Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
![]() ![]() ![]() |
Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
radur |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 3 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007/abs+/
|
|||
b3ny |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 February 08 From: Dr. Tr. Severin ![]() |
cea mai penala faza care mi se putea intampla:ieri,mergeam pe drum drept,eram 4 persoane in masina si aveam cam 135 km/h!dintr-o data am vazut in fata un curent de aer,dar nu i-am dat prea mare importanta!asta a facut masina sa se clatine serios(am crezut ca ma rastorn)
daca pana acum am catalogat toate afirmatiile despre stabilitatea loganului ca fiind rautacioase,uite ca mi-am schimbat parerea toata faza e ca in fata mea era unu' cu laguna,as zice ca avea in jur de 150 si masina nu i-a schitat nici un gest!!!!!!!!!!!!!! |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.4MPI/Preference
- MH 03 SCC N-ai furat, credeai ca-ti cade mana, da ti-ai taiat-o-n strung
iar acum te bucuri de avantajele vietii de ciung!!!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#93
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce-ai văzut?
![]() Eu cred ca ar trebui să te apuci serios de planorism. Ai un mare dar: vezi curenții de aer. Păi dacă săracii piloți de planor din România, ar putea vedea curenții ascendenți de aer - termice - ar ajuge campioni mondiali... Nu rata această șansă! This post has been edited by MAERSK: 31 Mar 2008, 09:54 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
klaus |
![]()
Post
#94
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ce ai vazut?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
OAP |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Un curent de aer...omu` s-a exprimat foarte clar. Ce nu ati inteles?
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
2dor |
![]()
Post
#96
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar intrebarea de baraj este: Nu ai si auzit acel curent de aer cand ai trecut pe langa el? Nu facea: vaj, vaj...?
This post has been edited by 2dor: 31 Mar 2008, 09:57 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
marksman |
![]()
Post
#97
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.732 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(b3ny @ 31 Mar 2008, 10:46) [...] am vazut in fata un curent de aer,dar nu i-am dat prea mare importanta!asta a facut masina sa se clatine serios(am crezut ca ma rastorn) daca pana acum am catalogat toate afirmatiile despre stabilitatea loganului ca fiind rautacioase,uite ca mi-am schimbat parerea ![]() QUOTE(b3ny @ 31 Mar 2008, 10:46) toata faza e ca in fata mea era unu' cu laguna,as zice ca avea in jur de 150 si masina nu i-a schitat nici un gest!!!!!!!!!!!!!! vezi? a vazut curentul ca are de-a face cu o masina straina si nu s-a bagat. Dar cand a vazut Dacia... ce si-o fi zis? "Ia sa-l sperii eu un pic pe asta!" Plus ca s-o fi "incruntat" un pic Laguna (daca zici ca nu ai vazut-o schitand niciun gest) si s-a luat curentul ![]() This post has been edited by Illusi0n: 31 Mar 2008, 10:04 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
b3ny |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 February 08 From: Dr. Tr. Severin ![]() |
scuze daca m-ati inteles gresit!sa nu credeti ca am fazut curentul de aer datorita faptului ca as fi vreun clarvazator de ala sau altceva,ci am vazut cum nisipul de pe marginea drumului era ridicat in aer,avand forma unui vartej!!!!!!!!!!1
![]() voua trebuie sa va explice omul mai pe larg(cred ca in loc de creiere aveti motoare de 1.4 de aia ganditi mai greu ![]() si ce am vrut sa spun eu mai sus era faptul ca stabilitatea loganului e de varza in comparatie cu laguna!!!!!! 1 Apr 2008, 04:42: ........................e varza!am pus un "de" fara sa vreau(din cauza curentului) nu cumva sa se gaseasca vreun Pruteanu sa se ia de mine ca nu am scris corect This post has been edited by b3ny: 31 Mar 2008, 18:42 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.4MPI/Preference
- MH 03 SCC N-ai furat, credeai ca-ti cade mana, da ti-ai taiat-o-n strung
iar acum te bucuri de avantajele vietii de ciung!!!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#99
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și leguma e varză în comparație cu hummer.
