DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Curge apa prin instalatia de ventilatie, Susur de izvor :-)

Clipa29
post 12 May 2005, 17:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 May 05




Concret, ieri si azi dimineata dupa ce am pus contactul in habitaclu se aude de parca am parcat masina deasupra unui parau repede de munte. :-) - ventilatia in treapta unu.

Ieri nu am dat importanta evenimentului dar pe drum am observat ca mi se aburesc geamurile in mod neobisnuit (afara nu ploua tare si parca altadata nu a fost asa). Pornesc aerul conditionat - geamurile se dezaburesc. Il opresc sa vad cum reactioneaza - gemurile se aburesc dinou in 2 minute.

Azi, aceeasi poveste numai ca dupa 1 KM parcurs in interior apare un puternic moros de ars - trag pe dreapta, opresc mororul (SE AUDE UN BIP LUNG dinspre bord!!! MA INTREB CE REPREZINTA ?), deschid capota - inauntru nimic suspect, toate la locul lor, nivelu lichidului de racire in limite normale.
Dupa 5 min plec dinou - nu mai miroase nimic. Dupa 45 min de trafic prin Bucuresti parca nu se mai aude nimic. Opresc motorul, apoi il pornesc sa verific si surpriza nu se mai aude apa, nici acel BEEP..

Ce se intampla ? Chiar e vorba de apa in instalatia de ventilatie ? Care pot fi cauzele ? Cum sa poate prevenii situatia ? Cum se repara situatia ?


--------------------
Dacia Solenza - B35USS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valispeed
post 23 May 2005, 09:13
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 26 December 04




De la ploile de curind,am constatat si eu ca am apa in aeroterma...da'la greu!Am parcat masina cu partea stinga pe o bordura mai inaltasi...surpriza...parca eram acasa si tocmai mi se sparsese o teava!curgea cu o pofta..cca 2 litr.Ce e de facut?


--------------------
dacia slz clima - B 08 FOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 May 2005, 09:46
Post #3


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




intra apa pe la parbriz. Silicon si etansati baieti. Cu un searc gaseati mai multe detalii


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 23 May 2005, 11:51
Post #4


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Sau vezi ca in partea dreapta, in dreptul torpedoului, este un capac de plastic de 10 x 20 cm. Sa nu fie ala cazut. Dar pentru asta, trebuie sa dai grila de deasupra aerotermei jos (aia din plastic, de sub stergatore, rezervor spalator parbriz, nu stiu cum sa-i zic).

Si mai verifica sa nu ai gurile de scurgere apa, infundate cu frunze sau altele......

This post has been edited by bomicabomic: 23 May 2005, 11:52


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valispeed
post 23 May 2005, 14:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 26 December 04




Am fost in service si un baiat amabil mi-a dat pontul pt reparatie....se deschide capota,si se introduce mina sub locasul aerotermei si se smulge un furtunel ca acela de la evacuarea condensului de la aerul conditionat care trebuie desfundata de frunze,balarii,etc,etc.Se pune la loc........sau nu,dupa plac.


--------------------
dacia slz clima - B 08 FOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sxkorn
post 30 Sep 2008, 09:51
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 June 07




Salut... cred ca asta ar fi primul meu post. Pana acum m-am descurcat, cand am avut probleme, cu ce am mai citit pe aici pe forum si multumesc tuturor. Acum am o problema si mi s-a parut topicul asta cel mai potrivit.

Okay, problema consta in zgomot de apa in bord, care se plimba de cate ori iau o curba (se aude si in stanga si in dreapta, in functie de curba). Am verificat furtunasele de drenaj, sunt curate, uscate, compartimentul de sub plasticul ala negru este si ala uscat, apa in masina nu am (inca). Doar ce am trecut pe la un service si un meserias de acolo si-a dat cu parerea ca ar putea trage aer fals pe unde instalatia de racire, dar nu s-au sinchisit sa se uite la masina ca ei fac doar taxi-uri, dar presupun ca ar fi trebuit sa se modifice nivelul lichidului de racire din borcan, ceea ce nu se intampla.

Este posibil sa fie apa in aeroterma, asa cum am citit aici?

