Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
![]() ![]() ![]() |
Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
bobo77 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|||
liviu05 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Te-as intreba cate scaune de sofer ti-au trecut pe sub fund(nu ca numar-dar si asta ar fi demn de luat in considerare-cat ca marci si modele-in afara de mastodonti)ca sa-mi dau seama de experienta personala dar ar fi of-ftopic si......
This post has been edited by liviu05: 3 May 2009, 16:28 |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Deci, sa inteleg ca tu susti ca la viteza de 120km/h nu poti efectua manevra de depasire cu un Logan, datorita instabilitatii acestuia?
Daca asta ai vrut sa scri, da-mi voie sa ![]() ![]() This post has been edited by Amedeus: 3 May 2009, 17:13 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#124
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Stai tu linistit ca am avut si am condus destule masini dar despre nici una nu am dat un verdict ca x este mai stabila ca y si nu-ti dau eu tie socoteala ca nu te tragi cu mine de sireturi...in fond si la urma urmei o masina este atit de sigura atita timp cit cel de la volan stie ce poate si conduce in conditii de siguranta atit pentru el cit si pentru ceilalti participanti la trafic.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Nu spun nimica legat de viteze, stabilitati, indemanari de soferi(sau aptitudini), doar am relatat o fapta privita din afara, asa cum se spune in fizica, ca un observator neutru, adica din afara sistemului!
Luati-o ca atare si fiecare sa isi traga singur concluzile, eu nu am spus ca Logan este o masina instabila sau perfect lipita de sosea, dar daca nu existau niste fapte, poate ca nici nu se nastea acest topic... Unde iese fum, este si foc.... Initiatorul a scris in primul post .,,si astept pe cit mai multi sa-si spuna parerea prefer posesorii in primul rind si chiar si ceilalti (care nu au un nr de ore la volanul unui logan)" This post has been edited by liviu05: 3 May 2009, 18:51 |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Stai linistit ca nu s-a aprins nimeni. Poti sa depasesti linistit cu loganul si la 150 km/h.
Este destul de stabil si in curbe pentru cum arata, dar trebuie sa si stii cum se ia o curba. A..si pentru cei care au tot pierdut controlul volanului, si au redresat la limita datorita capacitatilor lor innascute de piloti: adaptati viteza si stilul de condus conditiilor de drum si incaltati masina cu pneuri noi si bune. Masina n-are nici o vina. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#127
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
liviu05, tu ai condus logan si ai incercat sa depasesti la 120 km/h cu loganul? Impresia care ti-a lasat-o cand l-ai condus e aceeasi cu aia de zici ca ai vazut-o din autobuz?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#128
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(liviu05 @ 2 May 2009, 23:32) .................. Vine si momentul X cand, in scurt, loganul vrea sa iasa la atac, si incepe sa se legene vizibil, dupa care pilotul reuseste sa o controleze si se repliaza......... Scuze de intarziere, acum am vazut si eu: ![]() ![]() Cand a iesit din spatele autobuzului cred ca serpuia sa prinda viteza. This post has been edited by logan1.5dci: 3 May 2009, 19:45 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
De iesit nu a iesit din spatele autobuzului, dat fiind ca incerca sa depaseasca BMW-ul, eu am vazut faza din spatele Logan-ului
|
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
axabrt |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Am patit si eu la fel. Eram mandru ca am Logan, mergeam cu 120 pe dn1. Apar niste flashuri in oglinzi, era unul cu bmw 5xx care vroia sa se suie pe mine. Macar nu eram femeie...in fine.