Eu nu pot vorbi de Logan, că n-am, așa că nici tu nu vorbi de creier. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#100
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
@b3ny, nu stiu daca tie ti-am mai spus ... dar asa cred. NU mai compara stabilitatea Logan-ului, cu cea a altor masini din alte clase ...
Iar in legatura cu creierul ... nu stiu sigur care dintre noi are "motor 1.4" si care are inca tractiune animala ... |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
b3ny |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 February 08 From: Dr. Tr. Severin ![]() |
niciodata nu o sa compar loganu cu laguna pentru ca nu am cum,dar nu ma asteptam sa fie asa mare diferenta:
pentru laguna ziceai ca adie vantul si la mine era de parca as fi intrat in mijlocul unei tornade!!!!!!!! |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.4MPI/Preference
- MH 03 SCC N-ai furat, credeai ca-ti cade mana, da ti-ai taiat-o-n strung
iar acum te bucuri de avantajele vietii de ciung!!!! |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#102
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai da, ca Laguna are alta aerodinamica iar Logan-ul alta.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
klaus |
![]()
Post
#103
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
b3ny, daca ai bani de o laguna noua, vinde loganul si ia-ti laguna. O sa te simti mult mai bine in ea.
Bine, repet, daca ai bani... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PaulT |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Si probabil ca si soferul de pe Laguna era mai versat,asa,si nu s-a speriat de "vartej"...Cand aud din astea cu....era sa ma rastoarne o pala de vant,nu pot decat sa
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
b3ny |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 February 08 From: Dr. Tr. Severin ![]() |
hai sa nu deviem de la subiect si sa vedem care e sofer mai bun.am avut ocazia sa merg cu mai multe masini si cu vant puternic din lateral si nu am avut nici o problema.loganu parca e un om beat cand bate mai tare vantu
si sa-i raspund lui klaus:daca as avea bani mi-as cumpara altceva care sa aiba si mai mult "zvac'' decat asta............dar fiecare cu posibilitatile sale! trebuie sa ma multumesc si cu asta tinand cont ca am primit-o cadou la 18 ani si multi din prietenii mei poate si-ar dori una! |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.4MPI/Preference
- MH 03 SCC N-ai furat, credeai ca-ti cade mana, da ti-ai taiat-o-n strung
iar acum te bucuri de avantajele vietii de ciung!!!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#106
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu, ei se mulțumesc cu creierul.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
b3ny |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 February 08 From: Dr. Tr. Severin ![]() |
e si cazul tau??????????????
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.4MPI/Preference
- MH 03 SCC N-ai furat, credeai ca-ti cade mana, da ti-ai taiat-o-n strung
iar acum te bucuri de avantajele vietii de ciung!!!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#108
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu, n-am prieteni cu vedenii...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
Post
#109
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
daca tot trebuie sa comparam mereu ceva cu altceva, atunci hai s-o facem temeinic:
Un logan la 70 la ora e mai stabil decit un logan la 100 la ora, iar acesta, la rindul lui, e mai stabil decit un logan la 120 la ora. Nu sint cele mai de bun simt comparatii? Ce treaba avem cu aia care trec pe linga noi in BMW-uri, Lagune, etc? Stabilitatea unui BMW este folositoare doar soferului acesteia. Sigur, daca vrem sa-i aratam ca si noi, cu numai 9000 de E, putem face ce face el cu 30.000 de E, se schimba lucrurile. Cine ne opreste sa-i stricam ziua si sa-i dovedim ca doar se crede grozav, dar nu e? Parapetii? Santul de pe marginea drumului? Fleacuri! Soferul de masina de rind este, prin definitie, sofer de exceptie. Dupa cum si soferul masinii de exceptie este, de prea multe ori, mai putin decit un sofer de rind. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
