (,) comanda se face similar celei a butonului ala rotativ al unui multi-tester din ala. Asta implica si un set de doua placute metalice care ar trebui sa se deplaseze din contactor in contactor.Cine stie cum s-o fi indoit o nazbatie din aia si nu mai face contact cum trebuie. Asta daca nu e de la frig, caz in care ar trebui sa-si revina. Maipoate sa fie si de la condens,mai ales daca mergi cu caldura mare in masina. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
emilbasil |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 05 ![]() |
Multumesc bogdan o, multumesc jhr. Daca am timp si o sa ma lase vremea am sa ma uit pe la bord, poate descopar ceva. In zilele urmatoare am sa va spun si alte probleme avute cu deschiderea electrica a geamurilor si motorul stergatoarelor de parbriz. Dar nu-mi da pace ideea ca ar fi bun la casa omului un manual de service sau macar o schema elctrica, sa stii pe unde se duc firele si sa nu stai sa le dibui de fiecare data. Daca aveti informatii dati-mi de veste!
|
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- BZ10CSC
|
|
oboman1980 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
De 2 zile am observat ca daca am dat drumul la caldura si apas butonul de AC se aprinde becul. Inainte daca era dat drumul la caldura nu mergea butonul de AC.
E posibil sa fie numai din cauza temperaturii? |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
Maf |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oboman1980 @ 10 Mar 2005, 14:55) De 2 zile am observat ca daca am dat drumul la caldura si apas butonul de AC se aprinde becul. Inainte daca era dat drumul la caldura nu mergea butonul de AC. Daca aeroterma este intr-una din pozitiile diferite de 0 atunci cand apesi butonul de AC becul de pe el se aprinde(adica a pornit AC-ul) indiferent daca e pe cald sau rece. Atunci cand nu se aprindea becul de la AC aeroterma era pe pozitia 0. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
oboman1980 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
Merci Maf.
Astept sa se mai incalzeasca un pic si apoi o sa testez daca merge, ca sa ma asigur ca e OK. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
ovidesscu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 5 Mar 2005, 19:28) Eu suspectez ca (,) comanda se face similar celei a butonului ala rotativ al unui multi-tester din ala. Asta implica si un set de doua placute metalice care ar trebui sa se deplaseze din contactor in contactor.Cine stie cum s-o fi indoit o nazbatie din aia si nu mai face contact cum trebuie. Asta daca nu e de la frig, caz in care ar trebui sa-si revina. Maipoate sa fie si de la condens,mai ales daca mergi cu caldura mare in masina. Asa este. Am avut si eu probleme cu aeroterma(nu mai pornea), si la service au desfacut blocul de comanda de la aeroterma incercand sa-l repare. Butonul rotativ se opreste de la un contactor la altul prin intermediul a doua bile. Nu are ce sa se indoaie acolo. Se poate insa sa fi cazut una din bile, si sa nu mai faca contact. La mine insa nu asta a fost problema. Contactul electric de la ventilator era in neregula. Insa la inceput nimeni nu si-a dat seama de asta si s-au grabit sa-mi desfaca blocul de comanda de la aeroterma, care nu avea nimic, dar in procesul de desfacere mi-au pierdut una din bile si butonul se invartea ca la ruleta. Pina la urma mi-au schimbat comanda la alt service, unde au gasit si buba ventilatorului, mufa de alimentare a ventilatorului, care s-a rezolvat in 3 min cu putin spray pt. curat contactele electrice. Nu ar fi rau ca emilbasil sa verifice si mufa aia (daca nu mai e in garantie) |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 2.O dCi 4WD
2007 ACENTA
- B -- ---
|
|
emilbasil |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 05 ![]() |
[quote=ovidesscu,14 Mar 2005, 15:04]
