Bujii afumate ,pornire grea pe timp rece
![]() ![]() ![]() |
Bujii afumate ,pornire grea pe timp rece
dreher |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Si eu aveam probleme la pornirea pe ploaie. La mine era amestecul sarac (pe gpl).
Verifica fisele de bujii, eventual cumpara de la dezmembrari unele de la o masina straina, cu lita prin ele. Trebuie sa te mai uiti pe la platina, cumpara o lera si verifica distanta sa fie 0.4 mm. Eventual sa nu ai crapat capacul delco, e 5 lei da is proaste tare astea de dacie. Mai masori cu lera distanta la bujii (daca ai aprindere o pui pe la 0.9-1mm). Dupa ce termini cu aprinderea treci la carburator. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dreher |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Nu stiu ce sa zic .Am facut cam tot ce zici tu mai putin capacul de delcou insa nu .....porneste da greu si poate ma repet dimineata dupa ce porneste moare subit in cateva secunde (daca accelerez moare imediat)
7 Sep 2007, 22:06: A si sa nu uit ...Cine stie cum se masoare fisele adica intre ce si ce se pun electrozii ohmetrului ...ca am citit ca unele pot sa aiba si 100 kohmi este posibil ca niste conductori sa aiba asa rezistenta.........? ![]() 7 Sep 2007, 22:09: Tot eu revin ...Cineva care sa uitat azi pe la ea a zis ca scanteia este cam slabuta asta sa fie motiv ? This post has been edited by dreher: 7 Sep 2007, 22:09 |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Scoti fisa de pe masina si pui ohmetru la capetele ei.
O fisa de urziceni are cam 15 Kohmi. Sa te uiti la contactele capacului delcou sa nu fie oxidate. Cel mai bine cumperi un delco nou, e ieftin. Condensatorul de pe delco e in stare buna? Nu fura curent? This post has been edited by $$ilvviu: 7 Sep 2007, 22:27 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
SSilent |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
exact asa facea si a mea dimineata(sau cand era motoru rece) ....o lua abia la a4-a 5-a cheie ...cu aceleasi figuri daca incercam sa o accelerez....si mia zis cineva (dupa ce a condus-o) ca am amestecu saracit ....si mia reglat amestecu .....a infiletat surubul de ala de la carburator ( habar nam cum ii zice) la maxim apoi la desurubat doua ture jumate si de-atunci nu mai am probleme cu pornirea indiferent de conditii ....adica o ia din prima cheie cateodata a doua
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
dreher |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
'neata baieti !Multam ptr sfaturi $$ilvviu.Cred ca azi o sa cumpar un capac de delcou sa vad daca este vreo treaba ....si sa masor si fisele alea ,insa te mai intreb odata cum poate un conductor (presupun ca-i litat si de cupru nu?)sa aiba asa rezistenta
![]() |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai nu.
Fisele astea litate au la un capat o mufa cu rezistenta de 1Kohm, pt a nu influenta prin parazitii creati aparatul radio. Fisele noastre meseriase de Urziceni au pe interior niste carbon ceva, sa creeze o anumita rezistenta, dar e marfa romaneasca ![]() Eu pe bmw-ul de aproape 30 ani am fisele originale bosch, litate, cu mufa rezistiva de 1 kohm, de aia zic sa cumperi mai degraba de la dezmembrari, litate. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dyogenes |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
La fisele adevarate nu e lita de cupru, e o spirala de nichelina, se zice ca nu e bine sa pui lita de Cu pentru ca apar paraziti in sistemul audio. Eu unul, pe Dacie, am schimbat 2 seturi de Urziceni (astea se vor a fi "de marca"), se intrerupeau in maxim 2 luni de zile. Asa ca eu sunt anti-Urziceni. Gasisem in magazine set de fise facute de un SRL din Constanta, care erau cupru gol. Le-am montat, am mers 1 an si asa am vandut masina. Si acum, tot cu alea merge. Si nu am avu nici urma de paraziti in sistemul audio.