klaus |
![]()
Post
#110
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b3ny @ 31 Mar 2008, 21:00) si sa-i raspund lui klaus:daca as avea bani mi-as cumpara altceva care sa aiba si mai mult "zvac'' decat asta............dar fiecare cu posibilitatile sale! Asta vroiam sa spun: daca masinile alea mai scumpe nu ar avea ceva "in plus" fata de astelalte mai ieftine, crezi ca ar mai da cineva banii pe ele? Prima Laguna costa cat 2 loganuri "de top". Crezi ca ar mai da cineva bani pe Laguna daca s-ar comporta si Loganul la fel si ar avea aceleasi dotari? Cand tai un copac, poti face activitatea asta si la topor, si la drujba, amandoua isi fac treaba. Daca toporul ar avea aceeasi eficienta ca drujba si ar fi la fel de usor de folosit, cine ar mai dea banii pe o drujba? Insa nu poti avea aceleasi pretentii de eficienta intre cele doua unelte. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
scania |
![]()
Post
#111
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
salut scz de off topic , daca vreti cu adevarat senzati tari pe vant lasati loganu si conduceti un camion si cand nu o sa i-ti mai ajunqa strada atunci o sa ziceti ca loganu e bmw, e o masina normala de la care nu prea trebuie sa ai cerinte prea mari
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
Muratu |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Nu mai va plangeti atat de Logan, e o masina cinstita la bani care ii dai pe ea. Nu sunt posesor dar am condus un Logan (apartinea varului meu) pe drumul european E70 Bucuresti-Alexandria pe viscol in toiu noptii cu anvelope de iarna si pot spune ca am fost placut surprins de modul in care amortiza trecerea peste straturile de zapada batatorita pe sosea la o viteza destul de maricica pt conditiile acelea.
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
IsNa |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Salutari
Am condus prima oara Loganul sapt. trecuta, un drum de 700Km, cu 3 oameni si un portbagaj plin ochi de bagaje grele. M-am putut plange de puterea motorului (de 1.4l, care e neadecvat unei masini atat de mari), de zgomot (deranjant peste 100Km/h), de calitatea unor elemente de interior, dar NU am motive sa am aplang de suspensii si stabilitate. Am venit cam 200Km chiar cu vant puternic din lateral, si masina e perfect controlabila. Cine o compara cu Laguna, BMW ,Mertedes sau Ferrari, ii urez sanatate (... mentala), ca are nevoie! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
BZN |
![]()
Post
#114
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Cea mai stabila masina este aia cu care te-ai obisnuit, pentru ca ii cunosti limitele, mai ales dupa cateva zeci de mii de km...este extraordinar sa rulezi in DEPLINA siguranta, in viraje si situatii de urgenta, dar asta se realizeaza numai dupa niste ani si multi km( cine cunoaste senzatia intelege). Eu pot spune ca ce fac cu Tico n-am facut inca, cu Loganul. Nu contest stabilitatea lui, n-am decat 12000 Km cu el, dar inca nu m-a convins!
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Shmurf |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! Sunt posesor de doua incidente legate de stabilitatea masinii. Primul a fost in Bucuresti pe soseaua Colentina, unde pe la 80 la ora am ocolit o groapa din scurt si mi-a fugit spatele cam 50 cm cred eu, dar s-a redresat rapid fara figuri si a doua oara pe ploaie cu un drum ingust, cand am intrat cu partea dreapta fara sa vreau pe acostamentul plin de gropi si apa. Cand am incercat sa reintru pe sosea spatele a ramas usor in urma si de asemenea a fugit dar s-a redresat fara probleme -traiasca reflexele- si au ramas doar emotiile pret de 15 minute pentru ca aveam pe la 90 la ora sigur (am fost inconstient). Deasemenea masina are Kormorane din fabrica. Mai degraba as putea spune ca depinde doar de cine o conduce si ce cere acesta de la masina. O senzatie de instabilitate o da, cred eu, si lipsa de sustinere a scaunelor.