Asa este. Am avut si eu probleme cu aeroterma(nu mai pornea), si la service au desfacut blocul de comanda de la aeroterma incercand sa-l repare. Butonul rotativ se opreste de la un contactor la altul prin intermediul a doua bile. Nu are ce sa se indoaie acolo. Se poate insa sa fi cazut una din bile, si sa nu mai faca contact. La mine insa nu asta a fost problema. Contactul electric de la ventilator era in neregula. Insa la inceput nimeni nu si-a dat seama de asta si s-au grabit sa-mi desfaca blocul de comanda de la aeroterma, care nu avea nimic, dar in procesul de desfacere mi-au pierdut una din bile si butonul se invartea ca la ruleta. Pina la urma mi-au schimbat comanda la alt service, unde au gasit si buba ventilatorului, mufa de alimentare a ventilatorului, care s-a rezolvat in 3 min cu putin spray pt. curat contactele electrice. Nu ar fi rau ca emilbasil sa verifice si mufa aia (daca nu mai e in garantie) Multumesc ovidesscu! Chiar mi-au fost de folos cele scrise. Eu eram nelamurit cum se realizeaza variatia de tuartii, in cele patru trpte, plus oprit, ale aerotermei. Comutatorul fiind tare bine descris de tine, trag concluzia ca nu sunt rezistente aditionale care sa micsoreze tensiunea pe motor, ci comuta infasurari ale motorului aerotermei, modalitate eleganta si sfanta! Cred ca am si eu acelasi defect de contact in mufa, intrucat am mers ocazionbal cu ea in iarna asta drept pt care contactele s-au putut oxida in voie. Cum imi va permite vremea am sa desfac grila. Multumesc si te voi anunta. De curiozitate, cat a costat comutatorul? |
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- BZ10CSC
|
|
ovidesscu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu pt. ca a intrat pe garantie. Oricum am luat la rand toate service-urile autorizate Dacia din Buc. pina am gasit unul care sa aiba pe stoc piesa respectiva. toate celelalte mi-o ofereau numai in urma unei comenzi care dura intre 3 si 7 zile iar eu aveam nevoie de masina atunci(perioada craciunului).
P.S. Cand desfaci grila iti recomand sa desfaci si suruburile care prind ventilatorul si sa-l dai la o parte pt. numai asa poti sa si vezi bine mufa in cauza si altfel sa-ti dai seama daca e oxidata sau nu. |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 2.O dCi 4WD
2007 ACENTA
- B -- ---
|
|
emilbasil |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(ovidesscu @ 23 Mar 2005, 17:24) Nu stiu pt. ca a intrat pe garantie. Oricum am luat la rand toate service-urile autorizate Dacia din Buc. pina am gasit unul care sa aiba pe stoc piesa respectiva. toate celelalte mi-o ofereau numai in urma unei comenzi care dura intre 3 si 7 zile iar eu aveam nevoie de masina atunci(perioada craciunului). P.S. Cand desfaci grila iti recomand sa desfaci si suruburile care prind ventilatorul si sa-l dai la o parte pt. numai asa poti sa si vezi bine mufa in cauza si altfel sa-ti dai seama daca e oxidata sau nu. Salut ovidesscu, m-am lamurit, mi-ai dat informatii necesare si am rezolvat problema. Multumesc inca o data! Cauza este o siguranta termica aflata in blocul de pe aeroterma. Constructiv, pe scurt, este vorba de un divizor rezistiv format din trei rezistente introduse in circuitul de alimentare pe rand de comutatorul de la bord, pozitia 1 rezistenta cea mai mare, pozitia 3 cea mai mica. Dar sa descriu metodologia in detaliu, poate si altora le va fi de folos si vor scuti ceva lei noi in service. Defectul consta in refuzul aerotermei de a functiona in treptele 1,2,3 si numai in pozitia 4,cand, de fapt, se aplica 12 volti pe bornele electromotorului aerotermei, fara a mai trece prin circuite de divizare. Remedierea se face dupa cum urmeaza (motor oprit, cheie contact in pozitie neutra): - se desprinde chederul si grila de protectie de plastic ce acopera spatiul aerotermei, al mecanismului stergator parbriz si vas lichid spalare. - pe partea dreapta a automobilului se localizeaza manunchiul de fire ce duc spre conectorul aerotermei. - se trage, usor dar ferm, spre stanga, zavorul de culoare rosie ce solidarizeaza conectorul