FUM GROS ALB - evacuare, dintr-o data
![]() ![]() ![]() |
FUM GROS ALB - evacuare, dintr-o data
dizzy |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|||
Geox16v |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Uita-te bine la bloc si masoara-l inainte de a lua decizia de a aleza blocul In urma alezarii trebuie sa cauti pistoane de reparatie care nu cred ca le vei gasi Mai exista posibilitatea de a bucsa blocul dar nu e cea mai recomandata
Dupa reparatie verifica si parametri de functionare ai catalizatorului ptr ca fumul de ulei poate sa-ti afecteze si catalizatorul Ramin la parerea ca e suficient sa schimbi doar segmentii ptr ca in perioada scurta in care ai mers cu segmentii blocati nu cred ca a fost afectat blocul Astept noutati. |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
dizzy |
![]()
Post
#63
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
sa ne zici cat face reparatia.
Poate fi mai ieftin sa-ti pui un motor SH, eventual un 1,8l 16V. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
sauvignon |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 August 07 ![]() |
revin cu o informatie putin mai tehnica spusa de baietii de la service:
sunt blocati segmentii pe pistoane din cauza calaminei depuse "multumita" benzinei luata din mol CT. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
|
|
adip |
![]()
Post
#65
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
sauvignon: stai putin. Se poate invarti arborele cu cheia pe piulita aia mare din capatul dinspre cureaua de accesorii? Da jos cureaua in service, desfa distributia (oricum o s-o schimbi probabil) si vezi daca se poate invarti arborele cotit. Daca se poate inseamna ca cei din service mint.
Mie unuia nu prea imi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva doar din cauza benzinei. Pur si simplu nu imi vine sa cred. Ani de zile si eu, si fratele meu, si tata, si altii am bagat benzina in aro/oltcit/dacie de pe unde nu-ti vine a crede si niciodata nu s-a intamplat asa ceva. Si alea erau motoare care se segmentau la maxim 150k km. Eu cred ca problema ta a aparut din alta cauza. Cel mult, poate, benzina proasta a agravat situatia datorita arderii incomplete si defectuoase si cresterii temperaturii peste normal. Sigur, dar sigur-sigur nu ai avut probleme cu racirea (pierderi antigel, blocare termostat, radiator infundat, etcetc)? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
sauvignon |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 August 07 ![]() |
nici cea mai mica problema nu am avut cu cele enumerate!
de fapt, nu am avut nicio problema cu masina asta pana acum ![]() This post has been edited by sauvignon: 27 Aug 2007, 23:24 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Din ce citesc eu aici inteleg ca de la o singura alimentare de la Mol ti s-a depus atata calamina?
Nu pot sa cred. Inseamna ca pe o raza de cateva sute de km in jurul benzinariei aleia trebuie sa fie plin de soferi in situatia ta. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
argon |
![]()
Post
#68
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
masina avea un viciu ascuns, benzina cel mult a agravat, dar foarte putin probabil si asta.
Segmentii se blocheaza pe piston din cauza lipsei ungerii sau temperaturii prea mari..benzina mai greu face asta..parerea mea. Plus de asta, calamina se depune(pe perioada medie-lunga si nicidecum instant) in camera de ardere pe supape si pe capul pistonului, si nu pe laterale. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#69
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Nu ti se poate depune atata calamina incat sa blochzi segmentii in cativa km de functionare ai motorului. Nu cred ca ti se trage de la benzina. Ea a pus cireasa pe tort ca sa zic asa. Esti sigur ca nu ti s-a gripat motorul datorita supra incalzirii sau ungerii defectuoase? Daca in memoria computerului motorului nu au aparut defectiuni e posibil sa se fi gripat motorul. Segmentii aia nu se blocheza asa brusc decat la gripaj. Compresia slaba indica clar ori spre segmenti ori spre supape. mai putin probabila treaba cu supapele. Oricum daca spui ca a scos fum mult, nivel crescut de ulei, ma fac sa ma gandesc la ungere defectuoasa si gripare motor. Totusi daca ai garnitura de chiulasa busita se pierde compresie si pe acolo asa ca poate nu e de la segmenti. Cum ti-au facut testul de compresie? Ai cumva graficele sau calorile obtinute sa le pot vedea si eu?
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
argon |
![]()
Post
#70
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ma gandesc la urmatoarea chestie: dintr-un viciu de fabricatie, a cedat garnitura de chiulasa, lichidul de racire a patruns in ulei mai devreme sau mai tarziu, acesta nu a mai asigurat ungerea, segmentii s-au blocat. Benzina nu are nici o legatura, doar coincidenta ca s-a intamplat nenorocirea dupa acea alimentare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#71
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu ii dau dreptate lui lord hades. Calamina nu se depune in canalul segmentilor, si nu se depunde destule lacuri si rasini de la 1 plin incat sa rezulte asa ceva.
