Fum negru pe esapament
![]() ![]() ![]() |
Fum negru pe esapament
gabylzr |
![]()
Post
#151
|
||
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#152
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
@gabylzr Pe langa faptul ca esti off-topic, ce legatura are masina din semnatura mea cu parerile pe care le expun pe forum? Daca masina mea personala e Solenza pe benzina inseamna ca asta e singura masina pe care am vazut-o la viata mea? Daca tu visezi numai Logan de dimineata pana seara e problema ta.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ProMotor |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 30 November 07 ![]() |
QUOTE(cosmintr @ 5 Dec 2007, 20:44) Perfect corect, este singurul lucru pe care il ai de facut. Doar nu te apuci sa vinzi masina in pierdere poate pentru o defectiune minora pe care o poti intalni cum se spune "si la case mai mari" Asta era ideea mea: pe banii tai, nu merge la service smerit. REZOLVATI-O ! Cum? Nu stiu si nu e problema mea! This post has been edited by ProMotor: 6 Dec 2007, 19:48 |
--------------------
Dacia
Logan ABS Plus
2007
|
|
denwer |
![]()
Post
#154
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
"nu are prob motorul dar cica umblu subturat si s-a depus calamina in turbosuflanta si pe catalizator,deci au facut doi tipi de la ei o sedinta cu mine si m-au invatat sa merg altfel, adica daca merg constant, inclusiv in oras sa nu merg sub 2000de ture, daca schimb sa urc la 3500 de ture nu mai putin ca asta se intampla"(din post 27).
Aberatii.Pai daca a ajuns sa se depuna calamina in turbosuflanta si in catalazator,atunci cat s-o fi depus in cilindrii,in camerele de ardere,in capetele pistoanelor,etc.,deci acolo unde se atinge temperatura necesara de ardere a carburantilor si vaporilor de ulei(ca vocea tehnica de la Dacia sustine ca e nomal sa intre si vapori de ulei odata cu aerul proaspat)? Poate ma repet,dar insist:supraturarea motorului nu reprezinta solutia pentru eliminarea fumului negru de la evacuare la o masina de 450 mil.,din dec.2006 cu,aproximez eu,16000-18000 km parcursi,practic aproape noua. Vocea clientului mi-a raspuns ca pentru masinile comercializate pana in 2006 se aplica prevederile HG 394/1995("Pentru autoturismele achizitionate in anul 2006 - moment la care nu erau in vigoare prevederile legii 449/2003, ci erau aplicabile prevederile HG 394/1995"),iar in aceasta HG la atr.9 se prevede:"Vanzatorul este obligat fata de consumator,iar producatorul fata de vanzator,pentru produsele reclamate in cadrul termenului de garantie,sa asigure si sa suporte toate cheltuielele pentru punerea in functiune...(inclusiv pentru expertizare)",iar la art 10 zice:Vanzatorul este obligat sa asigure repararea s-au inlocuirea gratuita a produselor de folosinta indelungata,dupa expirarea termenului de garantie,in cazul in care defectiunea s-a datorat unor vicii ascunse,confirmate prin ezpertize tehnice efectuate de un organism neutru,aparute in cadrul duratei medii de utilizare a acestora(in speta 8 ani)... Daca nu mai esti in garantie adreseaza-te OPC-ului si cere repararea sau inlocuirea motorului. Sustin pozitia exprimata de ProMotor. |
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#155
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Eu tot nu-nteleg ce-aveti voi cu fumul asta ! Orice diesel, daca e "calcat" scoate fum. E normal. Ideea ar fi sa nu lase dara pe asfalt cum am vazut eu la un fiat stilo care m-a depasit azi-dimineata pe centura Galatiului. Mergeam pe banda 1 si vedeam dara neagra lasata pe banda 2 de esapamentul aluia. Fara niciun fel de exagerare. E drept, era masina de firma, bla, bla, stim povestea ...
Scuze pentru "offtopic", si pentru "versus" pentru ceea ce voi scrie in continuare !!! @denwer, ai vazut vreodata un benzinar pus pe butuci la 60.000 km ? Din cauza mersului "economic" ? Eu cred ca nimeni nu te va sfatui vreodata sa schimbi la 3500 la diesel (desi nu cred ca se va supara prea tare motorasul), insa mersul "la consum" nu face bine motorului. Asta pentru ca nu mergem intotdeauna numai pe autostrada. This post has been edited by cristi.r: 7 Dec 2007, 18:10 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
denwer |
![]()
Post
#156
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Cristi,parerile tale sunt pertinente,dar fiecare are stilul propriu de conducere.Eu am observat ca dci-ul meu raspunde cel mai bine la comenzi,in cazul unor manevre,la turatia de 2000rpm cind are cuplul maxim si cu care se ating urmatoarele viteze:in tr.2_35 km/h,in tr3_50km/h,in tr.4_ 65km/h,iar in tr.5_ 90km/h, cu demaraj bun in oricare treapta de viteza si nu scoate fum peste limitele normale.In stilul meu (adaptat pentru benzinar)am condus un Oltcit 160000 km fara nici o interventie la motor,nici macar segmentare.E o parere;aplicarea ei e benevola.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#157
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
asta cu dara pe sosea o intalniti si la un focus de 3,5 ani diesel
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:46 |