de corpul aerotermei - cu o cheie tubulara de 7 se desface surubul cu cap hexagonal - odata desfacut se roteste la 90 grade dreapta pentru a-l desface din urechea de fixare. - se scoate si conectorul cu doua fire (informatia de prezenta tensiune pt validare pornire AC) - cu un ohmetru se masoara continuitatea rezistentelor suntului (cel cat o cutie de chibrit) dinspre conectorul cu fire spre partea opusa, se vor gasi rezistente de ordinul ohmilor sau mai mici. - se masoara continuitatea sigurantei termice (este sudata de terminalele suntului tocmai pt a se preveni desprinderea datorita caldurii disipata de sunt). La masurare, in caz de defect, va prezenta rezistenta infinita. Pentru a va asigura ca nu exista un defect al aerotermei, veti monta cu grija conectorul cu cabluri in locas, (fara cel de la AC), puneti contactul cu cheie pe prima trepta si comutatorul pe pozitia 1. Puneti aparatul de masura (cap de scala 3A) puneti testerele pe capetele sigurantei termice arse si masurati consumul pe motor, ce nu trebuie sa depaseasca 3A. Veti observa ca turbina va incepe sa se invarta la turatie minima. Cu aceasta ocazie va sfatuiesc sa curatati palele turbinei de frunze sau alte corpuri. Treceti iarasi cheia de contact in pozitia neutra. Urmeaza ca siguranta sa fie inlocuita, si cum n-am stiinta sa fie ca piesa de schimb, am confectionat una de cca 8A, lipita zdravan cu cositor, n-am gasit o altceva la indemana si nu cred ca temperatura va ajunge sa topeasca fludorul. - se procedeaza la montarea blocului pe corpul aerotermei, procedeul fiind invers demontarii. Nu uitati conectorul pt AC! Succes! |
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- BZ10CSC
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
Stiu ca sunt 4 ani de cand nu s-a mai spus nimic aici dar acum m-am lovit si eu de problema asta si nu reusesc sa-mi dau seama daca este de la comutator sau de la aceasta siguranta.
Comutatorul se roteste normal, adica se opreste pe fiecare treapta deci nu cred ca este sarita acea bila pt ca cineva spunea mai sus ca ar trebui sa se roteasca ca la "ruleta". Acum daca problema este de la acea rezistenta intrebarea mea este: exista cineva pe forum din Pitesti sau din Mioveni care sa se priceapa la asta si sa ma ajute si pe mine? Pt ca eu in domeniul asta sunt cam paralel. Nu as vrea sa mai ajung la service pt nimic in lume (mai ales la cele din zona) pt ca sunt satul cu varf si indesat de "specialistii" de acolo. P.S. Am desfacut astazi blocul de comanda si am masurat tensiunea care duce la aeroterma pe cele 2 fire de + si am observat ca este tensiune pe ambele: 12.48 Totusi aeroterma nu functioneaza decat pe treapta 4 si bineinteles ca doar atunci se cupleaza si A.C.-ul. This post has been edited by dangun03: 25 Feb 2009, 08:25 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#15
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
Siguranta F 17 GMV climatizare.
This post has been edited by Ionel 1966: 25 Feb 2009, 12:11 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#17
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
Merci mult pentru interes, dar daca scot schema asta la imprimanta pot sa o tin pe toate partile ca la cat ma pricep tot nu o sa inteleg nimic din liniile si semnele alea.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#19
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
Am scos F26 (30A)- nu functioneaza treapta 4 dar 1,2,3 functioneaza. Am scos F17 (30A) - nu functioneaza treapta 1,2,3 dar 4 functioneaza. Pot fi contacte oxidate in tabloul de sigurante. Pe schema 319 este tabloul de climatizare in care sunt incluse butonul rotativ pentru treptele de viteza, butonul pentru AC si cel pentru recirculare. Un electrician bun poate deslusi schema.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
Cu aparatul de masura le-am verificat. Cam la atat lucru stiu sa-l folosesc. Ca are o pozitie in care daca am continuitate tiuie.
