DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum faci DACIA sa nu rugineasca ?, este o problema serioasa

Kruger
post 4 Sep 2007, 10:48
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Sper sa nu se considere reclama.

http://www.badi.ro/Romana/produse/loctite/...odate_total.htm

Super rost killer, dupa cum se vede, este alt produs cu alt scop. Cred ca Liviu se referea la produsul cu codul 7500 pe acea pagina.

Oricum...suna interesant.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 10 Jan 2011, 22:19
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07





Placute din magneziu-dar cred ca si Zn din baterii -se poate fixa pe caroserie, astfel ca prin electroeroziune aceste placute sa se "consume " primele, inainte ca rugina sa apara pe caroserie.

Traducerea este facut de google traslate si nu este greu de inteles.

Protecția catodică utilizează una sau mai multe anozi de sacrificiu confecționate dintr-un metal care este mai activ decât metal protejate. . Metale utilizate în mod obișnuit pentru anozi de sacrificiu includ zinc, magneziu și aluminiu . . Acest lucru este un lucru obișnuit în incalzitoare de apa .Imposibilitatea de a înlocui în mod regulat anozi de sacrificiu în încălzitoare de apă scade drastic durata de viață a rezervorului. dedurizarea apei tind să se degradeze aceste anozi de sacrificiu și tancuri mai rapid.
În cele din urmă, o electrică de alimentare poate fi conectat pentru a se opune curentul galvanic corozive



Dacă un anod de sacrificiu este folosit (cum ar fi un aliaj de zinc, aliaj de aluminiu , sau magneziu), aceste anozi va coroda, protejarea alte metale. . Aceasta este o practică comună în industria navala pentru a proteja echipamentul navei. Nave și navele care sunt în uz apă sărată, fie din aliaj de zinc sau aliaj de aluminiu. . În cazul în care ambarcațiunile sunt numai în apă dulce, un aliaj de magneziu este folosit. Magnesium has one of the highest galvanic potentials of any metal. Magneziul are una dintre cele mai mari potentiale galvanice din orice metal. Dacă este utilizat într-o aplicație apa sarata pe o barcă de oțel sau aluminiu coca, bule de hidrogen vor forma sub vopsea, cauzând bășici și descuamarea.


Avind in vedere ordinea reactivitatii :

Be Mg Zn, Al, Fe, Pb, Cu, Ni, Ag, Au, rezulta ca niste placute din Zn ar putea rezolva situatia in sensul limitarii electroeroziunii.
Pe aluminiu nu m-as baza pentru ca exista diferite aliaze, unele fiind mai reactive alte mai putin reactice decit fierul.

seria_react.jpg

Problema este cum se vor fixa anozii de sacrificiu, unde , in ce cantitate....

This post has been edited by 1055: 11 Jan 2011, 00:16


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitica300
post 21 Jan 2011, 21:31
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 782
Joined: 22 August 10
From: Bucuresti




n-are legatura ... ! Aia se pun pe interiorul navei, prin sudare, cu tonele, insa nava fiind in apa sarata si foloseste curent alternativ nu continuu, astfel coca navei este impamantarea . La tensiuni de 220-380 si mai mult, nava este ca intr-o baie galvanica. Nu se poate face asta la masini,


--------------------
Dacia 1100 1969
Piese OK
seriozitate OK
dinamism OK
inedit OK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 21 Jan 2011, 22:19
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




la mine podeaua e facuta din tabla galvanizata de 3 mm si nu am nici un fel de problema cu ea , bineinteles ca am avuto data cu antifon pe dedesubt , dar a ruginit grundul din inauntru dar nu ceva grav ca am curatat si am dat 2 straturi noi de grund , e caroserie din 83 masina e din 82 dar in 83 a avut accident si i-a scimbat caroseria. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Jan 2011, 08:20
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cine ti-a facut tie podea de 3mm? nici nu cred ca rezistau presele la uzina daca ar fi bagat asa tabla la ambutisat.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 22 Jan 2011, 12:15
Post #36


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




O fi luat de la vreun Hummer...
QUOTE
anghelcatalin1992@yahoo.com      Posted Yesterday, 22:19
    ..a ruginit grundul...
radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jan 2011, 17:38
Post #37


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 30 Aug 2007, 18:34)
1997 este unul din cei mai prosti ani la Dacii, ai prins o masina dintr-un lot prost, nu ai ce-i face, carpesti undeva rugineste altundeva.
*



da,e un lot prost dar daca o tii din scurt nu ai pb. ....