Ma dau la o parte din drum printr-o prea brusca manevra de testul elanului, moment in care am vazut ca era sa ratez schimbarea de banda si ma duc in niste copaci (probabil tei) de pe marginea drumului. In aceste conditii a pune frana este cea mai proasta idee, a pastra directia de mers era o idee la fel de proasta astfel incat am intors volanul in partea aialalta, spre ala cu BMW-u care vroia sa ma depaseasca. Macar sa-l iau cu mine...ala o curva de om, cand m-a vazut cu scheme in mine, probabil s-a infipt in frane caci am avul loc destul sa revin la o directie de mers cat de cat rectilinie...Dupa aia pret de cativa km n-a mai avut curaj sa se apropie de mine. Morala...nu mergeti cu 120 si nu bruscati volanul... 4 May 2009, 08:35: Off topic : Pana la urma problema Loganului este una : cand nenorocitii de francezi or sa puna un ESP, macar la optionale ??? Masina nu e rea, e prost setata...suspensiile daca erau o idee mai tari. Macar ca la berlina. Cutia o idee mai scurta... This post has been edited by axabrt: 4 May 2009, 08:35 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
marksman |
![]()
Post
#131
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(bossake @ 2 May 2009, 23:26) Ce pot eu sa spun e ca Loganul asa instabil cum il numiti voi nu e cel mai slab din clasa lui (albea, symbol, accent, aveo). Cu symbol si aveo nu am mers, insa am condus albea si accent si va spun sincer ca albea mi s-a parut mult mai instabila, iar accentul nu cu mult, dar mi s-a parut mai instabil. Cel putin la viteze peste 120 in accent mi s-a parut mai nasoala senzatia aia cand treci pe langa un tir sau la vant lateral. [...] Am Logan si mai nou am si Accent si intr-adevar, Accentul mi s-a parut mai sensibil la vant lateral decat "barca" de Logan. Cat despre stabilitatea in curbe, Accentul sta net mai bine decat Loganul. QUOTE(axabrt @ 4 May 2009, 08:27) Ma dau la o parte din drum printr-o prea brusca manevra de testul elanului, moment in care am vazut ca era sa ratez schimbarea de banda si ma duc in niste copaci (probabil tei) de pe marginea drumului. Morala...nu mergeti cu 120 si nu bruscati volanul... [...] Morala: la 120 la ora nu bruscati volanul. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
klaus |
![]()
Post
#132
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
axabrt, ce spui tu ti se poate intampla si cu un Golf (fara ESP), daca tragi ca nea Gheorghe de volan. Dar asta nu inseamna ca acel Golf e instabil in depasire.
D-asta zic (si lumea se fereste sa raspunda), depinde si de cine e la volan. Asta cu am vazut pe unul care se balanganea pe sosea si era instabil loganul e din categoria am vazut un avion in picaj, deci avioanele nu prea pot sa zboare. Nu stii daca ala nu a facut manevre gresite, daca nu dorea sa faca asa, daca nu era beat la volan si nu stia ce face, daca nu l-a orbit ceva din fata si nu mai stia ce sa faca etc. Si revin la intrebarea mea: liviu05, tu ai condus logan si ai incercat sa depasesti la 120 km/h cu loganul? Impresia care ti-a lasat-o cand l-ai condus e aceeasi cu aia de zici ca ai vazut-o din autobuz? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#133
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Banuiesc ca glumiti la faza bruscatul volanului.
![]() |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
axabrt |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Nu. din pacate uneori ( odata la cativa ani poate ) este necesar sa tragi de volan. Exact atunci poate iesi prost. in acest topic se discuta cazurile acestea speciale.
Dar pana la a trage concluzia ca Loganul este instabil este drum lung. In conditii normale, loganul este stabil. Cam asta am vazut eu. Daca tragi la limita evident nu se compara cu alte marci, dar sa stiti ca si cei cu BMW sau Audi fac accidente. Chiar mai multe decat astia care au logan. 4 May 2009, 09:40: Intrati si voi pe undeva e afisata o statistic a accidentelor functie de marca masinii. Aia e edificatoare zic eu. 4 May 2009, 09:40: dupa aia poate o postati aici. Eu nu pot accesa pagina. This post has been edited by axabrt: 4 May 2009, 09:40 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#135
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Eu am invatat asa, de la instructorul meu (la scoala de soferi, acum 3 ani), cu cat ai viteza mai mare cu atat misti mai putin volanul.