Da, cred ca cel mai bine ar fi daca ai lua din dezmembrari niste fise de la o masina straina. Peugeot-ul meu are inca fisele originale Valeo, toate cu impedante sub 8 Komi. Asta dupa mai bine de 16 ani! Cand or tine si cele "Urziceni Brand Name" atata? Revenind la problema ta, daca benzina vine din carburator si totusi masina moare la accelerari, sigur e o problema electrica. Vezi ca s-a discutat mult despre bobine, mai ales la topicul de aprindere electronica. Eu nu as cumpara sub nici o forma un delcou nou. Nici intr-un caz, nu se justifica. Mai bine te uiti pe topicul de aprindere electronica si iti faci (sau cumperi) un sistem fara platina, cu senzor Hall. Sau vorbesti cu Gotronic si cumperi de la el aprinderea+senzorul. Aceea e solutia cea mai buna in acest moment ca fiabilitate, mai ales ca zici ca esti incepator. Sfatul meu e sa scoti fisa centrala a bobinei, sa tii conductorul la aprox. 2 cm de masa si sa dai la demaror(sau cu o bucata de plastic sa inchizi si sa deschizi platina). Daca scanteia nu e groasa, albastra cu "irizari" rosiatice, si nu sare minim 1,5 cm intre electrod si masa, trebuie schimbata bobina sau/si condensatorul. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
MECCA |
![]()
Post
#9
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
@dreher
intrebare intrebatoare.Tu dimineata tragi soclul cand o pornesti sau dai pur si simplu la cheie???Vezi ca chiar si vara trebuie sa tragi soclul la jumate cand o pornesti. 8 Sep 2007, 08:31: mai degraba ai cauta niste fise de dacia TESLA.Eu am pus la cineva la o SN care au costat 38 lei si mi s-au parut de calitate.Cred ca si cele pt dacia berlina sunt la fel ca, calitate vorbesc. This post has been edited by MECCA: 8 Sep 2007, 07:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
dreher |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Acu nu mai porneste decat cu soclu tras insa e impropriu spus porneste,ultima oara am tra-so cu alta masina ca sa o ia si numai eu stiu ce am patit atunci......
treaba este ca de atunci nu mai vrea deloc merge foarte prost Dimineata porneste la a N-a cheie,daca porneste totusi in 6-7 secunde moare la relanti,daca accelerez in timpul asta iar moare,in sfarsit daca reusesc saa pornesc de pe loc moare in 15 -20 metri de obicei cand incerc a II ori a III-a ![]() |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
floryyn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
Problema asta am avut-o si eu, de cand si-a bagat nasu' prin masina mea un "nene priceput", ca de, mie mi-e lene sa-nvat...Chestia s-a accentuat odata cu racirea vremii, culminand cu ieri dimineata cand de-abia am pornit-o dupa a 10-a cheie...Asa ca am pus mana si am schimbat platina, care era varza, am umblat pe la surubu ala de la carburator si am mai imbogatit un pic amestecul. Rezultatul: pornit la prima cheie in dimineata asta!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
bilex |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 18 December 05 ![]() |
Daca masina e in stare perfecta trebuie sa mearga si cu si fara aprindere electronica bine s-ar putea sa ai o problema la carburator daca totul e ok cu aprinderea(in special capacul delcou ca am patit-o chiar acum o saptamina)
![]() |
--------------------
dacia
1410 break
1996
- bh03fbk
|
|
dreher |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
NU .Nu vrea
![]() ![]() -dat la cheie de 12 ori(intre timp vecinu cu o mazda antica plecase deja la prima cheie) -Tras soclu (de tot) -porneste la relanti (dau sa accelerez ,da numa ating usor acceleratia,aproape nu pun picioru'pe ea si moare) -in sfarsit las motoru la relanti 1 min (o vesnicie...) si reusesc sa accelerez -plec cu ea de pe loc nu inainte sa accelerez motorul de credeam ca sare in sus |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
Merced |
![]()
Post
#14
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Problema sta in felul urmator. Fiind motor rece si pe deasupra si frig afara trage si tu socul pana la capat inainte sa-i dai la cheie. Alta chestie e legata de bujii.
