Probleme la roti, planetara,bieleta directie,bucasaraie,disc frana
![]() ![]() ![]() |
Probleme la roti, planetara,bieleta directie,bucasaraie,disc frana
express |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 24 March 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova Gti
1998
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Joc la volan = Ax volan inferior/superior.Altfel nu le gasesti.Verifica acea cruce
Vibratii la franare = Disc frana.Cauta discuri la care sunt facute planeitatea direct din fabrica. Acel "boing" de care zici, vine de la bara de torsiune sau bara antiruliu.Daca te uiti sub bascula ai sa o vezi.Face legatura intre ambele roti.Schimba bucsile la acea bara. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
nicuz |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 26 August 07 ![]() |
sal, pe acesta tema am si eu o problema: cand depasesc 80/h incepe sa vibreze toata masina si daca o las la relanti vibreaza si mai tare. cand accelerez se mai reduce vibratia si pot sa urc pana pe la 100/h dupa care nu se mai simte prea tare. si intre 80 si 100 vibreaza si volanul destul de puternic stg-dreapta. daca franez in tre 80 -100 se simte vibratia si in pedala de frana.
pana la 80 nu se simte nimic. nu stiu pe ce sa vina prima data. a mai patit cineva asa ceva? |
--------------------
dacia
nova T
1996 nova T
|
|
anndi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Daca vibreaza la vitezele alea, in primul rand tre sa echilibrezi rotile. Daca trage stanga dreapta inseamna ca ai geometria dusa la roti, tre sa faci geometria. Pulsatia din pedala la viteze"mari" e din cauza unui disc de frana ovalizat, sau poate amandoua
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Ar mai fi si amortizoarele "moarte".
Destui considera ca echilibrarea rotilor e eterna. Nu e asa, cauciucul nu se uzeaza, de obicei, uniform. Verificati prima data jentile (foarte multe masini au jentile strambe!!) Contrar altor pareri, arcurile rupte produc doar pozitie inclinata a caroseriei, si nu neaparat vibratii sau zgomote (experienta proprie!) Coloana volanului e compusa din "ax inferior", cu 2 (doua) cruci, si "ax superior" fara cruci (o simpla bara); jocul care apare la (de obicei) una din acele cruci e simtit ca un joc la schimbarea directiei, dar nu produce vibratii in volan! Discurile "ovalizate" nu se pot remedia; singura solutie e inlocuirea. Cum foarte multe piese de dacia sunt facute din materiale necorespunzatoare, discuri dezmembrate pot fi o varianta "ieftina si buna" (cu conditia sa nu fie...ovalizate!) Bara stabilizatoare e foarte groasa la Nova, comparativ cu berlina; colierele de fixare a capetelor pot ceda, defect ce nu poate trece neobservat, deoarece cade tamponul de cauciuc si parca bate cineva cu ciocanul intr-o roata...(patita!) Si la mine am un zgomot din spate, la trecerea peste denivelari (nu poti avea pretentii la gropi), insa fata se comporta frumos, nu trage, se vireaza usor, se "lipeste".... nicuz: nu inteleg: vibreaza motorul sau vibreaza in rulaj? Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 20:48 |