Acum poate nu stiu tot si intreb, exista masini la care odata cu cresterea vitezei se modifica rapoartele directiei? Banuiesc ca nu, oricum la Logan eu nu am vazut asa ceva. La faptul ca uneori este nevoie sa tragem de volan, o facem pe riscul nostru, oricum indiferent ce dotari tehnice ar avea, eu nu as brusca volanul la 120 km/ora, indiferent de eveniment, dar asta este un mod de a proceda personal (dupa ce am condus Logan mai mult de 100.000 km), in rest fiecare face cum crede. This post has been edited by logan1.5dci: 4 May 2009, 09:55 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
slider2 |
![]()
Post
#136
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
masinile mai "de firma" de cat loganul au o chestie la directie, care cu cat creste viteza, cu atat iti este mai greu sa tragi de volan. e facuta asa tocmai pentru a evita sa se traga foarte mult de volan, la viteze foarte mari, ca si cum s-ar face testul elanului.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
axabrt |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Bineinteles ca exista. Servo progresiva. Cu cat creste viteza se intareste chestia...bineinteles ca loganu nu are.
Apropo de siguranta...E acu problema e ca la masina de acuma sta tot timpu teapana, o fi stricata cred ca tre sa intreb pe forumul Opel. Aia de BMW e de vis, la Skoda la fel. Asta de pe opel e mai proasta decat la Renault...Tre sa invarti cu 2 maini volanu...la Logan mergea cu 1 deget ! This post has been edited by axabrt: 4 May 2009, 10:21 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 4 May 2009, 10:53) Acum poate nu stiu tot si intreb, exista masini la care odata cu cresterea vitezei se modifica rapoartele directiei? Spre exemplu la masina mea se "intareste" directia proportional cu viteza de deplasare astfel ca, pe autostrada (prin autostrada nu ma refer la cele de la noi fiindca merg suficient de mult in afara), pot lua in siguranta o mana de pe volan si sa schimb postul la radio de exemplu, fara sa-mi fie frica sa nu fac vreo manevra nesabuita cu mana ramasa pe volan. Cu siguranta la masinile mai noi sunt sisteme mult mai avansate de control al sensibilitatii directiei proportional cu viteza. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
axabrt |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Pe aceasta cale iti confirm ca la Logan nu se "intareste" nimic. Inca o buba pe langa lipsa ESP si suspensii moi !
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#140
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(Alex G. @ 4 May 2009, 11:23) , pe autostrada (prin autostrada nu ma refer la cele de la noi fiindca merg suficient de mult in afara), pot lua in siguranta o mana de pe volan si sa schimb postul la radio de exemplu, fara sa-mi fie frica sa nu fac vreo manevra nesabuita cu mana ramasa pe volan. . La noi astia mai amariti,la care nu se intareste stam cu ambele miini pe volan pe autostrada rugind si pasagerul din dreapta sa ne ajute cel putin cu o singura mina...hai ca unii sunteti deja penibili.Macar pe autostrada te descurci cu o singura mina. This post has been edited by bobo77: 4 May 2009, 11:50 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#141
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
1. Atentie la confuzii - una e servo care se 'intareste' si cu totul altceva e o modificare a rapoartelor, ce zicea logan1.5dci(adica daca rotesti la fel de mult de volan rotile sa se roteasca mai putin la viteza).
2. Concluzie personala - e greu sa imparti masinile in 2 categorii - stabile si instabile, deoarece limita dintre cele 2 categorii e pur subiectiva. Ce pot sa spun (ca posesor de Logan) este ca Loganelul este mai putin stabila decat multe alte masini. Nu e deloc o referinta in domeniu. Fac zilnic 100km catre serviciu pe un drum national destul de bun. De obicei merg cu ~90km/h si e ok. Cand ajung pe la 120-130 din cauza valurilor asfaltului masina are tendinta sa intre in balans ca autobuzele pe perna de aer. E o senzatie puternica de nesiguranta. Daca ai cauciucurile unflate prea tare e si mai rau. Pe viraje luate mai tare masina aproape ca 'topaie'. Inainte am avut SuperNova si era mai stabila de cat Loganul si la viteza pe drum drept si pe viraje. Totusi daca ar fi sa aleg as alege suspensia Loganului care e mult mai confortabil. Nu am nevoie de raliu si plusul de confort compenseaza. Si prin faptul asta mi-am mai temperat stilul de mers in exterior, lucru foarte bun zic eu. Parerea mea este ca stabilitatea Loganelului este un minus al masinii, dar nu e un lucru pentru care sa renunti la ea. Am mai zis si alta data ca cine vrea masina pentru autostrada si serpentine a gresit-o cu Loganul. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Nu fac parte din clasa artistilor care stau sprijiniti in cotiera si manaresc Auto CD-Radio-ul in timp ce cu mana cealalta invart covrigul bucurosi ca au servo.