QUOTE(han_1.6 mpi @ 30 Aug 2007, 18:39)
o metoda miraculoasa ar fi tratamentul cu parafina. se gaseste la magazinele de vopseluri auto. ceri ceara de lonjeroane sau parafina . se da ori cu pistolul ( cel mai bine) ori cu pensula - dar asta poti face doar in interiorul usilor. tabla rugineste din interior spre exterior. si inca ceva asigura-te ca toate chederele-inclusiv luneta si parbriz- sunt etanse.

*



si inca cate nu se gasesc...bani sa fie....intai faci toata tabla sa fie ok,fara kit prin gauri biggrin.gif , si apoi te apuci de "conservat"....
daca vrei poti.... happy.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stiefani
post 10 Apr 2011, 18:52
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 January 10
From: Ploiesti,Bucuresti, Mizil City




Mai Anghelutzule....ce a facut grundu` ? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia Break 1397 2000 Li PH 50 TAX Silver Diamant cu Bi-Xenon - PH 50 TAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 10 Apr 2011, 19:32
Post #39


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Ca tot a fost dezgropat topicul asta,eu la dacia mea 1310 combi,an fabricatie :1996,de cand ii masina nu a fost(nu am) facut absolut nimic la tabla culoarea este originala,si nu am rugina nici la lonjeroane si nici la praguri,decat putina la usi si la aripi.

Culmea ca ii tot din anii prosti de fabricatie ai Daciei...la mine oare cum se explica ca nu am gauri in praguri si lonjeroanele mancate?Masina a stat tot la tara si a fost folosita la carat marfa inca de aproape noua.

Cateva poze:

This post has been edited by 1310CL: 10 Apr 2011, 19:34

Attached thumbnail(s)
Imagine0567.jpg ( Size: 376.5k ) Number of downloads: 1011
Imagine0566.jpg ( Size: 441.78k ) Number of downloads: 1036
Imagine0623.jpg ( Size: 354.05k ) Number of downloads: 1025
Imagine0630.jpg ( Size: 389.71k ) Number of downloads: 1028
Imagine0642.jpg ( Size: 372.42k ) Number of downloads: 1016


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 11 Apr 2011, 08:33
Post #40


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




O fi fost "frecata" mai putin iarna. Sarea si restul "minunilor" cu care se arunca pe drumuri, omoara tabla rapid, mai ales daca nu e spalata temeinic si pe dedesupt. Plus mici retusuri facute la timp. Mai e si norocul, calitatea lucrarii de vopsitorie...
"Dacia mea"...vad ca ai inceput sa te obisnuiesti cu ideea, i-ai convins pe ai tai ? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 11 Apr 2011, 13:20
Post #41


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Vorbea un coleg intr-un post de piese de fibra. biggrin.gif



Attached thumbnail(s)
DSC00858.JPG ( Size: 755.27k ) Number of downloads: 362
DSC00860.JPG ( Size: 739.98k ) Number of downloads: 335
DSC00859.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 336


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 14 Jul 2011, 10:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




QUOTE(mitica300 @ 21 Jan 2011, 21:31)
n-are legatura ... ! Aia se pun pe interiorul navei, prin sudare, cu tonele, insa nava fiind in apa sarata si foloseste curent alternativ nu continuu, astfel coca navei este impamantarea . La tensiuni de 220-380 si mai mult, nava este ca intr-o baie galvanica. Nu se poate face asta la masini,
*



Desigur, la cit cintareste o nava, este posibil ca anozii de magneziu sa fie intradevar de ordinul tonelor..
Un boiler cu cazan de 50 de litrii foloseste un anod de 22x80 mm, pentru o dacie cit crezi ca ar trebui folosit ?


