Porneste greu uneori, numai cu acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu uneori, numai cu acceleratie
alessandro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
25 X
P
L
|
|||
gabriel_TMF |
![]()
Post
#2
|
![]() membru cu bun simt Group: Members Posts: 81 Joined: 16 August 05 ![]() |
este de la senzorul de turatie, problema se manifesta si la S.N. si la solenta si la logan. Se inlocuieste senzorul sau se poate curata.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
2005 laureate
- B 47 TMF
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#3
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Da treaba asta s-a mai discutat. Puteai incerca cu un search.
Da-i jos senzoru` si il cureti. |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
pastrama |
![]()
Post
#4
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#5
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
salut
99,99% ca e POMPA DE BENZINA.vezi la topicul<<probleme de relanti ce am scris si vei vedea ca am dreptate. ![]() 8 Aug 2007, 12:06: salut 99,99% ca e POMPA DE BENZINA.vezi la topicul<<probleme de relanti ce am scris si vei vedea ca am dreptate. ![]() This post has been edited by cosmin_ms: 8 Aug 2007, 12:06 |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
cosmin_ms esti sigur? Simtomele sint clasice pentru motoras pas cu pas (acceleratia calcata)...trebuie curatat. Daca tot face figuri...curatat senzorul de turatie...si daca tot face figuri...atunci cautate alte cauze.
|
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#7
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
da,sunt precum am spus 99,99%sigur.se poate verifica relativ simplu....am vazut la service:conducta de benzina(turul )intra undevain corpul clapetei.ei bine ,la capatul conductei de benzina ce vine din rezervor(deci turul).vorbim de compartimentul motor!locul unde vin conductele de benzina e (cum deschizi capota)in spate stanga putin in jos a filtrului de aer.se vede bine poti umbla cu mina ca e loc destul.ei bine la capat,conducta are un adaptor care intra intra in corpul clapetei.
ei au scos din conducta cu tot cu adaptor(vezi ca are in el o garnitura mica-mica.) apoi au montat un T de plastic..ca sa intelegi mai bine la final arata cam asa: un capat al T ului -turul,al doilea capat-un furtun de plastic la capat cu un manometru ,iar a treia iesire-in corpul clapetei. ai inteles? apoi dai la automat sa invarta putin.presiunea din barometru tre sa fie peste 2,3 - 3 atmosfere. a mea avea 1,5.deaceia nu avem putere la turatii mari.acum fuge de sunt uimit de ea. daca nu ai inteles scrie aici si explic mai pe larg. sal ![]() asta e pt pompa de benzina.sigur presiunea e scazuta This post has been edited by cosmin_ms: 8 Aug 2007, 13:41 |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
cosmin_ms as putea jura ca au pus in rampa de injectoare T-ul...
Dar 99,99% sigur ca nu-i de la pompa...ci mizeria de pe motorasul pas cu pas |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
florin.c |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Pompa se duce destul de greu si asa zic toti mecanicii pentru ca este relativ cea mai scumpa piesa, pentru ca apoi sa o foloseasca ei la altcineva la preturi apropiate de una noua, dupa ce au spalat-o putin. E cea mai usoara smecherie, daca respectivul nu-si ia piesele defecte inapoi.
Parerea mea: - senzorul de turatie care se poate curata foarte usor de pilitura si mizerie, este prins cu doua suruburi sub sonda de la apa/ventilator. Este un senzor magnetic si costa nou aprox 20-30 RON. - conducte infundate cu rugina (asta am avut eu cand imi murea in mers si mai ales cand vroiam sa o calc, sau pe drumuri foarte nasoale, cu franari si accelerari dese). Se rezolva prin scoterea lor de pe masina si prin lovire usoara la indoituri se sufla in acelasi timp cu aer. Vei fi uimit de cata mizerie s-a strans. - motorasul pas cu pas doar in cazul in care turatia la ralanti scade mult, sau nu este constanta. Uneori se poate curata, de cele mai multe ori este blocat mecanic, nu se mai misca deloc nici cu mana. Ca sa-l scoti este usor, este prins pe corpul clapeta cu doua suruburi si apoi se curata conul de aluminiu al lui si canalul in care intra din corpul clapeta, ca sa-l desfaci cand este blocat este foarte greu pentru ca invelisul exterior (carcasa) este prins cu trei bolturi si nu prea ai cum sa le tragi afara. Dar deja trebuie mult mai multa rabdare si se pare ca se uzeaza melcul interior, adica unul nou este solutia cea mai buna. Asta costa 70-80 RON. |
--------------------
Dacia
Supernova Clima Intotdeauna este ceva de reparat......doar un alt motiv pentru a-ti cumpara o scula noua
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#10
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
nu stiu ce sa zic,man...daca tu te pricepi mai bine..adevarul e ca am masina de un an jumate si am fost de trei ori la service:o data pt decodor si capete de chei,odata pt telescoape si arcuri si acum,pt pompa de benzina.