![]() In alta ordine de idei m-am uitat pe la mufa care duce la aeroterma (una cu fire mai multe si cu o siguranta rosie care trebuie trasa intro parte pt a iesi mufa - cea despre care vorbea cineva cu cateva posturi mai sus). Are cineva idee pe care pini trebuie sa vina curent pt fiecare treapta a aerotermei sau daca prin acea mufa este alimentat motorasul? Pt ca m-as apuca sa vad daca imi ajunge curent acolo sau nu. Dar daca nu stiu ce face fiecare fir nu are sens sa incep. Am descoperit problema: exact de ce imi era teama. Ceea ce descrie mai sus "emilbasil": se masoara continuitatea sigurantei termice (este sudata de terminalele suntului tocmai pt a se preveni desprinderea datorita caldurii disipata de sunt). La masurare, in caz de defect, va prezenta rezistenta infinita. Eu nu stiu cum este cu rezistenta infinita dar am facut un test: am pus un fir peste capetele rezistentei astfel incat sa treaca curentul prin el si a pornit aeroterma pe treapta 1 pt ca asa o lasasem eu de la buton.Acum problema s-a schimbat: cum fac alta rezistenta din aia termica? Cel care a descris mai sus tehnica spune ca a facut una de 8A dar nu spune cum. 26 Feb 2009, 11:36: Chiar nu stie nimeni care-i rolul sigurantei sau rezistentei aleia arse? Si cum pot sa o schimb ca sa nu fac vreo prostie si in timp sa se arda ceva pe acolo? This post has been edited by dangun03: 26 Feb 2009, 11:36 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
cscomp |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 July 08 ![]() |
Nu stiu ce gresesc de nu apar posturile. da-mi un mail la cscomp@buzau.org sau emilbasil@yahoo.com, sau mai simplu 0722509049. Te voi indruma sa rezolvi. Succes !
|
--------------------
Logan
Van
2007
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
Problema rezolvata. Am desfacut rezistenta arsa si am citit pe ea: valoarea temperaturii 216 grade Celsius. Am gasit in comert rezistenta termica de 216 grade la 3.5 lei.
Am desfacut rezistenta arsa si am inlocuit-o cu cea noua pe care am lipit-o normal cu letconul, dar am avut grija sa nu insist prea mult cu ansa pe capetele rezistentei. Aeroterma functioneaza normal acum pe toate treptele. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
gabyu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
probabil ca nu e topicu potrivit dar nah...
![]() This post has been edited by gabyu: 16 Mar 2009, 13:49 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Nu te deranjeaza cu nimic si nici nu afecteaza mersul aerului sau al motorului aerotermei. E prea costisitoare scoaterea lor, plus ca, demontand TOT bordul, pt a le scoate, risti sa mai defectezi si altele. Mai rau decat sa faca zgomot nu iti fac.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
gabyu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
ok ms
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
laur82 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 18 January 09 ![]() |
Salutare tuturor..astazi am observat si eu ca aeroterma nu functioneaza pe treptele 1.2.3....pe treapta 4 merge (cu toate ca ieri mergea normal).Am citit mai sus ca ar putea fi de la o siguranta termica.Ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna unde o pot gasi? Nu am avut timp sa masor rezistentele si nu stiu sigur ca este ea de vina dar in caz ca ar fi as dori niste sfaturi.Multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala/2004
- DB-82
|
|
gabyu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
nu stiu daca te ajuta da am gasit cand ma uitam prin topicuri un pdf cu sigurantele cares si pt ces dak asta vroiai spor la schimbat:))....
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(laur82 @ 16 Mar 2009, 21:09) Salutare tuturor..astazi am observat si eu ca aeroterma nu functioneaza pe treptele 1.2.3....pe treapta 4 merge (cu toate ca ieri mergea normal).Am citit mai sus ca ar putea fi de la o siguranta termica.Ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna unde o pot gasi? Nu am avut timp sa masor rezistentele si nu stiu sigur ca este ea de vina dar in caz ca ar fi as dori niste sfaturi.Multumesc anticipat. Daca nu este o siguranta arsa atunci ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu. Solutia mea am descris-o mai sus. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
alinbum |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
unde se afla acea rezistenta termica de la aeroterma pentru ca si mie nu imi mai functioneaza ventilatorul. poate a facut cineva si o poza cu locul unde o pot gasii. mersi
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:01 |