o mica problema, posibil carb. infundat
![]() ![]() ![]() |
o mica problema, posibil carb. infundat
98YMV |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|||
mirceas |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
zdruncinatul motorului in mers cand scade turatia poate fi inclusiv de la jigleorul de relanti infundat. dar un efect de "tractor"/"trrrr" il ai mai ales daca merge motorul in 2-3 pistoane. verifica bujiile, fisele, regleaza aprinderea...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
98YMV |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
la relanti sta la 900 nu se clinteste , zdruncinaturile apar in sarcina la turatie mica iar efectul de ,,tractor" doar pe loc accelerata . Am verificat si bujiile , toate lucreaza .
This post has been edited by mikedio: 19 Aug 2007, 15:44 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
Merced |
![]()
Post
#4
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pune mana pe el. Pe bune.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
98YMV |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
am incercat si trucul asta merced . Merci oricum , maine ii fac o vizita mecanicului meu pt un curatat de la a la z si reglat .
|
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
Bullix |
![]()
Post
#6
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Cumperi un spray de carburator si-l golesti in el. Si pe dinauntru si p'afara si pe toate partile. Apoi stai vreo 10 minute. Pornesti masinaria; daca problema persista, atunci nu murdaria e problema.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cel mai bine s ail curete, pt orice enventualitate....la daciuta mea a fost curatat acum cativa ani tot carburatorul si reglat foarte bine, nu au fost probleme ,si consumul a scazut in oras dela 10 l la aprox 7 litr/100kmi(masurat cu catva timp in urma)..probabil a mai crescut intre timp
totusi, desi nu ma pricep prea mult la bucata asta, nu ar putea fi cuiul pontou sau pompa de sprit(membrana sau alte probleme)? This post has been edited by cristitranca: 19 Aug 2007, 23:08 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mirceas |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
QUOTE(mikedio @ 19 Aug 2007, 15:43) la relanti sta la 900 nu se clinteste , zdruncinaturile apar in sarcina la turatie mica iar efectul de ,,tractor" doar pe loc accelerata . Am verificat si bujiile , toate lucreaza . pai tocmai ca la turatie mare efectul se compenseza si nu iti mai dai seama asa usor. uneori ai doar impresia ca lucreaza toate bujiile, e bine sa fi convins ca totul e ok inainte sa suspectezi si altele. am patit-o si eu, ma duc la un amic sa isi dea cu parerea ca in rest totul era ok... mi-a demonstrat ca era una din bujii, aveam parca brisk, set nou (iti dai seama ce bune erau). am pus rapid un sinterom care il aveam in dotare si mergea perfect motorul. eu nu sesizam ca bujia nu lucreaza bine. omul tinea fisa la 1-2 mm de bujie si motorul avea tendinta sa se tureze. cand indeparta fisa, turatia nu scadea simtitor. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
La mine acum vreo 2 luni mi-am schimbat bujiile si a pus Sinterom ,le-am montat direct si mecanicul de atunci a sesizat ca nu merg primele 2 bujii de catre baterie scoatea fisele la relanti si nimic ,nici o schimbare in mersul motorului la relanti.Dupa ce m-am documentat un pic de aici,am coborat la masina si am masurat distanta intre toate bujiile si normal ca bujiile in cauza erau aiurea reglate din fabrica in jur de 0,9 .Dupa ce le-am reglat la 0,6 mergea mult mai rotund motorul si se simtea diferenta la scoaterea fiselor ,deci nu va bazati pe bujiile noi fara sa le masurati cu lera ,masurati si apoi montati !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ba eu ma bazez pe bujiile noi, de exemplu bosch si denso, toate erau reglate la perfectie. In schimb, sinteromul , intr-un set au de la 0.5 la 1, plus electrozi strambi..etc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gygy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
[QUOTE]
Se poate face si fara sa dau carbu jos?? |
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|
brigada_diverse |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la mine mergea in 3 bujii, dar se observa doar la relanti, in turatie , la 3000 rpm nu prea iti dadeai seama
si eu m-am bazat pe bujii bosch... si am ajuns sa le schimb una cate una cu vechile bujii sinterom care au stat 18 ani pe masina... am mai vazut bujii bosch care se strica destul de repede, pentru Dacie, Sinteromul e de baza(recomandat si la service) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bogyciu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Si eu am cam aceeasi problema, cand merg la turatie mica in treapta superioara are intreruperi scurte, mie imi cam afuma primele bujii dinspre radiator (unu si trei parca) si nu stiu ce sa le mai fac, nu sunt ude(nu papa ulei), doar afumate, am auzit ca poate fi si de la benzina, a mai patit cineva? Si chestia e ca problema asta o am de ceva timp, am dat jos chiulasa, frezat scaune, facut planeitate, reglat culbutori, tot degeaba...
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu paote fi cauza amestecul carburant sarac/bogat?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
98YMV |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
l-as curata eu carbul dar e dublu si nu l-am desfacut niciodata si mi-e ca nu-l mai pun cum trebuie la loc . Cel mai bine ma duc la service si asta e . Oricum am in plan schimbarea cu unul de 1400 .Avand motor de 1600 ce modificari trebuiesc aduse ?
This post has been edited by mikedio: 20 Aug 2007, 13:00 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
Bullix |
![]()
Post
#16
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Carb de 1.4 la motor de 1.6... da, vei merge mai economic, dar mai lenes...
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
98YMV |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
da carburator de 1.4 o sa pun pt ca cel de 1.6 imi consuma cred vreo 30 % cu toate reglarile masii
![]() This post has been edited by mikedio: 22 Aug 2007, 09:06 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
Merced |
![]()
Post
#18
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tie iti consuma mult prea mult, si mi-e ca pui carburator de 1.6 si nu rezolvi mare lucru. Poate ai alte probleme, cum ar fi returul infundat. Merita sa verifici si asta.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
98YMV |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
pai carburator de 1.6 am si vreau sa pun de 1.4 si o sa verific tot ce e posibil la ea . Apropo returul cum poate fi verificat ? Si ce probleme pot avea de imi consuma asa enorm ?
|
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
h8uall |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 May 07 From: brasov ![]() |
pai e simplu desfati furtunu de retur de la pompa si suflii in el ,vezi ce se intampla e normal sa intampine o anumita rezistenta si in plus se simte cand suflii in el si aerul suflat iese in rezervor daca e infundat dute undeva unde au compresor si incearca cu compresorul vezi ce se intampla.si cu carb nu e nivelul prea mare cumva ??daca accelerezi treptat tot asa face sau numai cand accelerezi brusc???
This post has been edited by h8uall: 22 Aug 2007, 13:01 |
--------------------
renault
19 tse/megane
1990 tse/1998 rn
- bv 08 NMA/----------
|
|
98YMV |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
As putea pune carburator de 1300 ? Cu jicloare de 1.4 . Ce zici ar merge ? Omul de la care pot sa-l iau mi-a spus ca l-a pus si pe un aro cu motor de 2.5 L si cica merge bine . Ce ziceti ?
This post has been edited by mikedio: 22 Aug 2007, 20:30 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
Bullix |
![]()
Post
#22
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Si in cat timp accelera Aro-ul ala de la 0 la 100km/h? In 10 minute?
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
98YMV |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
cred ca da
![]() ![]() This post has been edited by mikedio: 23 Aug 2007, 20:35 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:11 |