DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nova gt nu sta la relanti

Gusteru29
post 29 Aug 2007, 17:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18 May 07




salut!
am o nova gt care a mers birici pana acum, decand am cumparat-o de vreo 3 luni.Asta pana ieri dry.gif
In timp ce mergeam a dat putin in nas si aia a fost, s-a oprit prima oara motoru si dupa aia nu a mai vrut sa stea la relanti.Trebuie sa o tin la peste 2300 ture sa nu se opreasc sad.gif . La aprindere nu are nimic porneste din prima, am schimbat : capac delco, platina, fise, buji.
Unul a zis ca e din carburator ca a intrat mizerie undeva, altu zice ca e de la jigleru de relanti ala care intra firu ala in el. mad.gif Ma uit si ma plimb pe langa ea de nu stiu ce sa ii fac.Atept o parere de la voi...sa ma duc cu carburatoru la pantelimon acolo sa ii faca aia ceva blink.gif


--------------------
Dacia Nova GT Nova GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Aug 2007, 18:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ala care intra firul in el NU E RELANTI.
e o electrovalva care blocheaza fenomenul de "motor innecat".

Jiglorul de relanti se afla in carburator.Daca ai dublucorp.

Mai sunt si alte jigloare care se afla in el.Trebuie demontat si suflat, eventual "spalat".

incearca asa.Pune contactul si apoi te duci la carburator.Lasi contactul pus si scoti papucul de la electrovalva.Daca auzi un click cand atingi electrovalva, inseamna ca functioneaza.atingi in repetate randuri dar scurt.

si daca tot duci carburatorul la curatat,il poti si regla dar schimba si filtrele de benzina.in caz de nu ai , pune-i filtre.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HappyBoy
post 29 Aug 2007, 19:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 23 November 05




Sigur e din carburator...mi se intampla si mie cand mi era lumea mai draga...dar de vreo doi ani de cand pun benzina fara plumb(stiu ca nu prea e bine)nu mai am probleme...Daca e vorba de carburator dublu corp eu zic sa nu te bagi la el...si asa consuma...Am fost si eu de cateva ori in Pantelimon,dar nu prea am fost multumit,dupa cateva zile aceeasi problema...Vezi ca mai e un service specializat pe pompe de injectie si carburatoare,la iesirea din Buc spre Pitesti,unde se termina blocurile,vis a vis de BRD,in incinta Turbomecanica...


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009
Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 31 Aug 2007, 11:19
Post #4


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Am avut aceeasi problema si am schimbat electrovalva aia degeaba.
E simpla rezolvarea: desfaci carburatorul si desfunzi jiglorul de relanti cu un bold sau o sarmulita subtire. Sigur e infundat. Pt a iesi treaba si mai bine iei decarbusolv si il lasi 12h.


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HappyBoy
post 31 Aug 2007, 11:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 23 November 05




Sa nu desfunzi niciodata jicloarele cu sarma,se decalibreaza,pune carburol si/sau apoi sufla le cu aer....


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009
Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusteru29
post 31 Aug 2007, 13:41
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18 May 07




Am rezolva rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif , ieri a trecut varu meu pe la mine si si-a bagat nasu pe acolo.Are si el un papuc cu dublu corp si se mai pricepe(chiar uitasem de el radmasa.gif ).
Pana la urma probleme a fost de la carburator, l-a dat jos si l-a curata cu o solutie nu stiu decare.A zis ca era jegos rau.Acum merge brici i-am schimbat si fitru nou de benzina tongue.gif .
Sper sa nu se mai intample curand,tipu de la care am cumparat-o a zis ca nu a mai facut asta de 2 ani.
NU bag eu nici sarma nici ac in jigler, nici macar la aia 1300 nu am facut asa.il suflu cu pompa icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Nova GT Nova GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 31 Aug 2007, 15:09
Post #7


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Da, si eu am incercat sa desfund cu pompa: SURPRIZA! Era ca noroiul mizeria din jiglerul de relanti! Nu-l desfundam cu pompa nici in 1000 de ani!


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:35
Forum Renault