Chiar am dat un link pe alt topic cu adrese din Bucuresti de unde se pot procura anozi.Pentru cei curiosi si inventivi dar si pentru cei bazati, arunc urmatoarea intrebare :

Daca ati monta un anod de magneziu pe o masina, unde l-ati fixa si cum... ?

This post has been edited by 1055: 14 Jul 2011, 11:00


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 16 Jul 2011, 23:27
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Avind in vedere ordinea reactivitatii :

Be Mg Zn, Al, Fe, Pb, Cu, Ni, Ag, Au,

Ma gindesc ca greutatile de plumb folosite la echilibrarea rotilor ar putea participa la electroeroziunea-ruginirea jentilor .....

This post has been edited by 1055: 16 Jul 2011, 23:31


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 17 Jul 2011, 11:48
Post #44


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(bv-08-fgm @ 11 Apr 2011, 13:20)
Vorbea un coleg intr-un post de piese de fibra. biggrin.gif
*






nu am mai vazut aripa de Dacie din fibra. Parca trabantul era din fibra.....


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Jul 2011, 12:33
Post #45


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




din carton biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Jul 2011, 00:48
Post #46


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(han_1.6 mpi @ 3 Sep 2007, 19:16)
dati fratilor cu parafina ca e cea mai buna solutie in cazul de fata. asta in cavitatile inchise. repet : se da de catre un vopsitor cu pistol cu stut. adica in praguri lonjeroane si usi. se da si in contraaripi la portbagaj. cautati la magazine de vopseluri auto si cereti ceara de lonjeroane sau parafina.
....
*



asa am facut si eu la toate tigaile ce mi-au trecut prin mana...ceara anticoroziva in praguri/lonjeroane dubluri....cea mai buna solutie !

QUOTE(argon @ 4 Sep 2007, 10:03)
s-a apucat, a dat si faliment wink.gif
*



asa-i,n-a tinut mult minunea !


QUOTE(LIVIU26 @ 4 Sep 2007, 10:16)
....Aceasta substanta transforma rugina intr o suprafata solida .SE  aplica direct pe rugina.
*



nimic de contestat dar aia se da pe garduri probabil....la masina remediezi ce-i rau prin taiere/inlocuire si sudura...e mai ok asa !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 18 Jul 2011, 11:57
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Aripile din spate si haionul erau din poliester armat din fibra de sticla la Wartburg,modelele mai noi,acelea patratoase.Si erau foarte bine reusite in privinta liniei.La Trabant s-a folosit Duroplast,tot ceva cu fibre si rezistent;se poate sta pe o aripa de Trabant demontata,dar pe una de tabla,nu.
Iar ca s-a discutat de spatiile inchise,eu prefer acolo o solutie de vaselina in benzina si cu putin ulei.O astfel de solutie patrunde intre table si lasa acolo vaselina dupa evaporarea benzinei,iar uleiul nu o lasa sa se usuce prea tare.E metoda verificata de aproape 30 de ani.Daca a patruns acolo pamant(iar in lonjeroanele Daciei sunt tot felul de gauri in partile de sus facute parca special ca sa intre noroiul)singura solutie este etansarea si umplerea cu ulei pentru un timp.Prin stratul de pamant ceara sau solutia de vaselina nu ajung la metal.Dar nu e cel mai indicat uleiul complet ars.Cel partial utilizat sau nou mai contine inca aditivi anticorozivi.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 19 Jul 2011, 03:43
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Exista un material pentru hidroizolatii terase, cel mai bun este cel nemtesc ,dar si cel mai scump , la noi nici nu exporta nemtii asa ceva , este vorba de membrane elastoplastomerice armate imbibate cu bitum din marea Nordului, un astfel de material il pui in congelator si nu devine casant , bati cuie in el iar gaurile devin ca supapa unui Artex (balon de miuta!), este garantat juma de viata, daca ar fi ,cu astfel de material as imbraca lonjeroanele si partea dinspre asfaltul sarat sau ploios. Daca l-ai lipit pe un strat suport ,nu-l mai poti desprinde decit , impreuna cu strat cu tot.