Va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 30 Sep 2008, 11:07
Post #7


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




raspunsul este la valispeed !

capacul negru in dreapta motorasului de la stergator o sa vedeti multa mizerie ... si scurgerea este infundata


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 30 Sep 2008, 12:16
Post #8


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




este posibil sa fie.dar intrebarea mea este de ce nu s-a scurs pe furtunas??? chiar sint curios sa stiu


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ador13
post 30 Sep 2008, 13:07
Post #9


VADER


Group: Members
Posts: 263
Joined: 9 September 05
From: Mangalia




Alta posibilitate: daca ai schimbat cumva de curand filtrul de particule si nu ai pus pus bine capacul la loc, rezulta ca te poti trezi cu apa prin bord. Verfica-l si pe ala.

Si eu aveam probleme cu apa prin masina, dar am luat un tub de mastic, am bagat cu incredere la parbriz si luneta iar de atunci nici pic de umezeala.

This post has been edited by ador13: 30 Sep 2008, 13:07


--------------------
OPEL ASTRA H 2007 - CT-13-...
EX: DACIA SOLENZA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sxkorn
post 30 Sep 2008, 18:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 June 07




In primul rand multumesc de raspunsuri. In al doilea... poate am fost eu chior, dar chiar nu am vazut furtunasul sau capacul de care se vorbeste aici... in afara de cel subtire, maro, care este mijloc si da in compatimentul motor.

Dar cel mai interesant e ca am mers in seara asta cu "domnisoara" si nu s-a mai auzit nimic, nici un fel de apa. Nici cu aeroterma pornita nici oprita, nimic. Si am mers destul de mult... huh.gif Chiar nu mai inteleg...

Problema cu zgomotul asta de apa il am de o saptamana, iar acum nimic. O sa vad si zilele urmatoare... Oricum, maine schimb lichidul de racire ca nu e schimbat de ceva vreme si cred ca e cazul... (am luat-o acum un an cu 13.000, iar propietarul spunea ca nu a schimbat nimic pe ea, in afara de uleiul de rodaj si ceva filtre. Acum am 29.000, cred ca e cazul...).

Filtrul de polen a fost schimbat acum un an, cand am fost pe la DACIA si am zis ca nu mai merg acolo nici mort. Pana acum nu am avut probleme, iar singura data cand mi-a intrat apa in masina a fost cand am avut furtunasele pline cu noroi si frunze (ocazie cu care s-a ars UC-ul alarmei si nu mai merge partea de inchidere centralizata).

Mi-am adus aminte ca am verificat si capacelul ala rotund, cred ca despre el era vorba, uscat si nici pic de mizerie...

This post has been edited by sxkorn: 30 Sep 2008, 18:45


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 30 Sep 2008, 18:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Treaba sta in felul urmator:
-dupa ce deschizi capota,vei vedea un plastic negru sub stergatoare care este prins cu un cheder.
-scoti acel cheder,apoi plasticul.Sub el vei vedea aeroterma,mecanismul de actionare al stergatoarelor si rezervorul pentru lichidul de parbriz.
-racordul de scurgere din stanga se afla sub rezervorul pentru lichidul de parbiz.Este necesara demontarea rezervorului pentru a curata bine acolo.Este prins cu cu surub de 6,care se desfileteaza cu cheie de 10 tubulara.
-celalalt racord de evacuare este in partea opusa,in zona aerotermei.
Daca nu-ti dai seama cum sa le localizezi prin acel compartiment,te uiti pe sub aripile fata si vei vedea pe fiecare parte cate un furtun de cauciuc destul de gros.Bagi ceva mai lung pe ele ca sa vezi unde comunica.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sxkorn
post 30 Sep 2008, 19:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 June 07




QUOTE(cristio_79 @ 30 Sep 2008, 19:58)
Treaba sta in felul urmator:
-dupa ce deschizi capota,vei vedea un plastic negru sub stergatoare care este prins cu un cheder.
-scoti acel cheder,apoi plasticul.Sub el vei vedea aeroterma,mecanismul de actionare al stergatoarelor si rezervorul pentru lichidul de parbriz.
-racordul de scurgere din stanga se afla sub rezervorul pentru lichidul de parbiz.Este necesara demontarea rezervorului pentru a curata bine acolo.Este prins cu cu surub de 6,care se desfileteaza cu cheie de 10 tubulara.
-celalalt racord de evacuare este in partea opusa,in zona aerotermei.
Daca nu-ti dai seama cum sa le localizezi prin acel compartiment,te uiti pe sub aripile fata si vei vedea pe fiecare parte cate un furtun de cauciuc destul de gros.Bagi ceva mai lung pe ele ca sa vezi unde comunica.
*



Compartimentul ala imi este deja cunoscut, cu toate furtunasele, de cand mi s-a ars alarma si imi intra apa in masina. Acum este uscat, nu a fost nici pic de apa acolo, cel putin ultima saptamana cand se auzea. Problema e ca nu se vede apa care se auzea (in seara asta nu am mai auzit-o).

