DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motorul nu mai porneste, Solenza Scala 1,4 (2003), la rece electromo invirte citeva ture si se opreste

codrut73
post 15 Apr 2011, 23:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 April 04
From: Bucuresti




Nu mai vrea sa porneasca.
Am o baterie Zap de 53 A, cu ochiul magic care este verde.
am si scos o si reincarcat o pe un redresor ( mai vechi ) 24 ore.Bateria am gasit o pe masina( de trei ani) plus inainte macar un an( =4 ani)la cel de la care am luat o.Mentionez ca nu prea am avut probleme cu ea.In ultimul an se cam oxidau bornele, si mai facea figuri la pornire( de 2-3 0ri)
Nu a necesitat niciodata sa o dau jos sa o pun pe redresor.(pina acum)
Se aprinde bordul am lumini intermitente,Rasucesc cheia in contact , roteste de 2-3 ori( cam greu) si moare in final.
A curatat bine :bornele, papucii(+) de pe electromotor, senzorul de turatie si papucul(-) de pe caroserie.Am pus bateria pe redresor 24 ore (lichidul este peste elementi) mi s a parut ca totusi nu era incarcata foarte bine.
Acelasi lucru dupa doar porneste rotirea mai ferm dar dupa 2-3 rotiri moare.fara sa poneasca motorul
Mentionez ca folosesc masina mai mult la sfirtit de saptamina.
Ce poate fii, de unde si cum o pot remedia?Oare are nevoie de alta baterie sau motorasul pas cu pas?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 16 Apr 2011, 01:27
Post #2


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Cunosc un caz asemenator,bateria avea scurt ,ochiul magic era verde ,insa claxoane nema ,electromotor nema ,am pornit-o impinsa ( nu e recomandat dar ce sa faci) ,posibil sa aiba si bateria ta un element in scurt ,desi e cam riscant ,incearca sa o pornesti cu a 2-a impinsa sau mai elegant imprumuta o baterie buna de la cineva,abia apoi poti banuii electromotorul .La tine nu ar fi problema ca " nu porneste" ,problema e ca nu invarte electromotorul ,tind sa cred ca impinsa/cu alta baterie va porni.Din ce mai stiu de la propria solenza ,firul acela cu papuc de la electromotor e problematic rau ,pana nu i-am dat cu spray de contact mi-a facut numai probleme ,dar nu cred ca ai problema asta pentru ca nu ar mai trebuii sa invarta deloc

This post has been edited by vallyyy: 16 Apr 2011, 01:31


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 16 Apr 2011, 06:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




Sigur acumulatorul...


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 16 Apr 2011, 09:49
Post #4


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




pune contactul si bag-o in tr 3 de viteza...daca masina iti porneste bine atunci fugi la magazinul de piese auto si cumparati baterie...cind dai la automat ora se seteaza la 0 ???


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrut73
post 16 Apr 2011, 23:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 April 04
From: Bucuresti




Asa este cind dadeam la automat se reseta la 0

17 Apr 2011, 01:52:
Multumesc foarte mult baieti, am rezolvat.


17 Apr 2011, 02:05:
Azi dimineata pe la 8:00 m am apucat de ea, am dat jos filtrul de aer sa am acces, si am scos motorasul pas cu pas( ce bine daca aveam o stea in locul imbusurilor)Era foarte murdar, l am curatat si l am montat la loc.Apoi am montat filtrul.
Dau la cheie , aceeasi problema.
Ma uit in bord semnul de la baterie era aprins dar destul de palid.
E de la baterie mi am spus, gata ma duc si i au alta.
M am dus si am ales un Zap de 64 A.L am montat, cheie si aluat o.
M am mirat totusi putin ca nu a pornit la "sfert de cheie".
A pornit la jumatate , merge bine acum .sa vedem ce se mai intimpla.
E cam greu sa incarce 64 A. dar la cit stau cu ea pe loc cred ca e mai bine mai mare.
P.S. Oricum a citit pe forum ca poate incarca pina la 80 A.

This post has been edited by codrut73: 17 Apr 2011, 00:05


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Apr 2011, 07:44
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu pe vechea dacie aveam de 80A si alternatorul da 50A la 3000 de ture si tot era incarcata bateria si tu iti faci griji de asta de 64A stai linistit e bine ca ai schimbat o.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:29
Forum Renault