Porneste-o tu la a N a cheie si apoi ridica capota si cu motorul pornit scoate pe rand fisele de pe bujii. Daca scoti si simti ca motorul merge mai prost inseamna ca bujia lucreaza. Daca scoti vreo fisa si motorul merge la fel inseamna ca aia nu lucreaza si ori o schimbi, ori o cureti, vezi tu ce se poate face. Asta in caz ca toate fisele sunt bune. Oricum iti recomand fise Tesla daca ai pe unde gasi, astea romanesti sunt varza si nu merita banii aia putini pe care-i dai pe ele. Pateam si eu sa-mi porneasca greu si era din cauza ca una, sau chiar doua bujii nu lucrau. Asta anul trecut cand mergeam la misto cu masina. Acum masina pleaca la prima cheie cu socul tras la maxim. O las un minut asa sa se incalzeasca, plec din parcare si-l imping jumate, apoi cand ies dintre blocuri il imping de tot. N-are moarte tehnica asta. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
MECCA |
![]()
Post
#15
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
atseza cateva explicatii date in manualul lui mondiru deraparatie a auto Dacia poate de ajuta cu ceva.Citeste-le cu atentie si sigur vei gasi solitia.Sper sa te ajute.Daca mai ai dubii mai intreaba si sigur vom gasi o solutie.Bafta
Attached File(s) |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca au inceput de pe acum sa faca fasoane, nu va vad bine deloc la iarna!
Puneti-va la punct masina acum cat se poate surubari lejer la ea caci altfel o sa o faceti la iarna in frig si lapovita ![]() Incercati sa cautati pe forum si veti gasi solutii pertinente pentru toate problemele voastre. Rabdare si succes! Intradevar nu se impaca dacia cu umezeala din aer. Treceti admisia aerului pe iarna in zilele foarte umede, o sa fiti placut surprinsi de rezultate! |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
dreher |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Asa gandeam si eu .Daca acum face figuri insaemana ca pana la primavara ceao nu mai pup pornire .Si pentru mine e vital sa ma misc (*serviciu....)
|
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pana la urma ai schimbat capacul delcoului?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dreher |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Da $$ilvviu da degeaba..tot la fel.
![]() AVO-metrul ![]() 8 Sep 2007, 16:48: Oricum eu va multumesc la toti si dac rezolv o sa postez iar pe forumul asta .Cred ca este cel mai fain .. ![]() ![]() This post has been edited by dreher: 8 Sep 2007, 16:48 |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
quinn |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 2 August 07 ![]() |
Hmm, 38 de lei fise Tesla nu-i cam mult?
Eu am luat cu 23 sant in cutie si conductorul e made in USA. S-au sunt si astea contrafacute? |
--------------------
Dacia 1300
berlina
1973
|
|
alinushy |
![]()
Post
#21
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
io am gasit fise tesla la 17 lei si deocamdata merg bine
![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
dreher |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
de unde ai luat cu 17 ron?De la ce magazin ?Din Buc?
|
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
crazyahmed |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 13 April 05 ![]() |
cum se porneste dacia: se trage soclu pana la capat. se dau 4-5 sprituri. adica apesi pe acceleratie incet pana in capat. invarti de cheie, fara acceleratie, asta e foarte important. io asa n-am avut probleme ani de zile si pe cele mai mari geruri.
daca ai bujiile afumate asta mie-mi pare a amestec prea bogat. |
--------------------
Golf + Dacia
1300/ '71
- sb 03 tro
|
|
Merced |
![]()
Post
#24
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Inca o data, ca pana la urma imi bag in semnatura, e soc nu soclu sau mai stiu eu ce denumiri aiurea ati mai auzit la batrani. Faza cu spriturile o facea si taica-meu iarna, eu pana acum ma rezum la pornirea cu soc tras pana la capat. A luat-o la prima cheie mereu, daca o sa ajung la sprituri ramane de vazut, desi in teorie nu e recomandat.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#25
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
bai nene...