Acum telefonul ala la vocea clientului suna din ce in ce mai bine, poate trimit vreu techliner in service sa se uite la motorul tau si sa vada daca nu e cazul cazul de vreun viciu ascuns. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sauvignon |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 August 07 ![]() |
am sunat ieri la vocea clientului si le-am spus de problema, inainte de a stii concluzia service-ului local.
astazi am primit telefon de la ei cu un raspuns final: au luat legatura cu service-ul unde se afla masina si li s-a comunicat ca nu exista nici un defect de fabricatie, efectele negative pe care le-a suferit motorul sunt provocate doar de benzina alimentata, care a condus la mersul motorului in conditii foarte dure. atat, am incercat sa-i explic ca nu au existat conditii dure pe care trebuia sa le observ eu, lichidul de racire doar ce a ajuns la minim, restul a fost verificat si de mecanici, singurele treburi dubioase: benzina in ulei, ulei in filtru de aer si asa mai departe apoi ................... ![]() This post has been edited by sauvignon: 28 Aug 2007, 12:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
|
|
argon |
![]()
Post
#73
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#74
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Poate n-ar fi rau sa se arunce un ochi si pe topicul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=67166
E o problema asemanatoare. Numai ca acolo conditiile de exploatare "vitrege" sunt mai mult decat clare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roland |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cand aveam Dacia Berlina mi s-au dus garniturile de la camasi si mi-a intrat antigelul in ulei. Am mers asa peste 500km si nu s-a intamplat absolut nimica rau. Dupa remedierea defectiunii totul era ca nou. Uleiul era de calitate, dar sunt convins si ca cel din Logan e tot de calitate. Deci, si eu ma mir sa se strice asa de repede, daca nu e asigurata ungerea.
Lui Sauvignon ia ajuns lichidul abia la minim, eu completasem de cateva ori. |
--------------------
.
.
.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#76
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Cei de la dacia nu ar recunoaste ca e vina lor pentru ca asta presupune costuri din partea lor. Oricum tinand cont de faptul ca a iesit din garantie nu le poti imputa nimic in acest sens.
Uleiul in filtrul de aer putea ajunge doar prin conducta de recirculare a gazelor arse. Din alta parte nu e posibil. Presupun ca un nivel crescut al lichidului (ca nu mai poate fi numit ulei) in baia de ulei a dus la o crestere semnificativa a vaporilor recirculati, ba sunt aproape sigur ca a fost apsorbit sub forma de picaturi foarte fine nu doar ca ceata de ulei. Ai observat cumva variatii semnificative ale presiunii uleiului? Aprindere martor luminos, stingerea mai greoaie a lui la pornirea motorului? Nu cred in ipoteza ca ti-a intrat asa de multa benzina in baia de ulei atat de repede. Sunt mai convins de scapari de apa in baia de ulei. Uleiul s-a subtiat a intrat in camera de ardere a fost ars si reziduuriele produse ti-au blocat segmentii intrand intre ei si oglinda cilindrului. Mai degraba treaba asta decat griparea motorului. De asta as avea nevoie de graficul de compresie. Marea ta greseala a fost sa continui deplasarea cu masina cand ai observat problema cu fumul. Atunci avariile erau substantial mai mici decat acum. Cred ca o sa aflii exact ce e de vina cand se va desface motorul. Bafta! 28 Aug 2007, 20:27: Referitor la motor forjat, am un prieten posesor de Renault Clio din 2005 si are un stil de condus de parca e pilot de raliu. Merge pana la 5000-6000 ture pana schimba viteza. Are 19500 km cu ea si ii merge foarte bine. Asa ca Dacia sa o lase moale cu conditii vitrege de exploatare! Se iau de combustibil ca sa se scoata! This post has been edited by Lord Hades: 28 Aug 2007, 19:27 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#77
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok, avem efectul client: fum alb pe evacuare, pierderi de lichide de racire.
