DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Uranus, Un nou bulevard pentru bucuresteni.

Victoras2001
post 8 Mar 2010, 18:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Al doilea bulevard Magheru

Astăzi s-a dat startul șantierului pentru o nouă arteră ce va lega Guvernul de Palatul Parlamentului. Denumită Bulevardul Uranus, diametrala Nord-Sud presupune lărgirea stăzilor Buzești, Berzei și Uranus.Prima fază a lucrării presupune un tronson ce pornește din Piața Victoriei, trece prin strada Buzești și se oprește la Vasile Pârvan, va dura un an și jumătate.

Vechi de mai bine de patru ani, proiectul întreprins pe vremea fostului primar general al Capitalei, Adriean Videanu, începe să prindă contur. „Este un plan din 2006 al municipalității care a stat pe loc din cauza lipsei de fonduri și a exproprierilor din zonă”, ne-a declarat Mădălin Dumitru, șeful Direcției de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei. El recunoaște că problema nu este nici acum rezolvată, mai ales în zona Pieței Matache, unde mai sunt aproximativ 20 de imobile de expropriat.

Printre acestea, cel mai important este Hotelul Marna care urmeză să fie demolat, la fel și o parte din Hala Matache. În ceea ce privește clădirile de patrimoniu, precum fostele cinematografe Feroviar și Buzești, acestea vor fi mutate la marginea viitorului bulevard.
Proiectul include câte două sau chiar trei benzi de circulație pe fiecare sens, iar lățimea viitorului bulevard va avea în unele locuri aproape 30 de metri, plus linia dublă de tramvai.


Gata într-un an și jumătate
Lărgirea și modernizarea străzilor Berzei și Buzești, din Piața Victoriei până la Vasile Pârvan, este doar prima parte a proiectului și are drept termen de execuție un an și jumătate. Tot pentru această porțiune, municipalitatea a alocat 100 de milioane de lei, sumă în care sunt incluse și exproprierile. Firmele care se vor ocupa de lucrări sunt Tehnologica Radion și Eurocosntruct 98, societăți care au câștigat licitația pe vremea lui Videanu. Partea a doua presupune continuarea bulevardului de la Vasile Pârvan la Strada Uranus, zona Palatului Parlamentului, după care va urca spre Gara Progresu. „Pentru etapa a doua avem deja aprobați indicatorii tehnico economici și ne pregătim de licitație”, a declarat șeful Direcției Infrasctructură din cadrul municpalității.

Trafic restricționat
Chiar dacă mai există probleme cu exproprierile, lucrările voi începe astăzi pe strada Berzei, între Calea Plevnei și strada Grigore Cobălcescu, acolo unde traficul a fost deja închis și va rămâne așa până la 15 noiembrie. Astfel, șoferi pot folosi ca rute ocolitoare Strada Știrbei Vodă, Calea Plevnei, strada Sfântul Constantin și Strada Grigore Cobălcescu.

Și liniile de transport public din zonă vor funcționa pe trasee modificate. Linia tramvaiului 20 va funcționa pe traseul de bază între „Laromet” și intersecția străzii Buzești cu bulevardul A.I. Cuza, apoi prin bulevardul A.I.Cuza, bulevardul Gheorghe Duca, Gara de Nord cu întoarcere prin Calea Griviței, strada Buzești apoi traseul de ducere.

Zona Gării de Nord, strangulată
Pentru șase luni, lucrările care încep de astăzi pe străzile Berzei și Buzești din Capitală se vor suprapune cu cele de la Pasajul Basarab. Cele două străzi incluse în proiectul „Uranus“ se numără printre rutele ocolitoare impuse de restricțiile din zona Pasajului Basarab, ceea ce atrage după sine aglomerarea traficului în zona Gării de Nord.

Astfel, arterele Plevnei, Dinicu Golescu, Baldovin Pârcălabu și Mircea Vulcănescu vor trebui să facă față atât traficului determinat de resttricțiile de la Basarab, dar și celor impuse de lucrările de modernizare ale străzilor Berzei și Buzești.
Pasajul Basarab, a cărui construcție a început din anul 2006, are ca termen de finalizare luna octombrie a acestui an. Proiectul, aflat sub oblăduirea municipalității, trebuia terminat luna aceasta, însă a fost amânat din cauza exproprierilor.