1. ti-ai reglat avansul? stii cum se face, nu? scoti din viteza, "pui motorul pe volanta" (ai o gaura la cutia de viteze, in partea dreapta a masinii, langa electromotor. invarti de elice pana ajunge santul de pe volanta in dreptul semnului de sus de la buza gaurii. invarti delcoul in sensul acelor de ceasornic 30gr. pui contactul, sa ti se aprinda martorii de bord. scoti fisa bobinei de la capacul delcoului si o aproprii cam 2 mm de caroserie sau de suportul alternatorului. invarti in sensul invers acelor de ceasornic, usor, pana iti da scanteie intre fisa si elementul de caroserie. pui fisa la loc pe delcou. F.IMPORTANT: sa ai platinile curate si cu distanta de 0.3mm si la bujii dist de 0.9-1.1mm pt. aprind. electr., 0.4 si 0.7 pt apr. clasica. Si 2: daca ai aprindere electronica, deconectezi condensatorul de la delcou.) 2. desfa de la carburator filtrul de benzina. in partea dreapta a capacului de la cerburator, pe unde intra furtunul de benz., dedesubt e un surub de 19. desfaci, cureti, pui la loc. 3. desfa capacul de la carburator si verifica: - sa nu ai apa in benzina (arata ca niste bobite de usor alta culoare decat benz. pe fundul acelui rezervor. cureti. sa nu ai depuneri de metal, rugina etc.) -desfaci jogloarele alea dinauntru, cureti. - desfunzi si jiglorul principal de la carb. e pe lateral, cumva sub cotul acela care vine de la filtrul de aer. 4. verifici sa nu fie perforat plutitorul de pe capacul de la delcou. e butoiasul acela care sta atarnat. ii verifici si distantele in felul urmator.: tii capacul carb. vertical. lasi plutitorul pozitia lui normala. intre el si garnitura capacului de carb sa ai 6mm. il tragi apoi spre lateral, usor, nu fortezi, ca si cum ar stain jos cand e capacul montat. dist acum intre el si garnitura sa fie de 13mm. folosesti un subler sau o linie. sa fii cat ai exact. 5. verifica cuiul pontou. e supapa care e actionata de plutitor. te prinzi tu care e. tii apropriat plutitorul de capac, ca si cum ar fi ridicat in pozitia montata, si sufli pestutul pe unde intra benzina. trebuie sa fie inchis circuitul sa nu treaca aer prin cui. apoi, lasi plutitorul sa atarne si sufli iar. acum tre s treaca aer. montezi totul la loc. grija la jigloare. 6. a, desfa si usor cele patru suruburi ale pompei de sprit de pe carb. e in lat. carbului, are forma patrata cu o pargie care s duce sub carb. sa nu ai apa. lasi sa se scurga tot. insurubezi la loc in diagonala. 7. surubul de aer de la carburator, ala de mai de jos, diagonal il bagi la max inauntru si il desurubezi apoi 2 ture jumate (asa e de fabrica) 8. surubul de relanti sa fie insurubat astfel incat sa calce pe pargia aia de sub el. putin mai mult chiar. 9. filtrul de benzina sa fie curat. sa nu ai apa sau jeg in el. daca ai d-ala decantor (paharel de tuica) esti boier. 10. sa-ti actioneze pompa de benzina. apesi repetat pe maneta ei pana vezi ca ai flux de benz in filtru. 11. esti sigur ca busonul de benzina de la rezervor etanseaza bine? cand ploua sau speli fierul poate intra apa p-acolo. eu asa patesc. 12. ca sa fii sigur ia o sticluta de IZOPROPYL de la benzinarie. e d-aia 2+2, alba cu gat lung. e in jur de 7.5-9 RON. pune putin in rezervor. nu mult. tee orientezi. poti sa pui si-n rezervorul carburatorului si sa torni si-n el propriu zis, dar putin. ti-l curata. e f. bun si la curatat fire, contacte, platina, bujii, ca-i alcool izop. care se foloseste la curtatul electronicelor. sa fie totul montat cum trebuie, da-i o cheie. trage si putin socul, cam 1/2... porneste? ps: pe mine m-a chinuit vreo sapt pana sa ma prind ca am apa in benzina. era sa ma duc cu masina la segmentat. innebuuneam la cat a dat in nas, se oprea, mergea bine pe loc si cand plecam se oprea cand ii dadeam gaz. dupa ce am rezolvat cu apa a pornit imediat. apoi reglajele de rigoare. porneste la prima cheie fara sprituri la mine si are 24de ani masina This post has been edited by tzepesch: 11 Sep 2007, 15:26 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