Si de ce nu , as alege chiar material cu strat protector de ardezie impotriva focului, asa material nu trebuie niciodata verificat sau intretinut.

http://www.hidroset.ro/sisteme-hidroizolatii.html

http://www.kdroofing.ie/GreenRoofs.aspx

Probabil ar fi prea costisitor sa iei o foaia de tabla ,oricum un pic mai subtire decit actuala ,si s-o imbibi intr-un strat protector, precum am vazut ca se face tratare anticoroziva a tablei Loganului!


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 19 Jul 2011, 14:31
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Problema nu e cu ce se acopera tabla(vorbim de protectia exterioara)ci tratamentul inaintea acoperirii.E suficient sa ramana mici puncte de rugina dedesubt si lucrarea e compromisa.Ori se foloseste cu insistenta un convertor de rugina adecvat,ori decapare completa(pe care o prefer cand e posibila).Dupa un tratament bine facut e suficient grund auto(de preferinta reactiv in cazul decaparii acide) ca protectie contra ruginii acoperit cu un strat care sa nu fie prea gros de material antifonic pentru o protectie suplimentara la abraziune.Asa,multi ani nu sunt dupa aceea probleme.Un strat gros de antifon are suficienta rezistenta sa nu se umfle imediat ce apare sub el rugina,dar acolo se pastreaza umezeala si nu dupa mult timp mai gasim doar antifonul.Nu spun de sablare pentru ca nu prea e pentru amatori in fata blocului.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan30
post 27 Jul 2011, 15:17
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 July 11




salut baieti si salut posesorilor de dacia .Ma numesc Bogdan si mai am putin pana la permis si am o problema la dacia 1310 (a ruginit la praguri ) si tata a astupat gaurile cu vaselina si am vazut ca a inceput sa rugineasca si la aripa .Pentru mine inseamna foarte-foarte mult aceasta masina pentru ca stiu cum a intretinut-o tata ,dar el mi-a zis ca e din cauza tablei foarte-foarte proaste .O sa postez si poze ,va multumesc pentru ajutor .

Moderator edit: fara scris IRC.

This post has been edited by bucatzel: 27 Jul 2011, 16:11


--------------------
Dacia 1310 98 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 27 Jul 2011, 21:46
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Pe o tabla curata , grunduita si antifonata se poate aplica un ameste de benzina, motorina si vopsea.Nu m-am mai deranjat sa curat noroiul si pamintul uscat de la incheieturi si pur si simblu am dat cu motorina iar ulterior cu motorina+benzina + vopsea in amestec
Precum spunea si un coleg, daca tabla nu este curata sau curata orice protectie ulterioara este ineficienta.Am evitat pe cit am putut ca acolo unde a fost rugina sa nu las urme de prelucrare mecanica, zgirieturi, finisind cit mai mult posibil suprafata respectiva.
AM sa fac citeva poze la defucta mea dacie si am sa le postez pentru a arata cum se poate pastra tabla curata .Daca nu era accidentul poate ca nici eu nu as fi remarcat ce tabla buna am avut.... smile.gif si ce bine s-a pastrat.

This post has been edited by 1055: 27 Jul 2011, 21:49


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 27 Jul 2011, 22:11
Post #52


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Daca tabla e buna fa cum au spus si colegii, atentie, vopsea si unsori.
Daca ai rugina dao la remat.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-93-YUX
post 27 Jul 2011, 22:11
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 June 10
From: Medgidia




Salut!
Am o intrebare dar va rog nu radeti de mine.
Ulei/vaselina in praguri pe unde se baga si cum??