Defectiunea constatata: garnitura de chiula arsa si segmenti blocati in canale la 3 cilindri. Cauza probabila (acuzata de service): 1 plin de benzina proasta. Poate ne explica si noua modul de defectare, ca tare sunt curios. Cei de la Dacia care dau vina pe benzina, au fost sa vada masina? Sau il cred pe cuvant pe Dacotechul serviceului? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
adip |
![]()
Post
#78
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(sauvignon @ 28 Aug 2007, 12:59) am sunat ieri la vocea clientului si le-am spus de problema[...] astazi am primit telefon de la ei cu un raspuns final: au luat legatura cu service-ul unde se afla masina si li s-a comunicat ca nu exista nici un defect de fabricatie, efectele negative pe care le-a suferit motorul sunt provocate doar de benzina alimentata, care a condus la mersul motorului in conditii foarte dure. Sa muara ei?? Sa ne spuna si noua atunci derbedeii aia cum e posibil ca un motor sa crape DOAR dupa benzina proasta.sauvignon, tine-te de ei sa-ti faca masina moca, aia nu sunt altceva decat niste samsari ordinari, niste tepari fata de care cei din targ sunt mici copii. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Geox16v |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 28 Aug 2007, 20:33) Ok, avem efectul client: fum alb pe evacuare, pierderi de lichide de racire. Defectiunea constatata: garnitura de chiula arsa si segmenti blocati in canale la 3 cilindri. Cauza probabila (acuzata de service): 1 plin de benzina proasta. Poate ne explica si noua modul de defectare, ca tare sunt curios. Cei de la Dacia care dau vina pe benzina, au fost sa vada masina? Sau il cred pe cuvant pe Dacotechul serviceului? Nu a zis nimeni nimic de nici o garnitura de chiulasa arsa si nici de lichid de racire in ulei La el sunt doar segmentii blocati. nivelul uleiului a crescut probabil din cauza benzinei nearse. Uleiul a ajuns in f de aer din cauza nivelului mare si a presiunii mari din carter |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
klaus |
![]()
Post
#80
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Geox16v @ 28 Aug 2007, 21:58) Nu a zis nimeni nimic de nici o garnitura de chiulasa arsa si nici de lichid de racire in ulei La el sunt doar segmentii blocati. nivelul uleiului a crescut probabil din cauza benzinei nearse. Pe aici multi au zis de garnitura arsa. Nu au zis aia de la Dacia, dar pe aici lumea a zis.Si segmentii blocati si calamina poate fi efect al garniturii bine mersi. Si ceea ce ei au observat pe acolo sa fie efectele secundare ale garniturii defecte. Oricum garnitura o schimba acum, si de ce sa se lege la cap si sa spuna ca era garnitura defectuoasa? Asta ar fi insemnat ca se putea datora unui viciu ascuns. Iar pentru viciu ascuns garantia e cat durata medie de utilizare a bunului. Nici eu in locul celor de la service nu as fi amintit de garnitura aia... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adiya |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Soooo...arunc si eu cu piatra-n balta. Gomarea segmentilor e obligatorie numai daca este afectata garnitura de chiulasa?
This post has been edited by adiya: 29 Aug 2007, 00:40 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Asa ziceam si eu. O garnitura arsa are si alte simptome nu numai blocarea segmentilor
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
klaus |
![]()
Post
#83
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si care ar fi "si alte simtome"?
Ca poate multe or fi pe aici deja gata descrise. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Alte SIMPTOME sunt descrise dar daca ai observat nu de catre initiatorul topicului Nu a lipsit lichid de racire Nu s-a ridicat temperatura Nu a fost lichid de racire in ulei Nu a fost presiunea mare in vasul de expansiune
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#85
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiti care e partea ciudata? Ca daca dacia are tot interesul sa dea vina pe benzina, cei din service vor sa faca reparatia pe garntie, caci astfel sunt siguri ca faci reparatia la ei si iau banii de manopera de la dacia. Caci in situatia de dfata, daca tot dai tu toti banii, te poti duce linistit la alt service.
Deci cei din service ar avea motive sa zica adevarul, dar daca insa un manager de zona de la dacia le pune pumnul in gura sa zica ca el.... Complicata situatie. Eu as incerca si o diagnosticare in alt service.... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Cum s-ar putea testa daca a intrat benzina in ulei?, asta pt mine
|
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
klaus |
![]()
Post
#87
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Legat de lichidul de racire:
QUOTE(sauvignon @ 22 Aug 2007, 16:54) Legat de lipsa lichid de racire in ulei, asta au afirmat aia de la service. Care nu aveau nici un, dar nici un motiv sa spuna asa ceva. Legat de presiune mare in vasul de expansiune, o fi vreo treaba cu supapa vasului, o ajuta si aia la mentinerea unei anume presiuni Legat de nu s-a ridicat temperatura, cred ca e singurul argument real pana la proba contrarie. QUOTE(lau_swat @ 29 Aug 2007, 09:25) Metoda babeasca este sa-i dai foc cu o bricheta. Daca are benzina ia foc imediat si se vede.Testul se poate face comparativ, cu o mostra de ulei direct din cutie (din ambalaj, nu cutie de viteza), si una direct din motor. Se va observa imediat diferenta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#88
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cand ia foc e cam multa benzina in ulei...nu-i un criteriu zic eu..se mai poate verifica cu o sugativa, daca pata se raspandeste pe margini e benzina in ulei..daca sta mai inchegata nu e...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
![]() |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
klaus |
![]()
Post
#90
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai, daca nici:
QUOTE(sauvignon @ 21 Aug 2007, 22:29) am verificat acum dupa cateva ore de stationare si racire, nivelul uleiului. nu inseamna multa benzina in ulei, apai cat ar trebui sa fie ca sa fie multa?SURPRIZA.. e mult peste nivelul maxim !! dublu chiar... Iar garnitura arsa e mai putin probabil, ca pe logan nu e garnitura de clingherit... This post has been edited by klaus: 29 Aug 2007, 08:49 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 18:03 |