Stie cineva daca poate sa fie de la instalatia de racire? Sa ia pe undeva aer fals, cum mi-a spus un meserias?


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 7 Apr 2009, 11:54
Post #13


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Salut,

Am avut ceva asemanator, adica o problema mare dupa ce a plouat cam 4 zile abundent si in a 5 zi am plecat cu masina, cand am dat drumul la caldura si ventilatorul pe treapta 3 a intrat cam 2 l de apa pe la pisioare pe la aeroterma, se auzea cum bolborosea ventilatorul in apa, nu am putut sa iau toata apa si vreo 2 saptamani a stat apa la picioare sad.gif
Motivul: frunzele alea nenorocite astupasera cele 4 furtune de evacuare a apei si aveam lac in aeroterma, am tot zis sa acopar grila neagra de sub stergatoare cu o plasa dar am tot neglijat...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 7 Apr 2009, 13:52
Post #14


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Oricat ai acoperi cu plasa grila,locuri pe unde frunzele se pot strecura,tot vor mai ramane.Asa ca metoda cea mai sigura,e sa verifici din cand in cand compatimentul aerotermei,sa fii sigur ca furtunele de evacuare a apei nu-s infundate.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 7 Apr 2009, 15:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




la mine s a strans pamant mul intre aripile din fata si usile din fata.e vreo scurgere pe acolo ce poate fi blocata?cum se defunda?


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 7 Apr 2009, 20:10
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




Dai jos plasticul ala negru de protectie si cureti cu nadejde (ideal cu furtunul ) . Bine ar fi sa desfaci si surubul care tine aripa de prag ca sa-ti faci loc.


--------------------
Stepway 1,0Tce Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 8 Apr 2009, 18:52
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(rratzoiusexos @ 7 Apr 2009, 15:21)
la mine s a strans pamant mul intre aripile din fata si usile din fata.e vreo scurgere pe acolo ce poate fi blocata?cum se defunda?
*



He, he, he! biggrin.gif Postarea nr 28. Prima poza.
http://www.daciaclub.ro/Are-nevoie-solenza...-t31459-s0.html
Fa asta si nu trebuie sa demontezi carenajul de fiecare data cand se va umple cu noroi.. Doar dai cu apa cu presiune prin spate si mizeria se scurge prin decupatura aceea. Recomandata este si aplicarea unui antifon in zona.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2009, 22:48
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 23 May 2005, 11:51)
Sau vezi ca in partea dreapta, in dreptul torpedoului, este un capac de plastic de 10 x 20 cm. Sa nu fie ala cazut. Dar pentru asta, trebuie sa dai grila de deasupra aerotermei  jos (aia din plastic, de sub stergatore, rezervor spalator parbriz, nu stiu cum sa-i zic).

Si mai verifica sa nu ai gurile de scurgere apa, infundate cu frunze sau altele......
*



Unde e mai precis acel capac de plastic ???
-am curatat tot compartimentul de frunze si altele , am chedere si plasa de tantari , deci oricum nu aveam frunze si altele , dar apa care se tot misca prin "bord" tot am .
Acea apa NU exista in compartimentul aerotermei , pt ca m-am uitat dupa ea , toata gaurile acelea sunt desfundate pe toate partile , nu bolboroseste la motorasul aerotermei nimic , dar la curbe se aude .

Deci unde este acel capac de plastic ??? Poze , indicatii mai multe , ar fi de ajutor !

QUOTE(cristio_79 @ 30 Sep 2008, 18:58)
Treaba sta in felul urmator:
-dupa ce deschizi capota,vei vedea un plastic negru sub stergatoare care este prins cu un cheder.
-scoti acel cheder,apoi plasticul.Sub el vei vedea aeroterma,mecanismul de actionare al stergatoarelor si rezervorul pentru lichidul de parbriz.
-racordul de scurgere din stanga se afla sub rezervorul pentru lichidul de parbiz.Este necesara demontarea rezervorului pentru a curata bine acolo.Este prins cu cu surub de 6,care se desfileteaza cu cheie de 10 tubulara.
-celalalt racord de evacuare este in partea opusa,in zona aerotermei.
Daca nu-ti dai seama cum sa le localizezi prin acel compartiment,te uiti pe sub aripile fata si vei vedea pe fiecare parte cate un furtun de cauciuc destul de gros.Bagi ceva mai lung pe ele ca sa vezi unde comunica.
*