Am vazut suficiente accidente, prefer sa conduc regulamentar si asta fac de atatia ani de cand am permisul de conducere. Scuze daca am ofensat pe cineva, am avut si Dacia 1300 si Dacia 1310 si Renaul Megane - primul model, pe toate le-am condus cum am stiut eu mai bine, dupa parerea mea. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
axabrt |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
ie invidinosi ca ai masina nemteasca !
This post has been edited by axabrt: 4 May 2009, 12:33 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#144
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Mentiune: Intentionat (sa nu se confunde) am ales formularea cu modificarea rapoartelor directiei dar vad tot in intarire s-a dus.
![]() Asa daca e sa vorbim de intarire, la unele se intareste inclusiv suspensia, dar ne departam prea mult de ...Logan. Aia cu topaitul in viraje, am patit-o de cateva ori, cand m-am bagat mai tare, dar totusi loganul ramane campion la "fugitul de cur" (scuze, nu stiam cum sa-i spun) Ce ma intreb eu, ok, astia au facut loganu' pentru Romania, dar in afara il trimit cu aceleasi suspensii? Am impresia ca da, pai ce aia nu au sosele? This post has been edited by logan1.5dci: 4 May 2009, 13:09 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(axabrt @ 4 May 2009, 13:31) Pacat ca exista mentalitatea asta la noi. Eu nu dau 2 bani cu gaura in mijloc pe masina daca soferul din ea e un imbecil. Si apoi fiecare e liber sa-si ia ce masina vrea el (nemteasca, frantuzeasca, italieneasca, etc.) doar sa o conduca cu placere si sa se simta in siguranta in ea. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#146
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Una e să te simți în siguranță și cu totul altceva e să fii în siguranță. Că toți teribiliștii se simt așa, până ies în decor...
Doar de asta vorbim, de stabilitate, nu? ![]() This post has been edited by MAERSK: 4 May 2009, 12:50 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Bine punctat, MAERSK! E o chestie de finete si capacitate de discernamant intre a "te simti" si "a fi" in siguranta, chestie pe care foarte putini o asimileaza.
De obicei e incetatenita ideea: "dom'le eu am masina nemteasca nu mi se intampla nimic, merge tzeiss" si apoi il vedem la TV la stiri cu BMW-ul infipt intr-un parapet. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
axabrt |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
In logan eu ma simteam in siguranta la 90 kmh. 100 era deja prea mult. Cred ca la viteza aia si eram in siguranta.
Sa mai scriu nitel... ![]() Pana la urma are o pedala de frana sa te proptesti in ea si vreo 2 pungi...daca e de lovit ceva, lovesti cu vreo 60, deci scapi. Numa sa nu intre altu in tine cu 200 la ora. In cazul ala imi doream un camion ... This post has been edited by axabrt: 4 May 2009, 13:18 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
brvictors |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 2 August 05 From: Brăila ![]() |
mah da-ma dracu`...adica tu zici ca in berlina veche erai in siguranta la 120, iar in Logan n-ai curaj sa depasesti 90? Multa lume necajita...
|
--------------------
VW
PASSAT TRENDLINE 2003
1.9 TDI AVF
|
|
axabrt |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Pana la 120 mergea binisor. Cu loganu mi-e frica de gropi.
Berlina daca prindea 120 si luam o groapa nu sarea dupa sosea ca loganu... |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 23:37 |