DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> acceleratia ma lasa, nu mai merge peste 80 la ora

raven80
post 29 Oct 2004, 07:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Buna ziua la toti. Am dat de-o problema si n-o pot scoate la capat.Ce se intimpla:
Am o Dacia 1300 berlina din 1977, cu carburator carfil irm 32 . De vreo 2 luni cand accelerez peste 80, merge inecat(imi da rateuri ) si nu mai vrea sa mareasca viteza deloc ,oricat asi apasa pe acceleratie,dar nu se opreste.Cand reduc viteza merge ok.
Ce-am facut eu:i-am schimbat: setul de jiclere , ansamblu Poanto , filtru si garnitura din carburator, garniturile de la pompa de benzina si tot am probleme.Ce sa mai fac?


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 29 Oct 2004, 07:11
Post #2


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Nivelul benzinei din carburator este OK?


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raven80
post 29 Oct 2004, 07:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Eu zic ca da:distanta intre plutitor si capacul carburatorului cu garnitura aferenta tinut in pozitie orizontala(cu plutitorul deasupra) e de 6 mm.


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 29 Oct 2004, 07:30
Post #4


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Eu verificam nivelul (pe vremea cand aveam Dacie) ochiometric - sa fie la jumatatea planului inclinat al carburatorului; cand era sub aceasta limita nu mai aveam benzina peste 110/h.

Cand dai la cama (cu furtunul de alimentare scos) pompa de benzina scuipa benzina suficienta sau de-abia galgaie?

This post has been edited by Wolf: 29 Oct 2004, 07:32


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raven80
post 29 Oct 2004, 07:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Da am debit bun cand dau la cama,dar nu inteleg setarea ochiometric a nivelului cum spui tu (poate ai alt carburator).


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 29 Oct 2004, 08:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE(raven80 @ 29 Oct 2004, 08:48)
Da am debit bun  cand dau la cama,dar nu inteleg setarea ochiometric a nivelului cum spui tu (poate ai alt carburator).
*



Daca n-ai ochiul format, stabileste nivelul tinand vertical capacul si masurand o distanta intre plutitor si capac de cca 7mm.

Rateurile amintite de tine sunt rateuri in adevaratul sens al cuvantului (adica in carburator sau esapament) sau de fapt masina merge "in suturi"?
In cazul in care ai rateuri in carburator sau esapament, verifica in primul rand avansul (sa nu fie prea mic si, respectiv, prea mare), apoi distributia (tachetii corect reglati, lantul, supapele, etc).
Daca masina merge "in suturi", cel mai probabil e din cauza lipsei de benzina (sau benzina f.proasta) sau aprinderea (platine, ansamblu delco + condensator, bobina, etc) care nu face fata la turatii ridicate.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raven80
post 29 Oct 2004, 08:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Da, imi "da suturi",avansul e bun,la fel si distributia.Benzina nu poate fi ca am mai
schimbat locul de unde alimentez,dar la aprindere s-ar putea sa fie ceva.Mersi pt. idee


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Oct 2004, 09:03
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fiind vorba de o problema berlina, nu de tips&tricks, se muta la probleme CLT.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s3bi
post 3 Nov 2004, 17:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 28 October 03
From: Pucioasa




sigur este de la nivelul benzinei din carburator care este prea mic (am patit-o si eu) ai mare grija sa nu-l faci nici prea mare.


--------------------
Dacia Logan Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raven80
post 8 Nov 2004, 08:17
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Asa e ,nivelul din carburator a fost problema,un mecanic mi l-a reglat pana la urma si a mers.Acum merge mai bine,ajung la 135 intr-a 4-a mult mai usor.Mai mult nu merge ,poate si pt. ca e din 1977.Oricum viteza max. din fabrica e 140 la
ora.Mersi la toti pt. sfaturi,eu stiu ca sunt incepator si mai am multe de invatat.Salutare


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 15 Nov 2004, 12:20
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




Dupa ce ti'a facut nivelul, ..cum este acuma ?
Adica distanta plutitor .
Nivelul "ochiometric" unde se afla , luand ca referinta "panta" din carburator ?
Thanks!


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 18:38
Forum Renault