Eu am vazut de sub masina in compartimentul motor 5 furtune de avacuare a apei , toate le am desfundate si totusi mi se intampla chestia cu plimbatul apei prin "bord" dupa ploi puternice .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 9 Apr 2009, 08:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(marius80_eugen @ 8 Apr 2009, 22:48)
Unde e mai precis acel capac de plastic ???
-am curatat tot compartimentul de frunze si altele , am chedere si plasa de tantari , deci oricum nu aveam frunze si altele , dar apa care se tot misca prin "bord" tot am .
Acea apa NU exista in compartimentul aerotermei , pt ca m-am uitat dupa ea , toata gaurile acelea sunt desfundate pe toate partile , nu bolboroseste la motorasul aerotermei nimic , dar la curbe se aude .

Deci unde este acel capac de plastic ??? Poze , indicatii mai multe , ar fi de ajutor !
Eu am vazut de sub masina in compartimentul motor 5 furtune de avacuare a apei , toate le am desfundate si totusi mi se intampla chestia cu plimbatul apei prin "bord" dupa ploi puternice .
*



Sa nu bolboroseasca apa in interiorul instalatiei de racire, imi dau si eu cu parerea.
Acel capac astupa acea gaura de sub bord, prin care aeroterma recircula aerul la modelul cu aer conditionat.
Parerea mea este ca acel capac IL AU DOAR MASINILE CARE NU AU A/C. Pentru ca la cele cu AC, in locul lui exista aspiratia aerotermei pentru recircularea aerului din habitaclu.

Pt a impiedica intrarea apei in compartimentul aerotermei, eu ma gandeam sa lipim "ceva" pe marginile acelea care varsa apa scursa de pe parbriz, in golul nostru, astfel incat sa deturnam curgerea sa pe marginea aripilor, spre faruri.
O sa va pun si poze.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 9 Apr 2009, 21:21
Post #20


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Daca scoti plasticul ala mare negru ce acopera compartimentul stergatoarelor, vei descoperi la mijlocul masinii o piesa mare de plastic, prinsa in 2 suruburi ce se desfac cu cheia de 10.

Daca desfaci acea piesa mare de plastic - sub forma de jumatate de U - vei gasi dedesupt exact locul prin care aerul intra spre sistemul de ventilatie de la bord. Mai precis e o gaura in tabla. Aici tabla are niste margini putin ridicate - cam 0.5 cm.

Daca chiar vrei sa lipesti ceva ca sa nu mai lasi apa sa intre asa usor, atunci inventeaza ceva sa lipesti aici sa faci 1 cm in loc de 0.5.

Oricum acest capac de plastic are dedesupt o etanseizare dintr-un fel de burete dens - ca sa nu intre apa. Poate la voi e rupta acea etanseizare si de aia va intra apa !
Desfaceti acolo si apoi mai vorbim - va veti lamuri.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 9 Apr 2009, 22:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Ma refeream la chestia asta: apa sa nu se mai scurga de pe parbriz direct in compartimentul aero. prin acel loc (sageati verzi) ci sa fie deviata pe drumul sagetilor albastre.
Cat despre capac, eu ma refeream la gaura din poza doi, la modelele fara aer conditionat.

Attached thumbnail(s)
normal_IMG_0035.JPG ( Size: 85.17k ) Number of downloads: 948
8698.JPG ( Size: 7.61k ) Number of downloads: 1025


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poeluci
post 16 Oct 2009, 14:37
Post #22


Membru fan Renault


Group: Members
Posts: 112
Joined: 1 August 06
From: Iasi




Am patit-o si eu dupa ploile astea ! sad.gif
Cand am dat drumul la aeroterma sa-mi dezaburesc geamurile, un jet puternic de apa a intrat pe la aerisirea de jos din partea dreapta de unde intra aerul de la aeroterma. ohmy.gif

O sa vad daca am apa in aeroterma ! Problema care ma macina e CUM SA USUC MOCHETA PE O VREME CA ASTA ? excl.gif
Daca aveti o solutie fara demontarea scaunelor (bineinteles si fara taierea mochetei) va rog sa-mi scrieti !