--------------------
Dacia 1300, anul fabricatiei: 1973 - CT-93-YUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Jul 2011, 22:16
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




prin interior,dai jos ornamentu de plastic de la praguri,pe unde trec si firele catre spate


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-93-YUX
post 27 Jul 2011, 22:20
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 June 10
From: Medgidia




Aha, am inteles!
Multumesc mult!!


--------------------
Dacia 1300, anul fabricatiei: 1973 - CT-93-YUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan30
post 28 Jul 2011, 00:52
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 July 11




Chiar maine [neinteligibil] joi o sa ii fac [neinteligibil] poze ,chiar [neinteligibil] e din 98 masina arata [neinteligibil] [neinteligibil] si merge impecabil pt o dacie ,nu ma lasa inima sa o dau doar pt 2 gaurele in praguri si 2 puncte de rugina la aripa .[neinteligibil] cam cat costa sa faci 2 gaurele in praguri si 2 puncte de rugina in aripa ,iar [neinteligibil] si pe sub ea sunt probleme cam cat ar costa toata lucrarea? astept raspuns .[neinteligibil]
-------------
Editat de moderator, am eliminat fragmentele care nu erau scrise in limba romana. Catre autor: foloseste scrierea oficiala.


This post has been edited by os: 30 Jul 2011, 14:00


--------------------
Dacia 1310 98 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan30
post 6 Aug 2011, 19:46
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 July 11




[FONT=Arial] Masina mea .As vrea sa va intreb [ininteligibil] se poate bineinteles cam cat ar costa [ininteligibil] lucruri la masinuta mea :antifonare pe dedesupt ,pragurile si la aripi .Precizez dupa cum vedeti [ininteligibil] nu este nevoie de vopsire sau alte lucruri .Va multumes pt ajutor si scuze de intarziere . O zi buna . smile.gif

This post has been edited by os: 7 Aug 2011, 15:26

Attached thumbnail(s)
Fotogr.0065.jpg ( Size: 40.48k ) Number of downloads: 151
Fotogr.0066.jpg ( Size: 37.58k ) Number of downloads: 125
Fotogr.0067.jpg ( Size: 42.04k ) Number of downloads: 107
Fotogr.0068.jpg ( Size: 19.79k ) Number of downloads: 95
Fotogr.0069.jpg ( Size: 42.97k ) Number of downloads: 93
Fotogr.0070.jpg ( Size: 42.51k ) Number of downloads: 77
Fotogr.0071.jpg ( Size: 54.02k ) Number of downloads: 114
Fotogr.0072.jpg ( Size: 77.65k ) Number of downloads: 120
Fotogr.0074.jpg ( Size: 38.75k ) Number of downloads: 113


--------------------
Dacia 1310 98 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan30
post 8 Aug 2011, 23:41
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 July 11




Nu-mi raspunde nimeni ?Chiar nu e nimeni care sa-mi dea o mana de ajutor?sad.gif


--------------------
Dacia 1310 98 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Aug 2011, 23:53
Post #59


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Tu ce-ai vrea sa-ti raspunda lumea dintr-un post agramat si niste poze relativ inutile?

Ia-o de covrig si du-o la un tinichigiu, ca ala sigur o sa vada mai multe lucruri decat ai pozat pe-acolo.

Si daca nu ti se raspunde suficient de iute la post, asta e, mai astepti, nicidecum sa te pui sa mai dai un "up" la topic. Chestii de genul asta se pot considera "goana dupa post-uri" si nu sunt tocmai pe gustul regulamentului pe care l-ai acceptat cand ni te-ai alaturat.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan30
post 9 Aug 2011, 10:53
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 July 11




Imi cer scuze daca v-am deranjat/suparat dar vreau sa aflu ce sa fac cu ea sa mai bag bani in ea si cam cat sau sa o dau la remat sau sa o vand unui cumparator . O zi buna

Moderator edit: fara scris IRC

This post has been edited by bucatzel: 9 Aug 2011, 11:17


--------------------
Dacia 1310 98 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:12
Forum Renault