dreher |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Acu stau prost cu timpu' da sambata si duminica asta o sa fac ....asa explicatii mai rar,ma mir ca ai avut rabdare ....multumesc....poci ca sa-mi dai mailu tau?
Apropo de soclu:eu toata viata am folosit "socul" dar intrand pe forumul acesta am vazut (mirat) ca multi folosesc "soclu" si de aia .....sorry ![]() |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#27
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
scheme mondiru
11 Sep 2007, 22:16: baga mre, sa-mi zici daca merge. esti din buc? This post has been edited by tzepesch: 11 Sep 2007, 22:16 Attached thumbnail(s) 1._fa_avans.JPG ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 273 2._bobina_delcou.JPG ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 234 3._delcou_bujii1.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 220 4._bujii2.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 210 5._repara_carb_1.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 214 6._repara_carb_2.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 93 7._nivel_plutitor_relantiu1.JPG ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 71 8._relatiu2.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 77 9._relantiu3.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 60 10._pompa_benz.JPG ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 49 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
dreher |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
mare om mondiru,cred ca las electronica si calculatoarele si ma apuc de mecanica
![]() Multumesc mult Tzepesh Nu ,sunt din Oltenita la 60 km de Buc mai vb sper ![]() |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#29
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cu placere... sa dai raportul. a sa cureti bujiile cu izopropyl d-ala si ccu smirghel f fin. si sa faci distanta. nu folosi perie de sarma
This post has been edited by tzepesch: 12 Sep 2007, 11:29 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
dreher |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Ultimele stiri ....
![]() De vreo 2 zile Batrinica (adica Dacia mea ) a inceput sa se intremeze. 1-porneste la a 3 cheie. 2-inca mai are tendinta (ori chiar se-ntampla)sa moara motorul ,rece fiind . 3-parca are ceva mai multa vlaga in ea dar daca incerc sa turez motorul in sarcina se ineaca (nu suporta sa apesi acceleratia prea brusc) 4-ciudat dar am facut cu 500 de mii lei/benzina dus intors oltenita -calarasi vreo 140-150 km si inca mai aveam vreo 6,7 litri in rezervor (altadata consuma cat bea vaca apa) Pana acum :i-am masurat fisele TOATE CAM 25,28 Kohmi am schimbat capacul la decou(distribuitor) am reglat avansul static (zice si in prospectul aprinderii electronice cum ,dar acu am avut mai multe informatie de baza ca sa fac asta am mai invatat de una de alta si asta numai datorita voua si nu ma las pa- na nu o invat cap coada (binenteles cu mestereala de rigoare). ![]() Va multumesc inca odata !Am sa mai revin cu informatii noi. Ps : dimineata plec numa cu socul tras 1/2 da se cam tureaza mi se pare(daca las mai slab moare ori face urat) |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 19:31 |