Multumesc !


--------------------
Renault Arkana 2021/ETECH full hibrid 1.6 - IS 04 WNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabislz
post 16 Oct 2009, 18:12
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 11 December 08




Banuiesc ca e uda si pisla care e sub mocheta . E bine sa le usuci pe amindoua. Pentru asta desfa toate acele ''dibluri" de plastic care tin mocheta fixata,in partea din fata si pe laterale ,cam pina la jumatatea masinii.Poti pune ceva care sa o tina un pic distanta ,si in timp se va usca de la caldura emanata de masina.Nu cred ca are sens sa te chinui cu feonul sau cu altceva.


--------------------
solenza + renault11GTL 1985 - is-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 16 Oct 2009, 20:00
Post #24


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




ATENTIE ca mocheta sub aeroterma nu este taiata si nu se ridica pina nu o tai tu...eu asta vara cind am dat mocheta jos sa antifonez prin interior am tras de ea si dupa am observat ca nu este taiata...si tragind am departat aeroterma,care este din 2 componente , ca nu are si ea suruburi ci niste clipsuri...si bineinteles a inceput sa imi curga apa din ea...am lasat sa curga vreo 2 ore si dupa am bagat cu degetul ernetic din ala rosu la tub si am strins cu un colier nemtesc aeroterma si nu imi mai curge...deci cu atentie


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 20 Feb 2010, 20:06
Post #25


feel good on weels


Group: Members
Posts: 591
Joined: 26 April 07




Salut. am si eu probleme cu ploaia am desfundat cele 2 furtunase unul sub borcanul pentru parbriz si celalalt in partea stanga pe langa filtru de polen.
Acuma cand ploua se aduna apa si cum acuma seara pe la mine ploua am dat fuga jos sa vad pe unde intra si cum pozele fac cat o mie de cuvinte... le-am atasat. in poza 1 cam de acolo am facut poza.
poza 2 cam pe acolo undeva picura cam in zona aia ii chestia aia care inchide / deschide recircularea aerului ( (scala) eu am de la buton recircularea)
urmatoarele 2 is facute de mine la respectivul picur smile.gif

1.jpg ( Size: 38.82k ) Number of downloads: 745


2.JPG ( Size: 94.65k ) Number of downloads: 684


IMG_3515.JPG ( Size: 111.42k ) Number of downloads: 708


IMG_3516.JPG ( Size: 112.54k ) Number of downloads: 195


De unde poate fi? cheder? sau din compartimentul ala unde ii filtru polen ?


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 20 Feb 2010, 22:05
Post #26


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




sebastianu...tu ai silicon bagat intre cheder si parbriz???la mine curgea pe sub bord in partea stinga...si numai cind ploua si era ridicata de dreapta...dupa ce am pus silicon pe acolo nu mai am probleme...si dat flansa de bord jos sa te uiti atent daca sint urme de apa???


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 21 Feb 2010, 09:17
Post #27


feel good on weels


Group: Members
Posts: 591
Joined: 26 April 07




nu am pus silicon, nu prea ma tenteaza sa pun, miam propus sa dau partea superioara a bordului jos.
flansa- cred ca la aia te referi si tu nu?
silicon nu, ii defapt un mastic negru din cate stiu eu.


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 21 Feb 2010, 11:12
Post #28


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




da...corect asa este dar costa mult si nu toti isi permit sa bage din ala...eu folosesc de obicei silicon universal si sint fff multumit de cum lucreaza el...de cind am bagat asa ceva unde ti-am spus nu imi mai curge nici o lacrima de apa


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tanase.petrebogdan
post 26 Sep 2010, 09:06
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 31 January 10
From: Mangalia




Salut, si eu am avut probleme cu apa, in fata sper ca am rezolvato....am lipit piesa aceea de plastic in forma de jumatae de U care vine de la ventilatie, am lipito cu mastic de nu cred ca o sa mai intre nici mama apei pe acolo...problema este la partea din spate...acolo inca nu stiu ce o sa fac...ca pentru moment nu stiu pe unde intra...aveam apa in portbagaj si la locurile din spate la picioare...ma puteti ajuta cu un sfat?
Multumesc.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 26 Sep 2010, 11:02
Post #30


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Siliconeaza chederul de la luneta si verifica chederele de la hayon si usi spate sa preseze bine pe usi, eventual se mai regleaza cuiele usilor si a hayonului.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 03:54
Forum Renault