Proprietarii care nu doresc să renunțe la casa lor reprezintă o problemă cu care autoritățile trebuie să se descure. Cei mai mulți locuitori de pe strada Berzei spun că nici măcar nu au fost contactați pentru a semna contractul sau pentru a negocia. „Nu am purtat nicio discuție și nici nu ne-au anunțat de vreo decizie. Blocul meu urmează să fie demolat, dar eu nu am negociat nimic. Sunt zvonuri că unii ar fi primit deja banii sau că sumele date acum sunt mai mici“, a spus supărat un locuitor de pe Strada Berzei.


Dovada că negocierile pentru exproprieri sunt o problemă este pe Strada Berzei, la numărul 57, unde proprietar este un italian care dă rar pe aici. „Noi suntem surprinși că ne-au chemat să lucrăm și știm că o să fie demolată. Nu știm de ce a mai băgat bani în casa asta“, a spus unul dintre cei trei muncitori, în timp ce vopsea tocul ferestrei.

„Nu plec de aici! Nu mă pot obliga!“
De asemenea, mulți dintre proprietarii ale căror imobile urmează să fie expropriate nici nu vor să audă de așa ceva. „Au venit acum doi ani și m-au anunțat și de atunci nimic. Eu nici nu mă gândesc să plec de aici. Am consolidat casa asta cărămidă cu cărămidă și acum ei vor să-mi dea un preț de nimic“, a spus Ionel Răpeanu. El a adăugat că a chemat un evaluator să-i spună valoarea casei de 156 de metri pătrați.

„Ei mi-au oferit 312.000 de euro și nici măcar nu au intrat în casă să se uite. Evaluatorul meu, în schimb, mi-a spus că valoarea imobilului este de 608.000 de euro“, a adăugat Ionel.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bu..._220778356.html

This post has been edited by Victoras2001: 8 Mar 2010, 18:26


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 8 Mar 2010, 18:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.578
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 8 Mar 2010, 19:42
Post #3


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




norocul meu ca asta e ultimul an de facultate, ca daca incep lucrarile pe buzesti, nu cred ca o sa mai pot sa ma duc la facultate asa lejer si repede cum ma duc de obicei...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 Mar 2010, 19:50
Post #4


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Te duci repede in fiecare zi sau in ziua de bursa? radmasa.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 8 Mar 2010, 20:30
Post #5


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




bursa nu iau, si ma duc destul de repede in fiecare zi. dimineata fac maxim 15 minute. dupa amiaza la intoarcere tot pe acolo. doar in anumite zile fac mai mult, de exemplu cand ploua sau ninge, ca se blocheaza intersectia la gara. se intampla cand aveam dupa amiaza sa vin greu ca ieseam pe la 4-5 cand se intorcea lumea de la serviciu.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Mar 2010, 21:05
Post #6


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.892
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nu stiam eu de ce s-au apucat sa lucreze pe Berzei.
Bai frate, nimic de zis, dar sa faci partie prin Bucuresti doar pentru gerofarurile astora de la guvern sau din parlament, mi se pare nesimtire.
Am luat-o de multe ori pe drumul asta, insa la Casa Poporului se gatuie totul. N-ar face si ei o treaba cu cap, Doamne-fereste...

This post has been edited by vis-a-vis: 8 Mar 2010, 21:05


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 8 Mar 2010, 21:26
Post #7


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Suprapunerea asta cu lucrarile la pasajul basarab e criminala! O sa se blocheze de tot traficul seara, pe la gara si pe podul grant. Oricum e jale si acum, urmeaza apocalipsa! Plus ca treaba asta cu "6 luni de zile" e vrajeala, termina astia pasajul basarab in octombrie cum ia dinamo champions league la anu.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Mar 2010, 21:29
Post #8


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.892
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




stf 47.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 8 Mar 2010, 21:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Inspirat nume Uranus. O sa fie construita o strapungere si inspre Fundeni? mandru.gif


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 8 Mar 2010, 21:35
Post #10


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




mergea mai bine Unanus.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 8 Mar 2010, 21:37
Post #11