trebuie sa recunosc ca la motor nu prea ma stiu.de aceea am scris pt ca alessandro a pus o problema f.asemanatoare cu simptomele mele de la motor inainte sa merg la service.singura diferenta intre noi doi e ca a mea pornea extrem de greu la rece ,dar dupa aia toata ziua pornea...eu nu aveam putere la turatii mari(demaraje,depasiri etc) dupa ce mi-au schimbat pompa de benzina mi-a murit motorul de 2 ori.am mers inapoi si mi-au zis ca motorasul pas cu pas e de bai...acum(dupa 3 zile)motorul sta la 1000 de ture vreo 15-20 de minute si dup-aia coboara frumos la 900,torcand linistit...demarajul e DUBLU fata de cum il aveam inainte.cred cu adevarat acum ca motorasul pas cu pas e problema cu turatiile...scuzati-ma daca v-am indus in eroare,dar cred ca eram prea dornic sa ajut pe cineva.oricum intentia mea e una buna. oare si la mine ala sa fie baiu?ca cate o data ramane turat cateva secunde pe la 1500 de ture si dupa ce accelerez, coboara normal????? sau senzorul de turatie?....ei au zis ca l-au curatat... ![]() |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
cosmin_ms motorasul pas cu pas ii responsabil cu mentinerea motorului la relanti...in momentul in care ai calcat acceleratia (si implicit clapeta se deschide)...motorasul isi inceteaza rolul.
Faptul in momentul in care accelerezi...si ridici piciorul de pe acceleratie...scade la 1500 ture...sta acolo putin (probabil sub o secunda)...si incepe sa scada usor...tine de faptul ca...peste 1500 ture, cu clapeta inchisa...calculatorul opreste complet injectia...iar incepind cu 1450 ture (daca nu ma inseala pe mine memoria)...incepe sa injecteze...de acolo si hopul asta. |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
io stiam ca este oprita alimentarea in frana de motor. iar hopul ala de la relanti, de care zici tu e tot de la motorasul pas cu pas... amu` daca n-oi fi eu ala inshelatu`
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
DragosP |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(bolovan_ro @ 9 Aug 2007, 23:38) Faptul in momentul in care accelerezi...si ridici piciorul de pe acceleratie...scade la 1500 ture...sta acolo putin (probabil sub o secunda)...si incepe sa scada usor...tine de faptul ca...peste 1500 ture, cu clapeta inchisa...calculatorul opreste complet injectia...iar incepind cu 1450 ture (daca nu ma inseala pe mine memoria)...incepe sa injecteze...de acolo si hopul asta. Până la 1200rpm este oprită injecția. Dacă lui îi stă la 1500 și pe urmă coboară, e cel mai probabil de la MPP. Sau ceva aer fals pe undeva. Hopul cu pricina se simte cel mai bine-n frână de motor, la 1200 rpm UCE injecție reîncepe injecția și mașina are un mic zvâc. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
lancerEvo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 24 May 05 ![]() |
salut, si eu am o problema similara, numai ca mie nu imi porneste dimineatza cu motorul rece, dupa aia porneste fff bine, am patit o data ca atata am dat la automat pana a murit bateria, si impinsa a pornit imediat...
am mai observat ca dupa ce porneam motorul nu vroia nici cum sa traga si cand schimbam a 2a pica in nas, acum am schimbat bujiile fisele si am curatzat injectoarele, de tras trage mai bine acum dupa ce o pronesc, nici nu mai pica in nas cand dau a 2a, da de pornit tot greu porneste, am puso pe tester si singura eroare ce o am este ventilul filtrului de carbon infundat sau ceva de genu! care stiti sa ma lamuriti si pe mine ca la dacia service degeaba ma duc ca imi iau bani si masina merge la fel! |
--------------------
Dacia
1300
- cj 06 cal
|
|
alessandro |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 July 07 ![]() |
era de la senzorul de turatie. l-am curatat de pilitura aia si de mizerie si porneste perfect acum.
