probabilitati, calorifer incalzire
![]() ![]() ![]() |
probabilitati, calorifer incalzire
stefan ionita |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia supernova
europa
2001
- is-04-txl
|
|||
AL |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
sa-mi spuneti si mie apoi cu cat v-a crescut consumul de combustibil!
oricum nu temperatura strica radiatorul ci presiunea...la DSN circuitul de racire e sub presiune, presiune prea mare pentru fiabilitatea scazuta a imbinarii radiatorului care, adaugand si factorul "diferenta de temperatura", adica procesele repetate de dilatare/contractare, nu rezista si "plange" o solutie mai buna este inlocuirea cu unul de SLZ, cu modificarile de rigoare.... exista un alt topic unde s-a discutat si este prezentata solutia bafta |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
nicolaem |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(stefan ionita @ 25 Jan 2005, 11:53) Nu stiu cum e la voi,dar la sn mea racirea(ventilatorul)intra in functiune foarte tirziu,la temperaturi foarte mari.Concluzia-ne-am hotarit sa montam o termocupla de nova cu temperaturi indicate de 82-88 pe care montam si un releu de protectie.Nu stiu daca e exact procedeul,dar miine avem de gind sa-l aplicam.Ce spuneti"batrinilor",e viabila chestia? Eu nu as face asemenea modificari la sistemul de racire. Mai curand as incerca sa intaresc (cu silicon rezistent termic sau rasina epoxidica) imbinarea dintre plastic si aluminiu. |
--------------------
Dacia
DSN Confort
- B-...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 07:17 |