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(Markos @ 8 Mar 2010, 22:26)
Suprapunerea asta cu lucrarile la pasajul basarab e criminala! O sa se blocheze de tot traficul seara, pe la gara si pe podul grant. Oricum e jale si acum, urmeaza apocalipsa! Plus ca treaba asta cu "6 luni de zile" e vrajeala, termina astia pasajul basarab in octombrie cum ia dinamo champions league la anu.
*



bre unpic de corectare basarab trebuia terminat in decembrie 2009 icon_mrgreen.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Mar 2010, 00:18
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ziceau ca au bani de constructie dar nu au bani de exproprieri la fel si cu alternativa la fundeni


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 9 Mar 2010, 03:49
Post #13


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Care dracu considera, fratilor, cinema Feroviar cladire de patrimoniu? pentru numele lui Dumnezeu, macar or sti care-i cladirea? daca inca nu o identificati exact: cand veniti dinspre gara de Nord pe Grivitei, la semaforul cu Buzesti aveti pe stanga o fosta cladire, din care au mai ramas doar cei 2 peretii exteriori pe latura intersectiei - fara tavan, fara planseuri intermediare, fara pereti inspre Gara de Nord. Ala-i fostul Feroviar. Sa inteleg ca nici cu largirea asta nu-l vor darama? ...cine dracu mai reconstruieste cladirea aia, care cred ca ar trebui sa fie tapetata cu buline rosii la cum arata. Si cum adica-l muta, ca la primul centimetru de saltat cu macaraua zidul ala cade tot.
Btw, am inteles largirea asta si hai sa fim onesti, va fi utila, ca orice largire de strazi in contextul dat. Dar cei care mai stiu istorie stiu si ca str Uranus practic ajungea pana-n Rahova, pe actualul loc al Casei Poporului. Sa inteleg, dupa numele lucrarii, ca s-au hotarat pana la urma sa strapunga curtea alesilor cu deversare in Piata Arsenalului? sau fac frumos culoar pana la Casa si in gardul lor hopa, se termina banii?

This post has been edited by ATM: 9 Mar 2010, 03:58


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 11 Mar 2010, 10:02
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.578
Joined: 16 April 09




Dezbatere publica: Pasaj cu patru benzi in intersectia Calea Floreasca - Barbu Vacarescu

QUOTE
Primarul Neculai Ontanu a lansat dezbaterea publica a proiectului “Supralargirea Soselei Pipera si pasaj denivelat” pentru informarea si consultarea populatiei despre aceasta initiativa.

In acest sens, pe site-ul Primariei Sectorului 2 la adresa www.ps2.ro, la rubrica “Noutati” a fost postat documentul cu titlul “Proiect Supralargire Soseaua Pipera si Pasajul Denivelat – document supus consultarii publice.”

Potrivit documentului prezentat, pentru fluidizarea traficului rutier pe Soseaua Pipera este necesara construirea unui pasaj cu patru benzi de circulatie ce va traversa intersectia dintre Calea Floreasca si strazile Barbu Vacarescu, Capitan Aviator Alexandru Serbanescu si Avionului, precum si supralargirea soselei Pipera.


http://www.hotnews.ro/stiri-esential-70142...u-vacarescu.htm


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Mar 2010, 10:15
Post #15


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.892
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Si in capat la biserica se-nfunda tot...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 11 Mar 2010, 10:35
Post #16


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Cred ca vor sa largeasca si Calea Calarasilor, aia care da in Pasajul Muncii, si are tramvai pe ea.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Mar 2010, 10:36
Post #17


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cred ca vor sa largeasca posibilitatile de comisionare... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by corbex: 11 Mar 2010, 10:36


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 11 Mar 2010, 10:41
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Bulevardul asta nu e o idee rea. Buzestiul e blocat complet. Din cauza asta se blocheaza si Grivitei. Numai noaptea poti merge ok prin zona aia.
Mai nasol e altceva. Si asta si noul pasaj se vor opri in Pta Victoriei care-i aglomerata de acum. Apoi cum o sa preia tot fluxul de pe uranus plus tot Militariu' si Dr Tarabei? Ce-o sa faca aia? Unde o sa se duca?
Mai degraba ar trebui ajutat pasajul cu metrou din Dr Tarabei. S-ar descongestiona mult traficul. Apoi sa dea dracului drumul la Bdul Caca-Maca de la Leu pana la Grozavesti. Ca e deranj mare in zona aia.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 11 Mar 2010, 10:42
Post #19


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




aia din drumul taberei o sa mearga cu metroul....