|
--------------------
dacia
logan 1.6 mpi
2006.preferance
- b-54-ecr
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Legat de instabilitatea loganului, o intamplare relatata din spate:
Ma aflam intr-un autobuz Scania care mergea la limita de viteza data de limitatorul electronic de viteza-100km/h. Suntem depasiti de un BMW Rechin(316)model de acum vre-o 25 de ani, la scurta distanta de el venind si loganul(nu stiu de versiune fiindca nu scria. Pret de cateva sute de metrii, sta in spatele BMW-ului, neavand posibilitatea de depasire-intre noi erau de acuma vre-o 100 de metri, poate mai putin, era noapte si noaptea nu poti sa apreciezi ca ziua; Vine si momentul X cand, in scurt, loganul vrea sa iasa la atac, si incepe sa se legene vizibil, dupa care pilotul reuseste sa o controleze si se repliaza. Dupa aprox. 2 km noi am iesit de pe sosea(DN13) si nu mai stiu urmarea. Apreciez ca viteza BMW-ului era pe la 115-120km/h |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Legat de instabilitatea Loganului, sa nu postam ce-am vazut noi din autobuze.
Si nici sa incercam la volanul Loganului manevre care dau batai de cap unui sofer experimentat la volanul unor masini mult mai "titrate". |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#118
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Da ce va trebuie voua sa intrati in curbe cu 160 km pe ora? Pierdeti avionul? Personal
si eu intru cu oarece viteza in curbe cu berlina mea, dar o "simt" pe sosea, daca trebuie sa mai reduc din viteza folosesc frana de motor.. Or pe voi cei care intrati cu 160 nu v-a invatat nimeni la scoala de soferi ce treapta / trepte de viteza sa folositi... Eu apas usor pe frana de serviciu daca soseaua e uscata si schimb din a 4-a intr-a 3-a sau daca a plouat / mazga, frana de motor... Dar voua va trebuie 160 ! Poti sa ai tu si mama BMW-ului / ABS-ului ca tot de duci de rapa cand e mazga pe sosea... ![]() |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
bossake |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce pot eu sa spun e ca Loganul asa instabil cum il numiti voi nu e cel mai slab din clasa lui (albea, symbol, accent, aveo). Cu symbol si aveo nu am mers, insa am condus albea si accent si va spun sincer ca albea mi s-a parut mult mai instabila, iar accentul nu cu mult, dar mi s-a parut mai instabil. Cel putin la viteze peste 120 in accent mi s-a parut mai nasoala senzatia aia cand treci pe langa un tir sau la vant lateral.
Parerea mea. Asadar nu mai huliti atat loganul pentru stabilitate pentru ca se incadreaza in media clasei din care face parte ![]() Oricum vorbele la modul general cum au postat multi pe aici sunt egale cu 0, atata timp cat nu compari cu alta masina. degeaba spui ca ai pierdut controlul la 160 in nush care curba, in care poate chiar si cu un focus (masina care mi s-a parut cea mai stabila) tot pierzi controlul. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(Steel Tormentor @ 2 May 2009, 22:45) Legat de instabilitatea Loganului, sa nu postam ce-am vazut noi din autobuze. Si nici sa incercam la volanul Loganului manevre care dau batai de cap unui sofer experimentat la volanul unor masini mult mai "titrate". Atunci inseamna ca nu trebuie sa ne mai uitam nici la inregistrarile video facute la testarile diferitelor marci si modele(NB-facute de institute specializate in asa ceva)fiindca sunt la fel de irelevante ca si ceea ce vedem pe viu, cu proprii nostri ochi! ESTE??? La urma urmei era vorba de o realitate, nu stiu de ce te aprinzi asa ca un foc de paie! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 14:36 |