multumesc tuturor pt sfaturi si scuze op ca am facut topic duplicat. |
--------------------
25 X
P
L
|
|
lancerEvo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 24 May 05 ![]() |
am curatzat si senzorul de turatie si la fel, deja merge din ce in ce mai rau masina, maine imi vine pompa de benzina, spre sa se rezolve problema!
p.s. intre timp a mai aparut o problema... de doua ori mi-a facut figur am dat cheie si nimic, da nimic nimic, am impins-o si dupa ce a pornit am dat cheie asa un pic sa vad daca merge, si a mers, din ce cauza face figurile astea? |
--------------------
Dacia
1300
- cj 06 cal
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#17
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
salutare
aceeasi problema o am si eu(ma rog,oarecum asemanatoare..)masina mea fuge de numa....dar porneste ff greu...si rece si cald.mai rau la rece.pompa de benzina e noua,senzorul de turatie e curatat,bujii noi,la relanti e impecabila....o fi bateria?ca nu mai stiu..socul...ceva... ![]() a doua problema:la treapta a 3 a de viteza la aeroterma baga aer zici ca e intr-antiia...dar de sunat suna ca si cum ar avea viteza...parca aerul se izbeste de ceva in interior acolo.... ![]() |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
dannnn2007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 September 07 ![]() |
Asemanator aceeiasi pronlema-cand pornesc tre sa o accelerez din cauza ca nu sta la relantiu-iar daca merg vreo 5 minute imi sta la relantiu-merge perfect..Daca fac o pauza de vreo jumatate de ora la fel porneste dar cade relantiul tre sa o accelerez .Nu imi face in fiecare zii treaba asta.Am fost la meserias am spalat injectoarele si am schimat si bujiile-tot la fel face.Ce sa-i mai fac?
![]() |
--------------------
dacia
super nova
2001 confort
- br 14 ali
|
|
virtualu |
![]()
Post
#19
|
![]() om_serios Group: Members Posts: 198 Joined: 6 June 06 ![]() |
pt. amandoi: verificati presiunea benzinei in rampa (posibil aveti infundat filtru benzina, sita de la pompa benzina sau ceva pe ciruitul de alimentare).. zic si eu!
|
--------------------
dacia
supernova
2001 - clima
|
|
lancerEvo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 24 May 05 ![]() |
asa cum ma temeam era pompa de benzina...am schimbat-o si acum merge fara pb...! daca sunteti in aceeasi situatie nu dati bani pe pompa de uzina care este in jur de 4 milioane, cautati pompa bosh care este exact acelasi lucur cu cea de uzina dar doar 2 mil!
p.s. nu pornea dimineatza la cheie pentru ca majoritatea curentului de la baterie mergea la demaror, pompa fiind slabita cu curent putin nu dadea benzina! |
--------------------
Dacia
1300
- cj 06 cal
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
In 2-3 secunde de la punerea cheii de contact pompa face suficienta presiune in rampa ca atunci cand dai la demaror sa compenseze debitul mai redus (tensiune mai mica la bornele pompei) al pompei. Că la tine, supapa de sens aflata in corpul pompei era probabil blocata si nu reusea sa retina presiunea din rampa, e alta problema.
![]() This post has been edited by Amedeus: 29 Sep 2007, 19:55 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
dannnn2007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 September 07 ![]() |
Exact aceeiasi problema aveam si eu la rece pornea numai cu acceleratie si din ce in ce mai des -eu am rezolvat-o cu :injectoare curatate -buji schimbate-dupa care am bagat-o pe calculici asta nu arata nici o defectiune dar tot asa imi facea si am curatat motorasul pas cu pas si clapeta dupa care am curatat si senzorul ala de turatie si acum merge ca in prima ei zi de nastere.
Eu zic sa curati astea ca ce mizerie e acolo vai vai vai |
--------------------
dacia
super nova
2001 confort
- br 14 ali
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:42 |