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Mar 2010, 10:45
Post #20


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




in bucurestiul asta ar trebui sa pui creionul pe harta, sa trasezi vreo 6-7 bulevarde, dind jos totul pe traseul lor, indiferent de s-ar afla acolo. Cum a facut Haussman cu parisul. altfel, cu toate cirpelile scumpe (dar aducatoare de bani grei), vom sfirsi tot prin a ne inneca in proprii rahati.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Mar 2010, 10:45
Post #21


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.892
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Exact...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Mar 2010, 10:45
Post #22


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(tribunul @ 11 Mar 2010, 11:42)
aia din drumul taberei o sa mearga cu metroul....
*



Sa nu spui ca-si vor putea lua si masinile in metrou.... radmasa.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 11 Mar 2010, 10:46
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.578
Joined: 16 April 09




QUOTE
In conformitate cu programul de achizitii publice in desfasurare la Metrorex in 10 martie 2010, s-a desfasurat licitatia publica pentru executia lucrarilor de structura statii si tunele la Tronsonul 1 al Liniei 5 de metrou, sectiunea Raul Doamnei-Hasdeu. ...

Au fost supuse licitatiei lucrarile pentru doua loturi:
Lotul 1 - statia Raul Doamnei - PS Opera (Hasdeu);
Lotul 2 - Romancierilor - Valea Ialomitei - statie, depou si galerie de legatura.
Se are in vedere executia a 8 km de tunele si galerii si a 11 statii de metrou de pe intreg traseul Raul Doamnei, Brancusi, Valea Ialomitei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor, Hasdeu.
Sedinta de licitatie din data de 10 martie 2010 are ca obiect precalificarea firmelor constructoare participante la executia lucrarilor.
Pentru fiecare dintre cele doua proiecte se vor califica minimum 5, maximum 6 firme (consortii). In urmatoarele 20 la 30 de zile se vor definitiva listele firmelor precalificate care ulterior vor primi invitatia de participare la etapa a-II-a – finala de adjudecare a contractului de lucrari.
Costul estimativ al intregului proiect pentru cele doua loturi este de cca 1,166 miliarde lei, finantarea este asigurata din fonduri publice de la bugetul de stat printr-un credit al Bancii Europene de Investitii, garantat de Guvernul Romaniei. Se estimeaza ca durata de executie a lucrarilor de structura sa fie de mai putin de 30 de luni iar punerea in functiune cu calatori sa fie facuta in cca 4 ani de la inceperea lucrarilor.


http://www.metrorex.ro/comunicate.html#com10


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 11 Mar 2010, 10:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Pai s-or fi saturat de cat stau zilnic in doua intersectii. Si-au epuizat dracu' repertoriul.
Io zic ca metroul ar fi beton.

LE. Unde e Hasdeu? blink.gif

This post has been edited by Victoras2001: 11 Mar 2010, 10:49


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 11 Mar 2010, 10:50
Post #25


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Luati-va biciclete.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Mar 2010, 10:51
Post #26


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.892
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Stefan @ 11 Mar 2010, 10:50)
Luati-va biciclete
*

, grasilor 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Mar 2010, 10:54
Post #27


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




As umbla cu placere pe bicicleta, daca n-as fi in pericol sa fiu confundat cu carosabilul de catre soferakisii care nici strada n-o mai traverseaza fara masina.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 11 Mar 2010, 11:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Pur si simplu nu inteleg de ce nu suntem capabili sa respectam mai mult biciclistii, atata timp cat ei reprezinta una dintre cele mai simple si la indemana masuri de fluidizare a traficului, ca sa nu mai vorbim de poluare.
Iar ajungem la celebrul "de ce altii pot si noi nu?" sad.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Mar 2010, 11:03
Post #29


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.892
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pentru ca nu de mult (sa fie 50 de ani) majoritatea romanilor isi conducea caruta wink.gif
Am evoluat tehnic dar nu si in gandire. Tot niste carutasi(birjari?) needucati suntem...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 11 Mar 2010, 11:06
Post #30


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




io dupa ce am avut dea face cu doi biciclitisti care au trecut pe rosu cand cealalata artera avea verde si erau sa fie spulberati.ii injur pe toti biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd June 2024 - 10:50
Forum Renault